KSIĘGOWY Głogów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Ewidencja kosztów , planowanie kosztówbudżetowanie. Analiza odchyleń. Plan kont. Amortyzacja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.Rozliczanie wynagrodzeń oraz czsu pracy.Rozliczeanie z PFRON.Rozliczanie z Urzedem Skarbowym. Analiza ekonomiczno-finansowa.
Data publikacji: 2017-10-02
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ewidencja kosztów , planowanie kosztówbudżetowanie. Analiza odchyleń. Plan kont. Amortyzacja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.Rozliczanie wynagrodzeń oraz czsu pracy.Rozliczeanie z PFRON.Rozliczanie z Urzedem Skarbowym. Analiza ekonomiczno-finansowa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: usługi rachunkowe, kadrowew i płacowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 02.10.2017
Oferta pracy ważna do: 30.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nauczanie w szkole podstawowej, 2-3 dni w tygodniu
SZKOŁA PODSTAWOWA W ŚMIŁOWICACH - 2017-09-01 - Śmiłowice (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Lubań (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
EKOPLON So. z o. o. S. K. - 2015-12-07 - Szydłów (świętokrzyskie)
- Zakres obowiązków:4.1 - KOORDYNOWANIE PRACY PROJEKTU, A W SZCZEGÓLNOŚCI:1. Pomoc we wdrożeniu projektu w zakresie doboru obsady, szkolenia Konsultantów, planowania grafików, testów narzędzi informatycznych oraz telekomunikacyjnych, przygotowania do obsługi projektu.2. Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników efektywności (KPI).3. Planowanie oraz efektywne zarządzanie zasobami dedykowanymi do realizacji projektu, w tym: Kontrola dostępności Konsultantów w zakresie wymaganej obsady projektu; Zgłaszanie Kierownikowi Projektu zapotrzebowania na nowych pracowników. Udział w spotkaniach rekrutacyjnych z przedstawicielami działu HR (weryfikacje językowe, merytoryczne).4. Kontrola efektywności pracy Konsultantów - m.in. poprawność i punktualność logowania Konsultantów, czas przerw, czas rozmów, absencje, fluktuacja, rozliczenie nadgodzin.5. Kontrola kompletności dokumentacji kadrowej w zakresie wniosków urlopowych, przepustek, formularzy zwolnień lekarskich (L4).6. Zgłaszanie do przełożonych spraw kadrowych (nieobecności, brak zaangażowania, problemy dyscyplinarne).7. Odpowiedzialność za wdrożenie do pracy nowych pracowników.8. Stała współpraca z Kierownikiem Projektu w zakresie obsługi projektów.9. Udział w spotkaniach roboczych organizowanych pod nadzorem Kierownika Projektu, odbywających się w zależności od potrzeb.4.2 - KONTROLA JAKOŚCI/MERYTORYKA:1. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad projektem.2. Udzielanie Konsultantom pomocy merytorycznej z zakresu przydzielonych projektów sytuacje niestandardowe, trudne pytania, skargi, reklamacje, brak informacji/wytycznych.3. Przekazywanie Konsultantom nowych informacji pojawiających się podczas obsługi projektu oraz weryfikacja ich wiedzy w tym zakresie.4. Bieżący monitoring (odsłuchy rozmów, telefony kontrolne, ustna lub pisemna weryfikacja wiedzy Konsultanta).5. Prowadzenie coachingu zgodnie z otrzymanymi wytycznymi.6. Przygotowanie raportów z coachingu i monitoringu.7. Prowadzenie warsztatów doszkalających i uzupełniających dla Konsultantów.8. Zgłaszanie Kierownikowi Projektu potrzeby przeprowadzania szkoleń rozwijających kompetencje Konsultantów.4.3 - ADMINISTROWANIE I ZARZĄDZANIE PRACĄ SALI:1. Terminowe otwieranie i zamykanie projektów.2. Kontrola poprawności działania aplikacji obsługowych.3. Kontrola poprawności działania komunikatów.4. Przydział i kontrola stanowisk do obsługi poszczególnych linii biznesowych.5. Kontrola poprawności logowania Konsultantów.6. Przydział zadań Konsultantom gwarantujący maksymalne wykorzystanie stanowisk, w tym prawidłowy przydział grup, elastyczne zarządzanie obsadą.7. Przygotowanie danych do rozliczenia kosztów osobowych i telekomunikacyjnych w zależności od potrzeb.8. Informowanie działu IT, Kierownika Projektu, Dyrektora Operacyjnego o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń technicznych i aplikacji.4.4 - PROCESY GRUPOWE:1. Realizowanie zadań zgodnie z wymogami certyfikacji procesów grupowych (m.in. TOPS, BEST).4.5 - CLEAN DESK POLICY (POLITYKA CZYSTEGO BIURKA):1. Egzekwowanie przestrzegania zasad polityki Clean Desk Policy przez podległy zespół pracowników poprzez bieżącą kontrolę porządku na stanowiskach pracy i przyległej powierzchni operacyjnej, a w szczególności kontrolę: Przestrzegania zakazu wnoszenia na powierzchnię operacyjną okryć wierzchnich, torebek, plecaków, toreb itp. Przestrzeganie zakazu wnoszenia na powierzchnię operacyjną urządzeń elektronicznych umożliwiających zapisywanie lub transmisję dźwięku i/lub obrazu, jak: telefony komórkowe, iPady, iPody, kamery, aparaty fotograficzne, smartfony, tablety, phablety, laptopy, notebooki, czytniki E-booków, odtwarzacze MP3, pamięci przenośne, dyktafony. Przestrzegania zakazu trzymania na biurkach rzeczy innych niż wskazane przez pracodawcę, niezbędnych do wykonywania pracy. Przestrzegania zakazu wieszania odzieży na oparciach foteli i krzeseł. Przestrzeganie zakazu umieszczania na parapetach okien i obok biurek jakichkolwiek rzeczy niewskazanych przez pracodawcę. Porządku na biurkach.2. Sporządzanie codziennego raportu kontroli realizacji zasad polityki Clean Desk i przesyłanie go do Kierownika Projektu lub innej, wskazanej przez pracodawcę osoby.4.6 - Wykonywanie innych zadań związanych z pracą, zlecanych przez bezpośredniego przełożonego, Dyrektora Centrum lub Zarząd, a które nie są niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.5. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI: 5.1 - Wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z aktualnymi procedurami obowiązującymi w Spółce.5.2 - Supervisor odpowiada za czystość i estetykę stanowiska pracy oraz pomieszczeń, w których wykonuje swoje obowiązki jak również za czystość i estetykę pomieszczeń socjalnych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na 3 miesiące. Kolejna na umowa na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym i ruchomym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-22:00 + dni wolne od pracy: wszystkie, w zależności od grafiku i świąt obsługiwanego rynku. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata.
