STARSZY INSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNO - KADROWYCH Leszno oferta pracy Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNO - KADROWYCH
Wynagrodzenie: 3 100 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: praca administracyjno - biurowa w siedzibie tut. jednostki, możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych
Data publikacji: 2019-02-25
Lokalizacja: Leszno (wielkopolskie)
Pracodawca: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okrężna 19, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca administracyjno - biurowa w siedzibie tut. jednostki, możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 100 - 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY INSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNO - KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leszno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Leszno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Leszno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 100 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy: posiadanie obywatelstwa polskiego, niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, posiadanie doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjno biurowych lub doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej (min. 1 rok), znajomość obsługi pakietu MS Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, praktyczna znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu pracy, przepisów prawa pracy, umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów kpa, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporowość na stres, odpowiedzialność.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe o kierunku administracyjnym, doświadczenie zawodowe w komórce organizacyjno-kadrowej oraz w jednostkach podległych MSWiA, doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z archiwizacją dokumentów, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
Nazwa pracodawcy:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Adres pracodawcy:
Okrężna 19, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy składać do 27.02.2019 r. w sekretariacie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie, ul. Okrężna 19, 64-100 Leszno lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór do KSC zastępstwoWymagane dokumnety:- CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ukończone kursy lub szkolenia, kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk dostępny na stronie internetowej www.lesznopsp.wlkp.pl lub w sekcji ds. organizacyjno kadrowych), kopie dokumentów potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieni, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Leszno
Gmina pracodawcy: Leszno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Leszno
Ulica pracodawcy: Okrężna
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.02.2019
Data dodania oferty pracy: 25.02.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Wrocław (dolnośląskie)
murowanie ścian
kontakt przez PUP - 2018-03-10 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż art. spożywczych
ELŻBIETA JACKIEWICZ, " SIEDEMNASTKA " SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY - 2017-02-17 - Malbork (pomorskie)
-prowadzenie obowiązującej dokumentacji laboratoryjnej,-pobieranie próbek do badań laboratoryjnych i sporządzanie protokołu przyjęcia próbek,- wykonywanie badań przyjętych środków spożywczych zgodnie z zakresem badań,- nadzór nad wyposażeniem pomiarowo- badawczym poprzez: prowadzenie kart ewidencji sprzętu pomiarowo-badawczego, sprawdzanie i obsługiwanie sprzętu pomiarowo-badawczego, prowadzenie dokumentów i zapisów zwiazanych z nadzorem nad wyposażeniem.
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-07-13 - Rumia (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Lubień Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Dekretowanie i wprowadzanie do ksiąg rachunkowych dowodów księgowych, współpraca między komórkami organizacyjnymi OR i PT w zakresie uzgodnień sald kont funduszy, wykonywaniem czynności z wykorzystaniem bankowości internetowej, sprawdzanie dowodów księgowych, analiza kont rozrachunkowych funduszy, współprcaca z pocztą i bankami w zakresie rozliczeń finansowych, przygotowywanie danych do opracowani aprojektów planów finannsowych poszczególnych funduszy, przygotowywanie do archiwizowaia dokumentacji księgowej.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w programie SAP (BW, PI, SolMan, Portal), w szczególności: zarządzanie i konfiguracja produktów w SAP, rozwiązywanie problemów pojawiających się w systemie SAP
THYSSENKRUPP GROUP SERVICES GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
