MANAGER RESTAURACJI Chełmek oferta pracy RESTAURACJA PUB "CIŻEMKA" SPÓŁKA CYWILNA MAŁGORZATA POSTUPALSKA, LEONARD POSTUPALSKI,ANDRZEJ POSTUPALSKI
Stanowisko: MANAGER RESTAURACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczenia sprzedaży produktów do odbiorców hurtowych.Kompletowanie dokumentacji do biura podatkowego Prowadzenie dokumentacji kadrowej, umowy, urlopy, L4 i kompletowanie dokumentacji dla biura podatkowego.Komunikacja z przełożonymi i współpracownikami za pomocą google documents, skype.Opracowanie organizacji pracy restauracji, bufetu-wydawki, bieżąca kontrola jakości usług.Dbanie o schludny wygląd restauracji, kontrola czystości zaplecza, kuchni, bufetu, sali konsumpcyjnej.Opracowanie grafiku czasu pracy na każdym stanowisku.Ustalenie standardów utrzymania porządku i ich bieżąca kontrola (każda rzecz ma swoje miejsce).Ustalenie karty menu dla grup zorganizowanych oraz klienta indywidualnego, wycena dań, współpraca z szefem kuchni i drugim menadżerem..Załatwianie spraw bieżących: poczta, bank, biuro podatkowe, zakupy, analiza ofert.Obsługa firmowej poczty elektronicznej i profilów na portalach społecznościowych.Sporządzanie dziennych i miesięcznych raportów i wysyłanie do przełożonych.Tworzenie i analiza zakresów obowiązków dla poszczególnych stanowisk pracy (handbook).Rozliczanie dziennego utargu.Rozliczanie wypłat pracowników.Sporządzanie listy zakupów.Realizowanie zamówień.Kontrola jakości zamawianych produktów.Obsługa systemu magazynowego, wprowadzanie danych, remanenty.Szkolenie pracowników.Nadzorowanie i kontrola jakości pracy podległych pracowników.Opracowanie oferty dla biur podróży, przewoźników i przewodników.Opracowanie oferty cateringowej.Opracowanie oferty żywieniowej dla szkół, przedszkoli i innych instytucji. Wystawianie faktur.
Data publikacji: 2016-01-15
Lokalizacja: Chełmek (małopolskie)
Pracodawca: RESTAURACJA PUB "CIŻEMKA" SPÓŁKA CYWILNA MAŁGORZATA POSTUPALSKA, LEONARD POSTUPALSKI,ANDRZEJ POSTUPALSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 24, 32-660 Chełmek, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczenia sprzedaży produktów do odbiorców hurtowych.Kompletowanie dokumentacji do biura podatkowego Prowadzenie dokumentacji kadrowej, umowy, urlopy, L4 i kompletowanie dokumentacji dla biura podatkowego.Komunikacja z przełożonymi i współpracownikami za pomocą google documents, skype.Opracowanie organizacji pracy restauracji, bufetu-wydawki, bieżąca kontrola jakości usług.Dbanie o schludny wygląd restauracji, kontrola czystości zaplecza, kuchni, bufetu, sali konsumpcyjnej.Opracowanie grafiku czasu pracy na każdym stanowisku.Ustalenie standardów utrzymania porządku i ich bieżąca kontrola (każda rzecz ma swoje miejsce).Ustalenie karty menu dla grup zorganizowanych oraz klienta indywidualnego, wycena dań, współpraca z szefem kuchni i drugim menadżerem..Załatwianie spraw bieżących: poczta, bank, biuro podatkowe, zakupy, analiza ofert.Obsługa firmowej poczty elektronicznej i profilów na portalach społecznościowych.Sporządzanie dziennych i miesięcznych raportów i wysyłanie do przełożonych.Tworzenie i analiza zakresów obowiązków dla poszczególnych stanowisk pracy (handbook).Rozliczanie dziennego utargu.Rozliczanie wypłat pracowników.Sporządzanie listy zakupów.Realizowanie zamówień.Kontrola jakości zamawianych produktów.Obsługa systemu magazynowego, wprowadzanie danych, remanenty.Szkolenie pracowników.Nadzorowanie i kontrola jakości pracy podległych pracowników.Opracowanie oferty dla biur podróży, przewoźników i przewodników.Opracowanie oferty cateringowej.Opracowanie oferty żywieniowej dla szkół, przedszkoli i innych instytucji. Wystawianie faktur.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: MANAGER RESTAURACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełmek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełmek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.01.2016
Data zakończenia pracy: 17.04.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat.B, dyspozycyjność, umiejętność zarządzania grupą ludzi, umiejętność organizacji pracy,uczciwość, kreatywność, pracowitość, otwartość, umiejętność pracy w grupie, punktualność, zaangażowanie, wysokie kompetencje interpersonalne, mile widziana znajomość branży gastronomicznej.
