PODINSPEKTORA DS. ORGANIZACJI I NADZORU ADMINISTRACYJNEGO SZKÓŁ, PRZEDSZKOLI I ŻŁOBKÓW W WYDZIALE OŚWIATY I WYCHOWANIA URZĘDU MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Urząd Miasta
Stanowisko: PODINSPEKTORA DS. ORGANIZACJI I NADZORU ADMINISTRACYJNEGO SZKÓŁ, PRZEDSZKOLI I ŻŁOBKÓW W WYDZIALE OŚWIATY I WYCHOWANIA URZĘDU MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE
Wynagrodzenie: do 2 400 PLN
Zakres obowiązków: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/5787/podinspektor-ds-organizacji-i-nadzoru-administracyjnego-szkol-przedszkoli-i-zlobkow
Data publikacji: 2018-08-22
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: Urząd Miasta
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/5787/podinspektor-ds-organizacji-i-nadzoru-administracyjnego-szkol-przedszkoli-i-zlobkow
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTORA DS. ORGANIZACJI I NADZORU ADMINISTRACYJNEGO SZKÓŁ, PRZEDSZKOLI I ŻŁOBKÓW W WYDZIALE OŚWIATY I WYCHOWANIA URZĘDU MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem postępowania winien spełniać: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) nieposzlakowana opinia; 5) wykształcenie wyższe z jednego z następujących zakresów: pedagogika, administracja, prawo, ekonomia. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów z zakresu: a) ustawy Prawo oświatowe, b) ustawy Karta Nauczyciela, c) ustawy o samorządzie gminnym, 2) umiejętność obsługi komputera i znajomość programu Arkusz organizacyjny OPTIVUM firmy VULCAN; 3) znajomość programu SIO System Informacji Oświatowej, 4) co najmniej 3 letni staż pracy w administracji samorządowej (tym w szkole lub przedszkolu)Praca pon. pt. 7:30-15:30
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Ulica pracodawcy: PIRAMOWICZA
Numer budynku pracodawcy: 32
Profil działalności pracodawcy: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA GMINY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 22.08.2018
Oferta pracy ważna do: 04.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
współpraca z działem montażu, optymalizacja procesów produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
-Sprzedaż w sklepie z odzieżą [Outlet]-Miejsce pracy: Tczew, Manhattan, hala nr 3-Praca w godzinach 10-18, w soboty 10-14-Pierwszy kontakt telefoniczny 505-09-09-50
Firma Handlowa "CHANNAH" Anna Bławat - 2016-10-03 - Tczew (pomorskie)
1) prowadzenie ewidencji, rejestrów i kart nieruchomości;2) prowadzenie spraw dotyczących wymiaru należności z tytułu podatku od nieruchomości osób fizycznych, łącznego zobowiązania pieniężnego od osób fizycznych;3) prowadzenie ewidencji związanych z wymiarem podatku od nieruchomości, łącznego zobowiązania pieniężnego;4) prowadzenie postępowań podatkowych;5) analizowanie akt podatkowych oraz zarzutów podnoszonych w odwołaniach i zażaleniach,6) wydawanie zaświadczeń z zakresu podatków lokalnych,7) sporządzanie planów kontroli w zakresie stanowiska pracy, przeprowadzanie kontroli podatkowych oraz sporządzanie sprawozdań z ich realizacji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku.
Urząd Miasta - 2017-01-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Przygotowywanie dań, ryb i pizzy
UNI-BAR-HANKA - 2016-06-03 - Władysławowo (pomorskie)
sprzątanie hali pomieszczeń firmy
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Żarki (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania: 1) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw, 2) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych, 3) zapoznanie się z dokumentacją techniczną, 4) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne, 5) negocjowanie warunków umów, 6) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową, 7) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów, 8) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje, 9) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym, 10) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, 11) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, 12) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości, 13) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji, 14) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, 15) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro, 16) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych, 17) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych, 18) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych, 19) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji, 20) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego, 21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych, 22) rozpatrywanie skarg i wniosków, 23) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego, 24) przekazywanie Wydziałowi Finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00 zł., 25) inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inżynierii Miejskiej wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.
