KSIĘGOWY Wadowice oferta pracy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Wadowice
Stanowisko: KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny w godz. 8:00-14:30 lub CV na maila: kadry (at) zzozwadowice.pl. Sporządzanie sprawozdań, udział w procesie budżetowania, rozliczanie budżetów, tworzenie raportów, zestawień i analiz, wsparcie przy tworzeniu procedur medycznych, pomoc przy tworzeniu planu finansowo-rzeczowego, księgowanie.
Data publikacji: 2016-07-07
Lokalizacja: Wadowice (małopolskie)
Pracodawca: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Wadowice
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Karmelicka 5, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt telefoniczny w godz. 8:00-14:30 lub CV na maila: kadry (at) zzozwadowice.pl. Sporządzanie sprawozdań, udział w procesie budżetowania, rozliczanie budżetów, tworzenie raportów, zestawień i analiz, wsparcie przy tworzeniu procedur medycznych, pomoc przy tworzeniu planu finansowo-rzeczowego, księgowanie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wadowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wadowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wadowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.07.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykszt. średnie kierunkowe i 4 lata doświadczenia lub wyższe kierunkowe, znaj. metod analiz ekonomicznych, zasad rachunkowości i ewidencji księgowej i um. ich stosowania w praktyce, biegła znaj. obsługi komputera (m.in. oprogramowanie FK, pakiet biurowy), samodzielność, organizacja pracy własnej, zdolność analitycznego myślenia, um. współpracy w grupie, dobry stan zdrowia.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Wadowice
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
Karmelicka 5, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Wadowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wadowice
Ulica pracodawcy: Karmelicka
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: Działalność szpitali
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 07.07.2016
Oferta pracy ważna do: 13.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż w sklepie spożywczym, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
STANOWISKO:MŁODSZY REFERENT DZIAŁU FINANSOWEGO-FUNKCJONARIUSZ SWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN ŚREDNIESPOSÓB APLIKOWANIA I WYMAGANIA OPISANE SZCZEGÓŁOWO POD LINKIEM: HTTPS://WWW.SW.GOV.PLSPOSÓB APLIKACJI: KONTAKT OSOBISTY Z PRACODAWCĄ: OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W SZCZECINIE, UL. KASZUBSKA 28 W GODZINACH 7:30-15:30, KONTAKT TELEFONICZNY 91 4809123LUB POCZTĄ NA ADRES Z DOPISKIEM "NABÓR 2019".
ARESZT ŚLEDCZY SZCZECIN - 2018-11-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pomoc w sporządzaniu dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Poniatowa (lubelskie)
Kierowca autobusu, przewóz osób teren kraju
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GRZEŚ" Grzegorz Janicki - 2017-09-06 - Torzeniec (wielkopolskie)
pakowanie świec
KCB INTERLIGHT SPÓŁKA Z O. O. - 2016-06-22 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Skanowanie kodów kresowych produktów znajdujących się w halach sprzedażowych i zliczanie ich ilości
kontakt przez OHP - 2016-11-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Sprzedaż win w specjalistycznym sklepie winiarskim.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto + po okresie próbnym premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-21:00 + soboty, niedziele - według grafiku (godziny pracy do uzgodnienia). Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 602-527-676) w godzinach: 10:00-18:00.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA NOVUM KRZYSZTOF PORĘBA - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
Bieżące księgowanie dokumentów, w głównej mierze:- Środków trwałych i amortyzacji,- PK,- Faktur kosztowych ( zespoły 4 i 5 ),- Rozliczeń międzyokresowych, - Tworzenie deklaracji VAT, INTRASTAT, GUS, - Współpraca z biegłym rewidentem podczas rocznego audytu ksiąg spółki pod kątem uzyskania podpisu wyniku bilansowego przez zewnętrzny podmiot rewidencki- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów księgowych oraz zgodności dokumentacji z wymogami prawnymi
BG PRODUCTION SP. Z O.O. - 2018-06-22 - Wieniotowo (zachodniopomorskie)
montaż elementow nagrobowych
PPH KTH W.Grybko i T.Zdaniewicz - 2017-02-15 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
opracowanie analiz z zakresu ochrony środowiska, gospodarki niskoemisyjnej.Opracowawywanie prezentacji i prezentacja z zakresu odnawialnych źródeł energii.Prowadzenie szkoleń OZE i gospodarki niskoemisyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wymiana wodomierzy, wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych, usuwanie awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
Zakład Gospodarki Komunalnej w Krasocinie - 2018-10-03 - Krasocin (świętokrzyskie)
Obsługa klientów – przyjmowanie i serwowanie zamówień, inkasowanie należności, przygotowywanie i utrzymywanie porządku na sali konsumenckiej dla gości.Wymiar czasu pracyokoło 20 godzin pracy w tygodniuDyspozycyjność w godz. 10-23Umowa Zlecenie na czas nieoznaczony
Credo Spółka Jawna - 2018-11-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Pełna obsługa (montaż, demontaż) rusztowań budowlanych i konstrukcyjnych - praca na terenie Gdańska w Gdańskiej Stoczni S.A. od poniedziałku do soboty w godz.: 7.00-17.00 - pracodawca pomoga w znalezieniu zakwaterowania, które opłaca pracownik.
