GŁÓWNY KSIĘGOWY Gardna Wielka oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Smołdzinie z siedzibą w Gardnie Wielkiej
Stanowisko: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacja dostępne na stronie: http://epuapgopssmoldzino.ssdip.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/glowny-ksiegowy.html
Data publikacji: 2016-05-05
Lokalizacja: Gardna Wielka (pomorskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Smołdzinie z siedzibą w Gardnie Wielkiej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 20, 76-213 Gardna Wielka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacja dostępne na stronie: http://epuapgopssmoldzino.ssdip.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/glowny-ksiegowy.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gardna Wielka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Smołdzino
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Główny księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
http://epuapgopssmoldzino.ssdip.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/glowny-ksiegowy.html
Nazwa pracodawcy:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Smołdzinie z siedzibą w Gardnie Wielkiej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 20, 76-213 Gardna Wielka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacja dostępne na stronie: http://epuapgopssmoldzino.ssdip.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/glowny-ksiegowy.html
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 7.30-15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Smołdzino
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gardna Wielka
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: główny księgowy
Data dodania oferty pracy: 05.05.2016
Oferta pracy ważna do: 20.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
FIRST UNIVERSAL SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kelnerska w restauracji, praca w barze
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Piaski (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczeniaPraca: salonik prasowy NETTOPraca na umowe zlecenie od pon do środy od 14-21
COLPORTEX GUZ MIROSŁAW STĘPNIAK MARCIN SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Montaż bram, automatów, naprawa i serwis.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Kraków (małopolskie)
Bieżące,prawidłowe, kompletne i systematyczne rejestrowanie operacji gospodarczych w księgach rachunkowych przy zachowaniu zasad rachunkowości określonych w Ustawie o rachunkowości, m. in. nadzór pod względem księgowym nad prowadzoną dokumentacją, księgowaniem, rozliczeniem z US, ZUS.
Strefa Aktywności Gospodarczej Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Legnica (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Wojanów (dolnośląskie)
opieka nad grupą dzieci, prowadzenie zajęć edukcyjnych, wpółpraca z rodzicami, wykonywani dekoracji, prowadzenie dokumentacji pracy (dzienniki, plany wynikowe)
Prywatne Przedszkole " MOTYLEK" Marek Baszczyński - 2016-08-09 - Rogoźno (wielkopolskie)
produkcja piekarnicza i cukiernicza
ZBW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-08 - Chojnice (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przeprowadzanie procesu produkcji, obsługa maszyn produkcyjnych; WYMAGANIA: wykształcenie min. podstawowe, mile widziane doświadczenie na produkcji, zdolności manualne, dokładność, sumienność
"LENTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-21 - Lubliniec (śląskie)
Przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych, raportów i analiza, prowadzenie ksiąg rachunkowych; praca w godz.8.00-15.00Przez okres miesiąca konieczność przeszkolenia w Białogardzie, pracodawca zapewnia transport.
LOK Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców - 2017-09-28 - Słupsk (pomorskie)
Samodzielna praca księgowa nad powierzonymi klientami, wsparcie merytoryczne dla zespołu.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Legionowo (mazowieckie)
Sprzątanie i utrzymanie wszystkich pomieszczeń Ośrodka Szkoleniowo-Rehabilitacyjnego "Magnum Bonum".
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Krasnystaw (lubelskie)
PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI FIRMY.ROZLICZANIE PODATKU DOCHODOWEGO,PODATKU VAT, DEKLARACJI ZUS,SPRAWOZDAWCZOŚĆ GUS
ZAKŁAD MIĘSNY NOWY MAXPOL SPÓŁKA JAWNA BRZEŹNICA - 2016-11-08 - Brzeźnica (podkarpackie)
Czynności związane z przygotowaniem koni do ich sportowego użytkowania. Oferowane zakwaterowanie. Stawka godzinowa 15,70 zł.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Garbów (łódzkie)
Wykształcenie zawodowe lub doświadczenie; wykonywanie prac elektrycznych; jedna zmiana; praca na terenie woj. Śląskiego, baza: Szałsza
KOMEL PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE TRZÓPEK PIOTR - 2016-05-31 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości firmy
ZANAR Zakład Narzędziowy Spółdzielczy Ośrodek Zaplecza Tech. - 2016-12-01 - Kańczuga (podkarpackie)
OBSŁUGA TOKARKI KOŁOWEJ
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2016-09-19 - Polkowice (dolnośląskie)
Obróbka mechaniczna, spawanie oraz transport i załadunek elementów stalowych.
