OSOBA DO SPRZĄTANIA NA OKRES WAKACYJNY - DO KOŃCA WRZEŚNIA Ciasna oferta pracy kontakt przez OHP

Stanowisko: OSOBA DO SPRZĄTANIA NA OKRES WAKACYJNY - DO KOŃCA WRZEŚNIA

Wynagrodzenie: od 17 PLN

Zakres obowiązków: sprzątanie biur, toalet, hal produkcyjnych, ciągów komunikacyjnych

Data publikacji: 2019-07-09

Lokalizacja: Ciasna (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez OHP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Ciasna, powiat: lubliniecki, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
sprzątanie biur, toalet, hal produkcyjnych, ciągów komunikacyjnych

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: stawka godzinowa brutto 17 zł

Nazwa stanowiska:
OSOBA DO SPRZĄTANIA NA OKRES WAKACYJNY - DO KOŃCA WRZEŚNIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ciasna

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubliniecki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sprzątaczka biurowa

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2019

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pracodawca zapewnia dojazd do pracy z Lublińca do Ciasnej i z Ciasnej do Lublińca po pracy.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP

Sposób aplikowania: kontakt przez OHP

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Centrum Kariery Lubliniec

Adres pracodawcy:
Plac Konrada Mańki 8/15, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: OHP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: lubliniecki

Gmina pracodawcy: Lubliniec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lubliniec

Ulica pracodawcy: Plac Konrada Mańki

Numer budynku pracodawcy: 8

Profil działalności pracodawcy: agencja ochrony

Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Centrum Kariery Lubliniec

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sprzątaczka biurowa

Data dodania oferty pracy: 07.08.2019

Oferta pracy ważna do: 30.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?193a87c12b68576dc385167665c71e0f

Podobne oferty pracy

OSOBA DO SPRZĄTANIA - od 1 100 EUR

Sprzątanie pomieszczeń hotelowych i biurowych
Grupo Moga Laguna Garden's - 2016-04-08 - Hiszpania (Hiszpania)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 500 PLN

Prace wykończeniowe: malowanie, montaż płyt karton - gips, gipsowanie, kładzenie płytek. Praca na terenie powiatu pilskiego, pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy
Usługi Remontowo-Budowlane "Złota Rączka" Andrzej Szopiera - 2017-06-26 - Białośliwie (wielkopolskie)

