KIEROWNIK SERWISU Płońsk oferta pracy BARTON Katarzyna Bartosiewicz
Stanowisko: KIEROWNIK SERWISU
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie biura firmy, prace organizacyjne, biurowe oraz wsparcie techiczne.
Data publikacji: 2018-07-25
Lokalizacja: Płońsk (mazowieckie)
Pracodawca: BARTON Katarzyna Bartosiewicz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Płocka 116, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie biura firmy, prace organizacyjne, biurowe oraz wsparcie techiczne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie oraz zmiany do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SERWISU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płońsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płoński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płońsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doswiadczenie w pracy biurowej. Pracodawca pragnie zatrudnić osobę bez nałogów.
Nazwa pracodawcy: BARTON Katarzyna Bartosiewicz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Adres pracodawcy:
Płocka 116, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv na adres mailowy: biuro (at) barton-serwis.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płoński
Gmina pracodawcy: Płońsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płońsk
Ulica pracodawcy: Płocka
Numer budynku pracodawcy: 116
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 26.07.2018
Oferta pracy ważna do: 24.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie budów, koordynacja prac z firmami podwykonawczymi, elektrycznymi, hydraulicznymi, klimatyzacyjnymi i inne
Artur Kniejski PHP - 2016-05-16 - Olesno (opolskie)
przygotowywanie dań
ALARM STUDIO MARIUSZ PIECHOTA - 2016-06-29 - Rudna (dolnośląskie)
Praca na stanowisku kierownik sklepu w sklepie spożywczym. Wymagania: chęci do pracy, doświadczenie w pracy na stanowisku kierownik, obowiązkowość, sumienność, umiejętność obsługi komputera, pracowitość, książeczka zdrowia - badanie na nosicielstwo, (istnieje możliwość wykonania badań u lekarza zakładowego). Praca na pełen etat. Preferowana forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 882-962-242, 882-962-241, 58-672-41-47.
SMAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-12-20 - Wejherowo (pomorskie)
dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, dbanie o porządek na sali sprzedaży
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-17 - Radzionków (śląskie)
• Zarządzanie zleceniami klientów • Rozwiązywanie zapytań klientów i dostawców• Sporządzanie dokumentacji i relacjonowanie postępem projektu• Planowanie, koordynowanie i prowadzenie projektów w ramach rozwoju firmy • Definiowanie celów projektu w tym nadzorowanie, kierowanie budżetem projektu, terminami i jakością z pomocą systemów zarzadzania jakością (VDA, ISO 9000, TS 16949)
Aurecon Personalservice GmbH - 2016-12-16 - Niemcy (Niemcy)
pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi Klientami, prowadzenie negocjacji z dostawcami usług, opracowanie umów z podwykonawcami
Morska Stocznia Remontowa "Gryfia" S.A. - 2018-07-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
KIEROWANIE LUDŹMI PRZY PRACACH DROGOWYCH, NADZÓR NAD PODLEGŁYMI PRACOWNIKAMI PRZY BUDOWIE DROGI, KONTROLA I RAPORTOWANIE O POSTĘPACH BUDOWY
CZECHANOWICZ EKOLOGIA I ZIELEŃ SP. Z O.O. - 2018-06-18 - Radom (mazowieckie)
nadzorowanie prac sprzątaczek
JD Zakład Usługowo-Handlowy Domka Janina Domka Jacek - 2017-06-02 - Bytom (śląskie)
opieka nad koreańskimi manadżerami, współpraca z firmami zewnętrzynymi, sporządzanie raportów
SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o. - 2017-07-20 - Ustroń (śląskie)
- Organizowanie i stały nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem żłobka oraz kierowanie jego działalnością;- zapewnienie dzieciom właściwej opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej i opiekuńczo-wychowawczej;- nadzór i kontrola w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy;- należyte planowanie, organizowanie pracy żłobka, i usprawnianie jego organizacji;- nadzór i kontrola nad utrzymaniem właściwego stanu sanitarno -higienicznego obiektu i jego otoczenia;- przygotowywanie materiałów i analiz dla potrzeb Dyrektora Zespołu Żłobków Miejskich w Słupsku;- wykonywanie zadań zgodnie z ustawą o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3.Praca w godz. 8.30-16.30; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 12-15. Do wysokości wynagrodzenia brutto doliczany jest również dodatek stażowy. Praca w Żłobku nr 2Szczegóły naboru na stronie internetowej BIP http://zlobkislupsk.mojbip.pl
Zespół Żłobków Miejskich w Słupsku - 2016-07-22 - Słupsk (pomorskie)
zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, nadzorowanie sieci handlowej spółki kontakt z zarządem pochodzenia chińskiego, zamawianie towaru w języku chińskim, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
QIAN DUO DUO Sp. z o. o. - 2018-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Odpowiedzialność za świadczenie usług sprawozdawczości finansowej dla przypisanych klientów, rozwój i utrzymywanie silnej znajomości obowiązujących przepisów ustawowych, wykonawczych oraz interpretacja sprawozdań finansowych dot. GAAP, IFRS, US GAAP, Luksemburg GAAP, wymagań UCITS i dot. sprzedaży na giełdzie
