SUPERVISOR Katowice oferta pracy kontakt przez PUP


Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y Pewne i sprawdzone laptopy.

Stanowisko: SUPERVISOR

Wynagrodzenie: od 5聽900 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: - Zakres obowi膮zk贸w:4.1 - KOORDYNOWANIE PRACY PROJEKTU, A W SZCZEG脫LNO艢CI:1. Pomoc we wdro偶eniu projektu w zakresie doboru obsady, szkolenia Konsultant贸w, planowania grafik贸w, test贸w narz臋dzi informatycznych oraz telekomunikacyjnych, przygotowania do obs艂ugi projektu.2. Odpowiedzialno艣膰 za realizacj臋 kluczowych wska藕nik贸w efektywno艣ci (KPI).3. Planowanie oraz efektywne zarz膮dzanie zasobami dedykowanymi do realizacji projektu, w tym: Kontrola dost臋pno艣ci Konsultant贸w w zakresie wymaganej obsady projektu; Zg艂aszanie Kierownikowi Projektu zapotrzebowania na nowych pracownik贸w. Udzia艂 w spotkaniach rekrutacyjnych z przedstawicielami dzia艂u HR (weryfikacje j臋zykowe, merytoryczne).4. Kontrola efektywno艣ci pracy Konsultant贸w - m.in. poprawno艣膰 i punktualno艣膰 logowania Konsultant贸w, czas przerw, czas rozm贸w, absencje, fluktuacja, rozliczenie nadgodzin.5. Kontrola kompletno艣ci dokumentacji kadrowej w zakresie wniosk贸w urlopowych, przepustek, formularzy zwolnie艅 lekarskich (L4).6. Zg艂aszanie do prze艂o偶onych spraw kadrowych (nieobecno艣ci, brak zaanga偶owania, problemy dyscyplinarne).7. Odpowiedzialno艣膰 za wdro偶enie do pracy nowych pracownik贸w.8. Sta艂a wsp贸艂praca z Kierownikiem Projektu w zakresie obs艂ugi projekt贸w.9. Udzia艂 w spotkaniach roboczych organizowanych pod nadzorem Kierownika Projektu, odbywaj膮cych si臋 w zale偶no艣ci od potrzeb.4.2 - KONTROLA JAKO艢CI/MERYTORYKA:1. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad projektem.2. Udzielanie Konsultantom pomocy merytorycznej z zakresu przydzielonych projekt贸w sytuacje niestandardowe, trudne pytania, skargi, reklamacje, brak informacji/wytycznych.3. Przekazywanie Konsultantom nowych informacji pojawiaj膮cych si臋 podczas obs艂ugi projektu oraz weryfikacja ich wiedzy w tym zakresie.4. Bie偶膮cy monitoring (ods艂uchy rozm贸w, telefony kontrolne, ustna lub pisemna weryfikacja wiedzy Konsultanta).5. Prowadzenie coachingu zgodnie z otrzymanymi wytycznymi.6. Przygotowanie raport贸w z coachingu i monitoringu.7. Prowadzenie warsztat贸w doszkalaj膮cych i uzupe艂niaj膮cych dla Konsultant贸w.8. Zg艂aszanie Kierownikowi Projektu potrzeby przeprowadzania szkole艅 rozwijaj膮cych kompetencje Konsultant贸w.4.3 - ADMINISTROWANIE I ZARZ膭DZANIE PRAC膭 SALI:1. Terminowe otwieranie i zamykanie projekt贸w.2. Kontrola poprawno艣ci dzia艂ania aplikacji obs艂ugowych.3. Kontrola poprawno艣ci dzia艂ania komunikat贸w.4. Przydzia艂 i kontrola stanowisk do obs艂ugi poszczeg贸lnych linii biznesowych.5. Kontrola poprawno艣ci