KSIĘGOWY DS. FUNDUSZY Gdańsk oferta pracy State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Stanowisko: KSIĘGOWY DS. FUNDUSZY
Wynagrodzenie: od 3 686 PLN
Zakres obowiązków: Obliczanie wartości aktywów netto funduszy poprzez przetwarzanie codziennych informacji związanych z rachunkowością w celu zapewnienia poprawności cen funduszy i terminowego dostarczania ich do klienta; Pełnienie funkcji centralnego punktu kontaktowego dla wszystkich jednostek wsparcia księgowego; Analizowanie otrzymanych informacji; Monitorowanie wszelkich rozbieżności i ich usuwanie.
Data publikacji: 2019-12-03
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 409, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obliczanie wartości aktywów netto funduszy poprzez przetwarzanie codziennych informacji związanych z rachunkowością w celu zapewnienia poprawności cen funduszy i terminowego dostarczania ich do klienta; Pełnienie funkcji centralnego punktu kontaktowego dla wszystkich jednostek wsparcia księgowego; Analizowanie otrzymanych informacji; Monitorowanie wszelkich rozbieżności i ich usuwanie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 686 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY DS. FUNDUSZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 686 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.12.2019
Data zakończenia pracy: 09.12.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, min. 7 miesiący doświadczenia na podobnym stanowisku w środowisku międzynarodowym, umiejętność kalkulacji aktywów netto funduszy inwestycyjnych; umiejętność weryfikacji danych dotyczących cen funduszy; umiejętność współpracy z jednostkami wsparcia księgowego; praktyczna znajomość Microsoft Excel i Word; dobre zdolności analityczne i numeryczne; pełna odpowiedzialność za powierzone zadania; wysoka jakość i dokładność podejmowanych działań; wysoki poziom umiejętności interpersonalnych; umiejętność współdziałania w zespole, komunikatywna znajomość języka angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 7
Nazwa pracodawcy:
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Podgórska 36, 31-536 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Podgórska
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.12.2019
Data dodania oferty pracy: 03.12.2019
Oferta pracy ważna do: 05.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d78b6fbc8af1fc1c4334299634db8481
Podobne oferty pracy
analiza i wprowadzanie zmian w systemach premiowych, współpraca z dostawcami w zakresie rozwoju zakresu benefitów dla pracowników wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie i wdrażanie systemu motywacyjnego, tworzenie zasad awansów, analiza wskażników HR, współuczestniczenie w zadaniach w obszarze polityki wynagrodzeniowej, komunikacja wewnętrzna w zakresie oferowanych benefitów, współpraca z biznesem w ramach rozwoju platformy benefitowej dla pracowników zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Kraków (małopolskie)
Kontakt telefoniczny w godz. 8:00-14:30 lub CV na maila: kadry (at) zzozwadowice.pl. Sporządzanie sprawozdań, udział w procesie budżetowania, rozliczanie budżetów, tworzenie raportów, zestawień i analiz, wsparcie przy tworzeniu procedur medycznych, pomoc przy tworzeniu planu finansowo-rzeczowego, księgowanie.
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Wadowice - 2016-07-07 - Wadowice (małopolskie)
kontrola sanitarna obiektów
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Zakopane (małopolskie)
wdrażanie nowych osób do wykonywania obowiązków, kierowanie na badania lekarskie do miejsc zakwaterowania, szukanie noclegów, rozliczanie godzin, kontakt z klientem, analizowanie i raportowanie, praca w Sosnowcu i na terenie województwa śląskiego, praca w terenie, wynagrodzenie godzinowe brutto
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Sosnowiec (śląskie)
kontrola prowadzonych prac sanitarnych ( instalacje wewnętrzne i zewnętrzne ) - weryfikacja zgodności wykonania prac zgodnie z dokumentacją, pozwoleniami, weryfikacja zgodności dostarczonych materiałów i urządzeń przez podwykonawców w stosunku do dokumentacji projektowej, zakres nadzorowanych prac : instalacje c.o, cwu, wod-kan, wentylacja i klimatyzacja, weryfikacja ofert podwykonawców z branży sanitarnej / pod względem cen, zakresu, sprawdzanie kompletności i prawidłowości wykonania przekazanej dokumentacji technicznej, sprawdzanie przedmiarów robót, sprawdzanie otrzymanych wycen od podwykonawców, sporządzanie przedmiarów i wycen robót sanitarnych
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2019-01-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Monitorowanie transakcji związanych z należnościami z tytułu dostaw i usług, dokonywanie niezbędnych poprawek.Rewidowanie i uzgadnianie sald kont klientów, badanie rozbieżności. Przygotowanie zapisów księgowych związanych z należnościami z tytułu dostaw i usług.Upewnianie się, że codzienne procesy przebiegają w sposób dokładny i terminowy
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Zabierzów (małopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie pełnej księgowości, umiejętność tworzenia schematów księgowania, obsługa programu OPTIMA
TWOJE BIURO RACHUNKOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Kłodzko (dolnośląskie)
usuwanie drobnych usterek, utrzymywanie porządku na terenie obiektu i wokół budynku, ustawianie sal konferencyjnych pod wydarzenia, sprzątnie parkingu
Urbański Przedsiębiorstwo Budowlane Ryszard Urbański - 2019-12-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie czystości / prace porządkowe w obiekcie. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 6-22. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 796 437 810.
