MENADŻER ZESPOŁU ADMINISTRACJI (WSPARCIE REKRUTACJI). Gdańsk oferta pracy 'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Stanowisko: MENADŻER ZESPOŁU ADMINISTRACJI (WSPARCIE REKRUTACJI).
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie zespołem pod kątem osiągnięcia celów i założeń kontraktowych SLA, spójność procesu, precyzja, efektywność, przestrzeganie ram czasowych, satysfakcja klienta i kandydatów w zgodzie z ustaleniami Dyrektora Operacyjnego; ustanawianie celów, przewodnictwo oraz ustawiczne raportowanie postępów, ukierunkowanie oraz monitorowanie zespołu pod kątem wypełniania obowiązków podług najlepszych praktyk operacyjnych; budowanie, rozwijanie oraz utrzymywanie profesjonalnych relacji z partnerami biznesowymi i klientem poprzez wykazanie zrozumienia praktyk biznesowych, związanych z nimi wymogami jak i oczekiwaniami; motywowanie aktywności oraz nastawienia zespołu ze szczególnym naciskiem na satysfakcję klienta we wszystkich działaniach; zgłaszanie kwestii spornych i trudności we współpracy z usługobiorcą do Dyrektora ds Relacji z Klientem; Branie czynnego udziału we wprowadzaniu usprawnień i zmian w Administracji oraz ścisła współpraca z zespołem w celu zapewnienia prawidłowego zastosowania ustandaryzowanych procedur; identyfikowanie wszelkich odstępstw oraz zagrożeń; Przeprowadzanie regularnych spotkań z kadrą zarządzającą w celu rewizji stanu serwisów klienckich; aktywne uczestnictwo w spotkaniach operacyjnych i projektach.
Data publikacji: 2018-12-06
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: 'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańsk Oliwa, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie zespołem pod kątem osiągnięcia celów i założeń kontraktowych SLA, spójność procesu, precyzja, efektywność, przestrzeganie ram czasowych, satysfakcja klienta i kandydatów w zgodzie z ustaleniami Dyrektora Operacyjnego; ustanawianie celów, przewodnictwo oraz ustawiczne raportowanie postępów, ukierunkowanie oraz monitorowanie zespołu pod kątem wypełniania obowiązków podług najlepszych praktyk operacyjnych; budowanie, rozwijanie oraz utrzymywanie profesjonalnych relacji z partnerami biznesowymi i klientem poprzez wykazanie zrozumienia praktyk biznesowych, związanych z nimi wymogami jak i oczekiwaniami; motywowanie aktywności oraz nastawienia zespołu ze szczególnym naciskiem na satysfakcję klienta we wszystkich działaniach; zgłaszanie kwestii spornych i trudności we współpracy z usługobiorcą do Dyrektora ds Relacji z Klientem; Branie czynnego udziału we wprowadzaniu usprawnień i zmian w Administracji oraz ścisła współpraca z zespołem w celu zapewnienia prawidłowego zastosowania ustandaryzowanych procedur; identyfikowanie wszelkich odstępstw oraz zagrożeń; Przeprowadzanie regularnych spotkań z kadrą zarządzającą w celu rewizji stanu serwisów klienckich; aktywne uczestnictwo w spotkaniach operacyjnych i projektach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:30 (godziny pracy ustalane wewnątrz zespołu). Wynagrodzenie uzależnione od kompetencji kandydata.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
MENADŻER ZESPOŁU ADMINISTRACJI (WSPARCIE REKRUTACJI).
