KSIĘGOWY Oświęcim oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentów kadrowo-płacowych, zakładanie i weryfikacji akt osobowych, księgowanie faktur, księgowanie wyciągów bankowych, bezpośredni kontakt z klientem
Data publikacji: 2019-03-04
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie dokumentów kadrowo-płacowych, zakładanie i weryfikacji akt osobowych, księgowanie faktur, księgowanie wyciągów bankowych, bezpośredni kontakt z klientem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu płatnik
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 27, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
osoba bezrobotna dla której ustalono II profil pomocy i subsydiowane zatrudnienie jest uwzględnione w Indywidualnym Planie Działania
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Wadowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wadowice
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 21.03.2019
Oferta pracy ważna do: 01.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
spawanie elementów konstrukcyjnych
AdinPol Spółka Cywilna Alicja Kałużna, Natalia Wierzbicka - 2016-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw płacowych, podatkowych oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych. Terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, a także prowadzenie ewidencji wymaganej przez ZUS Przygotowywanie imiennych raportów dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, przelewów potrąceń w/w składek w obowiązujących terminach. Obsługa księgowo-finansowa, rozliczanie zadań powiatu i zadań zleconych dofinansowywanych ze środków PFRON. Współpraca w tym zakresie z Zespołem ds. Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Ewidencja i rozliczenia podatkowe (podatki dochodowe, lokalne, VAT, itp.). Dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo - księgowych. Sporządzanie not księgowych, rachunków za pobyt dzieci w pieczy zastępczej z terenu innego powiatu. Prowadzenie rozliczeń między powiatami za dzieci przebywające w pieczy zastępczej. Naliczanie wynagrodzeń, należnych świadczeń i dodatków rodzinie zastępczej zawodowej, prowadzącemu rodzinny dom dziecka, rodzinie zastępczej zawodowej pełniącej funkcję pogotowia rodzinnego oraz rodzinie zastępczej niezawodowej. Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie należności z tytułu odpłatności rodzica lub opiekuna prawnego za pobyt dziecka w pieczy instytucjonalnej, odpłatności rodzica lub opiekuna prawnego za pobyt dziecka w pieczy zastępczej oraz świadczeń pieniężnych nienależnie pobranych. Ściąganie w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji należności z tytułu wydatków na świadczenia z pomocy społecznej, z tytułu opłat określonych przepisami ustaw oraz z tytułu nienależnie pobranych świadczeń. Bieżąca kontrola terminów płatności. Wystawianie upomnień, wezwań do zapłaty i tytułów wykonawczych oraz ich aktualizacja. Prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych. Kontrola realizacji tytułów wykonawczych. Bieżąca współpraca z organami egzekucyjnymi. Przygotowywanie wniosków w sprawach zgłaszania wierzytelności oraz zabezpieczeń wykonania zobowiązań (hipoteka i zastaw skarbowy). Prowadzenie postępowań w sprawach dotyczących: zaliczania wpłat, zaliczania nadpłat na poczet zobowiązań oraz w zakresie udzielania ulg w spłacie zobowiązań. Ewidencjonowanie ulg, dokonywanie umorzeń zobowiązań, przedawnienia zobowiązań. Przygotowywanie wezwań, zawiadomień, postanowień i projektów decyzji w prowadzonych sprawach. Dokonywanie zwrotu nadpłat z tytułu zobowiązań, naliczanie odsetek ustawowych od nieterminowo regulowanych należności. Sprawdzanie pod względem formalno rachunkowym dowodów księgowych dotyczących rachunku dochodów własnych oraz zwrotu nadpłat dochodów; dekretacja dokumentów księgowych. Sporządzanie wymaganej sprawozdawczości oraz przygotowanie danych do opracowania analiz. Naliczanie i aktualizacja opłat należnych z tytułu gospodarowania mieniem. Prowadzenie ewidencji analitycznej składników majątkowych objętych spisem z natury, dokonywanie wyceny i rozliczenia wyników spisu. Naliczanie amortyzacji. Rozliczanie wyników inwentaryzacji. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora PCPR w zakresie posiadanych kwalifikacji i kompetencji zawodowych.Umowa o pracę zawierana na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ - 2016-11-14 - Łęczna (lubelskie)
księgowanie wpłat z wyciągów bankowych, wpłat gotówkowych w programie Komornik SQL, dokonywanie przelewów bieżących rachunków, prowadzenie zapisów w księdze pieniężnej, sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald, sporządzanie półrocznych i rocznych sprawozdań MS-Kom 23, prowadzenie rozrachunków kancelarii, dokonywanie zapisów księgowych w karcie rozliczeniowej akt egzekucyjnych z jednoczesnym załączaniem do akt dowodów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Zduńska Wola (łódzkie)
prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiazującymi zasadami rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Radków (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Kraków (małopolskie)
Operator urządzeń CNC
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SKALA K.NOWACKI, A.WĘSIERSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-03 - Brusy (pomorskie)
przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w ramach projektów UE (głównie projekty inwestycyjne), opracowanie studium wykonalności i biznesplanów, przygotowanie analiz i prognoz finansowych, kontakt z klientem w celu pozyskania niezbędnych informacji do projektów
EUROGRANT Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Tarnów (małopolskie)
WEryfikacja i dekretacja dokumentów księgowych, ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych, sporządzanie dokumentów kadrowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Reda (pomorskie)
Księgowanie dokumentów,obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Lublin (lubelskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru, przygotowanie przesyłek
OXYWENT S.C. - 2016-05-24 - Kazimierzówka (lubelskie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Wałbrzych (dolnośląskie)
wg stanowiska pracy
TOMGAL S.C. Krzysztof Galos, Tomasz SZerment - 2016-04-19 - Brzoskwinia (małopolskie)
technolog produkcji
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Kraków (małopolskie)
wg. stanowiska
DORADCA PODATKOWY ALBERT KOKOSZKA - 2017-09-20 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- Praca na hali sprzedaży-Obsługa kasy-Obsługa klientów-Wykładanie towaru
DINO POLSKA S. A. - 2017-04-28 - Człuchów (pomorskie)
obsługa i kontrola maszyny formującej szkło
IRENA HOLDING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ewidencji księgowej i bieżących rozliczeń, księgowanie faktur, sporządzanie raportów finansowych, obsługa programów księgowych, wyjazdy służbowe do Niemiec
BRUSS TRANS SPÓŁKA Z O.O. - 2018-08-30 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa gości hotelowych, przygotowywanie sali konsumenckiej, przyjmowanie zamówień, uwag i reklamacji gości. Serwowanie potraw i napojów. Praca również w weekendy.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Piwniczna-Zdrój (małopolskie)
organizowanie zajęć wychowawczo-edukacyjnych z dziećmi w wieku przedszkolnym
Klub Zabawy Twórczej "TYGRYSEK ED" Elżbieta Dudek-Ruszil - 2017-12-07 - Wieliczka (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Mysłakowice (dolnośląskie)
prace pomocnicze w dziale księgowości
PPHU DOLUX-M Lubiejewski Leszek Boreczno - 2016-11-17 - Boreczno (warmińsko-mazurskie)
Prace dekarskie,Montaż pokryć dachowycy,Prace murarskie,Zakładanie i mo0ntaz rynien,Zbijanie wiązów,Wykonywanie konstrukcji budynków,Wykonywanie elementów drewnianych, boazerii,Docinanie elementów konstrukcji drewnianych.Zacinanie krokwi i wycinanie wzorów na krokwiach.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Cekcyn (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż pieczywa. Wymagana książeczka sanepidowska. Praca na pół etatu w okresie próbnym, potem na pełny etat.
Kłos M.Kurzyca S.J - 2016-10-18 - Mysłowice (śląskie)
Prowadzenie pełnej księgowości w firmie
POLDIM-BUD SP. Z O.O. - 2018-10-12 - Dąbrówka Wisłocka (podkarpackie)
zgodny ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW PREFABET KURZĘTNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-28 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Zbieranie truskawek na plantacji truskawek w Dolaszewie. Stawka: 3 zł za koszyczek (łubiankę) zebranych truskawek.
GOSPODARSTWO ROLNE MARIA MALINOWSKA - 2016-06-07 - Dolaszewo (wielkopolskie)
1.księgowanie operacji gospodarczych za pomocą programu komputerowego,2.sporządzanie sprawozdań finansowo-księgowych miesięcznych i kwartalnych,3.prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności rejestracja operacji gospodarczych w sposób prawidłowy, kompletny i systematyczny,4.rejestracja zaangażowania wydatków bieżących,5.weryfikacja i uzgadnianie obrotów i sald,6.prawidłowe i terminowe sporządzanie list płac za pomocą komputerowego programu w oparciu o aktualne przepisy i zarządzenia wewnętrzne,7.obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych w oparciu o przedłożone dokumenty przez pracowników oraz bieżące i prawidłowe prowadzenie kartotek zasiłkowych pracowników,8.sporządzanie przelewów wynikających z listy płac,9.prowadzenie pełnej dokumentacji niezbędnej do sporządzenia list płac w tym dokumentacji ZUS związanej z dokonywanymi wypłatami,10.prowadzenie spraw i rozliczeń związanych z zajęciami komorniczymi wynagrodzeń pracowników,11.wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków do celów emerytalno-rentowych dla pracowników i byłych pracowników oraz zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników,12.sprawdzanie zgodności rachunków i faktur pod względem formalno-rachunkowym,13.prowadzenie obsługi kasowej,14.przestrzeganie ustalonego w zakładzie czasu pracy,15.przestrzeganie regulaminu pracy i porządku ustalonego w Centrum,16.dbanie o dobro zakładu pracy, chronienie jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę.
Centrum Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Uzależnieniom - 2018-02-22 - Bytom (śląskie)
Wykonywanie operacji finansowych na kontach lub rachunkach klienta.Weryfikacja faktur oraz wprowadzanie danych do systemu. Bieżąca kontrola dokumentów księgowych i zapisów na kontach.Rozwiązywanie niezgodności w fakturach Przygotowanie i raportowanie zestawień księgowych Kontakt z klientem. Praca w godzinach od 8-16
Monier Braas Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Opole (opolskie)
jw.
KRAJOWY ZWIĄZEK REWIZYJNY SPÓŁDZIELNI "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" - 2019-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowa - dekretacja i księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Myszków (śląskie)