Craft Hunt 24 - Krzysztof Łaguna - 2016-04-28 - Pruszyn-Pieńki (mazowieckie)
- Redagowanie, weryfikacja, negocjowanie postanowień umów handlowych. Udział w postępowaniach przetargowych w tym w ramach Prawa Zamówień Publicznych. Redagowanie pism do kontrahentów, banków, instytucji publicznoprawnych i innych. Prowadzenie innych zagadnień prawnych związanych z bieżącą działalnością Spółki samodzielnie i/lub przy współpracy z radcą prawnym.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru prawa). Mile widziane 2 latnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość programów pakietu Office. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Bardzo dobra znajomość przepisów kodeksu cywilnego, prawa zamówień publicznych, kodeksu spółek handlowych.Kontakt telefoniczny (32-789-38-55) w godzinach: 7:00-15:00 e-mail: janetta.ostafin (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu. Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez Dyrektora GCKiS sprawozdań miesięcznych z realizacji planu finansowego. Przygotowywanie projektów budżetu Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt. Sporządzanie sprawozdań finansowych z wykorzystanej dotacji przyznanej przez organizatora. Sporządzenie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej, podatkowej i statystycznej. Opracowywanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucji. Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych. Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych nie stanowiących środków trwałych i ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Windykacja należności. Rozliczanie pozyskanych środków finansowych (w tym unijnych) na cele statutowe. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora jednostki należą do kompetencji Głównego księgowego. Prowadzenie rachunkowości Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Godziny pracy: 08:00-16:00. Miejsce wykonywania pracy Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu. Wynagrodzenie 4000 zł brutto- do uzgodnieniaOferty należy składać w kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko -Główny księgowy" do 22.12.2017 r, do godziny 16:00 w sekretariacie GminnegoCentrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu.
Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu - 2017-12-04 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Przygotowanie i oczyszczenie tablicy kamiennej, przyklejenie folii na tablicę; Wypiaskowanie tablicy kamiennej i oczyszczenie piaskarki oraz sprawdzenie płynów olejowych w piaskarce i kompresorze tłokowym
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Gryfino (zachodniopomorskie)
jw.
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. K. Szymanowskie - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Mława (mazowieckie)
montowanie stolarki okiennej, drzwiowej na terenie Inowrocławia i okolic
PPHU DAMPLAST - 2018-08-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie porządku i czystości, wykonywanie prostych prac naprawczych, odśnieżanie, koszenie, ect.
"JAREX" JAROSŁAW BŁAŻEJEWSKI - 2016-12-02 - Wola Niechcicka Stara (łódzkie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Tczew. Siedziba firmy Katowice.Obowiązki:-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego),-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Tczew,-możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania,-pozyskiwanie nowych klientów,-spotkania z klientami,-raportowanie sprzedaży,-dbanie o dobre kontakty z klientami,-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów,-dbanie o dobry wizerunek firmy,-praca w programie e-nova.Informacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiWynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.Z naszej strony oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia, niezbędne narzędzia pracy.Osoby zaiteresowane prosimy o przesłanie CV z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Tczew (pomorskie)
Pomoc w tworzeniu ofert, newslettera dla klientów, obsługa systemów rezerwacyjnych, pomoc w działaniach w ramach marketingu (strona internetowa, facebook).
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc przy dekretacji dokumentów, układanie faktur, sprawdzanie danych. Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy 2 lata, pracowitość, sumienność, znajomośc podstaw rachunkowości.
Doradca Podatkowy Barbara Kuryło - 2017-03-16 - Wejherowo (pomorskie)
sprzątanie w autobusach
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG OCHRONY MIENIA RIM ROMAN MONETA I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży oraz inne prace zlecone przez głownego spec. ds. ekonomicznych
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Kraśnik (lubelskie)