PODINSPEKTOR DS. DROGOWYCH- OFERTA KONKURSOWA Goleszów oferta pracy Urząd Gminy Goleszów

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. DROGOWYCH- OFERTA KONKURSOWA

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: szczegółowy zakres zadań na stanowisku dostepny w Biuletynie Informacji Publicznej www.goleszow.bip.net.pl

Data publikacji: 2020-11-26

Lokalizacja: Goleszów (śląskie)

Pracodawca: Urząd Gminy Goleszów

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zakładowa 12, 43-440 Goleszów, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
szczegółowy zakres zadań na stanowisku dostepny w Biuletynie Informacji Publicznej www.goleszow.bip.net.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
szczegółowe informacje na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.plwynagrodzenie zgodnie z regulaminem wynagradzania

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. DROGOWYCH- OFERTA KONKURSOWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Goleszów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2403

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Goleszów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2021

Data zakończenia pracy: 01.07.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Biuletynie Informacji Publicznej www.goleszow.bip.net.plstaż pracy nie jest wymagany

Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Goleszów

danePracodawcy_nip: 5481226386

danePracodawcy_regon: 000539928

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Adres pracodawcy:
1 maja 5, 43-440 Goleszów, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej www.goleszow.bip.net.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: cieszyński

danePracodawcy_kodPowiatu: 2403

Gmina pracodawcy: Goleszów

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Goleszów

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0052327

Ulica pracodawcy: 1 maja

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 26.11.2020

Oferta pracy ważna do: 06.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9226dc88b15d5759e1572ff30a2d322d

Podobne oferty pracy

KIEROWCA KAT B - od 2 800 PLN

ROZWOZENIE TOWARÓW NA PALETACH PO WOJEWÓDZTWIE MAŁOPOLSKIM I PODKARPACKIM , WYMAGANE DOSWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU , WYMAGANA ZNAJOMOSĆ TOPOGRAFII WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO I MAŁOPOLSKIEGO , DBANIE O NALEZYTY STAN POJAZDU . MILE WIDZIANE OSOBY Z RZESZOWA .
FHUT BACATRANS JACEK BIESZCZAD - 2016-07-20 - Rzeszów (podkarpackie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE ARCHITEKTURY, INWESTYCJI I DRÓG MIEJSKICH - od 2 700 PLN

Oferta konkursowa: https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015
Urząd Miasta w Wodzisławiu Śląskim - 2019-11-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 1 750 PLN

sprawdzanie działania pojazdu oraz jego zespołów za pomocą urządzeń diagnostycznych, ustalanie i usuwanie usterek, sprawdzanie jakości wykonanych prac wyjazd po zakup części do naprawy, utrzymanie w czystości stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2015-11-20 - Banie (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

Sprzedaż towarów spożywczych
RYSZARD MALITKA P.H.U."BIRMAL" - 2019-10-02 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

PODINSPEKTOR DS. ADMINISTROWANIA SIECIA KOMPUTEROWĄ I TECHNICZNYCH W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KNUROWIE - od 2 100 PLN

Szczegóły naboru na stronie http://www.knurow.bip.info.pl/dokument.php?iddok=26864&idmp=720&r=o;Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie kierunek informatyczny, telekomunikacja, elektryczny; staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - 1 rok pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym, w przypadku wykształcenia średniego - 3 lata pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym; konieczna znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych,ustawy o dostępie do informacji publicznej; biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności systemów operacyjnych Windows 7/8/10 serwer 2008, 2012, oprogramowania biurowego Microsoft Office; znajomość sprzętu sieciowego i komputerowego, znajomość zagadnień baz i administrowania bazami danych SQL i Firebird, znajomość i umiejętność konfiguracji systemów serwerowych; miejsce pracy: Knurów;
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-12-12 - Knurów (śląskie)

PRACOWNIK DZIAŁU ESTETYKI - od 13 PLN

wszelkie prace związane z zewętrzną i wewnętrzną estetykąsamolotów , estetyka miejsca pracy
LINETECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-31 - Jasionka (podkarpackie)

