Praca MŁODSZY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI URZĘDU - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy MŁODSZY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI URZĘDU, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 2 ofert pracy MŁODSZY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI URZĘDU.
III. Szczegółowy zakres czynności: 1. Księgowanie dowodów księgowych.1.Uzgadnianie sald dochodów i wydatków budżetowych między jednostką a organem.2.Prowadzenie kont pozabilansowych jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego w Tucznie i udział w sporządzaniu sprawozdań w tym zakresie.3.Obsługa systemu ,,Płatnik.4.Sporządzanie i podpisywanie wystawionych za pomocą systemu ,,Płatnik dokumentów ZUS.5.Rozliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych.6.Sporządzanie list płac i prowadzenie kartotek wynagrodzeń.7.Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej wynagrodzeń.8.Sporządzanie i podpisywanie wystawionych na swoim stanowisku pracy zaświadczeń o zarobkach.9.Naliczanie składek oraz sporządzanie i wysyłanie deklaracji do PFRON.10.Sporządzanie odpisu na ZFŚS i rozliczanie na koniec roku budżetowego.11.Prowadzenie rejestru umów.12.Przygotowanie projektów umów i zarządzeń Burmistrza w zakresie powierzonych do realizacji obowiązków.13.Udział w inwentaryzacji.14.Odpowiedzialność za nadzór, kontrolę merytoryczną i archiwizowanie dokumentów dotyczących zajmowanego stanowiska.15.Odpowiedzialność za treść umów i zarządzeń przygotowanych na swoim stanowisku pracy pod względem merytorycznym.16.Posługiwanie się oprogramowaniem do zarządzania obiegiem dokumentów ,,E-Urząd w pełnym zakresie.17.Bieżąca aktualizacja dokumentów znajdujących się w BIP Gminy Tuczno dotycząca danego stanowiska pracy.18.Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
URZĄD MIEJSKI w TUCZNIE - 2019-11-08 - Tuczno (zachodniopomorskie)
. Księgowanie dowodów księgowych.1.Uzgadnianie sald dochodów i wydatków budżetowych między jednostką a organem.2.Prowadzenie kont pozabilansowych jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego w Tucznie i udział w sporządzaniu sprawozdań w tym zakresie.3.Obsługa systemu ,,Płatnik.4.Sporządzanie i podpisywanie wystawionych za pomocą systemu ,,Płatnik dokumentów ZUS.5.Rozliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych.6.Sporządzanie list płac i prowadzenie kartotek wynagrodzeń.7.Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej wynagrodzeń.8.Sporządzanie i podpisywanie wystawionych na swoim stanowisku pracy zaświadczeń o zarobkach.9.Naliczanie składek oraz sporządzanie i wysyłanie deklaracji do PFRON.10.Sporządzanie odpisu na ZFŚS i rozliczanie na koniec roku budżetowego.11.Prowadzenie rejestru umów.12.Przygotowanie projektów umów i zarządzeń Burmistrza w zakresie powierzonych do realizacji obowiązków.13.Udział w inwentaryzacji.14.Odpowiedzialność za nadzór, kontrolę merytoryczną i archiwizowanie dokumentów dotyczących zajmowanego stanowiska.15.Odpowiedzialność za treść umów i zarządzeń przygotowanych na swoim stanowisku pracy pod względem merytorycznym.16.Posługiwanie się oprogramowaniem do zarządzania obiegiem dokumentów ,,E-Urząd w pełnym zakresie.17.Bieżąca aktualizacja dokumentów znajdujących się w BIP Gminy Tuczno dotycząca danego stanowiska pracy.18.Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
URZĄD MIEJSKI w TUCZNIE - 2019-10-31 - Tuczno (zachodniopomorskie)