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Kraków (małopolskie)
wprowadzanie zamówień, wystawianie faktur sprzedaży, kontakt z firmami spedycyjnymi, obsługa recepcji. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
COMENSAL SP. Z O. O. - 2017-06-01 - Janki (mazowieckie)
KIEROWANIE ZESPOŁEM LUDIZ
PG-H BAROM Barbara Boroń - 2017-02-15 - Słubice (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie oddziałem, nawiązywanie kontaktów z klientami oraz obsługa i utrzymywanie relacji z bieżącymi klientami
ENERGOKABEL Sp. z o. o. - 2017-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
Układanie towaru, rozładunek towaru, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Zabierzów Bocheński (małopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem
Ceramika Błażejewscy Janusz Błażejewski - 2016-09-06 - Myśliwiec (kujawsko-pomorskie)
Praca na stanowisku pracownika ochrony na obiekcie handlowym (apteki, drogerie, księgarnie).Praca chodząca, więc wymagana w miarę dobra kondycja fizyczna.[Praca na okres próbny] : 3 miesiące[Godzina zakończenia pracy] : 22:00Kontakt z pracodawcą: olga.slobodzian (at) umbrellaholding.pl lub 785-020-200
Umbrella Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)
1) kierowanie, nadzorowanie i uczestniczenie w prawidłowej i terminowej realizacji zadań ujętych zakresem działania Przygotowania Dokumentacji;2) pełna znajomość zadań rzeczowych Wydziału Inwestycji i Remontów w odniesieniu do zakresu działania Referatu Przygotowania Dokumentacji;3) koordynowanie inwestycji i remontów pod względem merytorycznym, rzeczowym, technicznym i administracyjnym;4) uzyskiwanie niezbędnych decyzji administracyjnych, pozwoleń, uzgodnień i warunków technicznych;5) organizowanie posiedzeń Komisji Oceny Projektów Inwestycji i Remontów (KOPIR); 6) przygotowywanie danych technicznych do postępowań przetargowych i zamówień na opracowanie dokumentacji i innych opracowań wraz z harmonogramem realizacji;7) weryfikacja pod względem technicznym dokumentów przedkładanych przez wykonawców;8) koordynowanie działań miejskich jednostek organizacyjnych niezbędnych dla pełnej realizacji projektów.
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-10-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-organizacja i koordynacja prac na budowie-zapewnienie geodezyjnego wytyczenia obiektu-prowadzenie dokumentacji i dziennika budowy-terminowe i właściwe przygotowanie frontu robót podwykonawców zewnętrznych i wewnętrznych oraz odbiór ilościowy i jakościowy ich prac- koordynacja i przygotowanie frontu terminowej dostawy inwestorskie- kontrola działań zapewniających przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w trakcie robót budowlanych-kontrola procesu budowy w zakresie jakości i terminowości realizacji zadań, zgodnie z harmonogramem robót-przygotowywanie dokumentacji powykonawczej obiektu budowlanego-zgłoszenie obiektu budowlanego do odbioru i uczestnictwo w czynnościach odbioru- wykonywanie kosztorysów
PETROTECH ADAM PAKULSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-01 - Jastrowie (wielkopolskie)
Praca na stanowisku kierowcy: wykonywanie czynności związanych z załadunkiem i wyładunkiem oraz transportem towaru.
Poczta Polska S.A. Region Sieci w Rzeszowie - 2018-04-16 - Leżajsk (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji w zakresie ubezpieczeń pojazdów Spółki, prowadzenie okresowych przeglądów sprzętu oraz środków transportowych, nadzór nad pracami wykonywanymi przez pracowników spółki, prowadzenie właściwej gospodarki paliwowej, częściami zamiennymi, materiałami, sporządzanie źródłowej dokumentacji kosztorysowej wykonywanych robót, opracowanie planu akcji zimowej,
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Zielonce Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Zielonka (mazowieckie)
Zarządzanie hostelem, obsługa rezerwacji, organizacja pracy personelu, obsługa gości hostelu.
HS Szymon Falski - 2016-01-19 - Gdańsk (pomorskie)
nadzorowanie wszystkich aspektów działań dla robót inżynieryjnych, monitorowanie stopnia zaawansowania prac, zgodności z harmonogramem, przyjętymi założeniami projektowymi oraz standardami jakościowymi, prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej budowy, zarządzanie zespołem
IZODOM 2000 POLSKA Spółka z O.O. - 2017-01-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
obsługa dotychczasowych klientów, pozyskiwanie nowych, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, drobne naprawy techniczne urządzeń,
GASTRO SYSTEM - 2017-06-27 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Kierowanie podległą grupą pracowników. Praca na umowę o pracę w godz. 7-18 w równowaznym systemie czasu pracy w Kołobrzegu. W soboty praca w godz. 8-14.
PPHU TERMEX Sp.z o. o. - 2016-08-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
poszukiwanie załadunków , zarządzanie flotą samochodową firmy, koordynacja pracy
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie wykopów pod kable energetyczne, zasypywanie , sianie trawy
PPHU ANMAX MAREK MŁODNICKI - 2017-03-07 - Bychawa (lubelskie)