OSOBA DO SPRZĄTANIA NA OKRES WAKACYJNY - DO KOŃCA WRZEŚNIA Ciasna oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: OSOBA DO SPRZĄTANIA NA OKRES WAKACYJNY - DO KOŃCA WRZEŚNIA
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: sprzątanie biur, toalet, hal produkcyjnych, ciągów komunikacyjnych
Data publikacji: 2019-07-09
Lokalizacja: Ciasna (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Ciasna, powiat: lubliniecki, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzątanie biur, toalet, hal produkcyjnych, ciągów komunikacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: stawka godzinowa brutto 17 zł
Nazwa stanowiska:
OSOBA DO SPRZĄTANIA NA OKRES WAKACYJNY - DO KOŃCA WRZEŚNIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ciasna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubliniecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzątaczka biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2019
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pracodawca zapewnia dojazd do pracy z Lublińca do Ciasnej i z Ciasnej do Lublińca po pracy.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Centrum Kariery Lubliniec
Adres pracodawcy:
Plac Konrada Mańki 8/15, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: lubliniecki
Gmina pracodawcy: Lubliniec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubliniec
Ulica pracodawcy: Plac Konrada Mańki
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: agencja ochrony
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Centrum Kariery Lubliniec
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzątaczka biurowa
Data dodania oferty pracy: 07.08.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?193a87c12b68576dc385167665c71e0f
Podobne oferty pracy
Sprzątanie pomieszczeń hotelowych i biurowych
Grupo Moga Laguna Garden's - 2016-04-08 - Hiszpania (Hiszpania)
Prace wykończeniowe: malowanie, montaż płyt karton - gips, gipsowanie, kładzenie płytek. Praca na terenie powiatu pilskiego, pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy
Usługi Remontowo-Budowlane "Złota Rączka" Andrzej Szopiera - 2017-06-26 - Białośliwie (wielkopolskie)
- Zakres obowiązków:4.1 - KOORDYNOWANIE PRACY PROJEKTU, A W SZCZEGÓLNOŚCI:1. Pomoc we wdrożeniu projektu w zakresie doboru obsady, szkolenia Konsultantów, planowania grafików, testów narzędzi informatycznych oraz telekomunikacyjnych, przygotowania do obsługi projektu.2. Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników efektywności (KPI).3. Planowanie oraz efektywne zarządzanie zasobami dedykowanymi do realizacji projektu, w tym: Kontrola dostępności Konsultantów w zakresie wymaganej obsady projektu; Zgłaszanie Kierownikowi Projektu zapotrzebowania na nowych pracowników. Udział w spotkaniach rekrutacyjnych z przedstawicielami działu HR (weryfikacje językowe, merytoryczne).4. Kontrola efektywności pracy Konsultantów - m.in. poprawność i punktualność logowania Konsultantów, czas przerw, czas rozmów, absencje, fluktuacja, rozliczenie nadgodzin.5. Kontrola kompletności dokumentacji kadrowej w zakresie wniosków urlopowych, przepustek, formularzy zwolnień lekarskich (L4).6. Zgłaszanie do przełożonych spraw kadrowych (nieobecności, brak zaangażowania, problemy dyscyplinarne).7. Odpowiedzialność za wdrożenie do pracy nowych pracowników.8. Stała współpraca z Kierownikiem Projektu w zakresie obsługi projektów.9. Udział w spotkaniach roboczych organizowanych pod nadzorem Kierownika Projektu, odbywających się w zależności od potrzeb.4.2 - KONTROLA JAKOŚCI/MERYTORYKA:1. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad projektem.2. Udzielanie Konsultantom pomocy merytorycznej z zakresu przydzielonych projektów sytuacje niestandardowe, trudne pytania, skargi, reklamacje, brak informacji/wytycznych.3. Przekazywanie Konsultantom nowych informacji pojawiających się podczas obsługi projektu oraz weryfikacja ich wiedzy w tym zakresie.4. Bieżący monitoring (odsłuchy rozmów, telefony kontrolne, ustna lub pisemna weryfikacja wiedzy Konsultanta).5. Prowadzenie coachingu zgodnie z otrzymanymi wytycznymi.6. Przygotowanie raportów z coachingu i monitoringu.7. Prowadzenie warsztatów doszkalających i uzupełniających dla Konsultantów.8. Zgłaszanie Kierownikowi Projektu potrzeby przeprowadzania szkoleń rozwijających kompetencje Konsultantów.4.3 - ADMINISTROWANIE I ZARZĄDZANIE PRACĄ SALI:1. Terminowe otwieranie i zamykanie projektów.2. Kontrola poprawności działania aplikacji obsługowych.3. Kontrola poprawności działania komunikatów.4. Przydział i kontrola stanowisk do obsługi poszczególnych linii biznesowych.5. Kontrola poprawności logowania Konsultantów.6. Przydział zadań Konsultantom gwarantujący maksymalne wykorzystanie stanowisk, w tym prawidłowy przydział grup, elastyczne zarządzanie obsadą.7. Przygotowanie