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
biegła znajomośc języka angielskiego; udokumentowane doświadczenie w kierowaniu zespołem min. 1,5 roku; wysoki poziom zaangażowania zawodowego jak i osobistego oraz samoświadomość. Umiejętność sporządzania korespondencji, raportów oraz prezentacji o wysokim poziomie jakości. Samoorganizacja i motywacja do pracy, zdolność do radzenia sobie ze stresem i pracą pod presją przy zachowaniu pożądanych ram czasowych. Dobrze rozwinięte umiejętności zarządzania projektami z włączeniem sporządzania planu działań, odpowiedzialność za utrzymywanie wysokiego poziomu jakości pracy pod presją z zachowaniem ram czasowych; Doświadczenie w pracy nad osiąganiem wysoko postawionych celów, wskaźników SLA jak i funkcjonowanie w warunkach dużej presji czasu i w dynamicznym środowisku. Doświadczenie przy tworzeniu projektów dla ustawicznego usprawniania procesów w celu podniesienia wydajności. Umiejętność szeroko zakrojonej współpracy z kadrą menadżerską oraz zdolność pozytywnego wpływania na współpracowników jak i przedstawicieli klienta. Duże poczucie odpowiedzialności oraz efektywne podejście w stylu biznesowym skoncentrowane na spełnianiu wymogów. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:30 (godziny pracy ustalane wewnątrz zespołu). Wynagrodzenie uzależnione od kompetencji kandydata. Miejsce pracy: Gdańsk Oliwa. Pracodawca zatrudni na stanowisko 2 osoby.Kandydat przesyła cv za pomocą formularza zgłoszeniowego: https://joboffice.traffit.com/public/form/a/231
Nazwa pracodawcy:
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Puszkarska 7F, 30-644 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Puszkarska
Numer budynku pracodawcy: 7F
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 06.12.2018
Oferta pracy ważna do: 07.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż art. dziecięcych
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Klucze (małopolskie)
Praca na oddziale szpitalnym
SAMODZIELNY SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA - 2018-06-29 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wykształcenie zawodowe; 3 lata doświadczenia; prawo jazdy kat. B; kierowanie samochodem dostawczym; dowóz towarów do klienta; jedna zmiana
NEXT AUTO-GLASS DANUTA PUSZ - 2016-06-24 - Gliwice (śląskie)
DORADZTWO ORAZ SPRZEDAZ UBEZPIECZEŃ KOMUNUKACYJNYCH, MAJATKOWYCH I NA ZYCIE
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Lublin (lubelskie)
Szycie tapicerki meblowej.
KLER SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-21 - Nysa (opolskie)
Nadzorowanie produkcji, zarządzanie zespołem produkcji, współpraca z działem jakości, kontrola wyników.
NAMYANG POLAND SP. z o.o. - 2016-04-14 - Bieruń (śląskie)
- produkowanie wyrobów charakterystycznych dla danego odcinka produkcyjnego,- sprawowanie kontroli nad parametrami produkcyjnymi i jakościowymi,- dbanie o stabilną o płynną pracę maszyn,- usuwanie drobnych zacięć i awarii
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2018-09-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Lubsko (lubuskie)
Mechanika i elektromechanika samochodów osobowych i ciężarowych
"Auto - Fast" Warsztat Samochodowy Bogusław Szenborn - 2017-11-13 - Stare Miasto (podkarpackie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych w produkowanych modułach łazienkowych, kosmetyka, izolacja, inne prace zlecone.Gotowość do założenia własnej działalności gospodarczej.
Bad Element Polska Sp. z o.o. - 2016-03-30 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Opieka psychologiczna nad podopiecznymi placówki, prowadzenie indywidualnego terningu funkcji poznawczych poszerzonego o elementy terapii zaburzeń mowy, prowadzenie terapii podtrzymującej m.in. walidacyjnej, reminiscencyjnej, współpraca z opiekunami i rodzinami uczestników. Prowadzenie zajęć edukacyjnych dla opiekunów z zakresu chorób otępiennych.
Łódzkie Towarzystwo Alzheimerowskie - 2019-06-27 - Łódź (łódzkie)
obsługa maszyn stolarskich, narzędzi ręcznych o napędzie elektrycznym i pneumatycznym
MEBEL RUST Marian Rust - 2019-04-26 - Pludry (opolskie)
bieżące wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego, uczestnictwo w przeglądach lotniczych oraz samolotowych, udział w zabezpieczeniu samolotów na postoju
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Mielec (podkarpackie)
Dostawa towaru na terenie Śląska
GREINPLAST PRIM SP. Z O.O. - 2017-03-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
1. Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej.2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.3. Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.4. Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.5. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu o kontroli dokumentów finansowych.6. Opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki.7. Kompletowanie dokumentów finansowo księgowych, dokonywanie przelewów.8. Dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych. 9. Prowadzenie ewidencji finansowo księgowej.10. Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych.11. Wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.
MEDYCZNO-SPOŁECZNE CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W ŁAŃCUCIE - 2017-06-06 - Łańcut (podkarpackie)
referent
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie ofert. Obsługa ofert. Przygotowywanie transakcji.