SUPERVISOR - od 5 900 PLN

- Zakres obowiązków:4.1 - KOORDYNOWANIE PRACY PROJEKTU, A W SZCZEGÓLNOŚCI:1. Pomoc we wdrożeniu projektu w zakresie doboru obsady, szkolenia Konsultantów, planowania grafików, testów narzędzi informatycznych oraz telekomunikacyjnych, przygotowania do obsługi projektu.2. Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników efektywności (KPI).3. Planowanie oraz efektywne zarządzanie zasobami dedykowanymi do realizacji projektu, w tym: Kontrola dostępności Konsultantów w zakresie wymaganej obsady projektu; Zgłaszanie Kierownikowi Projektu zapotrzebowania na nowych pracowników. Udział w spotkaniach rekrutacyjnych z przedstawicielami działu HR (weryfikacje językowe, merytoryczne).4. Kontrola efektywności pracy Konsultantów - m.in. poprawność i punktualność logowania Konsultantów, czas przerw, czas rozmów, absencje, fluktuacja, rozliczenie nadgodzin.5. Kontrola kompletności dokumentacji kadrowej w zakresie wniosków urlopowych, przepustek, formularzy zwolnień lekarskich (L4).6. Zgłaszanie do przełożonych spraw kadrowych (nieobecności, brak zaangażowania, problemy dyscyplinarne).7. Odpowiedzialność za wdrożenie do pracy nowych pracowników.8. Stała współpraca z Kierownikiem Projektu w zakresie obsługi projektów.9. Udział w spotkaniach roboczych organizowanych pod nadzorem Kierownika Projektu, odbywających się w zależności od potrzeb.4.2 - KONTROLA JAKOŚCI/MERYTORYKA:1. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad projektem.2. Udzielanie Konsultantom pomocy merytorycznej z zakresu przydzielonych projektów sytuacje niestandardowe, trudne pytania, skargi, reklamacje, brak informacji/wytycznych.3. Przekazywanie Konsultantom nowych informacji pojawiających się podczas obsługi projektu oraz weryfikacja ich wiedzy w tym zakresie.4. Bieżący monitoring (odsłuchy rozmów, telefony kontrolne, ustna lub pisemna weryfikacja wiedzy Konsultanta).5. Prowadzenie coachingu zgodnie z otrzymanymi wytycznymi.6. Przygotowanie raportów z coachingu i monitoringu.7. Prowadzenie warsztatów doszkalających i uzupełniających dla Konsultantów.8. Zgłaszanie Kierownikowi Projektu potrzeby przeprowadzania szkoleń rozwijających kompetencje Konsultantów.4.3 - ADMINISTROWANIE I ZARZĄDZANIE PRACĄ SALI:1. Terminowe otwieranie i zamykanie projektów.2. Kontrola poprawności działania aplikacji obsługowych.3. Kontrola poprawności działania komunikatów.4. Przydział i kontrola stanowisk do obsługi poszczególnych linii biznesowych.5. Kontrola poprawności logowania Konsultantów.6. Przydział zadań Konsultantom gwarantujący maksymalne wykorzystanie stanowisk, w tym prawidłowy przydział grup, elastyczne zarządzanie obsadą.7. Przygotowanie danych do rozliczenia kosztów osobowych i telekomunikacyjnych w zależności od potrzeb.8. Informowanie działu IT, Kierownika Projektu, Dyrektora Operacyjnego o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń technicznych i aplikacji.4.4 - PROCESY GRUPOWE:1. Realizowanie zadań zgodnie z wymogami certyfikacji procesów grupowych (m.in. TOPS, BEST).4.5 - CLEAN DESK POLICY (POLITYKA CZYSTEGO BIURKA):1. Egzekwowanie przestrzegania zasad polityki Clean Desk Policy przez podległy zespół pracowników poprzez bieżącą kontrolę porządku na stanowiskach pracy i przyległej powierzchni operacyjnej, a w szczególności kontrolę: Przestrzegania zakazu wnoszenia na powierzchnię operacyjną okryć wierzchnich, torebek, plecaków, toreb itp. Przestrzeganie zakazu wnoszenia na powierzchnię operacyjną urządzeń elektronicznych umożliwiających zapisywanie lub transmisję dźwięku i/lub obrazu, jak: telefony komórkowe, iPady, iPody, kamery, aparaty fotograficzne, smartfony, tablety, phablety, laptopy, notebooki, czytniki E-booków, odtwarzacze MP3, pamięci przenośne, dyktafony. Przestrzegania zakazu trzymania na biurkach rzeczy innych niż wskazane przez pracodawcę, niezbędnych do wykonywania pracy. Przestrzegania zakazu wieszania odzieży na oparciach foteli i krzeseł. Przestrzeganie zakazu umieszczania na parapetach okien i obok biurek jakichkolwiek rzeczy niewskazanych przez pracodawcę. Porządku na biurkach.2. Sporządzanie codziennego raportu kontroli realizacji zasad polityki Clean Desk i przesyłanie go do Kierownika Projektu lub innej, wskazanej przez pracodawcę osoby.4.6 - Wykonywanie innych zadań związanych z pracą, zlecanych przez bezpośredniego przełożonego, Dyrektora Centrum lub Zarząd, a które nie są niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.5. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI: 5.1 - Wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z aktualnymi procedurami obowiązującymi w Spółce.5.2 - Supervisor odpowiada za czystość i estetykę stanowiska pracy oraz pomieszczeń, w których wykonuje swoje obowiązki jak również za czystość i estetykę pomieszczeń socjalnych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na 3 miesiące. Kolejna na umowa na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym i ruchomym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-22:00 + dni wolne od pracy: wszystkie, w zależności od grafiku i świąt obsługiwanego rynku. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata.
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Katowice (śląskie)

