KSIĘGOWY/SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR Żukowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KSIĘGOWY/SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości , składanie deklaracji VAT,nalicznie wynagrodzeń.
Data publikacji: 2016-02-09
Lokalizacja: Żukowo (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Żukowo, powiat: kartuski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości , składanie deklaracji VAT,nalicznie wynagrodzeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żukowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów księgowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość przepisów podatkowych i kadrowych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Adres pracodawcy:
Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kartuski
Gmina pracodawcy: Kartuzy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kartuzy
Ulica pracodawcy: Mściwoja II
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 09.02.2016
Oferta pracy ważna do: 08.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie pełnej księgowości
Licenc. Biuro Rachunkowe "EKSPERT" s.c. Ewa Koczur, Jan Koczur - 2018-01-10 - Radomsko (łódzkie)
Przygotowywanie wyrobów gotowych do wysyłki do klientów; dbanie o kompletność przygotowywanych do wysyłki wyrobów zgodnie z obowiązującą dokumentacją magazynową; obsługa urzadzeń magazynowych (np. owijarki, wózków widłowych nie wymagających uprawnień itp.); wypełnianie dokumentów i raportów związanych z działaniem magazynu, przekazywanie dokumentów zgodnie z ustalonymi zasadami; segergacja towarów tzw. zwrotów; wykonywanie inwentur w magazynie; dbałość o powierzony sprzęt, narzędzia i materiały, zgłaszanie wykrytych usterek i nieprawidlowości; dbałość o zachowanie standardów związanych z BHP i Ochroną Środowiska; przekazywanie innym pracownikom magazynu, przełożonym odpowiednich informacji zapewniających płynne funkcjonowanie całego zakładu; przestrzeganie procedur operacyjnych związanych z funkcjonowaniem magazynu i innych działów związanych; inne prace zlecone przez przełożonego w tym prace porządkowe na magazynie i na terenie firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ALTAX" SPOŁKA Z O.O. - 2016-03-04 - Brodziszewo (wielkopolskie)
Kontrola rachunkowa i formalna dokumentów księgowych oraz ich dekretowanie i ewidencjonowanie, współpraca z odpowiednimi komórkami zakładu w celu przeprowadzania kontroli merytorycznej dokumentów, uzgadnianie i kontrola sald prowadzonych kont analitycznych z kontami syntetycznymi, archiwizowanie dokumentacji księgowej.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-06-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00
Zakład Krawiecko-Kuśnierski FASHION Krzysztof Czajka - 2018-04-19 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie spraw płacowych, podatkowych oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych. Terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, a także prowadzenie ewidencji wymaganej przez ZUS Przygotowywanie imiennych raportów dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, przelewów potrąceń w/w składek w obowiązujących terminach. Obsługa księgowo-finansowa, rozliczanie zadań powiatu i zadań zleconych dofinansowywanych ze środków PFRON. Współpraca w tym zakresie z Zespołem ds. Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Ewidencja i rozliczenia podatkowe (podatki dochodowe, lokalne, VAT, itp.). Dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo - księgowych. Sporządzanie not księgowych, rachunków za pobyt dzieci w pieczy zastępczej z terenu innego powiatu. Prowadzenie rozliczeń między powiatami za dzieci przebywające w pieczy zastępczej. Naliczanie wynagrodzeń, należnych świadczeń i dodatków rodzinie zastępczej zawodowej, prowadzącemu rodzinny dom dziecka, rodzinie zastępczej zawodowej pełniącej funkcję pogotowia rodzinnego oraz rodzinie zastępczej niezawodowej. Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie należności z tytułu odpłatności rodzica lub opiekuna prawnego za pobyt dziecka w pieczy instytucjonalnej, odpłatności rodzica lub opiekuna prawnego za pobyt dziecka w pieczy zastępczej oraz świadczeń pieniężnych nienależnie pobranych. Ściąganie w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji należności z tytułu wydatków na świadczenia z pomocy społecznej, z tytułu opłat określonych przepisami ustaw oraz z tytułu nienależnie pobranych świadczeń. Bieżąca kontrola terminów płatności. Wystawianie upomnień, wezwań do zapłaty i tytułów wykonawczych oraz ich aktualizacja. Prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych. Kontrola realizacji tytułów wykonawczych. Bieżąca współpraca z organami egzekucyjnymi. Przygotowywanie wniosków w sprawach zgłaszania wierzytelności oraz zabezpieczeń wykonania zobowiązań (hipoteka i zastaw skarbowy). Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących: zaliczania wpłat, zaliczania nadpłat na poczet zobowiązań oraz w zakresie udzielania ulg w spłacie zobowiązań. Ewidencjonowanie ulg, dokonywanie umorzeń zobowiązań, przedawnienia zobowiązań. Przygotowywanie wezwań, zawiadomień, postanowień i projektów decyzji w prowadzonych sprawach. Dokonywanie zwrotu nadpłat z tytułu zobowiązań, naliczanie odsetek ustawowych od nieterminowo regulowanych należności. Sprawdzanie pod względem formalno rachunkowym dowodów księgowych dotyczących rachunku dochodów własnych oraz zwrotu nadpłat dochodów; dekretacja dokumentów księgowych. Sporządzanie wymaganej sprawozdawczości oraz przygotowanie danych do opracowania analiz. Naliczanie i aktualizacja opłat należnych z tytułu gospodarowania mieniem. Prowadzenie ewidencji analitycznej składników majątkowych objętych spisem z natury, dokonywanie wyceny i rozliczenia wyników spisu. Naliczanie amortyzacji. Rozliczanie wyników inwentaryzacji. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora PCPR w zakresie posiadanych kwalifikacji i kompetencji zawodowych.Umowa o pracę zawierana na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ - 2016-11-14 - Łęczna (lubelskie)
prowadzenie ewidencji księgowej
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kręciszówka (lubelskie)
Dekretacje dokumentów księgowych. Wprowadzanie dokumentów (faktur) do systemu księgowego. Sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji ZUS. Sporządzanie deklaracji PIT i VAT. Archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Milanówek (mazowieckie)
obsługa firm w zakresie księgowości; prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz obsługa płac i kadr
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Cieszyn (śląskie)
Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, obsługa płacowa pracowników, przygotowywanie danych do planów finansowych, prowadzenie sprawozdawczości GUS oraz PFRON, prowadzenie dokumentacji Urzędu Skarbowego oraz ZUS, wystawianie i ewidencjonowanie faktur VAT oraz sporządzanie deklaracji rozliczeniowych.
Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Informacji Pedagogicznej "WOM" - 2017-05-12 - Rybnik (śląskie)
praca na hali sprzedaży ,obsluga kasy ,obsługa klientów,wykładanie towaru ,praca na stoisku mięsnym
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-10 - Wielichowo (wielkopolskie)
Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości.
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Kłodzko (dolnośląskie)
Praca na budowie - prace murarskie
Firma Remontowo-Budowlana "INODOM" Józef Pawlus - 2016-02-15 - Cięcina (śląskie)
REF DO 30 Zakres: -księgowanie dokumentów,-obróbka dokumenów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,-sporządzanie deklaracji podatkowej i ZUS,
Kancelaria Księgowa Aneta Serafin-Truszkowska - 2017-11-01 - Piaseczno (mazowieckie)
