MŁODSZY INSPEKTOR KONTROLI LUB INSPEKTOR KONTROLI (W ZALEŻNOŚCI OD POSIADANEGO STAŻU PRACY) W WYDZIALE KONTROLI GOSPODARKI FINANSOWEJ W BYDGOSZCZY(NR 4482) Bydgoszcz oferta pracy Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy

Stanowisko: MŁODSZY INSPEKTOR KONTROLI LUB INSPEKTOR KONTROLI (W ZALEŻNOŚCI OD POSIADANEGO STAŻU PRACY) W WYDZIALE KONTROLI GOSPODARKI FINANSOWEJ W BYDGOSZCZY(NR 4482)
Wynagrodzenie: 3 100 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prezes Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczyz siedzibą przy ul. Św. Trójcy 35, 85224 Bydgoszcz ogłasza nabór do pracy w Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Bydgoszczyna stanowisko młodszego inspektora kontroli lub inspektora kontroli (w zależności od posiadanego stażu pracy) w Wydziale Kontroli Gospodarki Finansowej (w Bydgoszczy)Zakres zadań na stanowisku: - przeprowadzanie kontroli zamówień publicznych i gospodarki finansowej w zakresie dochodów iwydatków budżetowych: jednostkach samorządu terytorialnego, związkach międzygminnych, stowarzyszeniach gmin oraz stowarzyszeniach gmin i powiatów, związkach powiatów, stowarzyszeniach powiatów, samorządowych jednostkach organizacyjnych mających osobowość prawną na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, a w zakresie zadań administracji rządowej wykonywanych przez jednostkę samorządu terytorialnego, także według kryterium celowości, rzetelności igospodarności;- przeprowadzanie kontroli w innych podmiotach w zakresie wykorzystania dotacji uzyskanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego;- kontrola rachunkowości oraz prawidłowości sporządzania obowiązujących sprawozdań finansowych ze stanem faktycznym i prowadzoną ewidencją w kontrolowanej jednostce;- przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie wymiaru, poboru i rachunkowości podatków i opłat oraz sprawozdawczości w tym zakresie w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.Miejsce wykonywania pracy:Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy - Wydział Kontroli Gospodarki Finansowej (w Bydgoszczy) Uwaga: w tym prowadzenie czynności kontrolnych w jednostkach samorządu terytorialnego w odległości do ok. 90 km od siedziby Izby.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnychw urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
Data publikacji: 2019-08-14
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świętej Trójcy 35, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prezes Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczyz siedzibą przy ul. Św. Trójcy 35, 85224 Bydgoszcz ogłasza nabór do pracy w Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Bydgoszczyna stanowisko młodszego inspektora kontroli lub inspektora kontroli (w zależności od posiadanego stażu pracy) w Wydziale Kontroli Gospodarki Finansowej (w Bydgoszczy)Zakres zadań na stanowisku: - przeprowadzanie kontroli zamówień publicznych i gospodarki finansowej w zakresie dochodów iwydatków budżetowych: jednostkach samorządu terytorialnego, związkach międzygminnych, stowarzyszeniach gmin oraz stowarzyszeniach gmin i powiatów, związkach powiatów, stowarzyszeniach powiatów, samorządowych jednostkach organizacyjnych mających osobowość prawną na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, a w zakresie zadań administracji rządowej wykonywanych przez jednostkę samorządu terytorialnego, także według kryterium celowości, rzetelności igospodarności;- przeprowadzanie kontroli w innych podmiotach w zakresie wykorzystania dotacji uzyskanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego;- kontrola rachunkowości oraz prawidłowości sporządzania obowiązujących sprawozdań finansowych ze stanem faktycznym i prowadzoną ewidencją w kontrolowanej jednostce;- przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w zakresie wymiaru, poboru i rachunkowości podatków i opłat oraz sprawozdawczości w tym zakresie w jednostkach samorządu terytorialnego na podstawie kryterium zgodności z prawem i zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.Miejsce wykonywania pracy:Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy - Wydział Kontroli Gospodarki Finansowej (w Bydgoszczy) Uwaga: w tym prowadzenie czynności kontrolnych w jednostkach samorządu terytorialnego w odległości do ok. 90 km od siedziby Izby.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnychw urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 100 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Kwota wynagrodzenia będzie uzależniona od stażu pracy i doświadczenia zawodowego kandydata
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