SPAWACZ METODĄ 135 - od 3 200 PLN

- Spawanie w osłonie gazów metodą 135,- Monitorowanie sejfów,- Wynagrodzenie od 3200 zł brutto + premia frekwencyjna do uzgodnienia z Pracodawcą- Kontakt telefoniczny 58 530-94-05, 690-00--363 , e-mail: w.szostak (at) habeco.pl lub osobisty
HABECO PROTECTION SPÓŁKA Z O.O. - 2020-10-07 - Tczew (pomorskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY- PRUSZKÓW - od 2 500 PLN

roboty wewnętrzne i zewnętrzne w budynkach, układanie kostki brukowej na drogach i chodnikach, prace polegające na wykonywaniu nawierzchni poliuretanowej na placach zabaw i boiskach sportowych. praca w Pruszkowie i okolicach, praca od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-16.00, kontakt osobisty w godz. 6.30-7.30 oraz 16.00-17.00 ul. Waryńskiego 5 w Pruszkowie, tel. 22 728 97 70, mail firmarutkowski (at) poczta.onet.pl
FIRMA RUTKOWSKI Tadeusz Rutkowski - 2017-03-02 - Pruszków (mazowieckie)

MONTER MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH (STAŻ) - 997,4 PLN

Wykonywanie prac polegających na doborze i dopasowaniu części i zespołów montowanie osprzętu maszyn i urządzeń.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Kłoczew (lubelskie)

PODINSPEKTOR LUB INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M - od 3 700 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Zapoznawanie się na bieżąco z przepisami prawa dotyczącymi realizacji zadań Zespołu Finansowo Księgowego. 2. Obsługa programu finansowo księgowego Xpertis Finanse i Księgowość dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych. 3. Przygotowywanie przelewów bankowych. 4. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych. 5. Prowadzenie rozliczeń dot. podatku od towarów i usług, w tym prowadzenie ewidencji i sporządzanie cząstkowych deklaracji podatkowych. 6. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych. 7. Wykonywanie obowiązków kasjera zgodnie z instrukcją kasową.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - KIEROWCA - od 2 300 PLN

sprzedaż mebli, doradztwo
Salon Meblowy Barbara Pańczak - 2017-07-20 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK SOCJALNY - od 1 650 PLN

Praca z klientem mieszkańcem Ośrodka, sporządzanie kwestionariuszy wywiadu środowiskowego, indywidualne programy wychodzenia z bezdomności, prace dotyczące załatwiania spraw zgłaszanych przez mieszkańców Ośrodka. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 m-cy. Praca w zakresie 08.00 16.00.
PILSKIE CENTRUM POMOCY BLIŹNIEMU MONAR-MARKOT - 2017-06-29 - Piła (wielkopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

W/G STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Siemiatycze (podlaskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsluga klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programu komputerowego OPTIMA - ewidencja produktów, sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

