MŁODSZY EKSPERT DS. OBSŁUGI KLIENTA Kraków oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: MŁODSZY EKSPERT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 4 000 - 4 700 PLN
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów i zapytań klientów poprzez obsługę połączeń przychodzących, maili, czatów. Praca z zespołem kontroli w celu informowania klientów o zmianach w rozkładzie lotów. Obsługa korespondencji dotyczącej zagadnień prawnych z zakresu turystyki i ruchu lotniczego. Dostarczanie klientowi najwyższej jakości serwisu oraz wsparcia przed i po sprzedażowego.
Data publikacji: 2016-02-01
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozwiązywanie problemów i zapytań klientów poprzez obsługę połączeń przychodzących, maili, czatów. Praca z zespołem kontroli w celu informowania klientów o zmianach w rozkładzie lotów. Obsługa korespondencji dotyczącej zagadnień prawnych z zakresu turystyki i ruchu lotniczego. Dostarczanie klientowi najwyższej jakości serwisu oraz wsparcia przed i po sprzedażowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 4 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: MŁODSZY EKSPERT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 4 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Data zakończenia pracy: 31.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość Ms Word/Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w turystyce/lub sprzedaży usług turystycznych, doświadczenie w obsłudze klienta, doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, wiedza z zakresu rynku lotniczego i turystycznego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Kraków
Adres pracodawcy:
al. Słowackiego 44, 30-018 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny: e-mail: applyjob (at) intelenetglobal.com, tel. 12 299 91 29
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Adres strony pracodawcy: www.intelenetglobal.com
Ulica pracodawcy: al. Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 44
Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Kraków
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 01.02.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Młodszy brakarz kontroler jakości, zajmuje się kontrolą wyrobów szklanych podczas procesu wytwarzania produktów. Kontrole przeprowadza badania zarówno na hali produkcyjnej jak i w laboratorium. Kontroler przeprowadza 3-stopniową kontrolę taką jak: wizualna, pomiary za pomocą narzędzi pomiarowych inspekcyjna.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Częstochowa (śląskie)
Kontakt z dostawcami w języku polskim i koreańskim, zamawianie towaru, raportowanie do Zarządu w języku korańskim, wsparcie Menadżera działu w codziennych obowiązkach. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
obsługa gości hotelowych
"VESTIL HOTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2019-03-06 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Nauczyciel języka obcego - języka rosyjski
Zespół Szkół im. Romualda Traugutta - 2019-08-26 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
ZGODNIE Z OGŁOSZENIEM NR 10/2018 ZAMIESZCZONYM NA www.bip.mrocza.plUmowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
Urząd Miasta i Gminy Mrocza - 2018-12-18 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
naprawa usterek elektrycznych na urządzeniach transportu bliskiegonaprawa drobnych usterek mechanicznych na urządzeniach transportu bliskiego
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Wspieranie aktualnych procesów księgowych Weryfikacja zapisów księgowych, Praca z różnymi systemami księgowymi (np. SAP), Kontrola prawidłowości transakcji finansowych oraz nadzór nad sprawnym przepływie dokumentów, Przygotowanie wymaganych oświadczeń i raportów, Współpraca z klientem, jak również z instytucjami zewnętrznymi, audytorami oraz działami wewnątrz firmy.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Opis stanowiska:Dbałość o jakość i terminowość świadczonych usług;Optymalizacja wykorzystania posiadanych zasobów do realizacji usług;Koordynowanie pracy kierowców i pojazdów;Rozliczanie czasu pracy kierowców i kontrola efektywności;Monitoring i analiza kluczowych wskaźników efektywności;Kontrola sprawności pojazdów oraz kompletności ubrania roboczego;Reagowanie na pojawiające się problemy i ich rozwiązywanie;Współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji;
REMONDIS MEDISON SP. Z OO. - 2019-04-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Współpraca z nauczycielem, opieka nad dziećmi podczas spacerów itp.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Stężyca (lubelskie)
Budowanie i utrzymywanie relacji z różnorodnymi klientami międzynarodowymi. Pilotowanie klientów dzięki rozwijającej się technologii i transformacji cyfrowej. Przygotowanie infrastruktury biznesowej i technologicznej dla klientów zgodnie z najnowszymi trendami. Proponowanie i ocenianie centrów danych, chmury, sieci i projektów bezpieczeństwa przewyższających specyfikacje biznesowe.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)
Zajmuje się wykonywaniem różnych typów mebli: po zapoznaniu się z dokumentacją techniczną wyrobu ustala kolejność prac i przygotowuje potrzebne materiały, narzędzia, urządzenia i obrabiarki, praca stolarza meblowego obejmuje również wykończenie powierzchni mebli,
