PODINSPEKTORA DS. ORGANIZACJI I NADZORU ADMINISTRACYJNEGO SZKÓŁ, PRZEDSZKOLI I ŻŁOBKÓW W WYDZIALE OŚWIATY I WYCHOWANIA URZĘDU MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Urząd Miasta

Stanowisko: PODINSPEKTORA DS. ORGANIZACJI I NADZORU ADMINISTRACYJNEGO SZKÓŁ, PRZEDSZKOLI I ŻŁOBKÓW W WYDZIALE OŚWIATY I WYCHOWANIA URZĘDU MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE

Wynagrodzenie: do 2 400 PLN

Zakres obowiązków: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/5787/podinspektor-ds-organizacji-i-nadzoru-administracyjnego-szkol-przedszkoli-i-zlobkow

Data publikacji: 2018-08-22

Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

Pracodawca: Urząd Miasta

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/5787/podinspektor-ds-organizacji-i-nadzoru-administracyjnego-szkol-przedszkoli-i-zlobkow

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTORA DS. ORGANIZACJI I NADZORU ADMINISTRACYJNEGO SZKÓŁ, PRZEDSZKOLI I ŻŁOBKÓW W WYDZIALE OŚWIATY I WYCHOWANIA URZĘDU MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem postępowania winien spełniać: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) nieposzlakowana opinia; 5) wykształcenie wyższe z jednego z następujących zakresów: pedagogika, administracja, prawo, ekonomia. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów z zakresu: a) ustawy Prawo oświatowe, b) ustawy Karta Nauczyciela, c) ustawy o samorządzie gminnym, 2) umiejętność obsługi komputera i znajomość programu Arkusz organizacyjny OPTIVUM firmy VULCAN; 3) znajomość programu SIO System Informacji Oświatowej, 4) co najmniej 3 letni staż pracy w administracji samorządowej (tym w szkole lub przedszkolu)Praca pon. pt. 7:30-15:30

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Adres pracodawcy:
PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski

Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle

Ulica pracodawcy: PIRAMOWICZA

Numer budynku pracodawcy: 32

Profil działalności pracodawcy: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA GMINY

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 22.08.2018

Oferta pracy ważna do: 04.09.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

TECHNIK MECHANIK - od 3 000 PLN

współpraca z działem montażu, optymalizacja procesów produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Nowa Ruda (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

-Sprzedaż w sklepie z odzieżą [Outlet]-Miejsce pracy: Tczew, Manhattan, hala nr 3-Praca w godzinach 10-18, w soboty 10-14-Pierwszy kontakt telefoniczny 505-09-09-50
Firma Handlowa "CHANNAH" Anna Bławat - 2016-10-03 - Tczew (pomorskie)

PODINSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH - do 2 000 PLN

1) prowadzenie ewidencji, rejestrów i kart nieruchomości;2) prowadzenie spraw dotyczących wymiaru należności z tytułu podatku od nieruchomości osób fizycznych, łącznego zobowiązania pieniężnego od osób fizycznych;3) prowadzenie ewidencji związanych z wymiarem podatku od nieruchomości, łącznego zobowiązania pieniężnego;4) prowadzenie postępowań podatkowych;5) analizowanie akt podatkowych oraz zarzutów podnoszonych w odwołaniach i zażaleniach,6) wydawanie zaświadczeń z zakresu podatków lokalnych,7) sporządzanie planów kontroli w zakresie stanowiska pracy, przeprowadzanie kontroli podatkowych oraz sporządzanie sprawozdań z ich realizacji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku.
Urząd Miasta - 2017-01-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KUCHARZ - od 3 000 PLN

Przygotowywanie dań, ryb i pizzy
UNI-BAR-HANKA - 2016-06-03 - Władysławowo (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

sprzątanie hali pomieszczeń firmy
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Żarki (małopolskie)

PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI ZADAŃ INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH I WSPÓŁPRACY W ZAKRESIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE INWESTYCJI, REMONTÓW I EKSPLOATACJI URZĘDU MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - do 2 600 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania: 1) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw, 2) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych, 3) zapoznanie się z dokumentacją techniczną, 4) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne, 5) negocjowanie warunków umów, 6) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową, 7) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów, 8) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje, 9) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym, 10) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, 11) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, 12) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości, 13) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji, 14) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, 15) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro, 16) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych, 17) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych, 18) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych, 19) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji, 20) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego, 21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych, 22) rozpatrywanie skarg i wniosków, 23) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego, 24) przekazywanie Wydziałowi Finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00 zł., 25) inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inżynierii Miejskiej wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.
Urząd Miasta - 2017-03-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