Urząd Miasta - 2017-03-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa maszyn skrawających, frezowanie i toczenie w metalu
ZPU Aldrex Edward Prusaczyk - 2016-02-15 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) wykształcenie wyższe techniczneb) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o ochronie zwierząt ( Rozdział 1 i 2).II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 70 %2) praca w terenie 30%3) pełny wymiar czasu pracy4) praca przy komputerze5) planowany termin zatrudnienia 15.03.2018 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu styczniu 2018r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Nadzór, kontrola, odbiór prac oraz rozliczanie usług w zakresie:a) letniego utrzymania czystości i porządku na terenach gminnych: dróg, chodników, pasów zieleni przydrożnej, parkingów i placów gminnych wymienionych w odrębnie prowadzonych wykazach, przystanków na terenie miasta,b) zimowego utrzymania dróg, chodników, parkingów i placów gminnych, przystanków na terenie miasta,c) obsługi dyspenserów, toalety i wybiegu dla psów.2) Zlecanie usług sprawowania codziennej kontroli w zakresie utrzymania czystości i porządku na drogach, chodnikach, pasach zieleni przydrożnej, placach, parkingach będących własnością gminy i przystankach na terenie miasta,3) Przyjmowanie i przekazywanie Wykonawcy interwencji mieszkańców i Straży Miejskiej.4) Współpraca z organizatorami imprez publicznych w zakresie utrzymania czystości i obsługi sanitarno- porządkowej,5) Koordynacja działań związanych z deratyzacją.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-02-21 - Racibórz (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów z obszaru polski i krajów europy zachodniej
Stan-Szkło Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Piekary Śląskie (śląskie)
obsługa klientów, wydawanie posiłków, przygotowywanie sali konsumenckiej
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Żuromin (mazowieckie)
prace typowe
DZIANIS KORSIK - 2018-07-02 - Zamienie (mazowieckie)
- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:1. wprowadzanie danych nowych najemców, analizowanie danych stanowiących podstawę do naliczania wszelkich zobowiązań najemców (czynsze, media), sporządzanie powiadomień o wysokości czynszu oraz zawiadomień o wysokości opłat dla osób zajmujących lokal bez tytułu prawnego,2. wykonywanie na bieżąco wszystkich prac w zakresie wprowadzenia zmian, w tym zmian przypisu,3. przyjmowanie i przygotowywanie wniosków dotyczących spłat zaległości czynszowych w ratach,4. wystawianie dokumentów dotyczących zwrotu kaucji mieszkaniowych,5. przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych,6. udzielanie odpowiedzi najemcom lokali w sprawach realizacji opłat za zajmowane lokale i w zakresie wyjaśniania należności czynszowych,7. przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu zasobów mieszkaniowych,8. dokonywanie zmiany formuł naliczeń w zależności od sposobu liczenia mediów podzielnik, licznik, powierzchnia,9. aktualizowanie danych stanowiących podstawę do naliczania wszelkich zobowiązań najemców (czynsze, media),10. prowadzenie ścisłej współpracy z Urzędem Miasta Katowice w zakresie prawidłowej gospodarki lokalami.- Wynagrodzenie: 2500 - 2700 zł/brutto. Praca na umowę na czas określony (1 umowa do 6 miesięcy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne:- w przypadku stanowiska podinspektora wykształcenie średnie (preferowane ekonomiczne lub pokrewne) poparte minimum 2-letnim stażem pracy lub wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub pokrewne), staż pracy nie jest wymagany, - w przypadku stanowiska inspektora wykształcenie średnie (preferowane ekonomiczne lub pokrewne) i 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub pokrewne) oraz 2-letni staż pracy,- orientacja w wybranych przepisach Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Kodeksu Cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych, - biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej, - obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wymagania dodatkowe: komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu, odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-06-13 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie pizzy.
PPHU MATI MATEUSZ ANDRZEJAK (Peperoni Pizza) - 2018-08-09 - Opatówek (wielkopolskie)
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2016-08-16 - Knurów (śląskie)
- szkolenie BHP i ppoż.- prowadzenie dziennika korespondencyjnego- redagowanie pism- sporządzanie zestawień rejestrów- prowadzenie ewidencji z zakresu wyjazdów służbowych- obsługa urządzeń biurowych skaner, fax, ksero- wykonywanie innych prac zleconych przez PLW
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Nowa Sól (lubuskie)
praca indywidualna i grupowa z uczestnikami ŚDS, prowadzenie treningów umiejętności społecznych, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie opinii psychologicznych.
Środowiskowy Dom Samopomocy - 2017-07-04 - Gorzyce (podkarpackie)
wykonywanie siatek, szkieletów zbrojeniowych oraz układanie w formach i deskowaniach; czytanie rysunków; skalowanie; wiązanie zbrojenia oraz rozkładanie zbrojeniaGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca w charakterze mechanika samochodowego.
Przewóz Osób Paweł Kudła Żyznów - 2016-04-21 - Żyznów (podkarpackie)
proste prace manualne
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Mielec (podkarpackie)
Technik mechatronik
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Czerwieńsk (lubuskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
murarz
TECHBID TECHNOLOGIE BUDOWLANE I DROGOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-06 - Tarnów (małopolskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie konstrukcji do tapicerowania, okładanie pianką oraz tapicerowanie mebli
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Szalowa (małopolskie)
Wykonywanie manicure, pedicure, ewentualnie zabiegi kosmetyczne na twarz.
CALISPA Agnieszka Ból - 2017-02-24 - Częstochowa (śląskie)
obsługa klientów, prace biurowe, przygotowywanie ofert handlowych
FAGROS Sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA Stara Dąbrowa - 2017-02-07 - Niałek Wielki (wielkopolskie)
Przyjmowanie i weryfikacja dostaw, kompletacja towaru w magazynie, sprawne i rzetelne załadowanie towaru, dbałość o czystość i porządek w magazynie, prawidłowy obieg dokumentacji magazynowej.
IGLOTEX ŁUKASZ Sp. z o.o. - 2016-06-14 - Gręzów (mazowieckie)
Prowadzenie rozliczeń dotyczących usługi transportowej, wydawanie i odbiór kart drogowych, prowadzenie dokumentacji pojazdów oraz czynności związanych z rejestracją pojazdów. Rozliczanie faktur paliwowych, prowadzenie dokumentacji związanej z ewidencją wyposażenia pojazdów. Przekazywanie pojazdów kierowcom i przygotowywanie protokołów zdawczo-odbiorczych.
ZASADA TRANS- SPEDITION Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-08-02 - Brzesko (małopolskie)
nauczyciel przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Płonne (kujawsko-pomorskie)
PRACA Z MONITOREM EKRANOWYM W POMIESZCZENIACH TYPU OPEN-SPACE, PRACA NA RÓŻNYCH PROJEKTACH JAK W POLSCE TAK W INNYCH PAŃSTWACH, PROGRAMOWANIE W RÓŻNYCH JĘZYKACH OPROGRAMOWANIA
DATAART WROCŁAW SP. Z O.O. - 2018-03-13 - Wrocław (dolnośląskie)