MŁODSZY INSPEKTOR KONTROLI LUB INSPEKTOR KONTROLI (W ZALEŻNOŚCI OD POSIADANEGO STAŻU PRACY) W WYDZIALE KONTROLI GOSPODARKI FINANSOWEJ W BYDGOSZCZY(NR 4482)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 100 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:- obywatelstwo polskie;- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo,administracja lub ekonomia).Wymagania dodatkowe:- wiedza z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, podatków;- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w jednostkach samorządu terytorialnego;- znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word);- posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, mobilność; - prawo jazdy kat. B;
Nazwa pracodawcy: Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 35, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta kandydata musi zawierać:list motywacyjny zawierający informacje o posiadanym wykształceniu oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia oraz życiorys (CV);Miejsce i termin składania ofert:oferty należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: wkgf (at) bydgoszcz.rio.gov.pl lub przesyłać na adres: Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy, 85-224 Bydgoszcz, ul. Św. Trójcy 35 - w terminie do dnia: 20 września 2019r.Informacje dodatkowe:przewidywane wynagrodzenie brutto: w przedziale od 3.100,00 zł do 3.500,00 zł. Kwota wynagrodzenia będzie uzależniona od stażu pracy i doświadczenia zawodowego kandydata.oferty doręczone do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy - po upływie terminu o którym mowaw pkt 9 - nie będą rozpatrywane;kandydaci spełniający warunki formalne zostaną zaproszeni telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną, woparciu o którą podjęta zostanie decyzja dotycząca naboru. Izba zastrzega sobie prawo zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną osób wybranych na podstawie otrzymanych ofert. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH NA POTRZEBY REKRUTACJI/KONKURSÓW PRZEPROWADZANYCH W REGIONALNEJ IZBIE OBRACHUNKOWEJ W BYDGOSZCZY Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Św. Trójcy 35; 2. administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iod (at) bydgoszcz.rio.gov.pl lub telefonicznie 52 37 68 245; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia bieżącego postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); Pani/Pana dane będą przetwarzane także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); w związku z konkursami na członka kolegium i prezesa Izby na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz Rozporządzenia Ministra SWiA z dnia 19 stycznia 2004 r. w sprawie szczegółowych warunków przeprowadzania konkursu na prezesa regionalnej izby obrachunkowej (Dz. U. Nr 10 poz. 93), Rozporządzenia Ministra SWiA dnia 23 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowych warunków przeprowadzania konkursu na członków kolegium regionalnej izby obrachunkowej (Dz. U. Nr 130, poz. 1396 z późn. zm.); 4. odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Prezes Rady Ministrów (konkursy), poczta; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez miesiąc od zakończenia rekrutacji, w przypadku udzielonej zgody kandydata 2 lata, dane osobowe związane z konkursami na członka kolegium i prezesa zgodnie z przepisami prawa; 6. posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a co do danych osobowych, których podanie jest dobrowolne prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy bydgoszcz (at) rio.gov.pl; 7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji lub w związku z ogłoszonymi konkursami. Administrator Danych Osobowych Daniel Jurewicz Prezes Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler finansowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.08.2019
Data dodania oferty pracy: 14.08.2019
Oferta pracy ważna do: 13.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?475b985285138a97008bb8ddfb1614d4
Podobne oferty pracy
-Zarządzanie rozliczeniami międzyokresowymioraz fakturowanie kontraktów-Współpraca z partnerami dostaw,w celu zapewnienia efektywnego procesu-śledzenie finansów na poziomie transakcji-identyfikacja anomalii w środowisku przetwarzania faktur oraz proaktywne zapewnianie rozwiązań i ulepszeń-dokumentacja wymagań biznesowych, w tym kontroli dotyczących procesów
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Zabierzów (małopolskie)
montaż instalacji sanitarnych
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Klucze (dolnośląskie)
Weryfikacja treści internetowych (zdjęć, filmów, tekstu) głównie w j. tureckim, pod kątem zgodności z polityką klienta