logowania Konsultant贸w.6. Przydzia艂 zada艅 Konsultantom gwarantuj膮cy maksymalne wykorzystanie stanowisk, w tym prawid艂owy przydzia艂 grup, elastyczne zarz膮dzanie obsad膮.7. Przygotowanie danych do rozliczenia koszt贸w osobowych i telekomunikacyjnych w zale偶no艣ci od potrzeb.8. Informowanie dzia艂u IT, Kierownika Projektu, Dyrektora Operacyjnego o nieprawid艂owo艣ciach w funkcjonowaniu urz膮dze艅 technicznych i aplikacji.4.4 - PROCESY GRUPOWE:1. Realizowanie zada艅 zgodnie z wymogami certyfikacji proces贸w grupowych (m.in. TOPS, BEST).4.5 - CLEAN DESK POLICY (POLITYKA CZYSTEGO BIURKA):1. Egzekwowanie przestrzegania zasad polityki Clean Desk Policy przez podleg艂y zesp贸艂 pracownik贸w poprzez bie偶膮c膮 kontrol臋 porz膮dku na stanowiskach pracy i przyleg艂ej powierzchni operacyjnej, a w szczeg贸lno艣ci kontrol臋: Przestrzegania zakazu wnoszenia na powierzchni臋 operacyjn膮 okry膰 wierzchnich, torebek, plecak贸w, toreb itp. Przestrzeganie zakazu wnoszenia na powierzchni臋 operacyjn膮 urz膮dze艅 elektronicznych umo偶liwiaj膮cych zapisywanie lub transmisj臋 d藕wi臋ku i/lub obrazu, jak: telefony kom贸rkowe, iPady, iPody, kamery, aparaty fotograficzne, smartfony, tablety, phablety, laptopy, notebooki, czytniki E-book贸w, odtwarzacze MP3, pami臋ci przeno艣ne, dyktafony. Przestrzegania zakazu trzymania na biurkach rzeczy innych ni偶 wskazane przez pracodawc臋, niezb臋dnych do wykonywania pracy. Przestrzegania zakazu wieszania odzie偶y na oparciach foteli i krzese艂. Przestrzeganie zakazu umieszczania na parapetach okien i obok biurek jakichkolwiek rzeczy niewskazanych przez pracodawc臋. Porz膮dku na biurkach.2. Sporz膮dzanie codziennego raportu kontroli realizacji zasad polityki Clean Desk i przesy艂anie go do Kierownika Projektu lub innej, wskazanej przez pracodawc臋 osoby.4.6 - Wykonywanie innych zada艅 zwi膮zanych z prac膮, zlecanych przez bezpo艣redniego prze艂o偶onego, Dyrektora Centrum lub Zarz膮d, a kt贸re nie s膮 niezgodne z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa.5. ZAKRES ODPOWIEDZIALNO艢CI: 5.1 - Wykonywanie obowi膮zk贸w s艂u偶bowych zgodnie z aktualnymi procedurami obowi膮zuj膮cymi w Sp贸艂ce.5.2 - Supervisor odpowiada za czysto艣膰 i estetyk臋 stanowiska pracy oraz pomieszcze艅, w kt贸rych wykonuje swoje obowi膮zki jak r贸wnie偶 za czysto艣膰 i estetyk臋 pomieszcze艅 socjalnych.- Wynagrodzenie: nie mniej ni偶 5900 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋. Pierwsza umowa na 3 miesi膮ce. Kolejna na umowa na 1 rok. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w r贸wnowa偶nym i ruchomym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-22:00 + dni wolne od pracy: wszystkie, w zale偶no艣ci od grafiku i 艣wi膮t obs艂ugiwanego rynku. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 4 lata.

