MŁODSZY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI URZĘDU Tuczno oferta pracy URZĄD MIEJSKI w TUCZNIE
Stanowisko: MŁODSZY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI URZĘDU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: III. Szczegółowy zakres czynności: 1. Księgowanie dowodów księgowych.1.Uzgadnianie sald dochodów i wydatków budżetowych między jednostką a organem.2.Prowadzenie kont pozabilansowych jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego w Tucznie i udział w sporządzaniu sprawozdań w tym zakresie.3.Obsługa systemu ,,Płatnik.4.Sporządzanie i podpisywanie wystawionych za pomocą systemu ,,Płatnik dokumentów ZUS.5.Rozliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych.6.Sporządzanie list płac i prowadzenie kartotek wynagrodzeń.7.Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej wynagrodzeń.8.Sporządzanie i podpisywanie wystawionych na swoim stanowisku pracy zaświadczeń o zarobkach.9.Naliczanie składek oraz sporządzanie i wysyłanie deklaracji do PFRON.10.Sporządzanie odpisu na ZFŚS i rozliczanie na koniec roku budżetowego.11.Prowadzenie rejestru umów.12.Przygotowanie projektów umów i zarządzeń Burmistrza w zakresie powierzonych do realizacji obowiązków.13.Udział w inwentaryzacji.14.Odpowiedzialność za nadzór, kontrolę merytoryczną i archiwizowanie dokumentów dotyczących zajmowanego stanowiska.15.Odpowiedzialność za treść umów i zarządzeń przygotowanych na swoim stanowisku pracy pod względem merytorycznym.16.Posługiwanie się oprogramowaniem do zarządzania obiegiem dokumentów ,,E-Urząd w pełnym zakresie.17.Bieżąca aktualizacja dokumentów znajdujących się w BIP Gminy Tuczno dotycząca danego stanowiska pracy.18.Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
Data publikacji: 2019-11-08
Lokalizacja: Tuczno (zachodniopomorskie)
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI w TUCZNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WOLNOŚCI 6, 78-640 Tuczno, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
III. Szczegółowy zakres czynności: 1. Księgowanie dowodów księgowych.1.Uzgadnianie sald dochodów i wydatków budżetowych między jednostką a organem.2.Prowadzenie kont pozabilansowych jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego w Tucznie i udział w sporządzaniu sprawozdań w tym zakresie.3.Obsługa systemu ,,Płatnik.4.Sporządzanie i podpisywanie wystawionych za pomocą systemu ,,Płatnik dokumentów ZUS.5.Rozliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych.6.Sporządzanie list płac i prowadzenie kartotek wynagrodzeń.7.Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej wynagrodzeń.8.Sporządzanie i podpisywanie wystawionych na swoim stanowisku pracy zaświadczeń o zarobkach.9.Naliczanie składek oraz sporządzanie i wysyłanie deklaracji do PFRON.10.Sporządzanie odpisu na ZFŚS i rozliczanie na koniec roku budżetowego.11.Prowadzenie rejestru umów.12.Przygotowanie projektów umów i zarządzeń Burmistrza w zakresie powierzonych do realizacji obowiązków.13.Udział w inwentaryzacji.14.Odpowiedzialność za nadzór, kontrolę merytoryczną i archiwizowanie dokumentów dotyczących zajmowanego stanowiska.15.Odpowiedzialność za treść umów i zarządzeń przygotowanych na swoim stanowisku pracy pod względem merytorycznym.16.Posługiwanie się oprogramowaniem do zarządzania obiegiem dokumentów ,,E-Urząd w pełnym zakresie.17.Bieżąca aktualizacja dokumentów znajdujących się w BIP Gminy Tuczno dotycząca danego stanowiska pracy.18.Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
pierwsza umowa na czas próbny 6 miesięcy , kolejna na czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI URZĘDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tuczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tuczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.11.2019
Data zakończenia pracy: 18.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
I Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie,2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.3.Wykształcenie wyższe ekonomicznelub średnie ekonomiczne.4.Brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5.Posiadanie znajomości przepisów prawnych w zakresie rachunkowości.6.Posiadanie umiejętności planowania i organizacji pracy.7.Posiadanie dobrego stanu zdrowia.8.Nieposzlakowana opinia.9.Posiadanie ogólnej wiedzy z zakresu prawa i zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego. II. Wymagania dodatkowe :1.Umiejętność obsługi komputera pakiet Microsoft Office.2. Umiejętność obsługi Systemu Informacji Prawnej LEX.3.Umiejętność pracy w zespole pracowników.4.Preferowane cechy osobowościowe: wysoka kultura osobista, empatia, wyrozumiałość, cierpliwość, odpowiedzialność, odporność psychiczna w sytuacjach stresowych, talent organizacyjny, silna motywacja do osiągania założonych celów.5.Znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania samorządu, a w szczególności:-Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2096 ze zmianami). - Ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz. 1000 ze zmianami). - Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 800 ze zmianami). - Ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1438 ze zmianami).- Ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. z 2019r. poz. 506 ze zmianami). - Regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego w Tucznie - Statut Gminy TucznoIII. Szczegółowy zakres czynności: 1. Księgowanie dowodów księgowych.1.Uzgadnianie sald dochodów i wydatków budżetowych między jednostką a organem.2.Prowadzenie kont pozabilansowych jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego w Tucznie i udział w sporządzaniu sprawozdań w tym zakresie.3.Obsługa systemu ,,Płatnik.4.Sporządzanie i podpisywanie wystawionych za pomocą systemu ,,Płatnik dokumentów ZUS.5.Rozliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych.6.Sporządzanie list płac i prowadzenie kartotek wynagrodzeń.7.Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej wynagrodzeń.8.Sporządzanie i podpisywanie wystawionych na swoim stanowisku pracy zaświadczeń o zarobkach.9.Naliczanie składek oraz sporządzanie i wysyłanie deklaracji do PFRON.10.Sporządzanie odpisu na ZFŚS i rozliczanie na koniec roku budżetowego.11.Prowadzenie rejestru umów.12.Przygotowanie projektów umów i zarządzeń Burmistrza w zakresie powierzonych do realizacji obowiązków.13.Udział w inwentaryzacji.14.Odpowiedzialność za nadzór, kontrolę merytoryczną i archiwizowanie dokumentów dotyczących zajmowanego stanowiska.15.Odpowiedzialność za treść umów i zarządzeń przygotowanych na swoim stanowisku pracy pod względem merytorycznym.16.Posługiwanie się oprogramowaniem do zarządzania obiegiem dokumentów ,,E-Urząd w pełnym zakresie.17.Bieżąca aktualizacja dokumentów znajdujących się w BIP Gminy Tuczno dotycząca danego stanowiska pracy.18.Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.IV. Informacja o warunkach pracy:1.Wymiar czasu pracy 1 etat.2.Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tucznie.3.Praca biurowa z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin.4.Obsługa urządzeń biurowych.V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Tucznie w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.VI. Wymagane dokumenty1.List motywacyjny.2.CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.3.Kwestionariusz osobowy ubiegającej się o zatrudnienie.4.Kserokopie dokumentów(poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy.5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku.6. Zaświadczenie o niekaralności z krajowego Rejestru Karnego.7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 922).8. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku, gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych - pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie wyłonionych kandydatów).Oświadczenia i kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie bip.tuczno.pl lub w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Tucznie
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI w TUCZNIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
WOLNOŚCI 6, 78-640 Tuczno, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
VI. Wymagane dokumenty1.List motywacyjny.2.CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.3.Kwestionariusz osobowy ubiegającej się o zatrudnienie.4.Kserokopie dokumentów(poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy.5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych orazkorzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku.6. Zaświadczenie o niekaralności z krajowego Rejestru Karnego.7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 922).8. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku, gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych - pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie wyłonionych kandydatów).Oświadczenia i kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie bip.tuczno.pl lub w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Tucznie Zasady wynagradzania wynagrodzenie pracownika zostanie określone w oparciu o przepisy: Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r. roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz.U. z 2018 r. poz. 936.)VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów :Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Tucznie (pokój nr 3) lub przesłać pocztą od 21 października 2019 do 04 listopada 2019 r. na adres:Urząd Miejski w Tucznie,ul. Wolności 6,78-640 Tuczno ,w kopercie z napisem:Nabór na stanowisko urzędnicze młodszy referent ds. księgowości urzęduw terminie do dnia 18.11.2019 r. do godz. 15.30- decyduje data wpływu oferty do Urzędu.VIII. Dodatkowe informacje: 1.Aplikacje , które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 3. Kandydaci którzy spełnią określone wymagania zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnego etapu naboru. 