INSTRUKTOR NAUKI JAZDY KATEGORII B - od 1 850 PLN

Instruktor nauki jazdy.
Driver Daniel Wawryk - 2016-06-20 - Kożuchów (lubuskie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

W programie stażu.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Cieszków (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH - od 2 800 PLN

obsługa administracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2017-12-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 2 100 PLN

transport drogowy towarów na podstawie prawa jazdy kat. C+E, praca na terenie Sosnowca i kraju
Prima Trans Logistic Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Sosnowiec (śląskie)

KIEROWNIK JAKOŚCI - od 4 500 PLN

Opis stanowiskaZakres obowiązków:- sporządzanie i analizowanie dokumentacji jakościowej (control plan, raporty scrapowe 8D, narzędzia jakościowe 5 why, znajomość rysunku technicznego,- nadzorowanie działu zarządzania jakością,- prowadzenie kontaktów z klientami,- planowanie jakości dla nowych projektów oraz zarządzanie jakością produktów seryjnych (plan kontroli, instrukcje kontroli),- audity oceniające i zatwierdzające dostawców we współpracy z działem zakupów.Uprawnienia:- Audiot wewnętrzny do oceny Systemu zarządzania Jakością Pn-EN ISO 90001:2001- auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością w/g norm ISO- zarzadzanie jakością ISO 9001:2009- pełnomocnik jakości ISO 9001:2000
HT SKIT POLAND SP. Z O.O. - 2018-11-21 - Bieruń (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Organizowanie zaopatrzenia (sporządzanie zamówień) przyjmowanie dostaw towaru, uiszczanie należnośći za dostarczone towary, układanie towaru w sklepie, obsługa Klientów,zawieranie transakcji sprzedaży, zbieranie informacji o potrzebach Klientów, współpracowanie w zakresie przygotowania oferty sprzedaży, sporządzanie faktur, sporządzanie raportów kasowych, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie reklamacji od Klientów, ocena jakości towaru, dbanie o porządek w księgarni.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Rumia (pomorskie)

OSOBA DO RĘCZNEGO SZYCIA - od 2 800 PLN

Przyszywanie wzorków do sukien ślubnych
Artystyczna Pracownia Krawiecka Małgorzaty Obajtek - 2019-05-07 - Kraków (małopolskie)

MONTER KADŁUBÓW - od 1 850 PLN

umiejętność czytanie rysunków technicznych, umiejętność obsługi palnika acetylenowo-tlenowego, Praca na terenie całego kraju
OLIVELLA Sp. z o.o. - 2016-11-07 - Władysławowo (pomorskie)

OSOBA DO UTZRYMANIA CZYSTOŚCI SPRZĄTACZKA/SPRZĄTACZ - od 2 100 PLN

Zadaniem zatrudnionej osoby będzie utrzymywanie czystości w pawilonie handlowym, oraz w pomieszczeniach przynależnych.
F.H.U. "Merkury Market" Sp. z o.o. Sp.k - 2018-06-14 - Zamość (lubelskie)

KOORDYNATOR PROJEKTU - od 3 200 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW• Praca w dziale zaopatrzenia.• Koordynacja projektów. • Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem w języku niemieckim.
Probet Sp. z o.o. - 2018-06-18 - Radom (mazowieckie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

Praca na stanowisku kucharza w Restauracji
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska Pruszcz - 2016-11-18 - Cekcyn (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - od 3 000 PLN

przyjmowanie towaru na podstawie dokumentów dostawy, sprawozdanie dostawy, przygotowanie towaru do wysyłki, dbanie o czystość i higienę w magazynie
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Skokowa (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

prace porządkowe i naprawcze na drogach
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Zduńska Wola (łódzkie)

