Praca MAJOREL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE ODDZIAŁ "MAJOREL SZCZECIN" W SZCZECINIE - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy MAJOREL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE ODDZIAŁ "MAJOREL SZCZECIN" W SZCZECINIE, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 8 ofert pracy MAJOREL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE ODDZIAŁ "MAJOREL SZCZECIN" W SZCZECINIE.
-odpowiedzialność za wdrażanie i funkcjonowanie systemu kontroli jakości na projekcie oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- odpowiedzialność za wdrożenie i funkcjonowanie systemu szkoleń dla pracowników lokalizacji CC Szczecin oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- identyfikowanie potrzeb rozwoju, obszarów wymagających poprawy/doszkolenia, proponowanie i wdrażanie działań naprawczych i kontrolnych w celu zapewnienia założonych celów jakościowych w projekcie,- proponowanie rozwiązań i wspieranie wszelkich inicjatyw mających przyczynić się do poprawy jakości i efektywności prowadzonych w projekcie działań szkoleniowych,- przeprowadzanie treningów merytorycznych zgodnie z polityką firmy i Klienta,- przekazywanie na bieżąco nowych informacji, planowanie i ewentualne przeprowadzanie treningów uzupełniających,- systematyczne i terminowe przygotowywanie/opracowanie raportów (dziennych, tygodniowych, miesięcznych), analiz i prognoz dotyczących jakości dla potrzeb Contact Center i Klienta,- nadzór nad aktualizowaniem materiałów szkoleniowych o nowe informacje i merytoryczną stronę skryptów,- podejmowanie, w uzgodnieniu z kierownikiem operacyjnym, decyzji o awansie, rekrutacji, zwolnieniu, udzielaniu kary dyscyplinarnej dla pracownika,- kontakty z klientem (zgodnie z planem komunikacji i przyjętymi procedurami) w zakresie obowiązków i kompetencji określonych niniejszym dokumentem; regularna współpraca z kierownikami operacyjnymi w celu wprowadzenia w danej lokalizacji w życie ustaleń poczynionych z klientem,- współpraca i bieżąca komunikacja z trenerami, TQ Koordynatorami i Managerami,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- tworzenie i aktualizacja grafików pracy dla podległego zespołu,- ocena stanu wiedzy i coaching indywidualny podległego zespołu,- motywowanie i mierzenie efektywności pracy podległego zespołu,- monitorowanie rozwoju kompetencji, planowanie i przeprowadzanie okresowej oceny pracy podległego zespołu, planowanie ścieżek kariery wspólnie z Pionem Personalnym,- współpraca z Trenerami przy przygotowaniu szkoleń i coachingu,- reagowanie na wnioski, problemy i sugestie zgłaszane przez pracowników,- organizowanie i podtrzymywanie sprawnego przepływu informacji w Dziale (regularne spotkania z Koordynatorami i wg potrzeby z Konsultantami.
MAJOREL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE ODDZIAŁ "MAJOREL SZCZECIN" W SZCZECINIE - 2021-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-odpowiedzialność za wdrażanie i funkcjonowanie systemu kontroli jakości na projekcie oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- odpowiedzialność za wdrożenie i funkcjonowanie systemu szkoleń dla pracowników lokalizacji CC Szczecin oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- identyfikowanie potrzeb rozwoju, obszarów wymagających poprawy/doszkolenia, proponowanie i wdrażanie działań naprawczych i kontrolnych w celu zapewnienia założonych celów jakościowych w projekcie,- proponowanie rozwiązań i wspieranie wszelkich inicjatyw mających przyczynić się do poprawy jakości i efektywności prowadzonych w projekcie działań szkoleniowych,- przeprowadzanie treningów merytorycznych zgodnie z polityką firmy i Klienta,- przekazywanie na bieżąco nowych informacji, planowanie i ewentualne przeprowadzanie treningów uzupełniających,- systematyczne i terminowe przygotowywanie/opracowanie raportów (dziennych, tygodniowych, miesięcznych), analiz i prognoz dotyczących jakości dla potrzeb Contact Center i Klienta,- nadzór nad aktualizowaniem materiałów szkoleniowych o nowe informacje i merytoryczną stronę skryptów,- podejmowanie, w uzgodnieniu z kierownikiem operacyjnym, decyzji o awansie, rekrutacji, zwolnieniu, udzielaniu kary dyscyplinarnej dla pracownika,- kontakty z klientem (zgodnie z planem komunikacji i przyjętymi procedurami) w zakresie obowiązków i kompetencji określonych niniejszym dokumentem; regularna współpraca z kierownikami operacyjnymi w celu wprowadzenia w danej lokalizacji w życie ustaleń poczynionych z klientem,- współpraca i bieżąca komunikacja z trenerami, TQ Koordynatorami i Managerami,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- tworzenie i aktualizacja grafików pracy dla podległego zespołu,- ocena stanu wiedzy i coaching indywidualny podległego zespołu,- motywowanie i mierzenie efektywności pracy podległego zespołu,- monitorowanie rozwoju kompetencji, planowanie i przeprowadzanie okresowej oceny pracy podległego zespołu, planowanie ścieżek kariery wspólnie z Pionem Personalnym,- współpraca z Trenerami przy przygotowaniu szkoleń i coachingu,- reagowanie na wnioski, problemy i sugestie zgłaszane przez pracowników,- organizowanie i podtrzymywanie sprawnego przepływu informacji w Dziale (regularne spotkania z Koordynatorami i wg potrzeby z Konsultantami.
