GŁÓWNY KSIĘGOWY Olsztyn oferta pracy Poyel Sp. z o.o.
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej księgowości spółki w tym kadry i płace,przygotowywanie raportów finansowych,sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi standardami rachunkowości,nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,zarządzanie należnościami spółki,sporządzanie deklaracji podatkowych,współpraca z instytucjami zewnętrznymi
Data publikacji: 2016-04-25
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Poyel Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jacka Kuronia 7, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie pełnej księgowości spółki w tym kadry i płace,przygotowywanie raportów finansowych,sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi standardami rachunkowości,nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,zarządzanie należnościami spółki,sporządzanie deklaracji podatkowych,współpraca z instytucjami zewnętrznymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: główny księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe: finanse/księgowość, min.3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości,znajomość przepisów podatkowych ( w szczególności VAT i CIT),bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Poyel Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Jacka Kuronia 7, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Jacka Kuronia
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 26.04.2016
Oferta pracy ważna do: 10.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
KEK MEBLE KRZYSZTOF KOPCIŃSKI - 2017-05-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac budowlanych
An-Bud Firma Usługowo - Remontowo - Budowlana Antoni Szewc - 2016-12-09 - Stadniki (małopolskie)
x
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Exclusive" Michał Sajewicz - 2018-05-09 - Białystok (podlaskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Radom (mazowieckie)
SAMODZIELNE PRZYGOTOWYWANIE DAŃ Z OFERTY GASTRONOMICZNEJ HOTELU I RESTAURACJI. PROWADZENIE GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ HACCP
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Srebrna Góra (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie; obsługa komputera i innych urządzeń biurowych; obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych; jedna zmiana; umowa na okres próbny 3 miesiące; miejsce pracy: Pyskowice;
Pośrednictwo Finansowe Kredyty-Chwilówki sp. z o.o. - 2016-04-14 - Pyskowice (śląskie)
Dostawca pizzy
PSW Paweł Sowa-Wiktor - 2017-10-03 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
MYCIE SAMOCHODÓW
"ADAP" ADAM DĄBROWSKI - 2017-05-10 - Polkowice (dolnośląskie)
prowadzenie rachunkowości przedszkola, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, opracowywanie projektu budżetu oraz nadzór nad jego realizacją, prowadzenie spraw płacowych pracowników (sporządzanie list płac, rozliczenia z ZUS, US), terminowe sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki, przestrzeganie ustawy o finansach publicznych oraz dyscypliny budżetowej. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych oraz bieżąca kontrola i nadzór w tym zakresie, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz nadzór nad rozliczeniem inwentaryzacji, nadzór nad prawidłowością pobieranych i odprowadzanych dochodów jednostki
Przedszkole Samorządowe "Promyki Bałtyku" w Mścicach - 2017-07-04 - Mścice (zachodniopomorskie)
sprzątanie biur i toalet, holu
"SECURITY & CLEANING SYSTEM" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-06-28 - Żołędowo (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywania zadań na stanowisku.1. prowadzenie rachunkowości Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2. sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,3. prowadzenia rozliczeń z ZUS i US,4. przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami,5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika jednostki,7. opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,10. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków,11. prowadzenie analityki do kart syntetycznych według zadań własnych i zadań zleconych,12. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,13. przestrzeganie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,14. sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,15. rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów,16. rozliczanie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,17. gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą,18. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo- księgową jednostki,19. prowadzenie kontroli finansowej i realizacja innych zadań wynikających z aktów prawnych regulujących zakres odpowiedzialności Głównego księgowego,20. wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika MOPS należą do kompetencji Głównego księgowego,21. współpraca ze Skarbnikiem Gminy.Wymagane dokumenty.1. list motywacyjny,2. życiorys CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,3. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikację oraz kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonym stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,5. kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,6. oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. opinie, referencje,10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn.zm.).11. dokumenty aplikacyjne takie jak list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Główny księgowy w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) i własnoręcznym podpisem. Miejsce i termin składania dokumentów: do 02 lutego 2018 roku do godz. 15:00.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej przy ul. Górników 15a w godz. 7.00-15.00 z lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem Nabór na stanowisko główny księgowy . Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z kandydatami spełniającymi wymogi zamieszczone w niniejszym ogłoszeniu zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której osoby wstępnie zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie. Dodatkowe informacje:Wszelkie informacje o naborze oraz wynikach będą umieszczone za stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej www.krynicamorska.naszops.pl oraz Urzędu Miasta Krynica Morska www.krynicamorska.tv , w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy Morskiej.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane , zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55 620- 24 -17). Realizując zapis art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) informuję, iż administratorem podanych danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Górników15a, 82-120 Krynica Morska. Dane będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-01-19 - Krynica Morska (pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości firmy
P.H.U PRO-CONSTRUCTION-LOGISTIC Radosław Wcisło - 2016-05-10 - Łężkowice (małopolskie)
Szlifowanie i przygotowywanie elementów mebli pod lakier. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku (możliwe soboty) w Bielsku-Białej.
