KSIĘGOWY Ostróda oferta pracy Biuro Rachunkowe Robert Kaszlejew Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, VAT
Data publikacji: 2019-05-27
Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe Robert Kaszlejew Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jaracza 26 C, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, VAT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.05.2019
Data zakończenia pracy: 26.05.2021
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
Biuro Rachunkowe Robert Kaszlejew Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ostródzki
Gmina pracodawcy: Ostróda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostróda
Ulica pracodawcy: Jana III Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 27.05.2019
Oferta pracy ważna do: 27.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f857719e833374987315243eac420995
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie i wydawanie potraw, sprzedaż art. spożywczych
PHU Lubinpex Sp. z o.o. - 2017-10-25 - Lubin (dolnośląskie)
Prace ogólnobudowlane ze specjalnym uwzględnieniem budowy saun drewnianych ogrzewanych systemem naturalnym.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Ciućkowo (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji księgowej, sporzadzanie i rozliczanie deklaracji ZUS, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
transportowanie towarów i ukladanie ich na paletach, załadunek i rozładunek samochodów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI, HANDLU I USŁUG"JANEX'SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Norki (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Lipsko (mazowieckie)
Zakres podstawowych zadań: 1) wydawanie decyzji administracyjnych; 2) uzgadnianie projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka; 3) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znaczącym wkładem w stworzenie każdego wniosku o dofinansowanie na działania inwestycyjne; 5) realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie większej ilości dokumentów niż przy inwestycjach realizowanych tylko ze środków budżetu Miasta; 6) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wstępnych założeń projektowych; 7) analizy kosztowe planowanych do wykonania przyszłych inwestycji wraz z bieżącymi korektami kosztów inwestycji planowanych do współfinansowania w ramach funduszy UE (częste korekty przed złożeniem wniosku w celu dostosowania się do wymogów instytucji dofinansowującej); 8) tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bieżącą analizą ryzyka przy jej tworzeniu dla każdej z inwestycji; 9) nadzór nad realizację zlecanych inwestycji; 10)dbanie o właściwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiektów stanowiących własność Gminy, w szczególności przez: a) zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbiorów robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach; b) pozyskiwanie od innych organów, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii, zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór; d) w przypadku braku obowiązku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokumentów, stanowiących podstawę wykonania robót remontowo budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń; e) w przypadku, jeżeli do wykonania prac przygotowawczych lub robót remontowo budowlanych niezbędne jest wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, koordynowanie uzyskanej przez Wydział Gospodarki Nieruchomości w imieniu inwestora zgody właściciela na prowadzenie robót oraz ustalenie sposób, zakresu i terminu korzystania z nieruchomości oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytułu; f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami, wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo-budowlanego; g) przygotowanie projektów umów oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień; h) zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu remontu, a w przypadku nałożenia takiego obowiązku występowanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego; i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu: instalacji i urządzeń związanych z nim; j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o której mowa w pkt i) zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków spoczywających na zarządcy, a dotyczących utrzymania przekazanego obiektu budowlanego; k) zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych i innych nie wymagających pozwolenia na budowę; l) nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach; m) przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy; n) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji; o) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych; p) ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem; q) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesi ecy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2019 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Urząd Miasta Ustka - 2019-03-18 - Ustka (pomorskie)
jw
ACCOMMODATIONWARSAW24 GRZEGORZ CHRZANOWSKI - 2018-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
wymagana wiedza z zakresu elektrotechniki i mechanikiumiejętność obsługi aparatury kontrolno-pomiarowej oraz maszyn CNCbrak przeciwwskazań do pracy na wysokościmile widziane doświadczenie w pracy w dziale utrzymania ruchuBieżące serwisowanie oraz montaż maszyn i urządzeń na terenie zakładu, prowadzenie dokumentacji z prowadzonych prac.3 zmiany: 7-15, 15-23, 23-7wynagrodzenie: 17 zł brutto/h
Kuźnia Ostrów Wielkopolski Sp. z o.o. - 2019-01-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
praca na rzecz mieszkańca domu opieki społecznej.
Dom Pomocy Społecznej "Kombatant" - 2019-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Łowicz (łódzkie)
Kadry, płace, ZUS, pełna księgowość w Sp. z o.o.