MAJOREL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE ODDZIAŁ "MAJOREL SZCZECIN" W SZCZECINIE - 2021-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-odpowiedzialność za wdrażanie i funkcjonowanie systemu kontroli jakości na projekcie oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- odpowiedzialność za wdrożenie i funkcjonowanie systemu szkoleń dla pracowników lokalizacji CC Szczecin oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- identyfikowanie potrzeb rozwoju, obszarów wymagających poprawy/doszkolenia, proponowanie i wdrażanie działań naprawczych i kontrolnych w celu zapewnienia założonych celów jakościowych w projekcie,- proponowanie rozwiązań i wspieranie wszelkich inicjatyw mających przyczynić się do poprawy jakości i efektywności prowadzonych w projekcie działań szkoleniowych,- przeprowadzanie treningów merytorycznych zgodnie z polityką firmy i Klienta,- przekazywanie na bieżąco nowych informacji, planowanie i ewentualne przeprowadzanie treningów uzupełniających,- systematyczne i terminowe przygotowywanie/opracowanie raportów (dziennych, tygodniowych, miesięcznych), analiz i prognoz dotyczących jakości dla potrzeb Contact Center i Klienta,- nadzór nad aktualizowaniem materiałów szkoleniowych o nowe informacje i merytoryczną stronę skryptów,- podejmowanie, w uzgodnieniu z kierownikiem operacyjnym, decyzji o awansie, rekrutacji, zwolnieniu, udzielaniu kary dyscyplinarnej dla pracownika,- kontakty z klientem (zgodnie z planem komunikacji i przyjętymi procedurami) w zakresie obowiązków i kompetencji określonych niniejszym dokumentem; regularna współpraca z kierownikami operacyjnymi w celu wprowadzenia w danej lokalizacji w życie ustaleń poczynionych z klientem,- współpraca i bieżąca komunikacja z trenerami, TQ Koordynatorami i Managerami,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- tworzenie i aktualizacja grafików pracy dla podległego zespołu,- ocena stanu wiedzy i coaching indywidualny podległego zespołu,- motywowanie i mierzenie efektywności pracy podległego zespołu,- monitorowanie rozwoju kompetencji, planowanie i przeprowadzanie okresowej oceny pracy podległego zespołu, planowanie ścieżek kariery wspólnie z Pionem Personalnym,- współpraca z Trenerami przy przygotowaniu szkoleń i coachingu,- reagowanie na wnioski, problemy i sugestie zgłaszane przez pracowników,- organizowanie i podtrzymywanie sprawnego przepływu informacji w Dziale (regularne spotkania z Koordynatorami i wg potrzeby z Konsultantami.