Projektowanie oraz rozwój produktów i procesów w celu dostarczania założeń projektowych albo w związku z zarządzaniem zyskiem, nowymi produktami i rozszerzaniem istniejących linii produktów, poprawą jakości i zarządzaniem jakością marki oraz transferami produktów. Samodzielne organizowanie i wdrażanie badań pilotażowych oraz przemysłowych, w tym analizy danych, monitorowanie danych, korekty danych oraz dostarczanie wyników i raportów technicznych do menedżerów, personelu technicznego i partnerów z innych działów. Zarządzanie walidacją produktów B+R. Dostarczanie specyfikacji i odpowiedniej dokumentacji zgodnie z polityką Mondelez. Aktywny wkład w prace badawcze. Komunikacja w ramach interdyscyplinarnego zespołu projektowego jako przedstawiciel działu badawczo-rozwojowego. Konsultacje ze specjalistami i naukowcami z innych krajów.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace przy remontach, budowie - wewnątrz i na zewnatrz obiektu. Praca stojąca na rusztowaniach. Wyamaganie posiadane umiejętności i wiedza na temat składników tynkarskich (kruszyw, wapna, piasku, cementu, gipsu, barwników), dozowania ich, barwienia i dobierania właściwego koloru zapraw; podzielnośc uwagi, zdolności manualne.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Platerów (mazowieckie)
Malarz budowlany
Firma Remontowo-Budowlana " Rozbud " Kusek Zbigniew - 2016-02-01 - Łysaków (podkarpackie)
sumienne i rzetelne wykonywanie powierzonych zadań
IKO Kompania Drobiarska - 2018-04-24 - Augustowo (wielkopolskie)
Nadzór działu zakupów, odpowiedzialność za wsystkie sprawy administracyjno-wykonawcze, koordynacja oraz kontrola doboru dostawców, prowadzenie negocjacji w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Łódź (łódzkie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Gromadzenie, walidacja, konsolidacja i kontrola danych biznesowych oraz operacji biznesowych. Weryfikacja okresowych analiz, reportów, statystyk, założeń oraz planów. Współpraca z ekspertem ds. systemu w celu rozwiązania problemów i zwiększenia wydajności. Codzienny kontakt w języku angielskim biznesowym z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 11500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 8 lat doświadczenia w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL, SUSE. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, znajomość pakietu Office, Notes, os. Linux, UNIX, Windows. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Katowice (śląskie)
prace przy produkcji filtrów, obsługa maszyny do produkcji ramek do filtrów, praca jednozmianowa w godz. 7-15 od poniedziałku do piątku
SFM Filtry Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Stara Wieś (mazowieckie)
Obsługa klienta call center w języku angielskim i rosyjskim i ukraińskimBiegła znajomość usług AdWords i MyBusiness, wsparcie klienta i sprzedażZnajomość lokalnych rynków (krajów rosyjsko- i ukraińskojęzycznych)
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kraków (małopolskie)
1.Przeprowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz p.poż, 2.Sporządzenie analiz stanu BHP. 3.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków oraz przygotowywanie dokumentacji w tym zakresie. 4.Prowadzenie rejestrów oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 5.Współpraca z lekarzem sprawującym opiekę medyczną w zakresie badań wstępnych, okresowych, specjalistycznych oraz profilaktyki zdrowotnej pracowników. 6.Przygotowywanie materiałów kontrolnych dla zewnętrznych instytucji nadzoru nad warunkami pracy. 7.Szkolenie pracowników z zakresu BHP. 8.Ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. 9.Opracowywanie zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ustalanie zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.10.Wyposażenie pracowników w odzież ochronną i roboczą oraz wyposażenie pracowników w sprzęt ochrony osobistej zgodnie z przepisami BHP. 11.Współpraca z innymi komórkami wewnętrznymi DPS w sprawach BHP.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2017-10-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie pomocniczych robót budowlanych.
R-BUD Spółka z o.o. - 2017-09-01 - Chojnice (pomorskie)
opracowywanie analiz technicznych, obliczanie konstrukcji budowlanych, doradztwo techniczne, sprawdzanie projektów pod kątem zgodności z normami,
"Arcelormittal Service Group" Sp. z o.o. - 2017-08-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Transport artykułów spożywczych do sieci handlowych na terenia woj. podkarpackiego
Usługi Transportowe "Bartek-Trans" Andrzej Haręzga - 2016-05-25 - Pustyny (podkarpackie)
- zapoznanie z ustawą ustroju sądów powszechnych, instrukcją sądową, regulaminiem wew. urzedowania sądów, strukturą organizacyjną sądu- przepisywanie pism na komputerze- ekspedycja korespondencji- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Prace manualne, pakowanie i sortowanie produktów, kompletowanie zamówień, zabezpieczenie kosmetyków, skanowanie produktów.