PODINSPEKTOR DO SPRAW KADR I ARCHIWUM W REFERACIE SPOŁECZNO- ORGANIZACYJNYM - 2 250 - 3 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Gromadzenie i przygotowywanie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników, dyrektorów i kierownika jednostek organizacyjnych podległych gminie oraz dyrektora GOK; Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem dyscypliny pracy, a w szczególności: prowadzenie listy obecności, prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich, prowadzenie dokumentacji związanej z urlopami. Rozliczanie czasu pracy, prowadzenie kart ewidencji nieobecności w pracy.4. Prowadzenie rejestrów:- ewidencji czasu pracy pracowników;- umów zleceń oraz umów o dzieło,- planowanych i odbytych szkoleń,- dokumentacji przekazywanej do archiwum zakładowego;5. Prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Stegnie.6. Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem służby przygotowawczej i zorganizowanie egzaminu kończącego tę służbę w Urzędzie Gminy w Stegnie.7. Kierowanie pracowników Urzędu i dyrektorów podległych jednostek organizacyjnych na wstępne, okresowe i kontrolne badania lekarskie oraz na szkolenia BHP (wstępne, okresowe).8. Prowadzenie dokumentacji w zakresie odbywania praktyk przez uczniów szkół średnich i wyższych oraz stażu dla bezrobotnych z PUP.9. Sporządzanie i rejestrowanie upoważnień i pełnomocnictw.10. Przygotowanie umów cywilnoprawnych w sprawie zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych.11. Gromadzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli zewnętrznych oraz książki kontroli zewnętrznych.12. Zapewnienie materiałów do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych.13. Rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy.14. Sporządzanie umów zleceń i umów o dzieło dla pracowników Urzędu oraz osób zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych.15. Przygotowanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji związanych z zakresem czynności.16. Kompletowanie wniosków emerytalno rentowych.17. Wdrażanie nowych metod pracy w Urzędzie Gminy.18. Naliczanie ekwiwalentów pieniężnych dla pracowników Urzędu Gminy za obuwie, odzież roboczą, pranie odzieży roboczej oraz ekwiwalentu pieniężnego za zakup umundurowania dla pracowników Straży Gminnej.19. Przekazywanie aktów prawnych na poszczególne stanowiska.20. Organizowania szkoleń pracowników, prowadzenia dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.21. Sporządzanie analiz kadrowych oraz sprawozdawczości w tym zakresie.22. Wykonywania zadań koordynatora w zakresie przekazywania akt do archiwum zakładowego.23. Prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu Gminy w Stegnie w zakresie: a) prowadzenia archiwum Urzędu oraz nadzoru nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum; b) prowadzenia spraw związanych z jednolitym rzeczowym wykazem akt w ramach istniejących symboli i kategorii archiwalnych oraz przygotowywaniem w tym zakresie stosownych projektów i zarządzeń Wójta; c) przyjmowania i przechowywania dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych referatów i samodzielnych stanowisk Urzędu Gminy; d) porządkowania i udostępniania dokumentacji;e) należytego zabezpieczenia dokumentacji przed zniszczeniem bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione; f) prowadzenia ewidencji dokumentacji w archiwum; g) prowadzenia ewidencji udostępnienia archiwum; h) przeprowadzania skontrum dokumentacji; i) przeprowadzania procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej; j) przekazywania materiałów archiwalnych do archiwum państwowego i innych właściwych archiwów;k) stałej współpracy z Archiwum Państwowym w Malborku; l) prowadzenia ewidencji wyników pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w archiwum; m) doradzania pracownikom urzędu w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją w porozumieniu z koordynatorem czynności kancelaryjnych; n) prowadzenia innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i zarządzeniami Wójta Gminy.24. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.25. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem. Zastępowanie pracownika ds. administracyjnych i płac. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/2/66/Podinspektor_ds_kadr_i_archiwum/
Gmina Stegna - 2019-06-25 - Stegna (pomorskie)

