MŁODSZY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI URZĘDU Tuczno oferta pracy URZĄD MIEJSKI w TUCZNIE
Stanowisko: MŁODSZY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI URZĘDU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: . Księgowanie dowodów księgowych.1.Uzgadnianie sald dochodów i wydatków budżetowych między jednostką a organem.2.Prowadzenie kont pozabilansowych jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego w Tucznie i udział w sporządzaniu sprawozdań w tym zakresie.3.Obsługa systemu ,,Płatnik.4.Sporządzanie i podpisywanie wystawionych za pomocą systemu ,,Płatnik dokumentów ZUS.5.Rozliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych.6.Sporządzanie list płac i prowadzenie kartotek wynagrodzeń.7.Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej wynagrodzeń.8.Sporządzanie i podpisywanie wystawionych na swoim stanowisku pracy zaświadczeń o zarobkach.9.Naliczanie składek oraz sporządzanie i wysyłanie deklaracji do PFRON.10.Sporządzanie odpisu na ZFŚS i rozliczanie na koniec roku budżetowego.11.Prowadzenie rejestru umów.12.Przygotowanie projektów umów i zarządzeń Burmistrza w zakresie powierzonych do realizacji obowiązków.13.Udział w inwentaryzacji.14.Odpowiedzialność za nadzór, kontrolę merytoryczną i archiwizowanie dokumentów dotyczących zajmowanego stanowiska.15.Odpowiedzialność za treść umów i zarządzeń przygotowanych na swoim stanowisku pracy pod względem merytorycznym.16.Posługiwanie się oprogramowaniem do zarządzania obiegiem dokumentów ,,E-Urząd w pełnym zakresie.17.Bieżąca aktualizacja dokumentów znajdujących się w BIP Gminy Tuczno dotycząca danego stanowiska pracy.18.Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
Data publikacji: 2019-10-31
Lokalizacja: Tuczno (zachodniopomorskie)
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI w TUCZNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WOLNOŚCI 6, 78-640 Tuczno, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
. Księgowanie dowodów księgowych.1.Uzgadnianie sald dochodów i wydatków budżetowych między jednostką a organem.2.Prowadzenie kont pozabilansowych jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego w Tucznie i udział w sporządzaniu sprawozdań w tym zakresie.3.Obsługa systemu ,,Płatnik.4.Sporządzanie i podpisywanie wystawionych za pomocą systemu ,,Płatnik dokumentów ZUS.5.Rozliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych.6.Sporządzanie list płac i prowadzenie kartotek wynagrodzeń.7.Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej wynagrodzeń.8.Sporządzanie i podpisywanie wystawionych na swoim stanowisku pracy zaświadczeń o zarobkach.9.Naliczanie składek oraz sporządzanie i wysyłanie deklaracji do PFRON.10.Sporządzanie odpisu na ZFŚS i rozliczanie na koniec roku budżetowego.11.Prowadzenie rejestru umów.12.Przygotowanie projektów umów i zarządzeń Burmistrza w zakresie powierzonych do realizacji obowiązków.13.Udział w inwentaryzacji.14.Odpowiedzialność za nadzór, kontrolę merytoryczną i archiwizowanie dokumentów dotyczących zajmowanego stanowiska.15.Odpowiedzialność za treść umów i zarządzeń przygotowanych na swoim stanowisku pracy pod względem merytorycznym.16.Posługiwanie się oprogramowaniem do zarządzania obiegiem dokumentów ,,E-Urząd w pełnym zakresie.17.Bieżąca aktualizacja dokumentów znajdujących się w BIP Gminy Tuczno dotycząca danego stanowiska pracy.18.Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
pierwsza umowa na czas próbny 6 miesięcy , kolejna na czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MŁODSZY REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI URZĘDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tuczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tuczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2019
Data zakończenia pracy: 04.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
I Wymagania niezbędne:1.Obywatelstwo polskie,2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.3.Wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne z dwuletnim stażem pracy w księgowości lub wykształcenie wyższe ekonomiczne z rocznym stażem w księgowości.4.Brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5.Posiadanie znajomości przepisów prawnych w zakresie rachunkowości.6.Posiadanie umiejętności planowania i organizacji pracy.7.Posiadanie dobrego stanu zdrowia.8.Nieposzlakowana opinia.9.Posiadanie ogólnej wiedzy z zakresu prawa i zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego. II. Wymagania dodatkowe :1.Umiejętność obsługi komputera pakiet Microsoft Office.2. Umiejętność obsługi Systemu Informacji Prawnej LEX.3.Umiejętność pracy w zespole pracowników.4.Preferowane cechy osobowościowe: wysoka kultura osobista, empatia, wyrozumiałość, cierpliwość, odpowiedzialność, odporność psychiczna w sytuacjach stresowych, talent organizacyjny, silna motywacja do osiągania założonych celów.5.Znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania samorządu, a w szczególności:-Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2096 ze zmianami). - Ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz. 1000 ze zmianami). - Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 800 ze zmianami). - Ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1438 ze zmianami).- Ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. z 2019r. poz. 506 ze zmianami). - Regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego w Tucznie - Statut Gminy Tuczno
