PODINSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH W REFERACIE SPOŁECZNO - ADMINISTRACYJNYM URZĘDU GMINY GOLESZÓW - OFERTA KONKURSOWA Goleszów oferta pracy Urząd Gminy Goleszów
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH W REFERACIE SPOŁECZNO - ADMINISTRACYJNYM URZĘDU GMINY GOLESZÓW - OFERTA KONKURSOWA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie: rejestru przesyłek wpływających do urzędu, centralnego rejestru faktur, pocztowych książek nadawczych, wysyłanie i odbieranie przesyłek za pośrednictwem ePUAP, odbieranie korespondencji mailowej wpływającej do urzędu, odbieranie przesyłek z urzędu pocztowego i dostarczanie wysyłanych przesyłek do placówki pocztowej, prowadzenie rejestru wywieszanych obwieszczeń, ogłoszeń i informacji podlegajacych podaniu do publicznej wiadomości, prowadzenie całości zadań należących do kompetencji organu gminy, związanych z funkcjonowaniem Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, prowadzenie spraw związanych z obliczaniem opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, koordynowanie spraw związanych z godzinami otwarcia i zamykania placówek handlowych, zakładów gastronomicznych i zakładów usługowych
Data publikacji: 2020-09-01
Lokalizacja: Goleszów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Goleszów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 5, 43-440 Goleszów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie: rejestru przesyłek wpływających do urzędu, centralnego rejestru faktur, pocztowych książek nadawczych, wysyłanie i odbieranie przesyłek za pośrednictwem ePUAP, odbieranie korespondencji mailowej wpływającej do urzędu, odbieranie przesyłek z urzędu pocztowego i dostarczanie wysyłanych przesyłek do placówki pocztowej, prowadzenie rejestru wywieszanych obwieszczeń, ogłoszeń i informacji podlegajacych podaniu do publicznej wiadomości, prowadzenie całości zadań należących do kompetencji organu gminy, związanych z funkcjonowaniem Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, prowadzenie spraw związanych z obliczaniem opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, koordynowanie spraw związanych z godzinami otwarcia i zamykania placówek handlowych, zakładów gastronomicznych i zakładów usługowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
szczegółowe informacje na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.plwynagrodzenie zgodnie z regulaminem wynagradzania
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH W REFERACIE SPOŁECZNO - ADMINISTRACYJNYM URZĘDU GMINY GOLESZÓW - OFERTA KONKURSOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Goleszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2403
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Goleszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Goleszów zamieszczonym w Urzędzie Gminy Goleszów oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.goleszow.bip.net.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Goleszów
danePracodawcy_nip: 5481226386
danePracodawcy_regon: 000539928
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
1 maja 5, 43-440 Goleszów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej www.goleszow.bip.net.plDokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem z dopiskiem "nabór na stanowisko podinspektora ds. organizacyjnych" w godzinach pracy urzędu lub przestłać pocztą w terminie do dnia 16 września 2020. (liczy się dzień wpływu do Urzędu Gminy).Urząd Gminy Goleszówul. 1 Maja 543-440 Goleszówparter, biuro podawcze
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: cieszyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 2403
Gmina pracodawcy: Goleszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Goleszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0052327
Ulica pracodawcy: 1 maja
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 01.09.2020
Oferta pracy ważna do: 16.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?823aa80ae0b1ac8508b738c982fe66ec
Podobne oferty pracy
- Wykonywanie prac spawalniczychKontakt: telefon 55 271-01-50, e-mail: meto (at) meto.com.pl
Przedsiębiorstwo Produkcji i Usług Technicznych METO Dawid Bąk - 2020-08-27 - Lisewo Malborskie (pomorskie)
Zbieranie ze stanowisk produkcyjnych materiałów pozostałych po procesie produkcji. Usuwanie odpadów z hali produkcyjnej. Wykonywanie czynności w brygadach osób z Ukrainy lub Rosji lub Gruzji, bieżąca komunikacja z nimi i raportowanie.
kontakt przez PUP - 2020-08-19 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia- przygotowywanie dokumentacji postępowań (m.in. SIWZ, ogłoszenie, protokoły, projekty umów, korespondencja itp.)- opiniowanie wniosków o udzielenie zamówień- sporządzanie projektów umów- udział w pracach komisji przetargowych- sporządzanie sprawozdań- sporządzenia planów zamówień/postępowań- prowadzenie rejestrów zamówień
MUZEUM WOJSKA POLSKIEGO - 2020-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
WYKRAWANIE ELEMENTÓW Z MIĘSA, PAKOWANIE, ROZBIÓR KRÓLIKÓW I DZICZYZNY.