MURARZ - od 2 600 PLN

wznoszenie ścian głównie z cegły, kamienia, elementów betonowych, gipsowych i ceramicznych,wykonywanie schodów, filarów i stropów,wykonywanie robót licowych,prowadzenie i nadzór nad pracami rozbiórkowymi
PEMACON PIOTR LESIŃSKI - 2017-01-25 - Łódź (łódzkie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 200 PLN

Sprzątanie powierzchni biurowych i wspólnych.Sprzątanie pokładów samolotów.
"ACS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Warszawa (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

aktywne poszukiwanie klientów i sprzedaż przędzy akrylowej odbiorcom hurtowym; praca w Pabianicach; Wynagrodzenie 2.500,00 zł. + prowizja
FILATO sp. z o.o. - 2016-10-21 - Pabianice (łódzkie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

obsługa urządzeń biurowych, poczty elektronicznej, odbieranie telefonu, obsługa magazynu; wypłaty pracowników, faktury, rozliczenia palet, awizacje kopalni itp.
EKO PAPIER Sp.z o.o. - 2017-06-30 - Żory (śląskie)

OSOBA DO PRODUKCJI PIEROGÓW - od 925 PLN

RESTAURACJA STRAŻACKA POSZUKUJE OSOBY DO PRODUKCJI PIEROGÓW ORAZ INNYCH WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH W LOKALU. DO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻEĆ - PRZYGOTOWANIE CIASTA ( PRZY POMOCY MASZYNY) ORAZ FARSZU,A NASTĘPNIE PRODUKCJA W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB RESTAURACJI. UTRZYMANIE PORZĄDKU NA STANOWISKU PRACY.
Firma Bartek Cecylia Bańkowska - 2016-09-21 - Rzeszów (podkarpackie)

MŁODSZY REFERENT DO SPRAW SPRZEDAŻY - 310 - od 2 100 PLN

obsługa klienta, nadzór nad dokumentacją, nadzór nad prawidłową realizacją umów handlowych;
FORMA SYSTEM Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Świdnica (dolnośląskie)

ZBROJARZ - od 4 000 PLN

Wykonywanie prac zbrojarskich
Przedsiębiorstwo Budowlane NOWAK Miłosz Nowak - 2018-07-02 - Leszno (wielkopolskie)

OSOBA DO ZMYWANIA NACZYŃ KUCHENNYCH - od 2 000 PLN

zmywanie naczyń kuchennych oraz talerzy, dbanie o stanowisko pracy oraz o porządek na kuchni
"MORTIMER" Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-05-10 - Katowice (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

Wydawanie posiłków, utrzymanie czystości naczyń, urządzeń i sprzętu w kuchni, utrzymanie czystości pomieszczeń użytkowych.
RESTAURACJA "PRZYTULNA" S.C. SEBASTIAN KŁAPYTA,ELŻBIETA KŁAPYTA - 2016-09-07 - Nisko (podkarpackie)

OSOBA DO DZIAŁU MARKETINGU - od 2 500 PLN

obsługa gości hotelowych, prowadzenie rozmów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Sławno (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

Magazynier
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Międzyrzecz (lubuskie)

OSOBA DO SPRZĄTANIA - 1/2 ETATU - od 20 PLN

Sprzątanie, pranie, praca w pensjonacie. Wymagania: czystość, uczciwość, mile widziane osoby z Rumi. Wynagrodzenie: 15,00 zł netto. Wymiar etatu do uzgodnienia.
GUNTHER FILIP - 2018-04-30 - Rumia (pomorskie)

OSOBA DO KONTAKTU Z GOŚĆMI - od 2 250 PLN

wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczenia, umiejętność pracy z ludźmi, otwartośćzakres obowiązków: rozmowy z gośćmi restauracjipraca: Restauracja McDonald's Krotoszyn
JUSTYNA LISIECKA - 2018-11-20 - Krotoszyn (wielkopolskie)