MAJOREL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE ODDZIAŁ "MAJOREL SZCZECIN" W SZCZECINIE - 2021-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-odpowiedzialność za wdrażanie i funkcjonowanie systemu kontroli jakości na projekcie oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- odpowiedzialność za wdrożenie i funkcjonowanie systemu szkoleń dla pracowników lokalizacji CC Szczecin oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- identyfikowanie potrzeb rozwoju, obszarów wymagających poprawy/doszkolenia, proponowanie i wdrażanie działań naprawczych i kontrolnych w celu zapewnienia założonych celów jakościowych w projekcie,- proponowanie rozwiązań i wspieranie wszelkich inicjatyw mających przyczynić się do poprawy jakości i efektywności prowadzonych w projekcie działań szkoleniowych,- przeprowadzanie treningów merytorycznych zgodnie z polityką firmy i Klienta,- przekazywanie na bieżąco nowych informacji, planowanie i ewentualne przeprowadzanie treningów uzupełniających,- systematyczne i terminowe przygotowywanie/opracowanie raportów (dziennych, tygodniowych, miesięcznych), analiz i prognoz dotyczących jakości dla potrzeb Contact Center i Klienta,- nadzór nad aktualizowaniem materiałów szkoleniowych o nowe informacje i merytoryczną stronę skryptów,- podejmowanie, w uzgodnieniu z kierownikiem operacyjnym, decyzji o awansie, rekrutacji, zwolnieniu, udzielaniu kary dyscyplinarnej dla pracownika,- kontakty z klientem (zgodnie z planem komunikacji i przyjętymi procedurami) w zakresie obowiązków i kompetencji określonych niniejszym dokumentem; regularna współpraca z kierownikami operacyjnymi w celu wprowadzenia w danej lokalizacji w życie ustaleń poczynionych z klientem,- współpraca i bieżąca komunikacja z trenerami, TQ Koordynatorami i Managerami,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- tworzenie i aktualizacja grafików pracy dla podległego zespołu,- ocena stanu wiedzy i coaching indywidualny podległego zespołu,- motywowanie i mierzenie efektywności pracy podległego zespołu,- monitorowanie rozwoju kompetencji, planowanie i przeprowadzanie okresowej oceny pracy podległego zespołu, planowanie ścieżek kariery wspólnie z Pionem Personalnym,- współpraca z Trenerami przy przygotowaniu szkoleń i coachingu,- reagowanie na wnioski, problemy i sugestie zgłaszane przez pracowników,- organizowanie i podtrzymywanie sprawnego przepływu informacji w Dziale (regularne spotkania z Koordynatorami i wg potrzeby z Konsultantami.
MAJOREL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE ODDZIAŁ "MAJOREL SZCZECIN" W SZCZECINIE - 2021-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-odpowiedzialność za wdrażanie i funkcjonowanie systemu kontroli jakości na projekcie oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- odpowiedzialność za wdrożenie i funkcjonowanie systemu szkoleń dla pracowników lokalizacji CC Szczecin oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- identyfikowanie potrzeb rozwoju, obszarów wymagających poprawy/doszkolenia, proponowanie i wdrażanie działań naprawczych i kontrolnych w celu zapewnienia założonych celów jakościowych w projekcie,- proponowanie rozwiązań i wspieranie wszelkich inicjatyw mających przyczynić się do poprawy jakości i efektywności prowadzonych w projekcie działań szkoleniowych,- przeprowadzanie treningów merytorycznych zgodnie z polityką firmy i Klienta,- przekazywanie na bieżąco nowych informacji, planowanie i ewentualne przeprowadzanie treningów uzupełniających,- systematyczne i terminowe przygotowywanie/opracowanie raportów (dziennych, tygodniowych, miesięcznych), analiz i prognoz dotyczących jakości dla potrzeb Contact Center i Klienta,- nadzór nad aktualizowaniem materiałów szkoleniowych o nowe informacje i merytoryczną stronę skryptów,- podejmowanie, w uzgodnieniu z kierownikiem operacyjnym, decyzji o awansie, rekrutacji, zwolnieniu, udzielaniu kary dyscyplinarnej dla pracownika,- kontakty z klientem (zgodnie z planem komunikacji i przyjętymi procedurami) w zakresie obowiązków i kompetencji określonych niniejszym dokumentem; regularna współpraca z kierownikami operacyjnymi w celu wprowadzenia w danej lokalizacji w życie ustaleń poczynionych z klientem,- współpraca i bieżąca komunikacja z trenerami, TQ Koordynatorami i Managerami,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- tworzenie i aktualizacja grafików pracy dla podległego zespołu,- ocena stanu wiedzy i coaching indywidualny podległego zespołu,- motywowanie i mierzenie efektywności pracy podległego zespołu,- monitorowanie rozwoju kompetencji, planowanie i przeprowadzanie okresowej oceny pracy podległego zespołu, planowanie ścieżek kariery wspólnie z Pionem Personalnym,- współpraca z Trenerami przy przygotowaniu szkoleń i coachingu,- reagowanie na wnioski, problemy i sugestie zgłaszane przez pracowników,- organizowanie i podtrzymywanie sprawnego przepływu informacji w Dziale (regularne spotkania z Koordynatorami i wg potrzeby z Konsultantami.