danych do rozliczenia kosztów osobowych i telekomunikacyjnych w zależności od potrzeb.8. Informowanie działu IT, Kierownika Projektu, Dyrektora Operacyjnego o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń technicznych i aplikacji.4.4 - PROCESY GRUPOWE:1. Realizowanie zadań zgodnie z wymogami certyfikacji procesów grupowych (m.in. TOPS, BEST).4.5 - CLEAN DESK POLICY (POLITYKA CZYSTEGO BIURKA):1. Egzekwowanie przestrzegania zasad polityki Clean Desk Policy przez podległy zespół pracowników poprzez bieżącą kontrolę porządku na stanowiskach pracy i przyległej powierzchni operacyjnej, a w szczególności kontrolę: Przestrzegania zakazu wnoszenia na powierzchnię operacyjną okryć wierzchnich, torebek, plecaków, toreb itp. Przestrzeganie zakazu wnoszenia na powierzchnię operacyjną urządzeń elektronicznych umożliwiających zapisywanie lub transmisję dźwięku i/lub obrazu, jak: telefony komórkowe, iPady, iPody, kamery, aparaty fotograficzne, smartfony, tablety, phablety, laptopy, notebooki, czytniki E-booków, odtwarzacze MP3, pamięci przenośne, dyktafony. Przestrzegania zakazu trzymania na biurkach rzeczy innych niż wskazane przez pracodawcę, niezbędnych do wykonywania pracy. Przestrzegania zakazu wieszania odzieży na oparciach foteli i krzeseł. Przestrzeganie zakazu umieszczania na parapetach okien i obok biurek jakichkolwiek rzeczy niewskazanych przez pracodawcę. Porządku na biurkach.2. Sporządzanie codziennego raportu kontroli realizacji zasad polityki Clean Desk i przesyłanie go do Kierownika Projektu lub innej, wskazanej przez pracodawcę osoby.4.6 - Wykonywanie innych zadań związanych z pracą, zlecanych przez bezpośredniego przełożonego, Dyrektora Centrum lub Zarząd, a które nie są niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.5. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI: 5.1 - Wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z aktualnymi procedurami obowiązującymi w Spółce.5.2 - Supervisor odpowiada za czystość i estetykę stanowiska pracy oraz pomieszczeń, w których wykonuje swoje obowiązki jak również za czystość i estetykę pomieszczeń socjalnych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na 3 miesiące. Kolejna na umowa na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym i ruchomym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-22:00 + dni wolne od pracy: wszystkie, w zależności od grafiku i świąt obsługiwanego rynku. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata.
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Katowice (śląskie)
Instruktor nauki jazdy.
Driver Daniel Wawryk - 2016-06-20 - Kożuchów (lubuskie)
W programie stażu.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Cieszków (dolnośląskie)
obsługa administracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2017-12-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
transport drogowy towarów na podstawie prawa jazdy kat. C+E, praca na terenie Sosnowca i kraju
Prima Trans Logistic Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Sosnowiec (śląskie)
Opis stanowiskaZakres obowiązków:- sporządzanie i analizowanie dokumentacji jakościowej (control plan, raporty scrapowe 8D, narzędzia jakościowe 5 why, znajomość rysunku technicznego,- nadzorowanie działu zarządzania jakością,- prowadzenie kontaktów z klientami,- planowanie jakości dla nowych projektów oraz zarządzanie jakością produktów seryjnych (plan kontroli, instrukcje kontroli),- audity oceniające i zatwierdzające dostawców we współpracy z działem zakupów.Uprawnienia:- Audiot wewnętrzny do oceny Systemu zarządzania Jakością Pn-EN ISO 90001:2001- auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością w/g norm ISO- zarzadzanie jakością ISO 9001:2009- pełnomocnik jakości ISO 9001:2000
HT SKIT POLAND SP. Z O.O. - 2018-11-21 - Bieruń (śląskie)
Organizowanie zaopatrzenia (sporządzanie zamówień) przyjmowanie dostaw towaru, uiszczanie należnośći za dostarczone towary, układanie towaru w sklepie, obsługa Klientów,zawieranie transakcji sprzedaży, zbieranie informacji o potrzebach Klientów, współpracowanie w zakresie przygotowania oferty sprzedaży, sporządzanie faktur, sporządzanie raportów kasowych, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie reklamacji od Klientów, ocena jakości towaru, dbanie o porządek w księgarni.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Rumia (pomorskie)
Przyszywanie wzorków do sukien ślubnych
Artystyczna Pracownia Krawiecka Małgorzaty Obajtek - 2019-05-07 - Kraków (małopolskie)
umiejętność czytanie rysunków technicznych, umiejętność obsługi palnika acetylenowo-tlenowego, Praca na terenie całego kraju
OLIVELLA Sp. z o.o. - 2016-11-07 - Władysławowo (pomorskie)
Zadaniem zatrudnionej osoby będzie utrzymywanie czystości w pawilonie handlowym, oraz w pomieszczeniach przynależnych.
