KSIĘGOWY Głogów oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: KSIĘGOWY

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Ewidencja kosztów , planowanie kosztówbudżetowanie. Analiza odchyleń. Plan kont. Amortyzacja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.Rozliczanie wynagrodzeń oraz czsu pracy.Rozliczeanie z PFRON.Rozliczanie z Urzedem Skarbowym. Analiza ekonomiczno-finansowa.

Data publikacji: 2017-10-02

Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ewidencja kosztów , planowanie kosztówbudżetowanie. Analiza odchyleń. Plan kont. Amortyzacja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.Rozliczanie wynagrodzeń oraz czsu pracy.Rozliczeanie z PFRON.Rozliczanie z Urzedem Skarbowym. Analiza ekonomiczno-finansowa.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: głogowski

Gmina pracodawcy: Głogów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Głogów

Ulica pracodawcy: Piaskowa

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: usługi rachunkowe, kadrowew i płacowe

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 02.10.2017

Oferta pracy ważna do: 30.10.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO R8/3649-1329/17 - 1 009,5 - 1 574,5 PLN

nauczanie w szkole podstawowej, 2-3 dni w tygodniu
SZKOŁA PODSTAWOWA W ŚMIŁOWICACH - 2017-09-01 - Śmiłowice (kujawsko-pomorskie)

KSIĘGOWY/A - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Lubań (dolnośląskie)

KSIĘGOWY/A - od 5 000 PLN

w/g stanowiska
EKOPLON So. z o. o. S. K. - 2015-12-07 - Szydłów (świętokrzyskie)