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Stary Sącz (małopolskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Zabrze (śląskie)
1. Zapoznanie się z wymogami BHP obowiązującymi na terenie całego obiektu (odbycie szkolenia BHP).2. Zapoznanie się z przepisami: - Regulamin urzędu miejskiego w Głogowie, - ustawy o narodowym zasobie archiwalnych i archiwach, - Rozporządzeniem w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, - Rozporządzeniem w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej.3. Zapoznanie się z zakresem działań wykonywanych w Dziale Administracyjno-Gospodarczym.4. Przygotowywanie dokumentacji do przekazywania do archiwum zakładowego.5. Przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych.6. Dostosowanie warunków przechowywania dokumentów do wymaganych standardów oraz wykonywanie drobnych zabiegów konserwatorskich.7. Ewidencjonowanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym.8. Porządkowanie akt niewłaściwie opracowanych.9. Monitorowanie obiegu dokumentów oraz prawidłowości ich przechowywania w komórkach organizacyjnych.10. Udostępnianie i wypożyczanie akt zgromadzonych w archiwum zakładowych do celów służbowych i innych.11. Brakowanie dokumentacji niearchiwalnie przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego.12. Monitorowanie warunków panujących w pomieszczeniu archiwum.13. Sprawdzanie zgodności dokumentacji archiwum zakładowego ze spisami zdawczo-odbiorczymi.14. Sporządzanie sprawozdań z zarządzania dokumentacją w archiwum zakładowym.Staż realizowany będzie w Urzędzie Miejskim w Głogowie
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Głogów (dolnośląskie)
Oferujemy: Umowę o pracę, Dwumiesięczną intensywną naukęjęzyka angielskiego połączoną ze zdobywaniem doświadczenia wjednym z niemieckojęzycznych projektów, możliwośćzatrudnienia na stanowisku Asystent ds. wsparcia klientaniemieckojęzycznego po zakończeniu nauki języka angielskiego, bogaty pakiet świadczeń dodatkowych (opieka medyczna,ubezpieczenie na życie, bilety do kina, vouchery na zakupy etc.), możliwość uczestnictwa w ciekawych szkoleniach, szansę narozwój w międzynarodowej firmie będącej liderem w branży IT.
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-03-23 - Opole (opolskie)
zgodny ze stanowiskiem
M-TRANS Jakub Szafarczyk - 2016-05-30 - Imielin (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie na ww. stanowisku; chęci do pracy; brak nałogów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice i okolice; umowa zlecenie z możliwością zawarcia umowy o pracę po okresie próbnym;
Zakład Remontowo Budowlany - 2018-05-07 - Gliwice (śląskie)
stałe obserowowanie obszaru kąpieliska i niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał
SZPROTAWSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCIAMI CHROBRY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SZPROTAWIE - 2018-04-10 - Szprotawa (lubuskie)
Kompleksowa obsługa personalna pracowników, przygotowywanie umów, ewidencja czasu pracy, obliczanie płac i sporządzanie płac, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych.
South Energy Partners Sp. z o. o. - 2017-06-14 - Radlin (śląskie)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, weryfikacja i organizacja przysługujących klientom serwisów, koordynacja pracy usługodawców.
kontakt przez OHP - 2018-05-07 - Warszawa (mazowieckie)
służba w kontakciue z osobami pozbawionymi wolności
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2018-12-24 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Reklama, marketing firmy, organizacja handlu i sprzedaży, rozmowa z klientami, współpraca z partnerami handlowymi, współpraca z klientami zewnętrznymi, wystawianie zamówień, rozliczanie faktur w systemie Subiekt GT, reklama, promocja, tworzenie strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Oleśnica (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, realizacja planów sprzedaży, mozliwośc zatrudnienia jednej osoby niepełnosprawnej - stopień lekki, praca w godz. pon. - sob. 9-20, niedz. 10-19 (system 11 h)
OUTDOOR PROJECT Krzysztof Kołek - 2016-06-16 - Opole (opolskie)
praca na stanowisku kasjera
SUPERHOBBY MARKET BUDOWLANY Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Poznań (wielkopolskie)
realizacja celów sprzedażowych, pozyskiwanieklientów, obsługa klientów na powierzonym ternie, sporządzanie ofert,dbanie o wizerunek i portfolio firmy w punktach sprzedaży, raportowaniebieżących wyników, pomiary okien u klienta, praca w godz. 9-17.
KAPICA Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-04-21 - Opole (opolskie)
praca administracyjno - biurowa w siedzibie tut. jednostki, możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie - 2019-02-25 - Leszno (wielkopolskie)
- telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów firmy- telefoniczne udzielanie informacji(obsługa połączeń przychodzących- rozwiązywanie problemów związanych z niedziałającym internetem/telewizją/telefonem- sprzedaż usług- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem- budowanie dobrego wizerunku
Polski HR - A-trybut Spółka Akcyjna - 2017-01-11 - Kraków (małopolskie)
Obsługa sklepu internetowego, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, kompletowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Stary Sącz (małopolskie)