kontakt przez PUP - 2019-07-17 - Kraków (małopolskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowywania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących zakresu działania Referatu, w tym m. in.:a) przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań lub przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zależności od kwoty zamówienia,b) sporządzanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowańi udzielenia zamówień publicznych realizowanych przez Referat;2) przygotowywanie projektów umów na wykonanie zamówień o wartości do 30 000 euro realizowanych przez Referat oraz dokonywanie przeglądów umów pod względem formalnym;3) współpraca z Oddziałem Umów i Regulacji Prawnych w zakresie uzyskania akceptacji projektów umów (przegląd umów pod względem prawnym);4) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych zgodnie z obowiązującą Klasyfikacją Środków trwałych, z podziałem na grunty stanowiące zasób Skarbu Państwa i grunty oddane w użytkowanie wieczyste;5) prowadzenie ewidencji analitycznej majątku trwałego Skarbu Państwa za pomocą w/w ksiąg inwentarzowych;6) sporządzanie (na podstawie otrzymanych dokumentów) dowodów księgowych OT, PT, LT;7) przygotowywanie rocznego sprawozdania do Wojewody Mazowieckiego z gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oddanymi w użytkowanie wieczyste;8) realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami w zakresie użytkowania wieczystego:a) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat z tytułu użytkowania wieczystego, w tym w szczególności: naliczanie, korygowanie i anulowanie opłat w związku z obrotem wtórnym prawem użytkowania wieczystego, sprzedażą, przysądzeniem, przekształceniem i wygaszeniem prawa użytkowania wieczystego,b) aktualizacja stawki procentowej opłat rocznych,c) współpraca z Oddziałem Podatków i Opłat w zakresie windykacji naliczanych opłat,d) prowadzenie czynności związanych z ustalaniem spadkobierców po zmarłych użytkownikach wieczystych w celu naliczenia im opłat z tytułu użytkowania wieczystego.
Urząd Miasta Płocka - 2018-04-06 - Płock (mazowieckie)
Nalewanie do pojemników (płynów do spryskiwaczy, wody destylowanej), pakowanie, etykietowanie.
"JANEX" Sławomir Janik - 2016-11-14 - Rożniaty (podkarpackie)
- obsługa programów księgowych;- weryfikacja dokumentów księgowych;- obsługa urządzeń biurowych;- kontakt z instytucjami ZUS, Urząd Skarbowy;- wstępna obsługa petentów
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
Zbieranie i przetwarzanie faktur dostawców i wydatków pracowniczych; kontrolowanie wydatków; weryfikowanie dokumentów, raportów i sald kont; naliczanie wydatków klientomi i centrom kosztów poprzez analizę faktur; rejestrowanie i uzgadnianie zapisów księgowych; ścisła współpraca z innymi sektorami (Ministerstwem Finansów, z działem rachunkowości finansowej oraz rachunkowości zarządczej); poprawianie dokumentacji księgowej poprzez weryfikację i księgowanie transakcji; płacenie dostawcom i pracownikom.
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ' - 2018-12-05 - Gdańsk (pomorskie)
pracekuchenne: produkcja surówek, pierogów, pomoc kucharzowi, mycie naczyń, mycie urządzeń gastronomicznych, obsługa obieraczki do warzyw
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- branża: dział personalny- aktywne wyszukiwanie kandydatów metodą Boolean search- kontaktowanie się z nimi przez strony internetowe oaz telefonicznie- budowanie strategii pozyskiwania pasywnych kandydatow- samodzielne tworzenie i rozwijanie projektów rekrutacyjnych- prowadzenie dokumentacji i systematyczne raportowanie wyników- bieżący monitoring zleconych projektów rekrutacyjnych- współpraca z managerami oraz rekruterami- rozpoznawanie trendów rynkowych
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Łódź (łódzkie)
aktywna sprzedaż kart kredytowych oraz kredytu gotówkowego na terenie sieci handlowej (punkt sprzedaży BGŻ BNP Paribas), profesjonalna obsługa Klienta
BGŻ BNP PARIBAS S.A. - 2016-07-19 - Leszno (wielkopolskie)
Asystowanie przy organizacji procesów transportowych. Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami i przewoźnikami. Nadzór nad realizacją zleceń. Nadzór nad przepływem dokumentów.
BLP Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Płock (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Ujazd (łódzkie)
- stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia;- przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów; -przygotowanie oraz podpisywanie umów z kandydatami;- sprawdzenie legalności pobytu i możliwości pracy cudzoziemców; -przygotowanie dokumentów, związanych z legalnością pobytu i pracy.