SUPERVISOR - od 5 900 PLN

- Zakres obowiązków:4.1 - KOORDYNOWANIE PRACY PROJEKTU, A W SZCZEGÓLNOŚCI:1. Pomoc we wdrożeniu projektu w zakresie doboru obsady, szkolenia Konsultantów, planowania grafików, testów narzędzi informatycznych oraz telekomunikacyjnych, przygotowania do obsługi projektu.2. Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników efektywności (KPI).3. Planowanie oraz efektywne zarządzanie zasobami dedykowanymi do realizacji projektu, w tym: Kontrola dostępności Konsultantów w zakresie wymaganej obsady projektu; Zgłaszanie Kierownikowi Projektu zapotrzebowania na nowych pracowników. Udział w spotkaniach rekrutacyjnych z przedstawicielami działu HR (weryfikacje językowe, merytoryczne).4. Kontrola efektywności pracy Konsultantów - m.in. poprawność i punktualność logowania Konsultantów, czas przerw, czas rozmów, absencje, fluktuacja, rozliczenie nadgodzin.5. Kontrola kompletności dokumentacji kadrowej w zakresie wniosków urlopowych, przepustek, formularzy zwolnień lekarskich (L4).6. Zgłaszanie do przełożonych spraw kadrowych (nieobecności, brak zaangażowania, problemy dyscyplinarne).7. Odpowiedzialność za wdrożenie do pracy nowych pracowników.8. Stała współpraca z Kierownikiem Projektu w zakresie obsługi projektów.9. Udział w spotkaniach roboczych organizowanych pod nadzorem Kierownika Projektu, odbywających się w zależności od potrzeb.4.2 - KONTROLA JAKOŚCI/MERYTORYKA:1. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad projektem.2. Udzielanie Konsultantom pomocy merytorycznej z zakresu przydzielonych projektów sytuacje niestandardowe, trudne pytania, skargi, reklamacje, brak informacji/wytycznych.3. Przekazywanie Konsultantom nowych informacji pojawiających się podczas obsługi projektu oraz weryfikacja ich wiedzy w tym zakresie.4. Bieżący monitoring (odsłuchy rozmów, telefony kontrolne, ustna lub pisemna weryfikacja wiedzy Konsultanta).5. Prowadzenie coachingu zgodnie z otrzymanymi wytycznymi.6. Przygotowanie raportów z coachingu i monitoringu.7. Prowadzenie warsztatów doszkalających i uzupełniających dla Konsultantów.8. Zgłaszanie Kierownikowi Projektu potrzeby przeprowadzania szkoleń rozwijających kompetencje Konsultantów.4.3 - ADMINISTROWANIE I ZARZĄDZANIE PRACĄ SALI:1. Terminowe otwieranie i zamykanie projektów.2. Kontrola poprawności działania aplikacji obsługowych.3. Kontrola poprawności działania komunikatów.4. Przydział i kontrola stanowisk do obsługi poszczególnych linii biznesowych.5. Kontrola poprawności logowania Konsultantów.6. Przydział zadań Konsultantom gwarantujący maksymalne wykorzystanie stanowisk, w tym prawidłowy przydział grup, elastyczne zarządzanie obsadą.7. Przygotowanie danych do rozliczenia kosztów osobowych i telekomunikacyjnych w zależności od potrzeb.8. Informowanie działu IT, Kierownika Projektu, Dyrektora Operacyjnego o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń technicznych i aplikacji.4.4 - PROCESY GRUPOWE:1. Realizowanie zadań zgodnie z wymogami certyfikacji procesów grupowych (m.in. TOPS, BEST).4.5 - CLEAN DESK POLICY (POLITYKA CZYSTEGO BIURKA):1. Egzekwowanie przestrzegania zasad polityki Clean Desk Policy przez podległy zespół pracowników poprzez bieżącą kontrolę porządku na stanowiskach pracy i przyległej powierzchni operacyjnej, a w szczególności kontrolę: Przestrzegania zakazu wnoszenia na powierzchnię operacyjną okryć wierzchnich, torebek, plecaków, toreb itp. Przestrzeganie zakazu wnoszenia na powierzchnię operacyjną urządzeń elektronicznych umożliwiających zapisywanie lub transmisję dźwięku i/lub obrazu, jak: telefony komórkowe, iPady, iPody, kamery, aparaty fotograficzne, smartfony, tablety, phablety, laptopy, notebooki, czytniki E-booków, odtwarzacze MP3, pamięci przenośne, dyktafony. Przestrzegania zakazu trzymania na biurkach rzeczy innych niż wskazane przez pracodawcę, niezbędnych do wykonywania pracy. Przestrzegania zakazu wieszania odzieży na oparciach foteli i krzeseł. Przestrzeganie zakazu umieszczania na parapetach okien i obok biurek jakichkolwiek rzeczy niewskazanych przez pracodawcę. Porządku na biurkach.2. Sporządzanie codziennego raportu kontroli realizacji zasad polityki Clean Desk i przesyłanie go do Kierownika Projektu lub innej, wskazanej przez pracodawcę osoby.4.6 - Wykonywanie innych zadań związanych z pracą, zlecanych przez bezpośredniego przełożonego, Dyrektora Centrum lub Zarząd, a które nie są niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa.5. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI: 5.1 - Wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z aktualnymi procedurami obowiązującymi w Spółce.5.2 - Supervisor odpowiada za czystość i estetykę stanowiska pracy oraz pomieszczeń, w których wykonuje swoje obowiązki jak również za czystość i estetykę pomieszczeń socjalnych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na 3 miesiące. Kolejna na umowa na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym i ruchomym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-22:00 + dni wolne od pracy: wszystkie, w zależności od grafiku i świąt obsługiwanego rynku. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata.
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Katowice (śląskie)

LAMINIARZ Z DOŚWIADCZENIEM - od 3 000 PLN

- Miejsce pracy Tczew- Wynagrodzenie do uzgodnienia, po okresie wstępnym możliwość zatrudnienia w opraciu o umowę o pracę-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 570-712-830 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00
ADMIRAŁ DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Tczew (pomorskie)

POMOCNIK CIASTKARZA - od 2 000 PLN

wypiek ciast i tortów
PSS SPOŁEM w Lubinie - 2017-08-11 - Lubin (dolnośląskie)

