MANAGER GMINNEJ STREFY ROZWOJU W GMINIE Warszawa oferta pracy SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "EDUKATOR"
Stanowisko: MANAGER GMINNEJ STREFY ROZWOJU W GMINIE
Wynagrodzenie: od 5 600 PLN
Zakres obowiązków: Po zaliczeniu szkolenia obsługa zadań placówki GSR planowanej do uruchomienia na terenie gminy właścicwej dla miejsca zamieszkania kandydata, w tym: 1) wdrażanie celów projektu Akceleratory Biznesu Studentów; 2) wdrażanie celów inicjatywy programowej Gminne Strefy Rozwoju; 3) obsługa zadań placówki Akademickiego Biura karier planowanej do utworzenia na terenie gminy; 4)zarządzanie placówką lokalnego punktu informacji handlowej pracodawcy w tym przygotowanie wniosków kredytowych (zleceniodawcami tylko podmioty gospodarcze); 5) promocja (aktywny udział) w aktywności ruchowej szczególnie biegi, sport siłowy, sztuki walki.
Data publikacji: 2021-04-16
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "EDUKATOR"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LUDWIKA RYDYGIERA 8 BUD.19, 01-793 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Po zaliczeniu szkolenia obsługa zadań placówki GSR planowanej do uruchomienia na terenie gminy właścicwej dla miejsca zamieszkania kandydata, w tym: 1) wdrażanie celów projektu Akceleratory Biznesu Studentów; 2) wdrażanie celów inicjatywy programowej Gminne Strefy Rozwoju; 3) obsługa zadań placówki Akademickiego Biura karier planowanej do utworzenia na terenie gminy; 4)zarządzanie placówką lokalnego punktu informacji handlowej pracodawcy w tym przygotowanie wniosków kredytowych (zleceniodawcami tylko podmioty gospodarcze); 5) promocja (aktywny udział) w aktywności ruchowej szczególnie biegi, sport siłowy, sztuki walki.
Forma zatrudnienia: Kontrakt menedżerski
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|27
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca jednozmianowa; godz. pracy: 08.00-16.00; wynagrodzenie: podstawa + prowizje za efekty ekonomiczne zarządzanym GSR;
Nazwa stanowiska: MANAGER GMINNEJ STREFY ROZWOJU W GMINIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik biura
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "EDUKATOR"
danePracodawcy_nip: 5252589354
danePracodawcy_regon: 14723210400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
Adres pracodawcy:
LUDWIKA RYDYGIERA 8 BUD.19, 01-793 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt bezpośrednio z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: LUDWIKA RYDYGIERA 8
Numer budynku pracodawcy: BUD.19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334101
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik biura
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 16.04.2021
Oferta pracy ważna do: 14.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f77de17bde6f3de32b67a629c63b1f47
Podobne oferty pracy
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; aktualna książeczka sanepidu; obsługa gości restauracji; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
TITO TITO Jarosław Piętak - 2016-04-14 - Gliwice (śląskie)
weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu księgowego;prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych Klientów biura;uzgadnianie sald;prawidłowy obieg dokumentów;bieżący kontakt z obsługiwanymi Klientami.
kontakt przez PUP - 2021-05-10 - Kościerzyna (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-01-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
segregacja odpadów komunalnych i wielkogabarytowych
kontakt przez OHP - 2018-07-04 - Katowice (śląskie)
Praca w zakładzie zajmującym się produkcją opakowań, organizacja pracy działu produkcji, współpraca z mistrzem produkcji. Praca dwuzmianowa w godz. 6-14; 12-20.
"Wropress" Sp.z.o.o. - 2017-02-28 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Doradca klienta
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
kierowca samochodu ciężarowego
KRAJOWY TRANSPORT CIĘŻAROWY TADEUSZ KOŁODZIEJCZYK - 2016-06-16 - Stargard (zachodniopomorskie)
jw
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 375 IM. ORLĄT LWOWSKICH - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie sprawozdań na potrzeby zarządu, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, kontrola merytoryczna dokumentów źródłowych, poziom wykształcenia wyższe ekonomiczne lub rachunkowość i finanse, doświadczenie zawodowe min. 3 lata, umiejętność sporządzania MSR i PSR
HOLLYWOOD S.A. - 2017-06-13 - Sierpc (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Wsola (mazowieckie)
- udział w opracowywaniu koncpecji oraz planowaniu nowych funkcjonalności, - opracowywanie i wdrażanie testów oprogramowania, - rozwój oprogramowania, - przygotowywanie i dbałość o dokumentację projektową.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Cielimowo (wielkopolskie)
Praca w kuchni.
Szkoła Podstawowa Nr 10 - 2016-10-07 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowanie elementów do spawania. Spawanie w zakresie posiadanych uprawnień. Czytanie rysunku technicznego,dokumentacji technologicznej. Stosowanie narzędzi ślusarskich. Obsługiwanie elektronarzędzi.
