Praca HCL Poland Sp. z o.o. - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy HCL Poland Sp. z o.o., kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 4 ofert pracy HCL Poland Sp. z o.o..
- Przekazywanie "incydent贸w" zak艂贸caj膮cych dzia艂alno艣膰 biznesow膮 przy jednoczesnym przestrzeganiu zasad;- Nauka najnowszych technologii, pisanie skrypt贸w/program贸w technicznych w 艣rodowisku produkcyjnych;- Badanie i identyfikowanie problem贸w zwi膮zanych z przepustowo艣ci膮 aplikacji i dostosowaniem do niej podrz臋dnych aplikacji w 艣rodowisku IT;- Zarz膮dzanie eskalacj膮 i zarz膮dzanie 偶膮daniami zmiany. Praca w godz.: 8-16.
HCL Poland Sp. z o.o. - 2021-04-16 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
- Przekazywanie "incydent贸w" zak艂贸caj膮cych dzia艂alno艣膰 biznesow膮 przy jednoczesnym przestrzeganiu zasad;- Nauka najnowszych technologii, pisanie skrypt贸w/program贸w technicznych w 艣rodowisku produkcyjnych;- Badanie i identyfikowanie problem贸w zwi膮zanych z przepustowo艣ci膮 aplikacji i dostosowaniem do niej podrz臋dnych aplikacji w 艣rodowisku IT;- Zarz膮dzanie eskalacj膮 i zarz膮dzanie 偶膮daniami zmiany. Praca w godz.: 8-16.
HCL Poland Sp. z o.o. - 2021-04-16 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
- Odkrywanie mo偶liwo艣ci i piel臋gnowanie nowych i istniej膮cych relacji w celu osi膮gni臋cia sukcesu w dostawie.- Skuteczny w dostarczaniu rozwi膮za艅 IT opartych na technologii i misjach.- Podnoszenie satysfakcji klienta zgodnie z umowami SLA i procesami pracy.- Proaktywne podej艣cie w budowaniu rozwi膮zania i projektowaniu procesu.- Praca nad zapytaniami ofertowymi i zakresem prac wraz z przedsprzeda偶膮 i sprzeda偶膮. Praca w godz.: 8-16.
HCL Poland Sp. z o.o. - 2020-11-10 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
- Zarz膮dzanie zespo艂em Help/Service Desk jak r贸wnie偶 zapewnienie wykonania zada艅 w celu wyznaczonych standard贸w,- rozw贸j i wprowadzenie proces贸w, kt贸re zapewnia wysokiej jako艣ci obs艂ug臋 klient贸w wewn臋trznych i zewn臋trznych,- wdra偶anie metod, kt贸re usprawniaj膮 efekty obs艂ugi telefonicznej,- projektowanie i rozw贸j struktury raportowania, kt贸ra zapewni wczesne zidentyfikowanie b艂臋d贸w produktu jak r贸wnie偶 minimalne ryzyko w biznesie - analiza zada艅 help desku oraz wprowadzenie rekomendacji w celu zwi臋kszenia efektywno艣ci w organizacji,- prowadzenie rozm贸w kwalifikacyjnych z kandydatami jak r贸wnie偶 udzielenie feedbacku w celu promocji pracownik贸w,- opracowanie i przeprowadzenie programu szkoleniowego w celu pog艂臋bienia wiedzy technicznej, obs艂ugi klienta,- szkolenie pracownik贸w w helpdesku w celu zapewnienia w艂a艣ciwej obs艂ugi klienta,- asystowanie Service Managerowi w opracowaniu i administracji bud偶etem, oraz biznes planem,- kontynuacja utrzymywania wsparcia dla mi臋dzynarodowych klient贸w w zakresie helpdesku. Umowa na czas nieokre艣lony, jednozmianowa.
HCL Poland Sp. z o.o. - 2019-03-19 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)