LEVEL WORK Artur Chrząszcz - 2018-02-24 - Nadarzyn (mazowieckie)
zarządzanie zamówieniami ,dostosowywanie się do wytycznych procesów eksportowych, udział w projektach biznesowych,zarządzanie relacjami z klientami z regionów EMEA i APAC,rozpoznanie nieefektywności procesów , prowadzenie i wdrożenie usprawnień procesowych we wszystkich zespołach
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, pomoc w doborze i znalezieniu towaru.
Stronger - 2016-12-01 - Częstochowa (śląskie)
- uczestniczenie w procesie brakowania dokumentacji niearchiwalnej przechowywanie w zasobie archiwum oraz brakowaniu w nadzorowanych jednostkach organizacyjnych w celu wydzielenia dokumentacji której upłynął okres przechowywania; - uczestniczenie w ekspertyzach archiwalnych przeprowadzanych przez archiwum; - współudział w przyjmowaniu przekazywanych materiałów archiwalnych przez jednostki organizacyjne; - układanie przyjętych materiałów archiwalnych w magazynie zasobu archiwum w właściwych zespołach archiwalnych; - wydawanie i przyjmowanie akt z magazynu zasobu, a także prowadzenie ewidencji akt wydanych z magazynu oraz umiejscawianie zastawników; - bieżąca konserwacja materiałów archiwalnych przechowywanych w magazynie zasobu Archiwum oraz układanie ich w pudła z litej tektury bezkwasowej w celu zabezpieczenia archiwaliów; - gromadzenie, zabezpieczenie i przechowywanie dokumentacji wytworzonej przez jednostki organizacyjne podległe Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych; - utrzymywanie właściwych warunków przechowywania zgromadzonych materiałów archiwalnych w magazynie akt, oraz zapewnienie ciągłej przepustowości dróg ewakuacyjnych i przejść w celu zagwarantowania bezpieczeństwa ppoż.; - digitalizacja zasobu; - prowadzenie skontrum w wybranych zespołach archiwalnych i utrzymywanie wolnej powierzchni magazynowej na przyjęcie kolejnych akt.
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2017-06-01 - Gdynia (pomorskie)
PRZYGOTOWANIE I TWORZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z NAWIĄZANIEM, TRWANIEM I ROZWIĄZANIEM STOSUNKU PRACY, USTLANIE UPRAWNIEŃ PRACOWNIKÓW DO NAGRÓD JUBILEUSZOYCH I INNYCH ŚWIADCZEŃ ORAZ USTALANIE ICH WYSOKOŚCI, EWIDENCJONOWANIE CZASU PRACY ORAZ ABSENCJI PRACOWNIKÓW, ZAKŁADANIE I PROWADZENIE TECZEK AKT OSOBOWYCH PRACOWNIKÓW, OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK, WSPOMAGANIE PRACY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W OBLICZANIU PŁAC, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI W SPRAWACH EMERYTALNO-RENTOWYCH W CELU PRZEKAZANIA JEJ DO ZUS;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE LUB ADMINISTRACYJNE BĄDŹ STUDIA WYŻSZE BEZ WYMAGANEGO PROFILU I STUDIA PODYPLOMOWE KIERUNKOWE, OBSŁUGA PROGRAMÓW KADROWO-PŁACOWYCH ORAZ PROGRAMU PŁATNIK, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W KADRACH I PŁACACH
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2016-06-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
MECHANIKA MASZYN ROLNICZYCH, CIĄGNIKÓW ORAZ POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W SERWISIE TECHNICZNO-HANDLOWYMWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE, PRAWO JAZDY BWYNAGRODZENIE: 2.900,00 ZŁ + PREMIA UZNANIOWAKONTAKT Z PRACODAWCĄ: PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK 07:00-15:00
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU SPRZĘTEM ROLNICZYM AGROMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa telefoniczna i mailowa klientów, wykonywanie zadań według standardów (np. obsługa zamówień produktów kosmetycznych). Współpraca z innymi zespołami.
WNS GLOBAL SERVICES (UK) LIMITED (Sp.z o.o.) Oddz.w Polsce - 2016-05-25 - Gdynia (pomorskie)
jw.
CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO SIŁ POWIETRZNYCH - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)