PROWADZENIE NA BIEŻĄCO EWIDENCJI SKŁADNIKÓW MAJĄTKU TRWAŁEGO I OBROTOWEGO, BIEŻĄCE DOKONYWANIE ZMIAN EWIDENCJI MAJĄTKU TRWAŁEGO I OBROTOWEGO, WERYFIKACJA ARKUSZA EFEKTÓW GOSPODARCZYCH ORAZ PRZYJMOWANIE EWIDENCYJNE EFEKTÓW GOSPODARCZYCH, PRZYJMOWANIE NA EWIDENCJĘ EFEKTÓW ZAKOŃCZONYCH ZADAŃ WSPÓLNOTOWYCH NA TO/UE, KONTROLA DOKUMENTÓW ŹRÓDŁOWYCH POWODUJĄCYCH ZMIANY W MAJĄTKU TRWAŁYM, REALIZACJA PLANU AMORTYZACJI MAJĄTKU TRWAŁEGO , ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW ZGODNIE Z WEWNĘTRZNYMI WYMOGAMI WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE EKONOMIA, RACHUNKOWOŚĆ, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU EWIDENCJI ILOŚCIOWO-WARTOŚCIOWEJ MAJĄTKU TRWAŁEGO I OBROTOWEGO, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI I ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, PEŁNA ZDOLNOŚĆ DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH ORAZ KORZYSTANIE Z PEŁNI PRAW PUBLICZNYCH, MIN. 3 LATA PRACY W KOMÓRCE KSIEGOWOŚCIPRACA NA NARUTOWICZA 17 B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
dekretacja i księgowanie dokumentów oraz obsługa procesów księgowych dla klientów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP), przygotowanie sprawozdań finansowych i innych raportów na potrzeby klientów oraz banków, prowadzenie ewidencji kasowej, dbałość o najwyższą jakość procesów księgowych i wprowadzanie usprawnień w zakresie powierzonych obowiązków.Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zabrze (śląskie)
Pełna księgowość - księgowanie dokumentów, rozliczanie transakcji walutowych, sporządzanie deklaracji, kontrola i uzgadnianie kont, prace na systemie Rewizor i Subiekt. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej. Praca na podstawie umowy o pracę na okres próbny - docelowo na czas nieokreślony.
PPHU BOGMAR BOGUSŁAWA JOLANTA BRYCZEK - 2018-04-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie rozrachunków z kontrahentami, rozliczanie transakcji bankowych i kasowych, sporządzanie sprawozdań wewnętrznych, przygotowywanie dokumentów do księgowania, ewidencja faktur w systemie Subiekt.
P.P.H.U. "BOŚ-MET" S.C. DOROTA BOŚ I JAROSŁAW BOŚ - 2017-03-13 - Zblewo (pomorskie)
Roboty ślusarsko-remontowe w służbie utrzymania ruchu (na produkcji). Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (Wapienica).
FIRMA ART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa maszyn przy produkcji opakowań z papieru i tektury. Pakowanie towaru.
DROPAK PRODUKCJA OPAKOWAŃ KARTONOWYCH Agnieszka Krzywińska - 2017-06-27 - Marcinki (wielkopolskie)
Budowa, naprawa, konserwacja instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca w biurze rachunkowym. Wprowadzanie danych do systemu elektronicznego.
LICENCJONOWANE BIURO RACHUNKOWE PROTAX - 2016-06-28 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie pełnej księgowości
OL.BA. POLAND Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Myszków (śląskie)
podatkowa księga przychodów i rozchodów , rejestry VAT , pełna księgowość. CV - proszę przesłać na adres: m.pasternak (at) pup.rzeszow.pl z zaznaczeniem stanowiska pracy .
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizowanie zajęć terapeutycznych, prowadzenie dokumentacji, kierowanie procesem wychowawczym, współpraca ze szkołami.
Placowka Opiekuńczo-Wychowawcza - 2016-02-01 - Staw Kunowski (świętokrzyskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych, podejmowanie działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Olesno (opolskie)
Konserwator systemów komputerowych i sieci
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Prowadzenie rozliczeń podatkowych firm, prowadzenie książki rozchodów i przychodów, ryczałt, obliczanie podatku VAT, rozliczenia ZUS
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Puławy (lubelskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe - ekonomiczne oraz doświadczenie w prowadzeniu księgowości. CV wysyłać na adres praca (at) simarltd.pl.
SIMAR LTD SP. Z O.O. - 2017-11-17 - Rybnik (śląskie)
naprawy maszyn i urządzeń pod ziemią, remonty maszyn i urządzeń pod ziemią. Praca w w systemie 4-ro zmianowym. Kontakt telefoniczny lub CV na adres:biuro (at) mrbogdanka.pl lub za pośrednictwem strony www.mrbogdanka.pl/kariera/.
MR Bogdanka Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Bogdanka (lubelskie)