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI w TUCZNIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
WOLNOŚCI 6, 78-640 Tuczno, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.List motywacyjny.2.CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.3.Kwestionariusz osobowy ubiegającej się o zatrudnienie.4.Kserokopie dokumentów(poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy.5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku.6. Zaświadczenie o niekaralności z krajowego Rejestru Karnego.7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 922).8. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku, gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych - pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie wyłonionych kandydatów).Oświadczenia i kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie bip.tuczno.pl lub w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Tucznie Zasady wynagradzania wynagrodzenie pracownika zostanie określone w oparciu o przepisy: Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r. roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz.U. z 2018 r. poz. 936.)VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów :Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Tucznie (pokój nr 3) lub przesłać pocztą od 21 października 2019 do 04 listopada 2019 r. na adres:Urząd Miejski w Tucznie,ul. Wolności 6,78-640 Tuczno ,w kopercie z napisem:Nabór na stanowisko urzędnicze młodszy referent ds. księgowości urzęduw terminie do dnia 04.11.2019 r. do godz. 1400- decyduje data wpływu oferty do Urzędu.VIII. Dodatkowe informacje: 1.Aplikacje , które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 3. Kandydaci którzy spełnią określone wymagania zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnego etapu naboru. 4.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.tuczno.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Tucznie. 5. Zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby rekrutacji. Po zakończeniu rekrutacji złożone oferty będą do odebrania w Urzędzie Miejskim w Tucznie I piętro pokój nr 12 w ciągu 30 dni od zakończenia naboru. 6. Informacje dodatkowe można uzyskać pod numerem : (067) 250 81 78.Burmistrz Tuczna zastrzega prawo: - odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie bez podania przyczyny,- nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: 04.11.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: wałecki
Gmina pracodawcy: Tuczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tuczno
Ulica pracodawcy: WOLNOŚCI
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: URZĄD
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.10.2019
Data dodania oferty pracy: 31.10.2019
Oferta pracy ważna do: 04.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c1c8b048f770d93843f554d2354aeb6a
Podobne oferty pracy
wykonywanie zadań zgodnie z zakresem obowiązków prowadzenia dokumentacjimiejsce pracy: Jelenia Góra, Piechowice
Przedsiębiorstwo Usługowe "Jarexs" Sp.z.o.o - 2017-08-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
ustalanie zaopatrzenia i ocenę przydatności produkcyjnej surowców podsatwowych i pomocniczych, itp.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Marciszów (dolnośląskie)
1. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Starostwa Powiatowego.2. Zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną.3. Obsługa stanowiska do zapisywania interesantów oraz udzielanie informacji.4. Archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Łęczyca (łódzkie)
Wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
przygotowywanie umów, świadectw pracy, prowadzenie rejestrów zatrudnienia pracowników, przygotowywanie pism i zaświadczeń dla pracowników (o zatrudnieniu, o urlopach macierzyńskich, rodzicielskich) sprawdzanie rachunków umów kontraktowych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2019-07-02 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta restauracyjnego, Praca co 2 dzień po 11h w godzinach 12-23. Praca również w dni wolne.Brak wymagań- osoba do przyczenia
A&A PRESTIGE SP. Z O.O. - 2018-11-28 - Mysłowice (śląskie)
Księgowanie dokumentów, obsługa biurowa, pomoc księgowego
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-Prace magazynowe- obsługa produkcji,-Załadunek / rozładunek materiałów do produkcji-Wysyłka wyrobów gotowych-Transport z Tczewa, Starogardu Gdańskiego, Malbork, Pelplina oraz Czarnej Wody.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ne e-mail : rekrutacja (at) dovista.comKontakt telefoniczny 668-021-861, 506-133-652.