"Rusztowania-Jonas Scaffolding" Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Gdańsk (pomorskie)
- sprawdzenie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów ksiegowych, - księgowanie faktur VAT- księgowanie innych dokumentów ( noty, kompensaty itp.)- uzgadnianianie sald kont ksiegowych
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
wpuszczanie do ochranianych obiektów KMP/KWP we Wrocławiu funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, rejestrowanie i wydawanie przepustek dla interesantów, sprawdzanie i wydawanie bagaży i kontrola legalności ich wnoszenia, przeprowadzanie interwencji w związku z zaistniałymi zagrożeniami bezpieczeństwa dot. ochranianych obiektów i znajdujących się na ich terenie osób, wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń służbowych w obiektach KMP/KWP, sporządzanie meldunków ze stosowania przewidzianych przepisami prawa środków przymusu bezpośredniego, odbieranie telefonów centrali telefonicznej KWP we Wrocławiu oraz informowanie osób o numerach wewnętrznych do pracowników zatrudnionych w urzędziepraca na umowę na czas określony (1 rok) poprzedzona okresem próbnym (3 miesiące), następnie umowa na czas nieokreślony, praca w systemie równoważnym (12hx24h)oferta dostępna w sali F
Komenda Miejska Policji We Wrocławiu - 2018-06-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji księgowej i podatkowej mikro przedsiębiorców.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Włodawa (lubelskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego comarch Optima, ksiegowanie, praca w wordzie i excelu, obsługa poczty elektronicznej, układanie i archiwizacja dokumentów, kontakt z klientami i urzędami.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Zieleń (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowości firm
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Skawa (małopolskie)
różnicowanie, tworzenie, przygotowywanie dokumentów, księgowanie dokumentówOferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck po 30 r.z.
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Celbowo (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji w pełnej księgowości
BOL-LIP SP. Z O.O. MIASTKO - 2016-04-11 - Miastko (pomorskie)
Księgowy
KÓŁKO ROLNICZE W LUTCZY - 2018-11-13 - Lutcza (podkarpackie)
tworzenie i księgowanie dokumentów zgodnie z Ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi, udział w przygotowaniu raportów i analiz finansowych, prowadzenie i obsługa dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników, nadzór nad obiegiem dokumentów ksiegowych
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącejsegregowanie i przekazywanie korespondecnji do adresatów na terenie firmyobsługa firmowej poczty elektornicznejredagowanie pismdrukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentówprowadzenie terminarza spotkań i zadan przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie dokumentacji księgowej (księgi handlowe) oraz podatkowej klientów kanelarii. - Wynagrodzenie: od 2000-4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Dwa lata doświadczenia w księgowości - księgi handlowe. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: helptaxsc (at) gmail.com
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO "HELP - TAX" S.C. EDYTA KLIMEK, JOANNA KORDAL - 2017-03-02 - Katowice (śląskie)
Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Sanok (podkarpackie)
praca na dachach
Grzegorz Wasilewski DACHY - 2016-07-29 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Księgowanie dokumentów.
BIURO RACHUNKOWE Krystyna Cymkowska - 2017-12-28 - Grajewo (podlaskie)
księgowanie wyciągów bankowych, ksiegowanie faktur sprzedaży i inne zadania
IMPULS Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "MOTOR" ZBIGNIEW GACKOWSKI - 2016-03-04 - Bydgoszcz (pomorskie)