Rotter-Steel Sp. z o.o. - 2017-03-23 - Wodzisław Śląski (śląskie)
gotowanie posiłków, przygotowywanie dań, receptur, menu; przygotwywanie indywidualnych zamówień na imprezy okolicznościowe i ich kalkulacja, podział pracy w kuchni, dbanie o jakość potraw i gramaturę, ustalanie harmonogramu pracy z kucharzem;
"Firma Turystyczno Handlowa Wieża pod Bocianem", "Biuro Usług Turystycznych SUNNY-TRAVEL" Kowalski Henryk - 2016-10-25 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Uzgadnianie rozrachunków z klientami zagranicznymi
DRUTEX Spółka Akcyjna - 2019-07-30 - Bytów (pomorskie)
kompleksowa obsługa platformy SHOPER ( 2 sklepy). Allegro, Ebay portalu własnego firmy.
P.H. "STEMA" STEFAN BOCZYŁO - 2020-11-04 - Świdnica (dolnośląskie)
- obsługa klienta, sprzątanie, porządkowanie stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Dźwierszno Małe (wielkopolskie)
współpraca z dostawcami, pomoc w pozyskiwaniu nowych dostawców na rynku krajowym i zagranicznym, budowanie bazy danych dostawców, pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Sosnowiec (śląskie)
Zadania• Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnych z bieżacymi potrzebami firmy• Wyszukiwanie i identyfikacja potencjalnych Kandydatów zgodnie z profilem stanowiska• Pozyskiwanie Kandydatów• Uczestniczenie w targach pracy, kreowanie wizerunku firmy jako Pracodawcy• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Kandydatami oraz z Pracownikamioraz* ogólne prace biurowe* opieka nad zatrudnionymi pracownikami ( pomoc w załatwieniu i wyjaśnieniu formalnościzwiazanych z zatrudnieniem)* przygotowanie dokumentów zwiazanych z naliczeniem pensji* przygotowanie umów* dopilnowanie terminów spotkań i zatrudnień* prowadzenie kasy
TecLine GmbH - 2015-11-09 - Niemcy (Niemcy)
prowadzenie zajęć dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kwidzyn (pomorskie)
wykonywanie prac montażowych i remontowych instalacji wodno - kanalizacyjnych i grzewczych; montowanie urządzeń i aparatów sanitarnych, grzewczych; wykonywanie napraw i prac remontowych instalacji
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Czarlin (pomorskie)
Sprzedaż opału,oleju napędowego,gazu butlowego.Przyjmowanie odpadów komunalnych(stare meble,opony,liście,gruz i inne)
KOMUNALNIK Sp. z o.o - 2018-11-27 - Grodków (opolskie)
produkcja foteli dla kolejnictwa,wykonywanie zleceń powierzonych przez brygadzistę,prace porzadkowe na stanowisku pracy,przestrzegfanie zasad BHP
VIPOL SPZO.O. - 2017-05-08 - Zdrój (wielkopolskie)
Zgodnie z zawodemPraca na terenie kraju i zagranicą
"AZET TRANSPORT" Jerzy Puchalski - 2015-12-30 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Charakterystyka pracy: planowanie i koordynacja prac podległych pracowników warsztatów, nadzór nad gospodarką materiałową i sprzętową warsztatu, udział w odbiorach technicznych oraz planowaniu remontów, zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne i materiały eksploatacyjne, awaryjny zakup części oraz rozliczanie pobranych zaliczek, zgłaszanie przełożonym wszelkich nieprawidłowości i sytuacji kryzysowych. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku co najmniej 2-letnie, zdolności organizacyjne oraz umiejętność zarządzania zespołem, znbajomość obowiązujących przepisów prawa budowlanego, prawo jazdy kat. B. Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji można kierować pocztą elektroniczną na adres: henryk.stawarczykl (at) psychiatria.com. Firma skontaktuje się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
SP ZOZ PAŃSTWOWY SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH - 2015-12-02 - Rybnik (śląskie)
utrzymywanie czystości pomieszczeń w placówce służby zdrowia, funkcje pomocnicze przy obsłudze pacjentów, obsługa maszyn sprzątających
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Chorzów (śląskie)
weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu księgowego;prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych Klientów biura;uzgadnianie sald;prawidłowy obieg dokumentów;bieżący kontakt z obsługiwanymi Klientami.
kontakt przez PUP - 2021-05-10 - Kościerzyna (pomorskie)
Obsługa maszyn do konfekcjonowania folii.
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Niepołomice (małopolskie)
weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu księgowego;prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych Klientów biura;uzgadnianie sald;prawidłowy obieg dokumentów;bieżący kontakt z obsługiwanymi Klientami.
kontakt przez PUP - 2021-05-10 - Kościerzyna (pomorskie)