Data publikacji: 2017-09-05

Lokalizacja: Katowice (艣l膮skie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w

Zakres obowi膮zk贸w:
- Zakres obowi膮zk贸w:4.1 - KOORDYNOWANIE PRACY PROJEKTU, A W SZCZEG脫LNO艢CI:1. Pomoc we wdro偶eniu projektu w zakresie doboru obsady, szkolenia Konsultant贸w, planowania grafik贸w, test贸w narz臋dzi informatycznych oraz telekomunikacyjnych, przygotowania do obs艂ugi projektu.2. Odpowiedzialno艣膰 za realizacj臋 kluczowych wska藕nik贸w efektywno艣ci (KPI).3. Planowanie oraz efektywne zarz膮dzanie zasobami dedykowanymi do realizacji projektu, w tym: Kontrola dost臋pno艣ci Konsultant贸w w zakresie wymaganej obsady projektu; Zg艂aszanie Kierownikowi Projektu zapotrzebowania na nowych pracownik贸w. Udzia艂 w spotkaniach rekrutacyjnych z przedstawicielami dzia艂u HR (weryfikacje j臋zykowe, merytoryczne).4. Kontrola efektywno艣ci pracy Konsultant贸w - m.in. poprawno艣膰 i punktualno艣膰 logowania Konsultant贸w, czas przerw, czas rozm贸w, absencje, fluktuacja, rozliczenie nadgodzin.5. Kontrola kompletno艣ci dokumentacji kadrowej w zakresie wniosk贸w urlopowych, przepustek, formularzy zwolnie艅 lekarskich (L4).6. Zg艂aszanie do prze艂o偶onych spraw kadrowych (nieobecno艣ci, brak zaanga偶owania, problemy dyscyplinarne).7. Odpowiedzialno艣膰 za wdro偶enie do pracy nowych pracownik贸w.8. Sta艂a wsp贸艂praca z Kierownikiem Projektu w zakresie obs艂ugi projekt贸w.9. Udzia艂 w spotkaniach roboczych organizowanych pod nadzorem Kierownika Projektu, odbywaj膮cych si臋 w zale偶no艣ci od potrzeb.4.2 - KONTROLA JAKO艢CI/MERYTORYKA:1. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad projektem.2. Udzielanie Konsultantom pomocy merytorycznej z zakresu przydzielonych projekt贸w sytuacje niestandardowe, trudne pytania, skargi, reklamacje, brak informacji/wytycznych.3. Przekazywanie Konsultantom nowych informacji pojawiaj膮cych si臋 podczas obs艂ugi projektu oraz weryfikacja ich wiedzy w tym zakresie.4. Bie偶膮cy monitoring (ods艂uchy rozm贸w, telefony kontrolne, ustna lub pisemna weryfikacja wiedzy Konsultanta).5. Prowadzenie coachingu zgodnie z otrzymanymi wytycznymi.6. Przygotowanie raport贸w z coachingu i monitoringu.7. Prowadzenie warsztat贸w doszkalaj膮cych i uzupe艂niaj膮cych dla Konsultant贸w.8. Zg艂aszanie Kierownikowi Projektu potrzeby przeprowadzania szkole艅 rozwijaj膮cych kompetencje Konsultant贸w.4.3 - ADMINISTROWANIE I ZARZ膭DZANIE PRAC膭 SALI:1. Terminowe otwieranie i zamykanie projekt贸w.2. Kontrola poprawno艣ci dzia艂ania aplikacji obs艂ugowych.3. Kontrola poprawno艣ci dzia艂ania komunikat贸w.4. Przydzia艂 i kontrola stanowisk do obs艂ugi poszczeg贸lnych linii biznesowych.5. Kontrola poprawno艣ci logowania Konsultant贸w.6. Przydzia艂 zada艅 Konsultantom gwarantuj膮cy maksymalne wykorzystanie stanowisk, w tym prawid艂owy przydzia艂 grup, elastyczne zarz膮dzanie obsad膮.7. Przygotowanie danych do rozliczenia koszt贸w osobowych i telekomunikacyjnych w zale偶no艣ci od potrzeb.8. Informowanie dzia艂u IT, Kierownika Projektu, Dyrektora Operacyjnego o nieprawid艂owo艣ciach w funkcjonowaniu urz膮dze艅 technicznych i aplikacji.4.4 - PROCESY GRUPOWE:1. Realizowanie zada艅 zgodnie z wymogami certyfikacji proces贸w grupowych (m.in. TOPS, BEST).4.5 - CLEAN DESK POLICY (POLITYKA CZYSTEGO BIURKA):1. Egzekwowanie przestrzegania zasad polityki Clean Desk Policy przez podleg艂y zesp贸艂 pracownik贸w poprzez bie偶膮c膮 kontrol臋 porz膮dku na stanowiskach pracy i przyleg艂ej powierzchni operacyjnej, a w szczeg贸lno艣ci kontrol臋: Przestrzegania zakazu wnoszenia na powierzchni臋 operacyjn膮 okry膰 wierzchnich, torebek, plecak贸w, toreb itp. Przestrzeganie zakazu wnoszenia na powierzchni臋 operacyjn膮 urz膮dze艅 elektronicznych umo偶liwiaj膮cych zapisywanie lub transmisj臋 d藕wi臋ku i/lub obrazu, jak: telefony kom贸rkowe, iPady, iPody, kamery, aparaty fotograficzne, smartfony, tablety, phablety, laptopy, notebooki, czytniki E-book贸w, odtwarzacze MP3, pami臋ci przeno艣ne, dyktafony. Przestrzegania zakazu trzymania na biurkach rzeczy innych ni偶 wskazane przez pracodawc臋, niezb臋dnych do wykonywania pracy. Przestrzegania zakazu wieszania odzie偶y na oparciach foteli i krzese艂. Przestrzeganie zakazu umieszczania na parapetach okien i obok biurek jakichkolwiek rzeczy niewskazanych przez pracodawc臋. Porz膮dku na biurkach.2. Sporz膮dzanie codziennego raportu kontroli realizacji zasad polityki Clean Desk i przesy艂anie go do Kierownika Projektu lub innej, wskazanej przez pracodawc臋 osoby.4.6 - Wykonywanie innych zada艅 zwi膮zanych z prac膮, zlecanych przez bezpo艣redniego prze艂o偶onego, Dyrektora Centrum lub Zarz膮d, a kt贸re nie s膮 niezgodne z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa.5. ZAKRES ODPOWIEDZIALNO艢CI: 5.1 - Wykonywanie obowi膮zk贸w s艂u偶bowych zgodnie z aktualnymi procedurami obowi膮zuj膮cymi w Sp贸艂ce.5.2 - Supervisor odpowiada za czysto艣膰 i estetyk臋 stanowiska pracy oraz pomieszcze艅, w kt贸rych wykonuje swoje obowi膮zki jak r贸wnie偶 za czysto艣膰 i estetyk臋 pomieszcze艅 socjalnych.- Wynagrodzenie: nie mniej ni偶 5900 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋. Pierwsza umowa na 3 miesi膮ce. Kolejna na umowa na 1 rok. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w r贸wnowa偶nym i ruchomym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-22:00 + dni wolne od pracy: wszystkie, w zale偶no艣ci od grafiku i 艣wi膮t obs艂ugiwanego rynku. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 4 lata.