PODINSPEKTOR DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - 2 250 - 3 700 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Opracowywanie rocznej i wieloletniej dokumentacji: planistycznej, szkoleniowej, ewidencyjnej i sprawozdawczej z zakresu reagowania kryzysowego, obronności, obrony cywilnej oraz ochrony przeciwpożarowej.2. Planowanie i koordynowanie działań Gminnego /zespołu Zarzadzania Kryzysowego w zakresie:a)Monitorowania zagrożeń, prognozowanie rozwoju sytuacji kryzysowej w gminie oraz prowadzenia akcji informacyjnej dla ludności;b)Koordynowanie zadań zarzadzania kryzysowego i zadań obronnych realizowanych przez jednostki organizacyjne gminy oraz jednostki podporządkowane i nadzorowane przez Urząd, przewidziane do realizacji zadań obronnych i OC a także przewidziane do udziału w akcjach ratowniczych;c)Prowadzenia i aktualizowania bilansu sił ratowniczych i środków technicznych niezbędnych do usuwania skutków zagrożeń;d)Realizowania procedur i programów reagowania kryzysowego oraz współdziałania i alarmowania w czasie stanu klęski żywiołowej lub sytuacji zagrażającej życiu i zdrowiu mieszkańców;e)Organizowania akcji usuwania skutków klęsk żywiołowych, minimalizowania rozmiaru strat oraz przygotowania warunków umożliwiających koordynowanie pomocy humanitarnej;f)Funkcjonowania Gminnego Centrum Zarzadzania Kryzysowego zapewniającego skuteczne kierowanie akcja ratunkową.3.Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu powiadamiania i alarmowania ludności o wszelkich zagrożeniach.4.Organizowanie szkoleń oraz koordynowanie przygotowań obronnych komórek organizacyjnych Urzędu, gminnych formacji obrony cywilnej i ich funkcjonowania w sytuacji klęski żywiołowej lub wystąpienia zdarzenia zagrażającego życiu, zdrowiu i mieniu społeczności gminnej.5.Koordynowanie przedsięwzięć planistycznych i organizacyjnych z zakresu ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze gminy.6.Koordynowanie planowania i zapewnienia ochrony oraz ewakuacji zabytków i dóbr kultury na wypadek zagrożenia.7.Realizowanie przedsięwzięć związanych ze świadczeniami na rzecz obronności, obrony cywilnej i akcji kurierskiej w zakresie potrzeb obronnych państwa oraz wynikających z zadań realizowanych przez Wójta.8.Planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Wójta zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa.9.Współpraca z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego PmUW w Gdańsku, Starostwem Powiatowym i sąsiednimi gminami w zakresie zarzadzania kryzysowego, planowania i organizowania przygotowań obronnych i obrony cywilnej.10.Współpraca z Policja i Strażą Graniczną w zakresie wykonywania wspólnych zadań w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa obywatelom.11.Współdziałanie z gminnymi jednostkami straży pożarnej, policji i wojska w zakresie planowania, przygotowania i realizacji zarzadzania kryzysowego, zadań obronnych i obrony cywilnej.12.Prowadzenie ewidencji:a)Decyzji Wójta Gminy dotyczących świadczeń rzeczowych i osobistych;b)Protokołów przeprowadzonych kontroli. 13. Koordynowanie i przygotowywanie oraz ciągła ich aktualizacja dokumentów z zakresu zarzadzania kryzysowego, obronności, obrony cywilnej w tym zwłaszcza:a) Planu operacyjnego funkcjonowania gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i w czasie wojny;b)Planu obrony cywilnej;c)Planu reagowania kryzysowego;d)Planu operacyjnego obrony przed powodzią;e)Dokumentacji Stałego Dyżuru;f)Dokumentacji akcji Kurierskiej;g)Planów działania gminnych formacji OC.14.Planowanie i koordynowanie zaopatrywania jednostek organizacyjnych gminy i formacji OC w niezbędny sprzęt, a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany tego sprzętu.15.Opracowywanie corocznych propozycji budżetowych na cele zarzadzania kryzysowego, obronności i obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej oraz nadzór nad realizacją budżetu.16.Wykonywanie zadań z zakresu obrony przeciwpożarowej gminy, wynikających z ustawy o ochronie przeciwpożarowej.17.Merytoryczna pomoc w zakresie planowania i realizacji statutowych zadań przez jednostki ochotniczej straży pożarnej na terenie Gminy Stegna.18.Nadzorowanie gospodarki sprzętowo-materiałowej w jednostkach ochotniczej straży pożarnej gminy.19.Rozliczanie kart drogowych samochodów pożarniczych.20.Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem i funkcjonowaniem gminnego magazynu przeciwpowodziowego i obrony cywilnej.21.Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem urządzeń alarmowych zabezpieczających budynki Urzędu Gminy w Stegnie.22.Realizacja zadań ujętych w Programie opieki nad zwierzętami w tym:a)Inicjowanie działań w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt i umieszczanie ich w schronisku;b)Współpraca ze Strażą Gminną oraz innymi instytucjami wskazanymi w Programie w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt;c)Współpraca ze służbą weterynaryjną i sanitarną w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych;d)Aktualizacja i opracowanie Programu;e)Organizacja sprzątnięcia, wywozu i unieszkodliwiania z terenów publicznych zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt oraz współdziałanie z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność w tym zakresie.23.Wykonywane zadań w zakresie organizacji systemu pierwszej pomocy przedlekarskiej.24.Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczania podatku od towarów i usług.25.Współpraca z jednostkami Ochotniczej Straży Pożarnej.26.Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.27.Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów.28.Rozliczanie dotacji otrzymanych lub udzielonych z budżetu Gminy na zadania związane z zajmowanym stanowiskiem.29.Wykonywanie innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza.Pełna treść ogłoszenia znajduje sie na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/2/65/Samodzielne_stanowisko_ds__bezpieczenstwa_i_zarzadzania_kryzysowego/
Gmina Stegna - 2019-06-21 - Stegna (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU OSOBOWEGO - od 1 125 PLN