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Katowice (śląskie)
- Miejsce pracy Tczew- Wynagrodzenie do uzgodnienia, po okresie wstępnym możliwość zatrudnienia w opraciu o umowę o pracę-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 570-712-830 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00
ADMIRAŁ DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Tczew (pomorskie)
wypiek ciast i tortów
PSS SPOŁEM w Lubinie - 2017-08-11 - Lubin (dolnośląskie)
dekretowanie i księgowanie dok księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami - sporządzanie okresowych raportów i zestawień- przygotowywanie przelewów bankowych- uzgadnianie sald kont księgowych- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami- raportowanie do NBP, GUS- przygotowywanie dokumentacji z zakresu cen transferowych- archiwizowanie dokumentów- współpraca z innymi działami
Prime Food sp. z o.o. - 2016-08-03 - Przechlewo (pomorskie)
pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Oleszno (kujawsko-pomorskie)
samodzielne przygotowywanie posiłków - żywienie zbiorowe
PPH-U Sp.c. H.Kowalski, J.Kowalska - 2017-08-18 - Bełchatów (łódzkie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe - ekonomiczne oraz doświadczenie w prowadzeniu księgowości. Wynagrodzenia do ustalenia podczas rozmowy z pracodawcą. CV wysyłać na adres praca (at) simarltd.pl. CV wysyłać na adres praca (at) simarltd.pl.
SIMAR LTD SP. Z O.O. - 2018-01-19 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, wypełnianie deklaracji podatkowych
Biuro Rachunkowe Gabriela Golec - Plaszczymąka - 2016-01-21 - Piekary Śląskie (śląskie)
odpowiedzialność za relacje firmy z klientami wietnamskimi, telefoniczna i osobista obsługa klientów w języku wietnamskim, aktywne pozyskiwanie klientów wietnamskich
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kompletowanie i prowadzenie dokumentacji działu finansowego, ewidencjonowanie korespondencji, kompletowanie dokumentacji finansowej do archiwum, obsługa programu depozytowego;
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Trasy - kraje UE
USŁUGI TRANSPORTOWE SYLWESTER WALENDZEWICZ - 2018-03-23 - Suwałki (podlaskie)
Kontrola formalno-rachunkowa dowodów do zapłaty, ewidencja przychodów, windykacja należności, analiza księgowań na kontach.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Otwock (mazowieckie)
Szycie i naprawa odzieży w tym odzieży ślubnej i wizytowej.
The Zip Yard Ltd - 2018-01-24 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
-Obsługa klienta przy ladzie, krojenie wędlin, serów, porcjowanie mięsa,- Miejsce pracy: CARREFOUR, Tczew ul. Braci Grimm 4- Praca 2-zmianowa: 6:00-14:00; 13:30-21:30- Kontakt: tel. 58 530-53-53 - Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: tczew_braci_grimm_personalny (at) carrefour.com
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-29 - Tczew (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
jw.
Biuro Rachunkowości s.c. Jan Słupik i Elżbieta Słupik - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Ręczne pakowanie makaronu w paczki po 250 gram, a natępnie pakowanie do kartonu po 40 sztuk. 45 kartonów na 8 godzin.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Częstochowa (śląskie)
Księgowanie faktur, raportów kasowych, wyciągów bankowych, poleceń księgowania po uprzedniej dekretacji;
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Bytom (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Namysłów (opolskie)
Przygotowywanie posiłków, obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-02-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
układanie,archiwizowanie dokumentów,księgowanie w rejestrze dat,sporządzanie listy płac
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Chrzanów (małopolskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łabiszyn (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie działu eksploatacji dróg. Nadzór i powadzenie prac związanych z konsewacją i bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i terenów zieleni.
WOLBROMSKI ZAKŁAD WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI, GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Wolbrom (małopolskie)
wg stanowiska
"Jonex" Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-08-18 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
kelner/ sprzedawca
DUET VERONA Pizzeria Aneta Płóciennik - 2016-03-03 - Mirosławiec (zachodniopomorskie)