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 5聽900 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: nie mniej ni偶 5900 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋. Pierwsza umowa na 3 miesi膮ce. Kolejna na umowa na 1 rok. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska: SUPERVISOR

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Katowice

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Katowice

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d: kierownik projektu

Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 5聽900 PLN

Data rozpocz臋cia pracy: 02.10.2017

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w pi艣mie - bardzo dobry

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y

Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 4 lata.

Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 4

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Po艣piecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: 艣l膮skie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WY艁膭CZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 14:00-15:30 lub osobisty w godzinach: 8:00-14:00. Prosimy NIE wysy艂a膰 CV lub 呕yciorys贸w na podany adres e-mail.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.karieratpg.pl

Ulica pracodawcy: Po艣piecha

Numer budynku pracodawcy: 14

Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
DZIA艁ALNO艢膯 W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI PRZEWODOWEJ.

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1

Zaw贸d wykonywany przez pracownika: kierownik projektu

Data dodania oferty pracy: 05.09.2017

Oferta pracy wa偶na do: 19.09.2017

Data udost臋pnienia oferty pracy: 05.09.2017

Data przyj臋cia oferty pracy: 05.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PRODUKCJI - ODBI脫R OPAKOWA艃 - od 1聽850 PLN

odbi贸r opakowa艅 z ta艣my produkcyjnej i pakowanie do karton贸w
Inline Poland Sp. z o.o. - 2016-05-17 - Murowana Go艣lina (wielkopolskie)

FRYZJER - od 1聽850 PLN

Fryzjer damsko - m臋ski.
Tw贸j Fryzjer Sp贸艂ka z o.o. - 2016-08-29 - Zabrze (艣l膮skie)

PRACOWNIK SORTOWNI (324J) - od 1聽850 PLN

Praca fizyczna przy sortowaniu odzie偶y.
Ebimex Sp. zo.o. - 2016-04-26 - Wi膮zowna (mazowieckie)