Nieruchomości Mediator Polska Spółka z o.o. - 2018-04-06 - Opole (opolskie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie badań technicznych pojazdów w oparciu o stanowisko diagnostyczne, potwierdzanie wykonanego badania w dowodzie rejestracyjnym oraz programie PISK;- przyjmowanie i weryfikacja usterek środków transportu przekazywanych do obsługi i naprawy w parkowej stacji obsługi;- odbiór pracy i kontrola jakości wykonywanych obsług okresowych i napraw bieżących;- przyjmowanie i przekazywanie środków transportowych na i po obsługach okresowych lub naprawach bieżących przedstawicielom komórek organizacyjnych lub placówek SG;- współudział w planowaniu sprzętu transportowego do wycofania z eksploatacji oraz wykonywanie protokołów stanu technicznego;- wykonywanie międzyoperacyjnych kontroli jakości obsług i napraw pojazdów na stanowiskach roboczych;- dokonywanie prób kontrolnych badań pojazdów odnośnie wielkości zużycia paliwa po wykonanej obsłudze technicznej lub naprawie;- utrzymanie w stałej sprawności technicznej maszyn, urządzeń i przyrządów kontrolno- pomiarowych stanowiących wyposażenie stanowiska diagnostycznego;- sprawdzanie oraz dokonywanie wpisów w dokumentacji środków transportowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca przed monitorem ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy, hałas, praca fizyczna, sztuczne oświetlenie, prowadzenie pojazdów służbowych;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: zasadnicze.Wymagania niezbędne:- posiadanie uprawnień diagnosty samochodowego;- podstawowa znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o ochronie informacji niejawnych, ochronie danych osobowych oraz ustawy o Straży Granicznej;- posiadanie prawa jazdy kat. B;- umiejętność obsługi pakietu biurowego (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny);- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku diagnosty samochodowego;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą" POUFNE".Wymagania dodatkowe:- wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu mechanika samochodowa itp.;- posiadanie przeszkolenia z zakresu technologii napraw pojazdów.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-09-04 - Racibórz (śląskie)
obsługa urządzeń do produkcji drabin
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Mników (małopolskie)
Praca w kopalni żwiru-rozwożenie załadowanego surowca. Kontakt osobisty w siedzibie firmy po wcześniejszym telefonicznym w godz. 8.00-16.00.
Zakład Produkcyjno-Usługowy Henryk Matejczuk - 2015-11-12 - Mordy (mazowieckie)
praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Zielona Góra, zarządzanie oddziałem firmy, po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Zielona Góra, pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programach Office, tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, praca w programie e-nova, dbanie o dobry wizerunek firmy
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-13 - Zielona Góra (lubuskie)
montaż instalacji wodnych oraz kanalizacyjnych
RAT-INSTAL Instalarstwo-Sanitarne CO i GAZ Ludwik Ratkowski - 2016-08-23 - Malbork (pomorskie)
sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń szpitalnych i gabinetów lekarskich, godziny pracy 7-19, 19-7, miejsce pracy MED PRO Zgierz
HOSPITAL SERWIS Sp. z o.o. Wrocław - 2016-10-06 - Zgierz (łódzkie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Lipsko (mazowieckie)
Obsługa recepcji, przyjmowanie rezerwacji telefonicznych , mailowych , bezpośrednich, przez portal booking . Dbanie o wizerunek firmy, dbanie o czystość, przygotowywanie śniadań , przyjmowanie płatności , wystawianie faktur, obsługa programu hotelowego , umiejętność pracy w zespole .
Milanor s.c. Alicja Soyka , Bogumiła Soyka - 2019-02-19 - Sopot (pomorskie)
zakładanie i pielęgnacja trawników, ogrodów, montaz i konserwacja systemów automatycznego nawadniania, oświetlenia ogrodowego( 12V i 24V)
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa maszyny produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Dbałość o utrzymanie czystości w pokojach hotelowych i części ogólnodostępnej hotelu.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Kraków (małopolskie)
Praca przy obieraniu warzyw, przygotowywanie surówek, praca na zmywaku. mowa zlecenie, 160 godzin w miesiącu.Sala G
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Wrocław (dolnośląskie)
według stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Bielsk Podlaski (podlaskie)