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWA "KANWIL" SP. Z O.O. - 2016-02-15 - Dębica (podkarpackie)
Wykonywanie obowiązków pracownika produkcyjnego, praca głównie na dwóch działach - magazyn oraz dział fleksograficzny. Praca przy obsłudze wózków widłowych.
AGPRESS Drukarnia - 2016-05-10 - Nowa Biała (mazowieckie)
Tester systemów teleinformatycznych , przeprowdzanie testów funkcjonalności i wydajności systemów teleinformatycznych .
kontakt przez PUP - 2019-12-10 - Brzeg (opolskie)
Prace biurowe, układanie dokumentów
BIURO RACHUNKOWE ZR KOWALSCY SP Z OO - 2020-09-01 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- Pakowanie produktów gotowych zawiesi wężowych. Przygotowywanie produktów do wysyłki. Wypełnianie dokumentacji. Sprawdzanie produktów pod względem jakościowym. Wykonywanie zaplanowanych norm.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Zlecenie wykonywane mnie mniej niż 160 godzin miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 18 miesięcy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 6:00-18:00, 18:00-6:00 + sobota lub niedziela. Wymagane wykształcenie minimum podstawowe. Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku pakowacza. Wymagane zaangażowanie w realizację powierzonych zadań, chęć do nauki.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Katowice (śląskie)
Obróbka mechaniczna (cięcie, frezowanie CNC, gradowanie) i termiczna (spawanie powietrzem, spawanie ekstruderem, zgrzewanie) materiałów z tworzyw sztucznych.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Mezowo (pomorskie)
Sprzątanie terenów zewnętrznych, zamiatanie, koszenie, odśnieżanie, pielęgnacja terenu.
ULISSES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2019-04-04 - Kłobuck (śląskie)
- koordynowanie prac zespołów projektowych- organizacja i kontrola realizacji etapów projektu w kontekście jego realizacji na czas i w zaplanowanym budżecie- kontakt z klientami spółki Luxoft PolandUmowa o pracę na czas nieokreślony, jedna zmiana.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Wrocław (dolnośląskie)
projektowanie i tworzenie aplikacji webowych w języku PHP - tworzenienowych projektów, a także rozwój już istniejących - przygotowanie projektubazy danych.
Netline Sp.z o.o - 2016-03-14 - Opole (opolskie)
Kierowca wywrotki
Marek Kłysik - 2019-03-04 - Rasy (łódzkie)
prace ciesielskie, praca fizyczna,kierowanie grupą pracowników, Łęki, praca na terenie Polski południowej.
RIIB MARCIN DĄBROWSKI - 2018-08-14 - Łęki (małopolskie)
Staż z RPO na 6 miesięcy dla osób od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: Pocztowa 13/12GODZ.PR.: 8-16WYMAGANIA ORGANIZATORA: wykształcenie średnie ekonomiczne lub w trakcie studiów z zakresu ekonomii i finansów, ogólne informacje o rachunkowości, znajomość pakietu Ms Office, chęc poszerzania wiedzy, sumienność, dokladność
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/5787/podinspektor-ds-organizacji-i-nadzoru-administracyjnego-szkol-przedszkoli-i-zlobkow
Urząd Miasta - 2018-08-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
szycie
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Chełmsko Śląskie (dolnośląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, gabinetów lekarskich, sal konferencyjnych, sprzątanie pomieszczeń socjalnych, mycie i dezynfekcja basenupraca w godzinach: 14:00 - 22:00/22:00 - 6:00
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, przygotowywanie deserów, kaw, podawanie ciast, lodów, napojów; obsługa terminala dotykowego i kas
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- obsługa interesantów- przygotowywanie i wprowadzanie danych do sprawozdań- organizacja uroczystości szkolnych, konferencji, szkoleń- realizacja zadań związanych z promocją (zamawianie plakatów, ulotek, itp.)
Zespół Szkół Licealnych i Technicznych Nr 1 - 2019-09-25 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie wyższe; 3 lata doświadczenia zawodowego; zaawansowana znajomość języka chińskiego; mile widziana zaawansowana znajomość języka angielskiego, rosyjskiego; znajomość języka polskiego. Zakres obowiązków: koordynowanie działań w zakresie marketingu internetowego podejmowanych przez różne działy firmy; kreowanie rozpoznawalności marki na rynku.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc przewodnika
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
Dostarczanie zamówionych potraw/produktów do Klientów Restauracji dbając o terminowość. Obsługa Klientów w procesie dostarczania zamówień. Prace pomocnicze w restauracji (np. związane z dostawami towarów) zlecone przez kadrę zarządzającą Restauracji. Współpraca z pozostałymi pracownikami Brofaktury.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Siedlce (mazowieckie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2020-08-20 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Malowanie. Praca Kalisz i okolice.