KELNER (S) - 997,4 PLN

Przygotowanie sali konsumpcyjnej, polerowanie szk艂a, sztu膰c贸w, naczy艅, wydawanie potraw i napoj贸w, wyka艅czanie potraw, doprawianie, wizualna estetyka, obs艂uga kasy fiskalnej, inkasowanie nale偶no艣ci za zakupione potrawy, rozliczanie raport贸w kasy, opracowywanie karty potraw oraz napoj贸w, utrzymanie porz膮dku na stanowisku pracy, serwowanie potraw i napoj贸w, utrzymanie czysto艣ci lokalu, obs艂uga zmywalni, kontrola zam贸wie艅
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Wola Rz臋dzi艅ska (ma艂opolskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2聽000 PLN

obs艂uga klient贸w, obr贸t pieni臋dzmi, rozliczanie pieni臋dzy, zamawianie towar贸w w j臋zyku chi艅skim, sk艂adanie raport贸w, wykonywanie prac zleconych przez zarz膮d, zast臋powanie innych pracownik贸w w razie ich choroby lub nieobecno艣ci
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)

SPRZ膭TACZKA - od 925 PLN

sprz膮tanie biur, sanitariat贸w, korytarzy
Impuls Sp.z.o.o - 2016-02-17 - 呕ary (lubuskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY - do 1聽850 PLN

Zapoznanie si臋 z funkcjonowaniem administracji aptecznej, poznanie programu aptecznego KAMSOF, tworzenie statystyk sprzeda偶owych i zakupowych, spisywanie um贸w, archiwizacja dokument贸w, sprawdzanie faktur pod wzgl臋dem merytorycznym, prowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

FAKTURZYSTKA - 997,4 PLN

obs艂uga klienta, wystawianie dokument贸w sprzedazowych
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Oksz贸w-Kolonia (lubelskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - 997,4 PLN

ochrona powierzonego obiektu, prowadzenie rejestru ruchu osobowego i samochodowego, rejestru pobranych i zdanych kluczy.Oferta sta偶u przeznaczona dla os贸b do 30 roku 偶ycia, zarejestrowanych w PUP O艣wi臋cim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - O艣wi臋cim (ma艂opolskie)

SPRZEDAWCA-KASJER - od 2聽100 PLN

1. Obs艂uga kasy,2. Sprzeda偶 towar贸w,3. Przyjmowanie towar贸w.
MAX-PIWKO Agnieszka Dueskau - 2018-08-09 - Wi臋cbork (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA - od 13,7 PLN

obs艂uga indywidualnych klient贸w, dbanie o stan techniczny i czysto艣膰 pojazd贸w, drobne naprawy techniczne, przew贸z klient贸w
kontakt przez OHP - 2018-06-11 - Czch贸w (ma艂opolskie)

SPRZEDAWCA - od 1聽850 PLN

sprzatanie pomieszcze艅
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Dzia艂oszyn (艂贸dzkie)

KELNER - 2聽800 - 3聽000 PLN

Obs艂uga go艣ci(restauracja, bar,bankiety),Obs艂uga kasy fiskalnej,Dba艂o艣膰 o wizerunek restauracji i baru.
Miko艂ajki Resort Sp贸艂dzielnia W艂a艣cicieli - 2018-07-11 - Jora Wielka (warmi艅sko-mazurskie)

ROZBIERACZ-WYKRAWACZ - od 2聽500 PLN

rozbi贸r p贸艂tusz na elementy
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Ryki (lubelskie)

FAKTURZYSTKA - od 2聽100 PLN

do uzgodnienia
LAPS SP Z O.O. - 2017-01-18 - Rzesz贸w (podkarpackie)

PRACOWNIK I STOPNIA - od 1聽850 PLN

wprowadzanie danych do programu komputerowego, przygotowywanie pism na komputerze
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Wielu艅 (艂贸dzkie)

RECEPCJONISTA HOTELOWY - 997,4 PLN

praca w recepcji w hotelu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Stare Jab艂onki (warmi艅sko-mazurskie)

PRACOWNIK DS. 艢RODK脫W OCHRONY RO艢LIN - od 2聽000 PLN

Zarz膮dzanie sklepem ogrodniczym, zamawiane towaru, faktury.
F.H. "OGRODNIK" AS - 2017-03-16 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)

BUFETOWA - od 2聽300 PLN

Obs艂uga klient贸w, utzrymywanie czyto艣ci w bufecie.
"DENDRO-GEO" Firma Handlowo-Us艂ugowo Grzegorz O艂tarzewski - 2016-10-13 - Wykroty (dolno艣l膮skie)