DOVISTA POLSKA SP. Z O.O. - 2018-10-25 - Wędkowy (pomorskie)
Sprzedaż materiałów do produkcji mebli i akcesoriów meblowych, przyjmowanie zamówień od klientów, wystawianie zleceń w systemie, sporządzanie faktur i PZ
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Błachów (opolskie)
Prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymanie obiektów budowlanych wraz ze sporządzaniem protokołów kontroli, prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów pism, postanowień i decyzji w sprawach określonych ustawą Prawo budowlane, prowadzenie postępowań egzekucyjnych na podstawie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych, prowadzenie ewidencji obiektów budowlanych, prowadzenie biura podawczego inspektoratu. Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.plPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kołobrzegu - 2017-08-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Czynności związane z rozładunkiem, załadunkiem, sortowaniem kabli
OVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-28 - Racibórz (śląskie)
KIEROWANIE POJAZDAMI CIĘŻAROWYMI, PRZEWÓZ TOWARÓW
OSTASZEWSKI TRANSPORT I SPEDYCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-23 - Radwanice (dolnośląskie)
Zarządzanie powierzonym działem kuchni, przygotowywanie i nadzorowanie potraw kuchni benagalskiej. Przygotowanie dań. Kalkulacja cen potraw
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa maszyny produkcyjnej, zapewnienie zgodności produkcji z instrukcjami i procedurami związanymi z eksploatacją maszyny oraz kontrola produktu.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Stary Gostków (łódzkie)
- wykonywanie korekt krawieckich, kontakt z klientem sklepu- umowa na czas nieokreślony po okresie próbnym]- praca w powstającej Galerii Libero Katowice Ligota
"MULTI FASHION" SP. Z O.O. SP. K. - 2018-07-03 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
DOMAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-19 - Małopole (mazowieckie)
rekrytacja, selekcja, wdrażanie pracowników z ukrainy , aktywne poszukiwanie pracowników do pracy z ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Łódź (łódzkie)
Pracownik, w ramach zespołu inżynierskiego, będzie uczestniczyć w procesie: - archiwizacji / dystrybucji / odtwarzania / aktualizacji dokumentów projektowych wykorzystywanych podczas budowy;- rejestracji / przechowywania nowych danych przychodzących;- wykonywania oraz / lub zapewnienia wykonania weryfikacji, przeglądów i walidacji projektu zgodnie z firmowym systemem zapewniania jakości;- sprawdzania dokumentacji dostarczanej przez projektantów zewnętrznych;- współpracy w ramach opracowania wszelkich zmian technicznych i rozwiązań niezgodności produktu; - przygotowywania projektu powykonawczego;
Impresa Pizzarotti & C. S.p.a. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce - 2018-03-09 - Suwałki (podlaskie)
Wymagane obywatelsko polskie, wykształcenie wyższe na kierunku: pedagogika, pedagogika resocjalizacyjna, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, pedagogika specjalna lub na innym kierunku w zakresie resocjalizacji, pracy socjalnej, pedagogika opiekuńczo-wychowaczej albo na innym kierunku uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie pedagogiki lub resocjalziacji, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii, brak pozbawienia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej. Charakterystyka pracy: planowanie i realizacja procesu wychowaczego, opieka i prowadzenie zajęć z grupą, prowadzenie indywidualnej opieki nad wychowankiem. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Dokumenty aplikacyjne proszę składać w sekretariacie Domu Dziecka lub przysyłać na adres mailowy biuro (at) domdziecka.rybnik.pl. Oferty będą przyjmowane do 24.08.2018 r.
DOM DZIECKA W RYBNIKU - 2018-08-16 - Rybnik (śląskie)
pozyskanie nowych klientów do współpracy na terenie Niemiec, bieżący kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientem zewnętrznym, budowanie dobrych relacji z partnerem biznesowym, koordynacja całego procesu zatrudnienia, śledzenie informacji na temat kierunku rynku pracy
JOB ON TIME SP. ZO.O. - 2018-11-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca polega na pisaniu kodu systemów IT
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
operator linii do granulacji
AMF PLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-09-05 - Orzechówko (kujawsko-pomorskie)
Bieżący nadzór pracy nad procesem produkcji. Nadzór i konserwacja linii produkcyjnej. Identyfikowanie, analizowanie, rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych. Zapobieganie zagrożeniom występującym w procesie pracy. Współuczestnictwo w projektach oraz działaniach na wydziale. Przyczynianie się do realizacji celów i zadań firmy poprzez dbałość o jakość i bezpieczeństwo produktów.
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-29 - Kalisz (wielkopolskie)
- strojenie płyt SMT zgodnie z instrukcją- dbanie o wysoką jakość wykonywanych zadań- dopuszczanie komponentów do dalszej produkcji
kontakt przez OHP - 2017-05-15 - Tczew (pomorskie)
Montaż opraw oświetleniowych, praca przy taśmie produkcyjnej
Randstad Polska Sp.z o. o. Agencja Pracy Tymczasowej (nr licencji 47) - 2017-01-13 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
ZADANIA WYNIKAJĄCE Z USTAWY O SŁUŻBIE WIĘZIENNEJ.
ZAKŁAD KARNY NOWOGARD - 2016-06-03 - Nowogard (zachodniopomorskie)
Prace gospodarcze, porządkowe, sprzątanie
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Żukowice (dolnośląskie)
murowanie, betonowanie, wykonywanie prac rozbiórkowych
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zapoznanie z zasadami przepisywania pism i uzasadnień i inne
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
przyjęcie towaru,sprawdzanie terminu ważności,drukowanie stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Głogów (dolnośląskie)