TOKARZ -FREZER - od 3 000 PLN

Obsługa maszyn skrawających, frezowanie i toczenie w metalu
ZPU Aldrex Edward Prusaczyk - 2016-02-15 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W WYDZIALE KOMUNALNYM - od 2 100 PLN

I. Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) wykształcenie wyższe techniczneb) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o ochronie zwierząt ( Rozdział 1 i 2).II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 70 %2) praca w terenie 30%3) pełny wymiar czasu pracy4) praca przy komputerze5) planowany termin zatrudnienia 15.03.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu styczniu 2018r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Nadzór, kontrola, odbiór prac oraz rozliczanie usług w zakresie:a) letniego utrzymania czystości i porządku na terenach gminnych: dróg, chodników, pasów zieleni przydrożnej, parkingów i placów gminnych wymienionych w odrębnie prowadzonych wykazach, przystanków na terenie miasta,b) zimowego utrzymania dróg, chodników, parkingów i placów gminnych, przystanków na terenie miasta,c) obsługi dyspenserów, toalety i wybiegu dla psów.2) Zlecanie usług sprawowania codziennej kontroli w zakresie utrzymania czystości i porządku na drogach, chodnikach, pasach zieleni przydrożnej, placach, parkingach będących własnością gminy i przystankach na terenie miasta,3) Przyjmowanie i przekazywanie Wykonawcy interwencji mieszkańców i Straży Miejskiej.4) Współpraca z organizatorami imprez publicznych w zakresie utrzymania czystości i obsługi sanitarno- porządkowej,5) Koordynacja działań związanych z deratyzacją.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-02-21 - Racibórz (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 2 800 - 4 100 PLN

pozyskiwanie nowych klientów z obszaru polski i krajów europy zachodniej
Stan-Szkło Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Piekary Śląskie (śląskie)

KELNER - od 2 100 PLN

obsługa klientów, wydawanie posiłków, przygotowywanie sali konsumenckiej
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Żuromin (mazowieckie)

MURARZ - do 15 PLN

prace typowe
DZIANIS KORSIK - 2018-07-02 - Zamienie (mazowieckie)

PODINSPEKTOR / INSPEKTOR DS. NAJEMCÓW - 2 500 - 2 700 PLN

- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:1. wprowadzanie danych nowych najemców, analizowanie danych stanowiących podstawę do naliczania wszelkich zobowiązań najemców (czynsze, media), sporządzanie powiadomień o wysokości czynszu oraz zawiadomień o wysokości opłat dla osób zajmujących lokal bez tytułu prawnego,2. wykonywanie na bieżąco wszystkich prac w zakresie wprowadzenia zmian, w tym zmian przypisu,3. przyjmowanie i przygotowywanie wniosków dotyczących spłat zaległości czynszowych w ratach,4. wystawianie dokumentów dotyczących zwrotu kaucji mieszkaniowych,5. przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych,6. udzielanie odpowiedzi najemcom lokali w sprawach realizacji opłat za zajmowane lokale i w zakresie wyjaśniania należności czynszowych,7. przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu zasobów mieszkaniowych,8. dokonywanie zmiany formuł naliczeń w zależności od sposobu liczenia mediów podzielnik, licznik, powierzchnia,9. aktualizowanie danych stanowiących podstawę do naliczania wszelkich zobowiązań najemców (czynsze, media),10. prowadzenie ścisłej współpracy z Urzędem Miasta Katowice w zakresie prawidłowej gospodarki lokalami.- Wynagrodzenie: 2500 - 2700 zł/brutto. Praca na umowę na czas określony (1 umowa do 6 miesięcy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne:- w przypadku stanowiska podinspektora wykształcenie średnie (preferowane ekonomiczne lub pokrewne) poparte minimum 2-letnim stażem pracy lub wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub pokrewne), staż pracy nie jest wymagany, - w przypadku stanowiska inspektora wykształcenie średnie (preferowane ekonomiczne lub pokrewne) i 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub pokrewne) oraz 2-letni staż pracy,- orientacja w wybranych przepisach Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Kodeksu Cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych, - biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej, - obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wymagania dodatkowe: komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu, odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-06-13 - Katowice (śląskie)