MANAGER DS. ROZWOJU - do 5聽000 PLN

Kontakty z klientem (Czechy, S艂owacja) na poziomie managerskim i zarz膮du, wprowadzanie/ rozwijanie nowych projekt贸w, raportowanie bezpo艣rednio do firmy w Korei
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Gliwice (艣l膮skie)

MONTER SIECI WODOCI膭GOWEJ - 2聽400 - 2聽700 PLN

Prace eksploatacyjne, remontowe i awaryjne na siecjach wodoci膮gowych i kanalizacyjnych
Saur Neptun Gda艅sk S.A. - 2016-07-20 - Gda艅sk (pomorskie)

SPRZ膭TACZKA - od 1聽053,18 PLN

Sprz膮tanie biur. Praca od poniedzia艂ku do piatku w godz. 14:30-18:30. Mile widziane osoby niepe艂nosprawne.
PLATFORMA US艁UG JERZY PIECHOWIAK - 2017-12-14 - Krak贸w (ma艂opolskie)

SPRZ膭TACZKA BIUROWA - do 2聽000 PLN

sprz膮tanie pomieszcze艅 biurowych oraz hal magazynowych
Adriatica Mateusz Krupa - 2017-06-01 - Olecko (warmi艅sko-mazurskie)

TERAPEUTA DO WYKONYWANIA SPECJALISTYCZNYCH US艁UG OPIEKU艃CZYCH DLA OS脫B Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI NA TERENIE MIASTA RZESZOWA. - od 20 PLN

Uczenie i rozwijanie umiej臋tno艣ci niezb臋dnych do samodzielnego 偶ycia, w tym zw艂aszcza: Kszta艂towanie umiej臋tno艣ci zaspokajania podstawowych potrzeb 偶yciowych i umiej臋tno艣ci spo艂ecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywno艣ci, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie trening贸w umiej臋tno艣ci samoobs艂ugi i umiej臋tno艣ci spo艂ecznych oraz wspieranie, tak偶e w formie asystowania w codziennych czynno艣ciach 偶yciowych, w szczeg贸lno艣ci takich jak: utrzymywanie kontakt贸w z domownikami, r贸wie艣nikami oraz ze spo艂eczno艣ci膮 lokaln膮,wsp贸lne organizowanie i sp臋dzanie czasu wolnego Interwencje i pomoc w 偶yciu w rodzinie, w tym:pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,kszta艂towanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,wsp贸艂praca z rodzin膮 - kszta艂towanie odpowiednich postaw wobec osoby choruj膮cej, niepe艂nosprawnej.
MIEJSKI O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ RZESZ脫W - 2017-10-24 - Rzesz贸w (podkarpackie)

POMOC ELEKTROMONTERA - od 2聽000 PLN

praca ca wysoko艣ciach przy budowie linii elektroenergetycznychPRACA NA TERENIE CA艁EGO KRAJU
MP-ENERGETYKA SP. Z O.O. - 2017-08-21 - Rzesz贸w (podkarpackie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - do 2聽000 PLN

murowanie, docieplanie budynk贸w
Zak艂ad Og贸lnobudowlany Tomasz Bia艂kowski - 2017-05-22 - Pi膮tek (艂贸dzkie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DS. POZYSKIWANIA KONTRAHENT脫W Z RYNK脫W AZJI - od 13 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykszta艂cenie min. 艣rednie, umiej臋tno艣ci: komunikatywno艣膰, 艂atwo艣膰 nawi膮zywania kontakt贸w, znajomo艣膰 rynku Azjatyckiego; uprawnienia: mile widziane prawo jazdy kat. B; do艣wiadczenia zawodowe minimum 2 lata na w/w stanowisku; znajomo艣膰 j臋zyka chi艅skiego i j臋zyka angielskiego w stopniu bieg艂ym. Og贸lny zakres obowi膮zk贸w: pozyskiwanie kontrahent贸w z Azji, prowadzenie negocjacji handlowych, uczestniczenie w spotkaniach handlowych, oferowanie i przyjmowanie ofert osobi艣cie, telefonicznie i mailowo. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Teren Polski, Azja.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Lublin (lubelskie)