POL-ART MEBLE SP. Z O.O. - 2017-07-12 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
kompletacja, pakowanie produktów, składanie opakowań, umowa o pracę tymczasową, wynagrodzenie 12,35 zł brutto/h
EMAT HRC ELŻBIETA MATYSIAK - 2017-09-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
sporządzanie ksiąg handlowych, sporządzanie deklaracji,inne zgodnie z potrzebą
Biuro Rachunkowe Anna Gembicka - 2017-04-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie dokumentów finansowych, ewidencja, obsługa programów księgowo-bankowych, dekretowanie dokumentów, wystawianie faktur.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego - 2018-09-26 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
PRZYGOTOWANIE I PROWADZENIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH Z ZAKRESU POŻAROWEGO, GWO,, MEDYCZNEGO, ADN, ADR, PRZEWOZU ŁADUNKÓW NIEBEZPIECZNYCH.POMOC W PRZYGOTOWANIU I PROWADZENIU ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W RAMACH OSRM.PROWADZENIE DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ.NADZÓR TECHNICZNY NAD EKSPLOATACJA I PRAWIDŁOWYM WYKORZYSTYWANIEM SPRZĘTU ( W TYM INFORMATYCZNEGO) APARATURY I URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH OŚRODKA.WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (POŻARNICZE).OBSŁUGA KOMPUTERA.MINIMUM 5 LAT DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE.UMOWA NA CZAS PRÓBNY Z MOŻLIWOŚCIĄ ZAWARCIA UMOWY NA CZAS NIEOKREŚLONY.cv na adres email : a.druchniak (at) am.szczecin.pl
Akademia Morska - 2018-08-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pomoc przy tapicerowaniu mebli samochodowych i pokojowych (mozliwość przyuczenia)
TAPICER Arkadiusz Przystup - 2018-10-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Straszyn (pomorskie)
roboty budowalne zgodne z zawodemPraca w godz. 7-15 na okres 1 roku
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "EKOBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2016-07-29 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie z zasasdami pakowania bielizny i inne
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
organizowanie sieci sprzedaży; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z indyjskimi lub nepalskimi kontrahentami; monitorowanie na bieżąco rynku.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Transport krajowy i międzynarodowy
PUH "ZI-BI" Zbigniew Kopera - 2018-08-07 - Mielec (podkarpackie)
Prowadzenie zapisów w ewidencji księgowej, sporządzanie deklaracji VAT 7, VAT EU, CIT 8, sporządzanie dokumentacji do ZUS, sporządzanie bilansu, rachunków zysków i strat, sprawozdań GUS, kadry i płace. Godz. pracy 08.30 - 16.30
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa maszyn, narzędzi do obróbki plastycznej
METALTECH Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Ciechanów (mazowieckie)
Kontrola inspekcyjna wyrobów gotowych, prowadzenie dokumentacji jakościowej, udział w przeprowadzaniu analiz i badań.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Jasło (podkarpackie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Lipsko (mazowieckie)
Wycena wartości aktywów netto funduszu, przeprowadzanie kalkulacji wartości aktywów netto, rozpatrzenie wpływu poszczególnych elementów funduszu na wartość funduszu, dokonanie rozliczenia - strona księgowa, porównanie i potwierdzenie wartości kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych z bilansem, badanie odchyleń, weryfikacja pozycji według listy z zachowaniem procedur wymaganych przez klienta i SSB, terminowe dostarczanie wyników, weryfikacja wyceny funduszy w razie potrzeby, udział w projektach wewnątrz departamentu, aktywny udział w treningu i rozwoju umiejętności innych członków grupy według wymagań, aktywna postawa mająca na celu zmianę procesów i procedur z zachowaniem odpowiedniej dokumentacji, komunikacja - rozwiązuje problemy wskazane przez starszych księgowych oraz kierownika informując w/w osoby o postępach.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Gdańsk (pomorskie)
Konserwacja, naprawa pomp instalacji wodno-kanalizacyjnej, diagnozowanie i usuwanie usterek.
PRIMA SA FABRYKA PIERŚCIENI TŁOKOWYCH - 2016-12-05 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Dąbrówno (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie księgowości
HOTEL SENATOR s.c. Prokop i s-ka - 2016-12-06 - Starachowice (świętokrzyskie)