4.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.tuczno.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Tucznie. 5. Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby rekrutacji. Po zakończeniu rekrutacji złożone oferty będą do odebrania w Urzędzie Miejskim w Tucznie I piętro pokój nr 12 w ciągu 30 dni od zakończenia naboru. 6. Informacje dodatkowe można uzyskać pod numerem : (067) 250 81 78.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - https://tuczno.pl/art,704,ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko, Termin: 18.11.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: wałecki
Gmina pracodawcy: Tuczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tuczno
Ulica pracodawcy: WOLNOŚCI
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: URZĄD
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.11.2019
Data dodania oferty pracy: 08.11.2019
Oferta pracy ważna do: 18.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8340d1e6465a57e49a89c36a8f6f457a
Podobne oferty pracy
pobieranie materiału do badań, wykonywanie badań laboratoryjnych materiału biologicznego
FUNDACJA OCHRONY ZDROWIA I POMOCY SPOŁECZNEJ W JASTRZĘBIU ZDROJU - 2016-10-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
montaż i demontaż szalunków, betonowanie i pielęgnacja betonu, montaż zbrojenia, drobne prace naprawcze i izolacyjne, praca na wysokości przy użyciu dźwigów, montaż rusztowań, drobne prace spawalnicze, prace związane z zasypką obiektów piaskiem przy użyciu zagęszczarek, rozładunek i materiałów przy użyciu dźwigu
kontakt przez OHP - 2018-07-25 - Katowice (śląskie)
wg zakresu obowiązków
ZAKŁAD KARNY W CZARNEM - 2018-01-12 - Czarne (pomorskie)
Aktualizowanie danych w systemach i przetwarzanie ich zgodnie z procedurami, obsługa klienta poprzez rózne kanały komunikacji: webchat, telefon, email, przygotowywanie raportów i dokumentacji, raportowanie błędów, uzgadnianie i rozwiązywanie zgłoszonych problemów.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
szycie kostiumów kapielowych
TADEUSZ GAJDA - 2016-04-19 - Skaratki (łódzkie)
Typ pracy- instalacje elektryczneWynagrodzenie adekwatne od umiejętności Oferujemy podnoszenie kwalifikacjiPraca w stale rozwijającej się firmieMiejsce pracy: Biskupice Podgórne, ul. LG Kontakt kandydatów z pracodawcą: ruszel.yoojin (at) gmail.com, 505415748Praca na okres próbny : 3 miesięczny okres próbny, czas określonyGodzina zakończenia pracy: 15:00Sala B
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-10-18 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Dozorowanie obiektu
P.U.JAREXS Sp.z o.o. - 2016-02-15 - Czarnków (wielkopolskie)
- stała współpraca z technologiem oraz asystentem technologa w usługach czystościowych- pomoc w opracowaniu technologii sprzątania obiektów z uwzględnieniem stosowanych preparatów chemicznych, niezbędnych maszyn i urządzeń; organizacji pracy (w języku ukraińskim),- pomoc w prowadzeniu kontroli obiektów oraz ocenianie pracy zespołu w zakresie stosowania środków i urządzeń czystości (także w języku ukraińskim),- pomoc w prowadzeniu szkoleń, dotyczących stosowania środków i urządzeń czystości (w języku ukraińskim),
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Dowóz zamówionych potraw do klienta. Wynagrodzenie godzinowe.
AMICIS S.C. Dariusz Bajorek, Łukasz Targiel - 2018-06-06 - Tychy (śląskie)
PRACE ADMINISTR.BIUR
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Leśniowice (lubelskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami.
Pośrednictwo Finansowe KREDYTY CHWILÓWKI Sp. z o.o. w Tychach - 2016-02-11 - Tychy (śląskie)
przygotowywanie posiłków oraz pizzy
"Lucy" Agnieszka Wierzbicka - 2016-01-04 - Rzgów (łódzkie)
Obsługa linii produkcyjnej, kontrola jakości, obsługa maszyn i urządzeń.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Komorniki (dolnośląskie)
opieka nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi
STOWARZYSZENIE NA RZECZ BEZDOMNYCH DOM MODLITWY "AGAPE"W BOROWYM MŁYNIE - 2016-01-12 - Borowy Młyn (pomorskie)
Utrzymanie czystości w pokojach hotelowych, uzupełnianie produktów spożywczych. Praca w godz.: 8-16, 168 godzin pracy miesięcznie. Miejsce pracy: Hotel Campanile, Wrocław, ul. Ślęzna 28. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 609 528 956.
