KSIĘGOWY/A Poznań oferta pracy ADM SSC Europe Sp. z o.o.

Stanowisko: KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, sprawdzanie dokumentów księgowych, monitorowanie płatności, uzgadnianie sald w grupie kapitałowej ADM, kontakt z zagranicznymi oddziałami koncernu ADM, wsparcie działu finansowego w procesie zamknięcia miesiąca i raportowania wyników finansowych, zapewnienie sprawnej realizacji zadań terminowo i zgodnie z założonymi celami, aktywny udział w usprawnianiurealizowanych zadań
Data publikacji: 2017-02-13
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: ADM SSC Europe Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOLOROWA 6, 60-320 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, sprawdzanie dokumentów księgowych, monitorowanie płatności, uzgadnianie sald w grupie kapitałowej ADM, kontakt z zagranicznymi oddziałami koncernu ADM, wsparcie działu finansowego w procesie zamknięcia miesiąca i raportowania wyników finansowych, zapewnienie sprawnej realizacji zadań terminowo i zgodnie z założonymi celami, aktywny udział w usprawnianiurealizowanych zadań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/mies.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera -EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność analitycznego myślenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK ANGIELSKI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na podobnym stanowisku
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dodatkowo: zorientowanie na budowanie efektywnych relacji z klientem, chęć do nauki i rozwijania swojej wiedzy i umiejętności; mile widziana znajomość języka niemieckiego na poziomie B1, wykształcenie wyższe licencjackie/magisterskie, kierunek: finanse, ekonomia, rachunkowość, technik rachunkowości
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: ADM SSC Europe Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
B.Chrobrego 29, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: applikacje przesłać na e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: szamotulski
Gmina pracodawcy: Szamotuły
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szamotuły
Ulica pracodawcy: B.Chrobrego
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 8
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 8
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 13.02.2017
Oferta pracy ważna do: 13.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa hotelowa
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Łochów (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków: wprowadzanie i kontrola danych w programie finansowo-księgowym, rozliczenia związane z gospodarką magazynową, rozliczanie oddziałów firmy , wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem księgowości, bieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów zakupowych i sprzedażowych, rozliczanie zaliczek i delegacji, udział w sporządzaniu raportów, windykacja należności w j. niemieckim.
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2017-09-18 - Zawadzkie (opolskie)
EWIDENCJA ZDARZEŃ GOSPODARCZYCH W PROGRAMIE KSIĘGOWYM, PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH PRACOWNIKÓW, OBSŁUGA SEKRETARIATU
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
OPIS STANOWISKA:• SPRAWDZANIE SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ NOŻA KROJCZEGO• PRZYGOTOWANIE UKŁADU ELEMENTÓW WYKONANYCH NA POWIERZCHNI MATERIAŁU• WYKRAWANIE ELEMENTÓW WEDŁUG LINII OBRYSU SZABLONÓW I NANOSZENIE TECHNOLOGICZNYCH PUNKTÓW STYKU• KOMPLETOWANIE WYKROJONYCH ELEMENTÓW• SPORZĄDZANIE ZAPISÓW WYMAGANYCH W PROCESIE • PROWADZENIE REJESTRU SZABLONÓW
"ART-REH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
praca w systemie księgowym firmy, rejestrowanie faktur w sys.księgowym, weryfikacja i archiwizowanie dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby działu oraz kierownictwa firmy, wsparcie działu w realizacji bieżących zadań
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Wolbrom (małopolskie)
Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem białoruskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Łódź (łódzkie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
-udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów-udział w tworzeniu ofert dla klientów-nauka prowadzenia rozmów handlowych z klientami-nauka obsługi posprzedażowej-udział w działaniach promocyjnych-nauka udzielania podstawowych informacji o produktach-podstawowa obsług asprzedawanych produktów-prace biurowe związane z obsługą dokumentów-wykonywanie zadań realizowanych w ramach projeków przez firmę
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gdynia (pomorskie)
obsługa wycinarki laserowej
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Ostrówek (łódzkie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, weryfikacja, księgowanie dokumentów,
Strefa Dobrej Firmy Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
