MALARZ KONSTRUKCJI STALOWYCH Kurzętnik oferta pracy EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: MALARZ KONSTRUKCJI STALOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Data publikacji: 2019-04-11
Lokalizacja: Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 19, 13-306 Kurzętnik, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: MALARZ KONSTRUKCJI STALOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali malarze i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali malarze i pokrewni (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wynagrodzenie ustalane indywidualne, uzależnione od posiadanych kwalifikacji pracownika.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 19, 13-306 Kurzętnik, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Kurzętnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kurzętnik
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali malarze i pokrewni
Data dodania oferty pracy: 11.04.2019
Oferta pracy ważna do: 11.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zadania: malowanie - wykonywanie zabezpieczeń antykorozyjnych na konstrukcjach stalowych.
FUGO Sp. z o.o. - 2019-03-11 - Konin (wielkopolskie)
malowanie konstrukcji stalowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "STAL-BUD" Janusz Drozdalski, Hieronim Będzitko s.c. - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
dbanie o porządek i wygląd terenów zielonych, sadzenie roślin
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- Malowanie konstrukcji stalowych.- Wynagrodzenie: od 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe: Malarz Budowalny lub Malarz Samochodowy -lub- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub jako malarz samochodowy. Wymagana umiejętność malowania. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-722-03-16) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Żwirki i Wigury 6, 43-190 Mikołów) lub e-mail: msternik (at) inmet.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO-PROJEKTOWE "INMET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Mikołów (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: szczególowe informacje pod numerem telefonu pracodawcy 34 356 26 32; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, średnie techniczne lub wyższe, umiejętność pracy na stanowisku szwaczki, doświadczenie zawodowe
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2016-10-18 - Lubliniec (śląskie)
montaż rolet
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Poznań (wielkopolskie)
W/g zawodu.
Enerko Energy Sp. z.o.o. - 2019-03-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Pakowanie wyrobu, kontrola wizualna jakości drukowania
CROWN Packaging Polska Sp.z o.o. - 2015-12-30 - Goleniów (zachodniopomorskie)
ZAMIATANIE, MYCIE PODŁÓG, MYCIE OKIEN, WYNOSZENIE ŚMIECI, WYCIERANIE KURZU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. PODSTAWOWE, DOKŁADNOŚĆ, PRACOWITOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ;MIEJSCE PRACY: SĄD REJONOWY W SZCZECINIE UL. KASZUBSKA, UL. NARUTOWICZA, UL. LIMANOWSKIEGO;PRACA W GODZINACH: 15.30-19.30;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: UL. MIESZKA I 73
IMPEL CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pomoc kuchenna
Nieroda Tomasz FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Tomasz Nieroda - 2018-08-27 - Żyznów (podkarpackie)
- cięcie stali;- gięcie stali;- montaz stali.
Mierzwa Andrzej, Firma Budowlana Uslugowo - Remontowa "ANDBUD" Szkolenia BHP - 2019-02-25 - Trzebownisko (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Końskie (świętokrzyskie)
sprzątanie galerii (utrzymanie czystości wewnątrz i zewnątrz budynku)
Badford Continental Sp z o.o. - 2017-10-13 - Tarnów (małopolskie)
Obowiązki- Wsparcie Klientów w zakresie wykorzystania funkcjonalności systemów w modelu SaaS- Mailowa oraz telefoniczna obsługa zgłoszeń Klientów- Analiza procesowa działań Użytkowników- Proponowanie najlepszych rozwiązań optymalizujących procesy realizowane przez UżytkownikówOferujemy- Pracę w młodym i pełnym inicjatywy zespole, którego autorskie programy uzyskują zasięg międzynarodowy- Uczestnictwo w tworzeniu i dostarczaniu nowatorskich usług- Współpraca z działami IT i korzystanie z dokumentacji programistycznej- Możliwość wyboru rodzaju umowy po okresie próbnym- Szansę rozwoju zarówno dla doświadczonych osób, jak i tych bez wcześniejszego doświadczeniaJakie umiejętności z nami rozwiniesz?- Skuteczna komunikacja z Klientem- Trafne odkrywanie potrzeb Użytkowników systemów- Przygotowywanie szkoleń z użytkowania systemów (jeśli tylko chcesz).
ANSTA SP. Z O.O. - 2018-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
malarz
Daniel Rybarski DANPOL - 2016-08-18 - Kościan (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Złotów (wielkopolskie)
- POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ODDZIAŁU ZUS, OBIEGU DOKUMENTACJI,- ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI I PROCESAMI REALIZOWANYMI W WYDZIALE ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK W OPARCIU O OBOWIĄZUJĄCE PRZEPISY PRAWA,- PRAKTYCZNA STRONA USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH.
ODDZIAŁ ZUS W JAŚLE - 2016-03-18 - Brzozów (podkarpackie)
- prowadzenie magazynu (utrzymywanie porządku, znakowanie towarów)- kontrolę dostarczonego towaru pod względem ilościowym i jakościowym- kontrola dokumentacji wewnętrznej magazynowej- rozładunek, załadunek- rejestrowanie zleceń w systemie firmowym (nauczymy Cię)
"JOB IMPULSE POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Staż w firmie BB MULIERProgram stażu do zapoznia w pokoju 37
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Bilcza (świętokrzyskie)
kierowanie samochodem, dostarczanie korespondecji
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Psycholog w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Stanisława Staszica - 2016-04-22 - Chodzież (wielkopolskie)
POMOC W ADAPTACJI DO WARUNKÓW ŻYCIA OSOBOM STARSZYM, CHORYM.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Tomice (dolnośląskie)
wg stanowiska
ZBIGNIEW KOWALIK TECHNIKO - 2015-11-30 - Skuszew (mazowieckie)
Praca w kuchni, samodzielne przygotowywanie posiłków, kontakt z dostawcami i składanie zamówień.
Finance & Property Management - 2016-06-14 - Skorochów (opolskie)
kontrola jakości wyrobów na poszczególnych etapach wytwarzania produktu, kontrola jakości dostaw, odbiór jakościowy wyrobów gotowych, sporządzanie zapisów w formie raportów z kontroli wizualnej i pomiarów, współpraca z wydziałęm produkcyjnym odnoście wykonywanych prac, nadzór nad zapisami i dokumentacją jakościową
MARPOL S.A. - 2018-08-28 - Tychy (śląskie)
kierowanie pojazdami- samochodami ciężarowymi dostawczymi na terenie U.E.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Nowy Świat (łódzkie)
malowanie ścian, sufitów
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)
transport chłodniczy
"TABO" Jarosław Taborek - 2019-02-15 - Rudzienice (warmińsko-mazurskie)