Nazwa pracodawcy:
RESTAURACJA PUB "CIŻEMKA" SPÓŁKA CYWILNA MAŁGORZATA POSTUPALSKA, LEONARD POSTUPALSKI,ANDRZEJ POSTUPALSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Krakowska 24, 32-660 Chełmek, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz ze zdjęciem należy przesłać na adres restauracja (at) restauracja-cizemka.pl w tytule wiadomości proszę wpisać manager Ciżemka
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Chełmek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełmek
Adres strony pracodawcy: www.restauracja-cizemka.pl
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 24
Profil działalności pracodawcy: USŁUGI GASTRONOMICZNE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 15.01.2016
Oferta pracy ważna do: 14.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie; doświadczenie min. 2 lata; umiejętność wykonywania szalowań i rusztowań, przyg. zaprawy murarskiej, murowanie, stawiania ścianek działowych; mile widziana znajomość jęz. niemieckiego; zakres obowiązków: wykonywanie prostych prac budowlanych na różnym etapie budowy, rozbiórki budynków, wykonywanie prac pomocniczych w trakcie stawiania szalunków, mieszanie, wylewanie, przyg. zaprawy murarskiej; miejsce pracy: Katowice, Mysłowice, Gliwice, Częstochowa, Zabrze, Ruda Śląska; umowa zlecenie;
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Klimkówka (małopolskie)
praca wg ściśle określonych procedur i instrukcji, zapewnienie terminowej realizacji zadań, sortowanie i naprawa komponentów, praca w S-cu, ul. Zaruskiego lub Mikołajczyka
Quality and Human Services Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Sosnowiec (śląskie)
wydawanie posiłków, zmywanie
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Pełczyn (lubelskie)
organizacja i upowszechnianie produktów bankowych związanych z lokatami terminowymi i wkładami oszczędnościowymi , otwieranie rachunków bankowych oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej .Obsługa kasowa, naliczanie i pobieranie prowizji i opłat należnych BS z tytułu wykonywanych czynności bankowych.Kompletowanie, wprowadzanie i realizacja dokumentów dotyczących rozliczeń międzykontowych
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
- Sprzątanie sal ekspozycyjnych, magazynów oraz biur w budynkach Muzeum. Czuwanie nad bezpieczeństwem zbiorów na ekspozycjach. Obsługa gości zwiedzających ekspozycje. Obsługa oraz uczestnictwo w organizowanych wydarzeniach muzealnych (warsztaty, lekcje muzealne, wernisaże, spotkania itp.). Obsługa kasy fiskalnej. Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Wystawy.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od wtorku do soboty: 7:00-15:00, 10:00-18:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w pracy z klientem, zwiedzającym. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi kasy fiskalnej. Mile widziana umiejętność posługiwania się językiem obcym na poziomie komunikatywnym. Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Wysoka kultura osobista. Chęć podnoszenia kwalifikacji. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2017-02-07 - Bytom (śląskie)
zarządzanie zespołem doradców na podległym terenie, nadzór nad realizacją planu sprzedażowego i raportowanie wyników sprzedaży, budowanie i umacnianie wizerunku firmy, kompetencje z obszaru negocjacji biznesowych, realizacja działań promocyjnych i marketingowych w oparciu o powierzony budżet
PROSPECTOR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-06-17 - Legnica (dolnośląskie)
Poszukiwanie nowych klientów,obsługa obecnych klientów,przyjmowanie zamówień od klientów. Praca w godz. 8-12
GOLD TRADE CORPORATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Turawa (opolskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych, przeglądy, remonty, kontrole wykonanych prac, montaz czujek temperatiry
PODAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Praca zmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach od 5:00 do 23:00 - wg grafiku. Praca z wykorzystaniem wózków jezdnych.Dodatkowwo kierownik zmiany organizuje pracę pozostałym magazynierom oraz pracuje z wykorzystaniem systemów informatycznych przy komputerze.Kontakt z pracodawcą - Mariusz Papiór, kierownik magazynu - tel.: 698 611 813. UWAGA!OBECNIE PRACA W NOWEJ WSI WROCŁAWSKIEJ, OD 01.03.2018 ROKU PRACA W DŁUGOŁĘCE
GEIS PL. Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