KOLORYT Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)
liczenie towaru za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2019-10-31 - Żory (śląskie)
obsługa gości w restauracji, przyjmowanie zamówień
RESTAURACJA I HOTEL "ZAMKOWA" S.C. H. ZIEMBA, W. ZIEMBA W ŁAŃCUCIE - 2016-08-16 - Łańcut (podkarpackie)
działalnośc w zakresie księgowości
Firma Handlowa JOL-MET Jolanta Grabowska - 2018-04-17 - Płoniawy-Bramura (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie odlewów do naprawy spawaniem oraz usuwanie zalewek i śladów po układzie zasilającym drogą dłutowania zgodnie z instrukcjami technologicznymi.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Stalowa Wola (podkarpackie)
do uzgodnienia
Biuro Rchunkowe MAXIMUS mgr inż.Iwona Chowaniec F.H.U.P. MINI- MAX - mgr inż. Iwona Chowniec - 2017-04-10 - Sokołów Małopolski (podkarpackie)
Przewóz towarów na terenie Wielkopolski. Praca w godzinach 7.00-15.00. Zatrudnienie na czas nieokreślony.
Fabryka Stropów Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Konarzyce (wielkopolskie)
produkcja wyrobów piekarniczych i ciastkarskich
PPHU "MAX"S.C. - 2019-02-26 - Piekary Śląskie (śląskie)
zapoznanie się z przepisami BHP, p. poż., działalnościa wydziału, wypisywanie wezwań, przygotowywanie poczty do wysyłki, prace kancelaryjne w wydziale, rejestrowanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie danych do programów komputerowych, pomoc w archiwum zakładowym, przygotowywanie projektów pism urzędowych, inne prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Pszczyna (śląskie)
- odpowiedzialność za całokształt spraw księgowych, - weryfikacja faktur, - księgowanie dokumentacji zakupowej i sprzedażowej, - współpraca z organami skarbowymi, - sporządzanie sprawozdań finansowych, bilansów, rachunków zysków i strat, sprawozdania CIT, VAT, JPK
ACCOUNTING EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-06 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola merytoryczne i formalna dokumentów, wprowadzenie dokumentów zakupu do systemu, gospodarka magazynowa, księgowanie operacji gospodarczych.WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie, 5 lat doświadczenia ( na samodzielnym stanowisku związanym z księgowością, mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej), znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego.Kontakt z pracodawcą: 16 628 28 77, e-mail: sanex (at) post.pl
"Sanex" Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Munina (podkarpackie)
wprowadzanie dokumentów, ich księgowanie w systemie SAP, rozliczenia z pracownikami, sporządzanie raportów, kontakt z księgowością zewnętrzną
MOTIONITALIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-23 - Podegrodzie (małopolskie)
Fakturowanie, księgowanie dokumantów na rachunkach klientów.Bezpośredni kontakt z klientami ukraińskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łódź (łódzkie)
jw.
Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Praca polega na szybkim i samodzielnym lepieniu pierogów (około 80 szt./godz.), pielmieni, smażeniu blinów, przygotowywaniu farszy do warieników oraz pomocy szefowi kuchni przy przyrządzaniu dań kuchni ukraińskiej. 80 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 9-19. Miejsce pracy: ul. Energetyczna, ul. Wejherowska.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Jasienica Rosielna (podkarpackie)
nauka naprawy samochodów
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Chorzów (śląskie)
samodzielne wykonywanie prac murarskich, tynkowanie.Praca na terenie całego kraju (delegacje).
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Spytkowice (małopolskie)
prowadzanie ewidencji księgowej - pełna księgowość
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną KOŁO w Koszalinie - 2019-05-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca na maszynach szwalniczych, szycie gotowych wyrobów, praca w zespole-szycie operacyjne. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
PPHU BOGMAR BOGUSŁAWA JOLANTA BRYCZEK - 2018-02-08 - Bielsko-Biała (śląskie)