MAJOREL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE ODDZIAŁ "MAJOREL SZCZECIN" W SZCZECINIE - 2021-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-odpowiedzialność za wdrażanie i funkcjonowanie systemu kontroli jakości na projekcie oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- odpowiedzialność za wdrożenie i funkcjonowanie systemu szkoleń dla pracowników lokalizacji CC Szczecin oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- identyfikowanie potrzeb rozwoju, obszarów wymagających poprawy/doszkolenia, proponowanie i wdrażanie działań naprawczych i kontrolnych w celu zapewnienia założonych celów jakościowych w projekcie,- proponowanie rozwiązań i wspieranie wszelkich inicjatyw mających przyczynić się do poprawy jakości i efektywności prowadzonych w projekcie działań szkoleniowych,- przeprowadzanie treningów merytorycznych zgodnie z polityką firmy i Klienta,- przekazywanie na bieżąco nowych informacji, planowanie i ewentualne przeprowadzanie treningów uzupełniających,- systematyczne i terminowe przygotowywanie/opracowanie raportów (dziennych, tygodniowych, miesięcznych), analiz i prognoz dotyczących jakości dla potrzeb Contact Center i Klienta,- nadzór nad aktualizowaniem materiałów szkoleniowych o nowe informacje i merytoryczną stronę skryptów,- podejmowanie, w uzgodnieniu z kierownikiem operacyjnym, decyzji o awansie, rekrutacji, zwolnieniu, udzielaniu kary dyscyplinarnej dla pracownika,- kontakty z klientem (zgodnie z planem komunikacji i przyjętymi procedurami) w zakresie obowiązków i kompetencji określonych niniejszym dokumentem; regularna współpraca z kierownikami operacyjnymi w celu wprowadzenia w danej lokalizacji w życie ustaleń poczynionych z klientem,- współpraca i bieżąca komunikacja z trenerami, TQ Koordynatorami i Managerami,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- tworzenie i aktualizacja grafików pracy dla podległego zespołu,- ocena stanu wiedzy i coaching indywidualny podległego zespołu,- motywowanie i mierzenie efektywności pracy podległego zespołu,- monitorowanie rozwoju kompetencji, planowanie i przeprowadzanie okresowej oceny pracy podległego zespołu, planowanie ścieżek kariery wspólnie z Pionem Personalnym,- współpraca z Trenerami przy przygotowaniu szkoleń i coachingu,- reagowanie na wnioski, problemy i sugestie zgłaszane przez pracowników,- organizowanie i podtrzymywanie sprawnego przepływu informacji w Dziale (regularne spotkania z Koordynatorami i wg potrzeby z Konsultantami.
MAJOREL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE ODDZIAŁ "MAJOREL SZCZECIN" W SZCZECINIE - 2021-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-odpowiedzialność za wdrażanie i funkcjonowanie systemu kontroli jakości na projekcie oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- odpowiedzialność za wdrożenie i funkcjonowanie systemu szkoleń dla pracowników lokalizacji CC Szczecin oraz bieżąca aktualizacja systemu w zakresie funkcjonujących procedur, zasobów informacyjnych i kompetencji zespołu,- identyfikowanie potrzeb rozwoju, obszarów wymagających poprawy/doszkolenia, proponowanie i wdrażanie działań naprawczych i kontrolnych w celu zapewnienia założonych celów jakościowych w projekcie,- proponowanie rozwiązań i wspieranie wszelkich inicjatyw mających przyczynić się do poprawy jakości i efektywności prowadzonych w projekcie działań szkoleniowych,- przeprowadzanie treningów merytorycznych zgodnie z polityką firmy i Klienta,- przekazywanie na bieżąco nowych informacji, planowanie i ewentualne przeprowadzanie treningów uzupełniających,- systematyczne i terminowe przygotowywanie/opracowanie raportów (dziennych, tygodniowych, miesięcznych), analiz i prognoz dotyczących jakości dla potrzeb Contact Center i Klienta,- nadzór nad aktualizowaniem materiałów szkoleniowych o nowe informacje i merytoryczną stronę skryptów,- podejmowanie, w uzgodnieniu z kierownikiem operacyjnym, decyzji o awansie, rekrutacji, zwolnieniu, udzielaniu kary dyscyplinarnej dla pracownika,- kontakty z klientem (zgodnie z planem komunikacji i przyjętymi procedurami) w zakresie obowiązków i kompetencji określonych niniejszym dokumentem; regularna współpraca z kierownikami operacyjnymi w celu wprowadzenia w danej lokalizacji w życie ustaleń poczynionych z klientem,- współpraca i bieżąca komunikacja z trenerami, TQ Koordynatorami i Managerami,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- operacyjne zarządzanie podległym zespołem,- tworzenie i aktualizacja grafików pracy dla podległego zespołu,- ocena stanu wiedzy i coaching indywidualny podległego zespołu,- motywowanie i mierzenie efektywności pracy podległego zespołu,- monitorowanie rozwoju kompetencji, planowanie i przeprowadzanie okresowej oceny pracy podległego zespołu, planowanie ścieżek kariery wspólnie z Pionem Personalnym,- współpraca z Trenerami przy przygotowaniu szkoleń i coachingu,- reagowanie na wnioski, problemy i sugestie zgłaszane przez pracowników,- organizowanie i podtrzymywanie sprawnego przepływu informacji w Dziale (regularne spotkania z Koordynatorami i wg potrzeby z Konsultantami.