obsługa gilotyny i giętarki
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Zabiegi kosmetyczne, manicure, pedicure, henna, woskowanie - do uzgodnienia w zależności od umiejętności i kwalifikacji
Gabinet Kosmetyczny Teresa Bożena Owczarek - 2018-08-21 - Płock (mazowieckie)
obsługa, nadzór i konserwacja urządzeń do produkcji łożysk, posługiwanie się przyrządami pomiarowymi, praca od poniedziałku do soboty
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Sosnowiec (śląskie)
- Prowadzi średnio złożone projekty pod względem: wielkości zespołu, zasięgu geograficznego, warunków podwykonawców itp. W zakresie doświadczenia / ekspertyzy.- Definiuje i dokumentuje projekty, kieruje i doradza członkom zespołu projektowego oraz doradza klientom / użytkownikom w razie potrzeby na wszystkich etapach.- Współpracuje z innymi menedżerami w ramach innych funkcji i w ramach biznesu; zarządza oczekiwaniami dotyczącymi projektów.- Zapewnia formalne zamknięcie własnych projektów i, w razie potrzeby, ich ponowne rozpatrzenie.- Planuje i kontroluje projekty zawierające wiele podprojektów i / lub działań stron trzecich z zewnętrznymi zależnościami
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace pomocnicze na cukierni. Praca od godz. 4:00 do godz. 12:00.
P.P.U.H. Zbigniew Sajdak - 2018-04-17 - Kęty (małopolskie)
-Obsługa klienta, sprzedaż towarów w sklepie spożywczo-przemysłowym,-Miejsca pracy: Tczew lub Skowarcz,-Kontakt telefoniczny: 607-827-210.
SKLEP SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWY "U AŚKI" JOANNA SAKS - 2016-09-30 - Rokitki (pomorskie)
Praca z dziećmi niepełnosprawnymi.Praca w godz. 7-15 na 1/2 etatu w Kołobrzegu.
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym "Koło" - 2016-01-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie kompleksowa i profesjonalna obsługa klientów w zakresie sprzedaży produktów finansowych - kredytów i pożyczek, aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz dbałość i budowanie z nimi pozytywnych relacji.
"DNM" DORADZTWO NIERUCHOMOŚCI MARKETING Dawid Łukaszka - 2017-05-26 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, obsługa oklejarek felder
SOLAR Bartosz Spankowski - 2017-11-22 - Rotmanka (pomorskie)
pomoc w wykonywaniu instalacji elektrycznych oraz naprawa maszyn; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
ML AUTOMATYK Agnieszka Lis - 2017-10-30 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie: min. podstawowe, mile widziane zawodowe; prawo jazdy kat. B + własny samochód (umowa cywilno-prawna - zwrot za kilometry); doręczanie korespondencji oraz przekazów pieniężnych; wsparcie placówki pocztowej w innych zadaniach związanych z obsługą przesyłek; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2018-06-12 - Rudziniec (śląskie)
przygotowywnie produktów i sporządzanie potraw na kuchnii
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Żagań (lubuskie)
Pomoc w zakładaniu instalacji wentylacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Radom (mazowieckie)
Praca na koszu przyjęciowym
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ,,Chemirol" sp.zo.o. - 2017-06-30 - Cegielnia (warmińsko-mazurskie)
obsługa maszyn, obsługa komputera, ręczny załadunek opn do palet, oddzielanie opon niespełniających kryteriów jakościowych, zdawanie opon do magazynu logistyki
"TWS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta oraz kasy fiskalnej, wykładanie towaru.
MAT-GOR Spółka z o.o. - 2017-06-14 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pomoc przy remontach i wykończeniach mieszkań oraz domów.
KAJKA MICHAŁ ITAC - 2018-01-18 - Brwinów (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej w markecie
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Częstochowa (śląskie)
Koordynacja prac zespołu, zajmowanie się planowaniem i organizacją projektu, monitoring projektu, kompleksowa obsługa kontaktów zgodnie ze standardami firm zagranicznych (Rosja, Ukraina).
ALTEGO SP. Z O.O. - 2018-03-14 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe, doświadczenie w branży automotive; znajomość języka koreańskiego na poziomie native speaker, znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym; kontrolowanie procesów produkcyjnych w firmie; sporządzanie raportów produkcyjnych w j. koreańskim dla zarządu; wdrażanie oraz utrzymywanie standardów produkcyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Gliwice (śląskie)