MR CLEAN AJT POLSKA Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-12-14 - Wrocław (dolnośląskie)
POBIERANIE PRÓB MATERIAŁÓW DO BADAŃ ORAZ ICH OZNAKOWANIE,WYKONYWANIE ANALIZ W ZAKRESIE OCENY PARAMETRÓW MATERIAŁÓW,WYKONYWANIE ANALIZ HPLC
BIOFAKTOR SP.Z O.O. - 2016-07-01 - Skierniewice (łódzkie)
Przeglądanie aplikacji, prowadzenie telefonicznych rozmów kwalifikacyjnych w języku angielskim i rosyjskim, weryfikowanie poziomu języka angielskiego, zarządzanie systemem rekrutacyjnym
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Kraków (małopolskie)
obsługa maszyn introligatorskich
Colours Factory Sp z o.o. - 2017-10-27 - Piła (wielkopolskie)
Praca w restauracji (przygotowywanie posiłków oraz inne prace w kuchni). Zmywanie naczyń. Godziny pracy od 7-15
Transfer Art-System Rafał Grabowski - 2019-03-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
-
ZAKŁAD KARNY W BYDGOSZCZY-FORDON - 2016-02-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy, organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, budowanie długotrwałych relacji z kilentem zewnętrznym i wewnętrznym, bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-18 - Zielona Góra (lubuskie)
pomoc w przygotowywaniu map do celów opiniodawczych
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Wyrzysk (wielkopolskie)
1) tworzenie: bibliografii regionalnej w programie Aleph/Marc 21, kwerend, zestawień tematycznych, 2) wyszukiwanie i udostepnianie informacji na określony temat, 3) prowadzenie kawiarenki internetowej, obsługa czytelników w systemie zmianowym, 4) prowadzenie działalności edukacyjno-kulturalnej. Praca w godz.: 7:30-15:30, 10:45-18:45. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - Joanna Gaworska-Wandas, tel.: 71 33 52 223, Anna Waszczuk , tel.: 71 33 52 225, kadry (at) wbp.wroc.pl
Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego - 2018-04-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Obróbka drewna, obsługa maszyn stolarskich frezarki i piły (możliwość przyuczenia). Praca w Bestwince od poniedziałku do piątku w godz. 06.00-14.00, 14.00-22.00. O stanowikso mogą się również ubiegać osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (1 miejsce). Umowa na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia.
DEWRO - 2018-09-05 - Bestwinka (śląskie)
pomoc w przygotowywaniu i wydawaniu posiłków kuchni bliskowschodniej, sprzątanie kuchni, wykonywanie prac zleconych przez przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Mroków (mazowieckie)
Przewóz towarów zgodnie z wyznaczonym harmonogramem w ruchu krajowym między placówkami firmy,Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów związanych z transportem towarów,Dbałość o najwyższą jakość wszelkich realizowanych zadań.
Zakład Poligraficzny POL-MAK Przemysław Makowiak, Danuta Makowiak Sp. J. - 2019-09-19 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Fryzjer
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Częstochowa (śląskie)
1. Zapoznanie z przepisami bhp i p.poż.2. Zapoznanie ze strukturą organizacyjną Starostwa Powiatowego w Łęczycy:- regulamin organizacyjny,- regulamin pracy,- instrukcja kancelaryjna.3. Obsługa kancelaryjno - biurowa:- przyjmowanie pism, wniosków i rejetrowanie ich zgodnie z instrukcją kancelaryjną,- rejestracja korespondencji przychodzącej,- przygotowywanie korespondencji do wysłania,- przepisywanie pism na komputerze,- obsługa urządzeń biurowych (telefon, faks, komputer, kserokopiarka),- sporządzanie sprawozdań oraz protokołów z posiedzeń,- przygotowywanie dokumentacji do archiwum,- obsługa sekretariatu,- prowadzenie rejestrów.4. Doręczanie korespondencji na terenie Łęczycy, z wyłączeniem listów i przesyłek do osób prywatnych.5. Przyjmowanie zgłoszeń do Referatu Rejestracji Pojazdów w Wydziale Km.6. Wykonywanie poleceń przełożonych w zakresie działalności Wydziału.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Łęczyca (łódzkie)