ANTARES GROUP Ramaniuk Dzmitry - 2017-10-24 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
prace dekarskiePraca na terenie powiatu bielskiego oraz Białegostoku
"DACHY FALKOWSKI ARTUR" Artur Piotr Falkowski - 2017-04-13 - Godzieby (podlaskie)
Przyjmowanie towarów do magazynu, sporządzanie dokumentacji magazynowej, wydawanie towarów z magazynu, utrzymanie porządku w magazynie, obsługa programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Wielki Głęboczek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa lasera i prasy krawędziowej
Józef Kropkowski Firma ROLAND -1 - 2017-01-12 - Brzuze (kujawsko-pomorskie)
- OBSŁUGA KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO,- ORGANIZACJA DROGOWYCH PRZEWOZÓW W TRANSPORCIE MIĘDZYNARODOWYM,- DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ USŁUG TRANSPORTOWYCH I ICH TERMINOWOŚĆ,- KONTROLA PRZEBIEGU REALIZOWANYCH ZLECEŃ,- PRZYGOTOWYWANIE OFERT.
Marway International Express Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie posiłków typu fast food, przegotowanie zamówień do wydania.Godziny pracy 0:00 - 0:00Wymiar czasu pracy : około 168 h w m-cuumowa zlecenie: 2 lataLokalizacja Powiat wrocławski i Polska. stawka 13,70- 16.00 w zależności od lokalizacji pracy
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w zawodzie kelnera, restauracje hotelowe.
HTI Sp. z o.o. - 2016-11-07 - Kraków (małopolskie)
Odlewnik
Fabryka Maszyn Budowlanych "BUMAR" Sp. z o. o. - 2016-12-09 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie dań obiadowych i pozostałych posiłków zgodnie z menu. mile widziane doświadczenie zawodowe.
P.U.H. "BIS" Sp. J. Józef i Jerzy Szyszka - 2017-06-05 - Brzezie (wielkopolskie)
wykonywanie prac związanych z zaopatrzeniem i transportem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "ANTRO" ANDRZEJ TROCIŃSKI - 2019-02-04 - Chełm (lubelskie)
Praca z dziećmi i młodzieżą w sekcjach i kołach zainteresowań.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Lubaczów (podkarpackie)
produkcja amortyzatorów
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Gliwice (śląskie)
Wykształcenie min. zawodowe o profilu technicznym; doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku operatora produkcji, mile widziane uprawnienia na wózki widłowe oraz SEP; zakres obowiązków: kontrola ciągłości oraz parametrów procesu produkcji, obsługa urządzeń linii produkcyjnej, kontrolowanie jakości produktu, transport produktu w obrębie linii technologicznej,utrzymywanie urządzeń i maszyn w odpowiednim stanie technicznym i czystości, trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
SAINT-GOBAIN CONSTRUCTION PRODUCTS POLSKA SP. Z O.O. - 2016-07-06 - Gliwice (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Warszawa (mazowieckie)
Opieka nad osobami starszymi przebywającymi w domu seniora, centrum rehabilitacji Goldental. Współpraca z zespołem terapeutycznym.
GOLDENTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-27 - Przyjaźń (pomorskie)
Pomyślna realizacja projektów klienta zapewniająca osiągnięcie celów projektu, kryteriów akceptacji klienta oraz wewnętrznych wskaźników wydajności; Zapewnienie zgodności z przepisami i wymogami regulacyjnymi, takimi jak bezpieczeństwo i higiena pracy [H&S], zgodność ze zobowiązaniami wynikającymi z umowy, wymogami certyfikacji ISO oraz zasadami i procesami Cisco; Zarządzanie wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami, partnerami podwykonawców i członkami zespołów projektowych oraz zapewnienie dokładności danych projektowych w wewnętrznych narzędziach i systemach; Wspomaganie kierowników programów lub kierowników projektów w wykonywaniu czynności administracyjnych projektu.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Kraków (małopolskie)
Realizacja programu wychowawczego, promowanie zajęć sportowych, plastycznych, sprawowanie opieki wychowawczej, realizacja programów profilaktyczno- wychowawczych, organizowanie gier i zabaw dla dzieci.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ-NIDZICA - 2018-01-03 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)