F.H.U. "Merkury Market" Sp. z o.o. Sp.k - 2018-06-14 - Zamość (lubelskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW• Praca w dziale zaopatrzenia.• Koordynacja projektów. • Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem w języku niemieckim.
Probet Sp. z o.o. - 2018-06-18 - Radom (mazowieckie)
Praca na stanowisku kucharza w Restauracji
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska Pruszcz - 2016-11-18 - Cekcyn (kujawsko-pomorskie)
OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ
PRZED.PROD. "KAPITAN NAVI" E.STRAMEK & KARPIŃSKI - 2017-11-29 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
przyjmowanie towaru na podstawie dokumentów dostawy, sprawozdanie dostawy, przygotowanie towaru do wysyłki, dbanie o czystość i higienę w magazynie
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Skokowa (dolnośląskie)
prace porządkowe i naprawcze na drogach
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Zduńska Wola (łódzkie)
wznoszenie ścian głównie z cegły, kamienia, elementów betonowych, gipsowych i ceramicznych,wykonywanie schodów, filarów i stropów,wykonywanie robót licowych,prowadzenie i nadzór nad pracami rozbiórkowymi
PEMACON PIOTR LESIŃSKI - 2017-01-25 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie powierzchni biurowych i wspólnych.Sprzątanie pokładów samolotów.
"ACS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne poszukiwanie klientów i sprzedaż przędzy akrylowej odbiorcom hurtowym; praca w Pabianicach; Wynagrodzenie 2.500,00 zł. + prowizja
FILATO sp. z o.o. - 2016-10-21 - Pabianice (łódzkie)
obsługa urządzeń biurowych, poczty elektronicznej, odbieranie telefonu, obsługa magazynu; wypłaty pracowników, faktury, rozliczenia palet, awizacje kopalni itp.
EKO PAPIER Sp.z o.o. - 2017-06-30 - Żory (śląskie)
RESTAURACJA STRAŻACKA POSZUKUJE OSOBY DO PRODUKCJI PIEROGÓW ORAZ INNYCH WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH W LOKALU. DO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻEĆ - PRZYGOTOWANIE CIASTA ( PRZY POMOCY MASZYNY) ORAZ FARSZU,A NASTĘPNIE PRODUKCJA W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB RESTAURACJI. UTRZYMANIE PORZĄDKU NA STANOWISKU PRACY.
Firma Bartek Cecylia Bańkowska - 2016-09-21 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, nadzór nad dokumentacją, nadzór nad prawidłową realizacją umów handlowych;
FORMA SYSTEM Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykonywanie prac zbrojarskich
Przedsiębiorstwo Budowlane NOWAK Miłosz Nowak - 2018-07-02 - Leszno (wielkopolskie)
zmywanie naczyń kuchennych oraz talerzy, dbanie o stanowisko pracy oraz o porządek na kuchni
"MORTIMER" Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-05-10 - Katowice (śląskie)
Wydawanie posiłków, utrzymanie czystości naczyń, urządzeń i sprzętu w kuchni, utrzymanie czystości pomieszczeń użytkowych.
RESTAURACJA "PRZYTULNA" S.C. SEBASTIAN KŁAPYTA,ELŻBIETA KŁAPYTA - 2016-09-07 - Nisko (podkarpackie)
obsługa gości hotelowych, prowadzenie rozmów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Sławno (zachodniopomorskie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Międzyrzecz (lubuskie)
Sprzątanie, pranie, praca w pensjonacie. Wymagania: czystość, uczciwość, mile widziane osoby z Rumi. Wynagrodzenie: 15,00 zł netto. Wymiar etatu do uzgodnienia.
GUNTHER FILIP - 2018-04-30 - Rumia (pomorskie)
wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczenia, umiejętność pracy z ludźmi, otwartośćzakres obowiązków: rozmowy z gośćmi restauracjipraca: Restauracja McDonald's Krotoszyn
JUSTYNA LISIECKA - 2018-11-20 - Krotoszyn (wielkopolskie)