prowadzenie pojazdu, utrzymywanie pojazdu w stałej gotowości eksploatacyjnej, utrzymywanie porządku w miejscu pracy, dbanie o powierzony pojazd oraz jego wyposażenie
SB Car Wash Marcin Paleński - 2019-05-15 - Piaseczno (mazowieckie)

STOLARZ - od 2 600 PLN

rozkrój płyt melbowych, cięcie elementów pod wymiar, wiercenie i osadzanie zawiasów meblowych.
kontakt przez PUP - 2020-03-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

ŚLUSARZ - do 3 500 PLN

Szlifowanie detali
BASIT Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Trzebnica (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 165 PLN

Prowadzenie samochodu ciężarowego załadowywanie i rozładowywanie oraz nadzór nad załadunkiem i wyładunkiem towaruwysokość proponowanego wynagrodzenie 2165,00 zł brutto + dietyKontakt z pracodawcą: p.mazur (at) transcargo.com.pl, tel. 713969136Sala F
TRANS-CARGO GROUP Sp. z o.o. - 2017-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)

SPAWACZ KONSTRUKCJI STALOWYCH. - od 1 000 PLN

Spawanie konstrukcji stalowych. Remont statków, budowa statków.
,,ALISIA" Sydorenko Olesia - 2017-09-05 - Gdynia (pomorskie)

POMOC KONSULTANTA SPRZEDAŻY (STAŻ DLA OSÓB DO 30 R.Ż.) - 1 017,4 PLN

obsługa klienta w salonie sprzedaży, sprzedaż usług i produktów telekomunikacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Bytom (śląskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ, RESTRUKTURYZACJI I OCHRONY ŚRODOWISKA URZĘDU MIASTA KNURÓW - 2 600 - 2 800 PLN

KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe, spec. budownictwo, drogownictwo, transport, kierunki ekonomiczne, administracja
Urząd Miasta Knurów - 2019-04-23 - Knurów (śląskie)

PODINSPEKTOR - od 2 600 PLN

zlecone prace merytoryczne
kontakt przez PUP - 2020-06-16 - Mława (mazowieckie)

OPIEKUNKA NAD CHORYM W DOMU - od 2 700 PLN

Zakres działań:1) pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych2) opieka higieniczna3) pielęgnacja zalecona przez lekarza4) zapewnienie kontaktów z otoczeniem Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia. Zadaniowy czas pracy. Szczegóły oferty na stronie internetowej MOPS w Ustce.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce - 2019-01-22 - Ustka (pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 250 PLN

pomoc w zakładaniu ogrodów, budowa odwodnień, nawodnień, przygotowanie codzienne narzędzi, drobna naprawa narzędzie, dbanie o czystość na obiekscie
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Suszec (śląskie)

KONSERWATOR - od 3 300 PLN

Konserwacja techniczna obiektu,utrzymanie sprawności taśmociągów,podajników,wykonywanie przeglądów okresowych maszyn i urządzeń,drobne prace budowlane w obiekcie,bieżące usuwanie usterek,prace konserwatorskie,pomoc w pracach warsztatu.
Tonsmeier Centrum sp.z o.o w Kutnie - 2017-10-02 - Kutno (łódzkie)