MARION Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykształcenie: wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse); min 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; dobra znajomość przepisów prawa podatkowego, Ustawy o Rachunkowości, VAT, PIT, CIT, znajomość Polskich Standardów Rachunkowości; umiejętność obsługi programów Insert GT-Rewizor GT, Subiekt GT oraz pakietu MS Office; zakres obowiązków: sporządzanie sprawozdań finansowych, bilansów, rachunków zysków i strat, raportów, analiz, nadzór nad wykonaniem i przekazaniem plików JPK do MF, sporządzanie deklaracji podatkowych, odpowiedzialność za politykę rachunkowości i plan kont wraz ze sprawozdawczością, analizowanie kosztów działalności formy; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice;
LEBOPOLL LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-11 - Sośnicowice (śląskie)
Rozładunek materiałów budowlanych. Wykształcenie zawodowe. Umiejętność obsługi wózka widłowego.
MK-BUD Mirosław Kapała - 2016-04-26 - Wołomin (mazowieckie)
prace związane z przygotowywaniem całodziennego wyzywienia
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Dąbek (mazowieckie)
- Prowadzenie pełnej księgowości. Obsługa kadr i płac.- Wynagrodzenie: 3000 do 4000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunkowe: Finanse lub Rachunkowość lub Ekonomia lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata stanowisku głównego księgowego w firmie produkcyjnej. Wymagana umiejętność sporządzania deklaracji podatkowych (VAT, PIT, PCC, PFRON). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: bbwa (at) gazeta.pl
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Katowice (śląskie)
murowanie ścian i kominów
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, produkcyjnych
PPHU TUDEN SP. Z O.O - 2016-10-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Szczegółowe informacja dostępne na stronie: http://epuapgopssmoldzino.ssdip.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/glowny-ksiegowy.html
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Smołdzinie z siedzibą w Gardnie Wielkiej - 2016-05-05 - Gardna Wielka (pomorskie)
- Prowadzenie pełnej księgowości spółki- Kontakt telefoniczny: 660-537-646, 506-761-005- CV na e-mail: ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. RĄBAŁA SP. Z O.O. - 2017-06-14 - Bielawki (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Proste prace przy pakowaniu produktów, wizualna kontrola jakości produkowanych części.Branża motoryzacyjna.
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Zimna Wódka (opolskie)
Rozpoznaje, różnicuje i leczy ostre i przewlekłe choroby chirurgiczne, przeprowadzając diagnostykę inwazyjną i leczenie operacyjne w obrębie jamy brzusznej, klatki piersiowej i układu naczyniowego oraz w urazach czaszki, kręgosłupa i kończyn; uczestniczy w działaniach na rzecz promocji zdrowia i zapobiegania chorobom chirurgicznym.
"ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ" W KŁODZKU - 2016-11-21 - Kłodzko (dolnośląskie)
załadunek i rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Radomsko (łódzkie)
Obsługa klienta na stacji paliw.Praca w godz.: I zmiana od 05.00-15.00,II zmiana od 10.00-18.00,III zmiana 18.00-23.00
"BONETTE" Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Kolbuszowa (podkarpackie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obróbka elementów metalowych, obsługa tokarek i frezarek CNC. Praca od pn do pt w Bielsku-Białej.
CM CNC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Obsługa korespondencji wpływającej i wysyłanej.- Zakładanie teczek aktowych.- bsługa pocztowo kurierska- Pomoc przy archiwizacji dokumentów. - Obsługa Urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Sulęcin (lubuskie)
kontakt z rodziną będącą pod opieką DPS
Dom Pomocy Społecznej w Czerewkach - 2016-05-13 - Czerewki (podlaskie)