MAJOREL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE ODDZIAŁ "MAJOREL SZCZECIN" W SZCZECINIE - 2021-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WDRAŻANIE I FUNKCJONOWANIE SYSTEMU KONTROLI JAKOŚCI NA PROJEKCIE ORAZ BIEŻĄCA AKTUALIZACJA SYSTEMU W ZAKRESIE FUNKCJONUJĄCYCH PROCEDUR, ZASOBÓW INFORMACYJNYCH I KOMPETENCJI ZESPOŁU,-IDENTYFIKOWANIE POTRZEB ROZWOJU, OBSZARÓW WYMAGAJĄCYCH POPRAWY/DOSZKOLENIA, PROPONOWANIE I WDRAŻANIE DZIAŁAŃ NAPRAWCZYCH I KONTROLNYCH W CELU ZAPEWNIENIA ZAŁOŻONYCH CELÓW JAKOŚCIOWYCH W PROJEKCIE,-PROPONOWANIE ROZWIĄZAŃ I WSPIERANIE WSZELKICH INICJATYW MAJĄCYCH PRZYCZYNIĆ SIĘ DO POPRAWY JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI PROWADZONYCH W PROJEKCIE DZIAŁAŃ SZKOLENIOWYCH,-SYSTEMATYCZNE I TERMINOWE PRZYGOTOWYWANIE/OPRACOWANIE RAPORTÓW (DZIENNYCH, TYGODNIOWYCH, MIESIĘCZNYCH), ANALIZ I PROGNOZ DOTYCZĄCYCH JAKOŚCI DLA POTRZEB CONTACT CENTER I KLIENTA,-PODEJMOWANIE, W UZGODNIENIU Z KIEROWNIKIEM OPERACYJNYM, DECYZJI O AWANSIE, REKRUTACJI, ZWOLNIENIU, UDZIELANIU KARY DYSCYPLINARNEJ DLA PRACOWNIKA,-KONTAKTY Z KLIENTEM (ZGODNIE Z PLANEM KOMUNIKACJI I PRZYJĘTYMI PROCEDURAMI) W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW I KOMPETENCJI OKREŚLONYCH NINIEJSZYM DOKUMENTEM; REGULARNA WSPÓŁPRACA Z KIEROWNIKAMI OPERACYJNYMI W CELU WPROWADZENIA W DANEJ LOKALIZACJI W ŻYCIE USTALEŃ POCZYNIONYCH Z KLIENTEM; WSPÓŁPRACA I BIEŻĄCA KOMUNIKACJA Z TRENERAMI I MANAGERAMI,-OPERACYJNE ZARZĄDZANIE PODLEGŁYM ZESPOŁEM,-TWORZENIE I AKTUALIZACJA GRAFIKÓW PRACY DLA PODLEGŁEGO ZESPOŁU,-OCENA STANU WIEDZY I COACHING INDYWIDUALNY PODLEGŁEGO ZESPOŁU,-MOTYWOWANIE I MIERZENIE EFEKTYWNOŚCI PRACY PODLEGŁEGO ZESPOŁU,-MONITOROWANIE ROZWOJU KOMPETENCJI, PLANOWANIE I PRZEPROWADZANIE OKRESOWEJ OCENY PRACY PODLEGŁEGO ZESPOŁU, PLANOWANIE ŚCIEŻEK KARIERY WSPÓLNIE Z PIONEM PERSONALNYM,-REAGOWANIE NA WNIOSKI, PROBLEMY I SUGESTIE ZGŁASZANE PRZEZ PRACOWNIKÓW,-ORGANIZOWANIE I PODTRZYMYWANIE SPRAWNEGO PRZEPŁYWU INFORMACJI W DZIALE.
MAJOREL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE ODDZIAŁ "MAJOREL SZCZECIN" W SZCZECINIE - 2020-09-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)