PIZZERMAN / KUCHARZ - od 3 000 PLN

Przygotowywanie pizzy.
PPHU MATI MATEUSZ ANDRZEJAK (Peperoni Pizza) - 2018-08-09 - Opatówek (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ, RESTRUKTURYZACJI I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 1 850 PLN

KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2016-08-16 - Knurów (śląskie)

STAZ/REFERENT - 1 017,4 PLN

- szkolenie BHP i ppoż.- prowadzenie dziennika korespondencyjnego- redagowanie pism- sporządzanie zestawień rejestrów- prowadzenie ewidencji z zakresu wyjazdów służbowych- obsługa urządzeń biurowych skaner, fax, ksero- wykonywanie innych prac zleconych przez PLW
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Nowa Sól (lubuskie)

PSYCHOLOG - od 1 100 PLN

praca indywidualna i grupowa z uczestnikami ŚDS, prowadzenie treningów umiejętności społecznych, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie opinii psychologicznych.
Środowiskowy Dom Samopomocy - 2017-07-04 - Gorzyce (podkarpackie)

ZBROJARZ - do 2 650 PLN

wykonywanie siatek, szkieletów zbrojeniowych oraz układanie w formach i deskowaniach; czytanie rysunków; skalowanie; wiązanie zbrojenia oraz rozkładanie zbrojeniaGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - 1 850 - 2 000 PLN

Praca w charakterze mechanika samochodowego.
Przewóz Osób Paweł Kudła Żyznów - 2016-04-21 - Żyznów (podkarpackie)

OPERATOR LINII MONTAŻOWEJ/DĘBICA - od 2 080 PLN

proste prace manualne
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Mielec (podkarpackie)

TECHNIK MECHATRONIK - 997,4 PLN

Technik mechatronik
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Czerwieńsk (lubuskie)

SPAWACZ - od 2 650 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)

OPIEKUN/OPIEKUNKA DO DZIECI DO LAT 3 - 997,4 PLN

wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)

STOLARZ (DOPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY) - od 1 750 PLN

Przygotowanie konstrukcji do tapicerowania, okładanie pianką oraz tapicerowanie mebli
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Szalowa (małopolskie)

KOSMETYCZKA - od 1 000 PLN

Wykonywanie manicure, pedicure, ewentualnie zabiegi kosmetyczne na twarz.
CALISPA Agnieszka Ból - 2017-02-24 - Częstochowa (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 800 PLN

obsługa klientów, prace biurowe, przygotowywanie ofert handlowych
FAGROS Sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA Stara Dąbrowa - 2017-02-07 - Niałek Wielki (wielkopolskie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

Przyjmowanie i weryfikacja dostaw, kompletacja towaru w magazynie, sprawne i rzetelne załadowanie towaru, dbałość o czystość i porządek w magazynie, prawidłowy obieg dokumentacji magazynowej.
IGLOTEX ŁUKASZ Sp. z o.o. - 2016-06-14 - Gręzów (mazowieckie)

REFERENT DS. ROZLICZEŃ TRANSPORTU - 2 300 - 3 000 PLN

Prowadzenie rozliczeń dotyczących usługi transportowej, wydawanie i odbiór kart drogowych, prowadzenie dokumentacji pojazdów oraz czynności związanych z rejestracją pojazdów. Rozliczanie faktur paliwowych, prowadzenie dokumentacji związanej z ewidencją wyposażenia pojazdów. Przekazywanie pojazdów kierowcom i przygotowywanie protokołów zdawczo-odbiorczych.
ZASADA TRANS- SPEDITION Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-08-02 - Brzesko (małopolskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 500 PLN

nauczyciel przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Płonne (kujawsko-pomorskie)

PROGRAMISTA APLIKACJI - do 4 700 PLN

PRACA Z MONITOREM EKRANOWYM W POMIESZCZENIACH TYPU OPEN-SPACE, PRACA NA RÓŻNYCH PROJEKTACH JAK W POLSCE TAK W INNYCH PAŃSTWACH, PROGRAMOWANIE W RÓŻNYCH JĘZYKACH OPROGRAMOWANIA
DATAART WROCŁAW SP. Z O.O. - 2018-03-13 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat