NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO Pruszcz Gdański oferta pracy Zespół Szkół nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego
Stanowisko: NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
Wynagrodzenie: 1 200 - 1 600 PLN
Zakres obowiązków: praca z dziećmi na poziomie klasy zerowej.
Data publikacji: 2016-09-01
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Zespół Szkół nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Kasprowicza 16, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca z dziećmi na poziomie klasy zerowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 200 - 1 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedzialku do piątku w godzinach 7:00-17:00 wg grafiku. Wymiar czasy pracy 14/22 etatu.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: nauczyciel przedszkola
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 200 - 1 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, conajmniej roczny staż pracy w pracy z dziećmi wieku przedszkolnego, umiejętność pracy i komunikacji z dziećmi, sumienność, odpowiedzialność, pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna. Miejsce pracy: Pruszcz Gdański ul. Kasprowicza 16. Kontakt telefoniczny: 58 682 20 24.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Jana Kasprowicza 16, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Jana Kasprowicza
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: nauczyciel przedszkola
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.09.2016
Data dodania oferty pracy: 01.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa kasy fiskalnej- sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Otyń (lubuskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
Szycie odzieży damskiej i męskiej wierzchniej. Szycie od podstaw całości wyrobu, umiejętne wykonywanie odpowiednich podcięć do właściwego rozmairu.Wymagana umiejętność obsługi stębnówki, overlocka, dwuigłówki, lamówki, renderki i lasety.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Łódź (łódzkie)
Znajomość, obsługa maszyn konwencjonalnych z zakresu obróbka skrawaniem.
J&J ZPHU EXPORT IMPORT HURT DETAL JAN PIWEK, ŁUKASZ KLIMKIEWICZ S.C. - 2017-08-30 - Karczew (mazowieckie)
Zarządzanie budynkami mieszkalnymi, użytkowymi i administracyjnymi oraz innymi nieruchomościami stanowiącymi wyłączną własność gminy lub w posiadaniu samoistnym gminy, przekazanymi do MZGM, w szczególności : przejmowanie do zarządzenia budynków mieszkalnych , użytkowych i administracyjnych. Prowadzenie ogółu spraw finansowych dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości, w tym: przygotowanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawców dostawy mediów do zarządzanych nieruchomości ( dostawa wody i odprowadzenia ścieków , dostawę energii elektrycznej , energii cieplnej , gazu ) oraz utrzymanie porządku i czystości, itp. W tym : przygotowanie wniosków oraz przygotowanie dokumentacji technicznej zamówienia ,przygotowanie umów lub zleceń na bieżące utrzymanie nieruchomości oraz monitorowanie prawidłowości realizacji tych umów i zleceń , kontrola merytoryczna umów ,rachunków i faktur za realizację dostaw i usług dotyczących bieżącego utrzymania nieruchomości , egzekwowanie kar umownych z tytułu nieprawidłowego wykonania dostaw i usług. Analizowanie i bilansowanie potrzeb finansowych dotyczących zabezpieczenia środków na bieżące utrzymanie nieruchomości. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wodomierzy i odczytów zużycia wody na budynkach i lokalnych , w tym: przyjmowanie wodomierzy wraz z ich plombowaniem, zapewnienie okresowych przeglądów liczników oraz inicjowanie wymiany w przypadku upływu okresu legalizacji zapewnienia odczytów zużycia wody, sporządzenie wykazów niezbędnych do obliczania zużycia wg poszczególnych najemców. Zapewnienie odczytów liczników/podzielników na dostawę ciepła, sporządzanie wykazów niezbędnych do obliczanie zużycia wg poszczególnych najemców , prowadzenia spraw dotyczących innych mediów. Prowadzenie spraw wywozu nieczystości stałych, sporządzanie deklaracji. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości oraz uczestniczenie wspólnie z ubezpieczycielem majątku w oględzinach szkód , sporządzanie protokołów z oględzin. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali mieszkalnych i pomieszczeń przynależnych oraz lokali użytkowych i garaży , w tym : uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu najemcom lokali i pomieszczeń przynależnych , sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych , zapewnienie aktualnych rzutów lokali , piwnic i pomieszczeń gospodarczych lub wyrysów innych wynajmowanych nieruchomości, dokonywanie w miarę potrzeb ich pomiarów lokali w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych , uczestniczenie w eksmisjach : opracowanie dokumentacji fotograficznej przed i po opróżnieniu lokalu przez lokatora , zabezpieczenie zwolnionych lokali przed nielegalnym zajęciem , zapewnienie opróżnienia lokali i pomieszczeń po zdaniu lokalu, przeprowadzenie inwentaryzacji piwnic i pomieszczeń gospodarczych oraz ich użytkowników, sporządzanie umów najmu lokali i ich aktualizacje , inicjowanie wypowiadanie umów najmu lokali i pomieszczeń z przyczyn innych niż zadłużenie : okresowa weryfikacja osób zamieszkujących w lokalu i kierowanie spraw do Urzędu Miejskiego o wymeldowanie , prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przynależnych do lokalu : weryfikowanie użytkowników pomieszczeń przynależnych : prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem strychów , suszarni , pralni i innych części wspólnych : zakładanie i zamykanie kartotek najemców w programie Probit Czynsze , aktualizacje związane z nabyciem lub utratą tytułu prawnego ( w tym ustalenie odszkodowania z tytułu bezumownego korzystania z lokalu) , aktualizacje wynikające z aneksów umów , wprowadzanie stanów liczników wody do programu Probit Czynsze. Prowadzenie rejestrów umów najmu lokali mieszkalnych , socjalnych, pomieszczeń tymczasowych , lokali użytkowych ,innych nieruchomości : prowadzenie teczek najemców: dokonywanie we współpracy z referentem ds. technicznych wizji lokalowych i oceny stanu technicznego zwalnianych lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, pomieszczeń gospodarczych oraz ustalenie wspólnie zakresu potrzeb remontowych w lokalach przejmowanych do ponownego zasiedlenia w tym wskazywanie prac obciążających najemcę i prac , których koszt ponosi gmina, rozliczenie kosztów na najemcę w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych: sporządzanie umów dotyczących ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenie lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych ;rozliczenie poniesionych przez najemców nakładów na ulepszenia lokalu w uzgodnieniu z referentem ds. technicznych : nadzór nad prawidłowością użytkowania lokali , ( współpraca ze strażą miejską i policją ) , bieżąca współpraca z Urzędem Miejskim dotycząca lokali, w tym: informowanie o opróżnionych lokalach, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zamiany lub wykupu lokalu. Prowadzenie ogółu spraw dotyczących lokali użytkowych , garaży oraz gruntów, w szczególności : prowadzenie działań marketingowych w odniesieniu do wolnych lokali użytkowych, garaży i gruntów: organizowanie i prowadzenie przetargów lub konkursów na najem lokali użytkowych , garaży i gruntów: przygotowanie projektów uchwał dotyczących wyrażenia zgody na najem lokali użytkowych , garaży oraz gruntów oraz w trybie bez przetargowym. Prowadzenie spraw reklam na nieruchomościach , w tym przygotowanie umów. Prowadzenie spraw dotyczących obsługi najemców , w szczególności poprzez przyjmowanie ustnych i pisemnych zgłoszeń najemców oraz załatwianie spraw zgłaszanych przez najemców , w tym, w zakresie: utrzymania czystości i porządku , rażącego naruszania przez najemców regulaminu porządku domowego , dewastacji nieruchomości i ich wyposażenia , nielegalnego poboru energii elektrycznej, wody , itp. Niezgodnego z prawem podnajmu lokalu osobom trzecim. Przygotowanie materiałów do celów opracowania wieloletniego programu gospodarowania zasobem oraz innych opracowań i analiz dotyczących wykorzystania gminnego zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie ewidencji i eksploatacji zasobu mieszkaniowego w zakresie wynikającym ze stanowiska pracy.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-02-13 - Chodzież (wielkopolskie)
prowadzenie oraz odpowiedzialność za prawidłowość dokumentacji księgowej spółki
BG PRODUCTION SP. Z O.O. - 2017-12-14 - Wieniotowo (zachodniopomorskie)
1. 2 pracowników - praca w sezonie letnim na kąpielisku Glinianki ul. Kosmonautów. Obsługa klientów w zakresie sprzedaży usług świadczonych przez spółkę. Obsługa kasy fiskalnej.2. 1 pracownik na okres próbny, następnie na czas nieokreślony na basenie - lodowisku ORBITA ul. Wejherowska 34. Obsługa klientów w zakresie sprzedaży usług świadczonych przez spółkę.Sporządzanie niezbędnej dokumentacji (raporty kasowe). Obsługa komputeraPraca na czas określony : od 01.06 do 31.08sala G
Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-05-14 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie pełnej księgowości spółki w tym kadry i płace,przygotowywanie raportów finansowych,sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi standardami rachunkowości,nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,zarządzanie należnościami spółki,sporządzanie deklaracji podatkowych,współpraca z instytucjami zewnętrznymi
Poyel Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Lelice (mazowieckie)
Pozyskiwanie i opieka nad listą kluczowych klientów z regionu Amerykańskiego. Wspieranie celów finansowych poprzez proaktywne reagowanie na poptrzeby klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych. Zapewnienie przedsprzedażowego i posprzedażowego wsparcia dla klientów. Wykonywanie działań mających na celu wzrost użytkowania prodkutów poprzez aktywne zaangażowania z klientami. Działanie w imieniu klineta w procesie wyjaśnienia i serwisowania produktów i danych stratergicznych. Budowanie relacji z innymi grupami odpowiedzialnymi za opiekę klienta wewnątrz Thomson Reuters.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-10-27 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klienta, wykładanie towaru
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY "BINGO" S.C. RENATA, CEZARY BLOCH Włoszakowice - 2017-07-31 - Włoszakowice (wielkopolskie)
sortowanie surowców wtórnych
TONGLI IMPORT-EXPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Oświęcim (małopolskie)
Wsparcie i opieka nad uczestnikami podczas zajęć wspierająco-aktywizacyjnych, podczas zajęć poza placówką, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych itp.
Środowiskowy Dom Samopomocy w Dąbrowie Górniczej - 2016-04-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
-Praca na produkcji (3 zmiany, 8 godzin dziennie),-Na początek umowa zlecenie,-10 zł netto [na rękę] za godzinę,-Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie CV na ochronę - ul. Skarszewska 1 (przed bramą wejściową do zakładu).
MBF SP. Z O.O. - 2016-02-09 - Tczew (pomorskie)
Obsługa kelnerska klientów w firmowej cukierni
Cukiernia SOWA Spółka Jawna w Bydgoszczy - 2016-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa wózka widłowego, załadunek i rozładunek towaru
GLOBAL ANDRZEJ JAŚKIEWICZ - 2017-03-17 - Baldram (pomorskie)
współpraca pomiędzy Ukrainą a Polską w zakresie budownictwa
Przedsiębiorstwo Transportowo Budowlane Sp. z o.o - 2016-09-19 - Złotoryja (dolnośląskie)
Transport międzynarodowy busem na terenie UE
GMT-TRANS Grzegorz Mospan - 2017-02-07 - Mściwojów (dolnośląskie)
Związany ze stanowiskiem recepcjonista
ZAKŁAD PRODUKCJI CUKIERNICZEJ "MALBORŻANKA" D.GRZESIK, P.DERA SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-10 - Malbork (pomorskie)
Prace pomocnicze na kuchni, praca w Krakowie (ul. Ujastek)
HUT-PUS SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-03 - Kraków (małopolskie)
MONTAŻ I SELEKCJA WYROBÓW NA DZIALE METALOWYM
Alligator Polska Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Nekla (wielkopolskie)
Wykonywanie kontroli zewnętrznych i wizytacji mających na celu badanie prawidłowości wykorzystania środków Funduszu Pracy, funduszy strukturalnych oraz innych środków publicznych, przeznaczonych na finansowanie aktywnych programów rynku pracy. Kierowanie samochodem służbowym podczas wykonywania zadań służbowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-04-25 - Płock (mazowieckie)
zapewnienie zaopatrzenia w surowce zgodne z zapotrzebowaniem oraz nabywanie dodatków do opakowań zgodnie z wymaganiami wewnetrznymi i Grupy Bel
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Chorzele (mazowieckie)
- kontakt z klientem- wprowadzanie zleceń- drukowanie potwierdzeń- przyjmowanie zleceń
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Technolog programista obrabiarek
MK CHEMIX Małgorzata Swół - 2016-04-20 - Podleszany (podkarpackie)
Opieka i prowadzenie klienta, przygotowywanie spotkań, umów handlowych, wyjazdy w delegacje klikudniowe lub tygodniowe na terenie Rosji i Polski - delegacje w ramach pełnego oddelegowania.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
- szkolenie BHP i p.poż- zapoznanie się z biurem firmy- szkolenie w zakresie sprzedaży: wyceny i zamówienia- poznawanie programów niezbędnych do wycen, faktur- obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Kożuchów (lubuskie)
konserwacja urządzeń chłodniczych
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Sulęcin Szlachecki (mazowieckie)
wykonywanie prac ręcznych przy produkcji drzwi
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Sanok (podkarpackie)
ZADANIA REKRUTACYJNO-ADMINISTRACYJNE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA MS OFFICE, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL alicja.redos (at) umbrellaholding.pl
UMBRELLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)