TADEUSZ NOWACKI EUROKOLOR PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE - 2016-07-27 - Kalisz (wielkopolskie)
Organizowanie spotkań, odbieranie telefonów, dbanie o płynność komunikacji miedzy działami
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-07-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Praca fizyczna polegająca na myciu cystern i innych pojazdów specjalistycznych.
BIMOS-LOGISTYKA MARZENA GRZEBIENIAK - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Gromadzenie i przygotowywanie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników, dyrektorów i kierownika jednostek organizacyjnych podległych gminie oraz dyrektora GOK; Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem dyscypliny pracy, a w szczególności: prowadzenie listy obecności, prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich, prowadzenie dokumentacji związanej z urlopami. Rozliczanie czasu pracy, prowadzenie kart ewidencji nieobecności w pracy.4. Prowadzenie rejestrów:- ewidencji czasu pracy pracowników;- umów zleceń oraz umów o dzieło,- planowanych i odbytych szkoleń,- dokumentacji przekazywanej do archiwum zakładowego;5. Prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Stegnie.6. Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem służby przygotowawczej i zorganizowanie egzaminu kończącego tę służbę w Urzędzie Gminy w Stegnie.7. Kierowanie pracowników Urzędu i dyrektorów podległych jednostek organizacyjnych na wstępne, okresowe i kontrolne badania lekarskie oraz na szkolenia BHP (wstępne, okresowe).8. Prowadzenie dokumentacji w zakresie odbywania praktyk przez uczniów szkół średnich i wyższych oraz stażu dla bezrobotnych z PUP.9. Sporządzanie i rejestrowanie upoważnień i pełnomocnictw.10. Przygotowanie umów cywilnoprawnych w sprawie zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych.11. Gromadzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli zewnętrznych oraz książki kontroli zewnętrznych.12. Zapewnienie materiałów do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych.13. Rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy.14. Sporządzanie umów zleceń i umów o dzieło dla pracowników Urzędu oraz osób zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych lub robót publicznych.15. Przygotowanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji związanych z zakresem czynności.16. Kompletowanie wniosków emerytalno rentowych.17. Wdrażanie nowych metod pracy w Urzędzie Gminy.18. Naliczanie ekwiwalentów pieniężnych dla pracowników Urzędu Gminy za obuwie, odzież roboczą, pranie odzieży roboczej oraz ekwiwalentu pieniężnego za zakup umundurowania dla pracowników Straży Gminnej.19. Przekazywanie aktów prawnych na poszczególne stanowiska.20. Organizowania szkoleń pracowników, prowadzenia dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.21. Sporządzanie analiz kadrowych oraz sprawozdawczości w tym zakresie.22. Wykonywania zadań koordynatora w zakresie przekazywania akt do archiwum zakładowego.23. Prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu Gminy w Stegnie w zakresie: a) prowadzenia archiwum Urzędu oraz nadzoru nad terminowym i właściwym przekazywaniem akt do archiwum; b) prowadzenia spraw związanych z jednolitym rzeczowym wykazem akt w ramach istniejących symboli i kategorii archiwalnych oraz przygotowywaniem w tym zakresie stosownych projektów i zarządzeń Wójta; c) przyjmowania i przechowywania dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych referatów i samodzielnych stanowisk Urzędu Gminy; d) porządkowania i udostępniania dokumentacji;e) należytego zabezpieczenia dokumentacji przed zniszczeniem bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione; f) prowadzenia ewidencji dokumentacji w archiwum; g) prowadzenia ewidencji udostępnienia archiwum; h) przeprowadzania skontrum dokumentacji; i) przeprowadzania procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej; j) przekazywania materiałów archiwalnych do archiwum państwowego i innych właściwych archiwów;k) stałej współpracy z Archiwum Państwowym w Malborku; l) prowadzenia ewidencji wyników pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w archiwum; m) doradzania pracownikom urzędu w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją w porozumieniu z koordynatorem czynności kancelaryjnych; n) prowadzenia innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i zarządzeniami Wójta Gminy.24. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.25. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem. Zastępowanie pracownika ds. administracyjnych i płac. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy. Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/2/63/Podinspektor_ds_kadr_i_archiwum/
Gmina Stegna - 2019-06-07 - Stegna (pomorskie)
prowadzenie bieżących spraw dotyczących dotowania szkół i placówek niepublicznych prowadzonych przez osoby prawne i fizyczne; przygotowywanie wniosków do MEN w sprawie pozyskiwania środków z rezerwy oświatowej; prowadzenie spraw dotyczących subwencjonowania zadań oświatowych,szczegółowe informacje: www.bip.tarnogorski.pl, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-09-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Prace ogólnobudowlane. Praca na terenie powiatu wejherowskiego.
Firma Budowlana "Largo" Rafał Labun - 2020-08-31 - Robakowo (pomorskie)