KSIĘGOWY/KSIĘGOWA - od 2 800 PLN

dekretowanie i księgowanie dok księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami - sporządzanie okresowych raportów i zestawień- przygotowywanie przelewów bankowych- uzgadnianie sald kont księgowych- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami- raportowanie do NBP, GUS- przygotowywanie dokumentacji z zakresu cen transferowych- archiwizowanie dokumentów- współpraca z innymi działami
Prime Food sp. z o.o. - 2016-08-03 - Przechlewo (pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - 997,4 PLN

pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Oleszno (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ - 3 600 - 4 600 PLN

samodzielne przygotowywanie posiłków - żywienie zbiorowe
PPH-U Sp.c. H.Kowalski, J.Kowalska - 2017-08-18 - Bełchatów (łódzkie)

KSIĘGOWY - 2 100 - 3 000 PLN

Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe - ekonomiczne oraz doświadczenie w prowadzeniu księgowości. Wynagrodzenia do ustalenia podczas rozmowy z pracodawcą. CV wysyłać na adres praca (at) simarltd.pl. CV wysyłać na adres praca (at) simarltd.pl.
SIMAR LTD SP. Z O.O. - 2018-01-19 - Rybnik (śląskie)

KSIĘGOWY/A - do 1 850 PLN

prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, wypełnianie deklaracji podatkowych
Biuro Rachunkowe Gabriela Golec - Plaszczymąka - 2016-01-21 - Piekary Śląskie (śląskie)

OPIEKUN KLIENTA - od 15 PLN

odpowiedzialność za relacje firmy z klientami wietnamskimi, telefoniczna i osobista obsługa klientów w języku wietnamskim, aktywne pozyskiwanie klientów wietnamskich
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KSIĘGOWY - 997,4 PLN

Kompletowanie i prowadzenie dokumentacji działu finansowego, ewidencjonowanie korespondencji, kompletowanie dokumentacji finansowej do archiwum, obsługa programu depozytowego;
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)

KIEROWCA - od 2 100 PLN

Trasy - kraje UE
USŁUGI TRANSPORTOWE SYLWESTER WALENDZEWICZ - 2018-03-23 - Suwałki (podlaskie)

KSIĘGOWY - od 3 500 PLN

Kontrola formalno-rachunkowa dowodów do zapłaty, ewidencja przychodów, windykacja należności, analiza księgowań na kontach.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Otwock (mazowieckie)

KRAWIEC / KRAWCOWA - od 8,5 GBP

Szycie i naprawa odzieży w tym odzieży ślubnej i wizytowej.
The Zip Yard Ltd - 2018-01-24 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)

PRACOWNIK DZIAŁU MIĘSO/WĘDLINY/SERY - od 2 000 PLN

-Obsługa klienta przy ladzie, krojenie wędlin, serów, porcjowanie mięsa,- Miejsce pracy: CARREFOUR, Tczew ul. Braci Grimm 4- Praca 2-zmianowa: 6:00-14:00; 13:30-21:30- Kontakt: tel. 58 530-53-53 - Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: tczew_braci_grimm_personalny (at) carrefour.com
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-29 - Tczew (pomorskie)

KSIĘGOWY - od 6 000 PLN

jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Warszawa (mazowieckie)

POKOJOWA - 997,4 PLN

dbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

PAKOWACZ MAKARONU - od 2 100 PLN

Ręczne pakowanie makaronu w paczki po 250 gram, a natępnie pakowanie do kartonu po 40 sztuk. 45 kartonów na 8 godzin.
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Częstochowa (śląskie)

KSIĘGOWY - 997,4 PLN

Księgowanie faktur, raportów kasowych, wyciągów bankowych, poleceń księgowania po uprzedniej dekretacji;
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Bytom (śląskie)

MURARZ DO 30 R.Ż - od 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Namysłów (opolskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - od 2 000 PLN

Przygotowywanie posiłków, obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-02-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KSIĘGOWY - 997,4 PLN

układanie,archiwizowanie dokumentów,księgowanie w rejestrze dat,sporządzanie listy płac
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Chrzanów (małopolskie)

KSIĘGOWY - 997,4 PLN

zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łabiszyn (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK DZIAŁU EKSPLOATACJI DRÓG - 4 300 - 5 000 PLN

prowadzenie działu eksploatacji dróg. Nadzór i powadzenie prac związanych z konsewacją i bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i terenów zieleni.
WOLBROMSKI ZAKŁAD WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI, GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Wolbrom (małopolskie)


Wybierz powiat