KIEROWNIK DZIAŁU EKSPLOATACJI DRÓG Wolbrom oferta pracy WOLBROMSKI ZAKŁAD WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI, GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU EKSPLOATACJI DRÓG
Wynagrodzenie: 4 300 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie działu eksploatacji dróg. Nadzór i powadzenie prac związanych z konsewacją i bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i terenów zieleni.
Data publikacji: 2017-04-21
Lokalizacja: Wolbrom (małopolskie)
Pracodawca: WOLBROMSKI ZAKŁAD WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI, GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrzosowa 18, 32-340 Wolbrom, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie działu eksploatacji dróg. Nadzór i powadzenie prac związanych z konsewacją i bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i terenów zieleni.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 300 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU EKSPLOATACJI DRÓG
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wolbrom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olkuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wolbrom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budowy dróg
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 300 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana praktyka przy budowie dróg, znajomość programu do kosztorysowania.
Nazwa pracodawcy:
WOLBROMSKI ZAKŁAD WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI, GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Adres pracodawcy:
Wrzosowa 18, 32-340 Wolbrom, powiat: olkuski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: olkuski
Gmina pracodawcy: Wolbrom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wolbrom
Ulica pracodawcy: Wrzosowa
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budowy dróg
Data dodania oferty pracy: 21.04.2017
Oferta pracy ważna do: 05.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie biura firmy, prace organizacyjne, biurowe oraz wsparcie techiczne.
BARTON Katarzyna Bartosiewicz - 2018-07-25 - Płońsk (mazowieckie)
- koordynowanie robót sanitarnych- nadzór nad budowami- prowadzenie dokumentacji - analiza prac i kosztów bodowy inwestorowim-ce pracy teren kraju
"GRUPA HYDROTECH POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
konserwacja urządzeń elektrycznych w samochodach
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Żuromin (mazowieckie)
Współtworzenie, wdrażanie i odpowiedzialność za realizację strategii sprzedaży, rozwój sieci sprzedaży, współprowadzenie wybranych projektów marketingowych.
MILKILAND EU Sp.z.o.o. - 2016-03-31 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Kierowanie kilkudziesięcioma osobami w dziale montażu- Nadzór nad prawidłowym stanem zasobów technicznych,- Organizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych, - Kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych- Współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy)- Praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji
Vivenge sp. z o.o. - 2015-11-17 - Gręzówka (lubelskie)
Kierownik sprzedaży (przedstawiciel handlowy)
GSM ASSETS sp. zo.o. - 2017-09-18 - Krzywiń (wielkopolskie)
Kierowanie i nadzorowanie prac Działu Utrzymania Czystości i Transportu Wewnętrznego.
Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Gdynia (pomorskie)
praca w godzinach od 7.00 do 15.00, nadzór i kierowanie robotami ogólnobudowlanymi
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane "EKO-III" Sp. z o.o. - 2017-09-19 - Stargard (zachodniopomorskie)
nadzór
Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych "Empis" Sp.z.o.o. - 2017-11-13 - Mielec (podkarpackie)
wykształcenie średnie techniczne, min. 5 lat doświadczenia, realizacja celów produkcyjnych i jakościowych- zapewniająca wydajność produkcji, praca nad podniesieniem efektywności i czasu pracy podległych pracowników, nadzorowanie pracy podległego zespołu, organizacja procesów produkcyjnych ich analiza i usprawnienie, ciągłe dążenie do optymalizacji produkcji i minimalizacji kosztów, utrzymanie wskaźników techniczno- technologicznych na najwyższym poziomie,
Spółdzielni Inwalidów im. Powstańców Wielkopolskich - 2016-05-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Ogólne prace budowlane. Osoba zatrudniona bedzie wykonywała pracę przy przebudowie sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 35 w częstochowie oraz ZSTiO im. S. Żeromskiego w Czestochowie podczas realizacji kontraktu.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klientów na stanowisku kasowym, zamawianie towaru, praca przy komputerze , zarządzanie zatrudnionymi osobami, organizacja sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Bełżec (lubelskie)
kierownik sklepu
"FRAPO-DYSTRYBUCJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-11 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa klienta, obsługa terminala kasowego, zaznajomienie się z rodzajem pieczywa, warzyw, owoców, dbanie o czystość na stanowisku pracy. Polecanie aktywnej sprzedaży klientowi. Praca w godzinach 6.15-14.15 oraz 13.30-21.30. Okres zatrudnienia: 2 lata
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Śrem (wielkopolskie)
Kierowanie całokształtem prac działalności sekcji Zamówień Publicznych i kontrola wykonywania powierzonych obowiązkow podległemu personelowi. Planowanie, kontrolowanie oraz bezpośredni nadzór nad przebiegiem realizacji w zakresie zamówień publicznych. Praca na cały etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2550 + 43% premii.
Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej - 2016-08-26 - Pruszków (mazowieckie)
przygotowanie blachy do produkcji
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kryg (małopolskie)
merytoryczne przygotowanie pracowników sekcji do realizacji zadań w zakresie zamówień publicznych, koordynowanie całości zagadnień wojskowej jednostki budżetowej w zakresie zasad, form i trybu udzielania zamówień publicznych, terminowe sporządzanie planu zamówień publicznych na rok, sprawowanie nadzoru nad aktualizacją planu zamówień publicznych i kompletowaniem dokumentów w tym zakresie, przyjmowanie i koordynowanie wniosków o przeprowadzenie postępowania przetargowego, udział w posiedzeniach komisji przetargowej, nadzór nad prowadzeniem rejestru zamówień publicznych, opiniowanie umów i aneksów, udzielanie wyjaśnień wykonawcom, opracowywanie ogłoszeń o przetargach i wyborze wykonawcy, redagowanie ogłoszeń i przekazywanie do urzędu oficjalnych publikacji wspólnot europejskich i biuletynu. Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
6 WOG (Batalion Ochrony Bazy) - 2018-06-01 - Lędowo-Osiedle (pomorskie)
obsługa inwestorów i inwestycji. przedstwianie etapów budowy obiektów przenośnych ( modułowych), praca w delegacjach, UE + Białoruś Ukraina Rosja, zarządzanie ludźmi przy montażu modułów
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Kraków (małopolskie)
organizacja robót zgodnie z wymogami dokumentacji i systemu zapewnienia jakości, rozliczenia kosztów budowy (materiały, pracownicy, podwykonawcy)Wymagane dokumenty: CV, kopia uprawnień budowlanych, mile widziane referencje lub kopia ostatnich 2 świadectw pracy
Poleksbud Trade Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Otwock (mazowieckie)
Koordynowanie i zarządzanie ekipą sprzątającą. Praca w Krakowie.
Ryszard Iskra "BAZA" - 2017-07-27 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
zgodnie z stanowiskiem
Favet Sp. z o.o. Kruszewnia - 2018-02-08 - Kruszewnia (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji, a w szczególności: 1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji, remontów i eksploatacji: 2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału: 3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw; 4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat. 5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne; 7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.; 8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.; 10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje; 11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym; 12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych; 13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji; 16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro; 18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych; 19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych; 20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych; 21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji; 22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 24) rozpatrywanie skarg i wniosków; 25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego; 26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł; 27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego urzędu miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2624/kierownik-referatu-inwestorskiego-zastepca-kierownika-wydzialu-inwestycji-remontow-i-eksploatacji-urzedu-miasta-kedzierzyn-kozle
Urząd Miasta - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
praca w godzinach od 7.00 do 15.00, nadzór i kierowanie robotami ogólnobudowlanymi
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane "EKO-III" Sp. z o.o. - 2017-06-28 - Stargard (zachodniopomorskie)
NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM PRZEBIEGIEM PRACY PRZY PROJEKTACH FIRMY, REALIZACJA POLITYKI PERSONALNEJ AGENCJI PRACY, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW NA TERENIE POLSKI I NORWEGI ITP
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Dębica (podkarpackie)
Kierowanie pracami budowlanymi, nadzór nad pracownikami, prowadzenie domumentacji budowy, przygotowanie i organizacja budowy
Przedsiębiorstwo BUDOWLANO DROGOWE TANDEM SP. Z O.O. - 2016-04-15 - Żary (lubuskie)
Nadzór nad procesem realizacji w zakresie robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną , harmonogramy. Nadzór i odpowiedzialność za pracę podległego zespołu pracowników.
B. G. CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Wólka Tarnowska (lubelskie)
Pełnienie obowiązków psychologa - organizowanie i prowadzenie różnych form pomocy psychologiczno - pedagogicznej dla uczniów, rodziców i nauczycieli- w pełnym wymiarze. Prawidłowe wypełnianie dokumentacji, przestrzeganie regulaminów, przepisów i zasad.
Zespół Placówek Resocjalizacyjnych Smolnik - 2017-10-23 - Smolnik (dolnośląskie)
j.w
"SPOŁEM" WSS Warszawa Wola - 2017-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie pracy zespołu działu produkcyjnego (ok. 30 osób/zmianę), aktywne wsparcie organizacyjne i technologiczne procesów uruchaminia produkcji na liniach wraz z innymi członkami zespołu wdrożeniowego, osiąganie założonych celów oraz optymalizacja procesów produkcyjnych, bezpieczeństwo pracy podległych pracowników i monitorowanie procesu produkcyjnego, prowadzenie racjonalnej gospodarki surowcowej i materiałowej, bieżące raportowanie zleconych zadań do kierownika działu oraz dyrektora zakładu produkcyjnego, współpraca z pozostałymi działami okołoprodukcyjnymi (magazyn surowców i wyrobów gotowych, dział kontroli jakości, administracja, dział utrzymania ruchu), dbanie o staysfakcję klientów poprzez dostarczanie produktu o najwyższej jakości.
Nowakowski Piekarnie Sp. z o. o. - 2017-03-14 - Kolonia Klepaczka (śląskie)
zarządzanie podległym personelem, pozyskiwanie zleceń warsztatowych
"WOOD SUPPLY CENTER-KLUCZE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Klucze (małopolskie)