Księgowanie dokumentów, wprowadzanie ich do systemu komputerowego, archiwizacja dokumentów, weryfikacja księgowań
TOMI MARKT Rudolf Rygol - 2017-09-18 - Gogolin (opolskie)
sporządzanie sprawozdań w zakresie statystyki finansów, sporządzania deklaracji podatkowych, przygotowanie materiałów do sprawozdań z całokształtu Spółdzielni oraz analiz ekonomicznych, opracowanie projektów planów rzeczowo-finansowych i sprawozdań z ich wykonania, prowadzenie comiesięcznych uzgodnień zapisów rozliczeń kosztów i funduszy, sporządzanie sprawozdań przychodów i kosztów w rozbiciu na poszczególne nieruchomości, podatki i deklaracje, opracowanie programu kosztów ogólnych Spółdzielni, księgowanie przychodów i kosztów finansowych i operacyjnych z podziałem na nieruchomości, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, bieżąca archiwizacja programów FK i środki trwałe, prowadzenie i ewidencja funduszu remontowego
Spółdzielnia Mieszkaniowa TERESA - 2016-08-24 - Tychy (śląskie)
PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI, ORAZ KADR W FIRMIE
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA WSW - 2017-12-27 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Pomoc przy oklejaniu oraz składaniu mebli.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Suwałki (podlaskie)
praca w księgowości
START TRAVEL Sp. z o.o. - 2018-01-10 - Dosłońce (małopolskie)
Tworzenie dokumentacji 2D i 3D. Opracowywanie i wdrażanie nowych produktów, rozwiązań konstrukcyjnych. Odpowiedzialność za dobór odpowiednich materiałów w celu uzyskania zgodności z normami lub uzyskania odpowiednich atestów, homologacji oraz certyfikatów. Optymalizacja kosztów procesów technologicznych. Nadzór nad powierzonym procesem technologicznym. Wycena zapytań ofertowych, obsługa drukarek 3D
ULTRAMOTO MICHAŁ LIZUT - 2018-03-29 - Zamość (lubelskie)
Przygotowywanie spraw sądowych na rozprwy i posiedzenia, obsługa urządzeń biurowych. Staż w Kołobrzegu w godzinach 7-15. Wykształcenie średnie.
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: min. zawodowe; prawo jazdy kat. B, BE lub T; zakres obowiązków: wykonywanie prac porządkowych (m.in. sprzątanie, koszenie trawy, grabenie, wyznaczanie linii boisk), bieżąca konserwacja urządzeń oraz pomieszczeń znajdujących się w użytkowaniu obiektu, nadzór nad obiektem oraz pilnowanie ładu i porządku, obsługa klientów obiektu (udzielanie inf. dot. pracy obiektu, przyjmowanie rezerwacji, nadzór nad przestrzeganiem regulaminu), obsługa imprez sportowych; die zmiany; miejsce pracy: Stadiony Sportowe Gliwice;
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2018-07-30 - Gliwice (śląskie)
Praca pielęgniarki z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi osobami niepełnosprawnymi.
Dom Pomocy Społecznej w Kątach - 2018-02-16 - Kąty (mazowieckie)
Dostarczanie przesyłek.
Firma Handlowo Usługowa Marek Żurek - 2017-09-01 - Brzezówka (podkarpackie)
znajomość uproszczonej księgowości oraz prawa podatkowego
KERDOS Usługi Biurowe Halina Karlińska - 2018-01-11 - Brzeziny (łódzkie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PRZYCHODNI ZOZ
GARDA SP. Z O.O. SP. K - 2017-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapoznanie się z produktami znajdującymi się w ofercie, firmy, obsługa klienta, jeżdzenie do klienta. Wykształcenie miś średnie, prawo jazdy kat B.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Mysłowice (śląskie)
Staz dla os. do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Legnica (dolnośląskie)
Miejsce wykonywania pracy: Łazy 42-450, ul. Brzozowa 19 Do obowiązków księgowego będzie należeć: weryfikacja dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, sporządzanie list płac, sporządzanie list wypłat świadczeń integracyjnych, prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników. Wymagany tygodniowy wolontariat celem zapoznania się z obowiązkami.
Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne - 2017-01-31 - Łazy (śląskie)
Przygotowanie pizzy i innych produktów do sprzedaży, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, utrzymanie czystości w lokalu. Praca w równoważnym systemie czasu pracy 7 dni w tygodniu, w godz 9.00-21.00.
BIELGAST SPÓŁKA CYWILNA NAGIB EMRULAHI, JADWIGA SZELIGA - 2017-05-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sporządzanie potraw kuchni regionalnej- bengalskiej; znajomość receptur kuchni bengalskiej; właściw dobór i obróbka surowców.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Łódź (łódzkie)
FIRMA IMPEL TECH SOLUTIONS ZATRUDNI NA STANOWISKO: KOORDYNATOR DO SPRAW TECHNICZNYCH.WYMAGANIA: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ SZACOWANIA KOSZTÓW PRAC BUDOWLANYCH, PRACA NA KOMPUTERZE, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW PAKIETU OFFICE (WORD, EXCEL, OUTLOOK), CZYNNE PRAWO JAZDY KAT.B, UM. PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ ZASAD BHP, WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE (MILE WIDZIANE BUDOWLANE).UDOSTĘPNIAMY: TELEFON SŁUŻBOWY, KOMPUTER, SAMOCHÓD.OFERUJEMY: UMOWĘ O PRACĘ W PEŁNYM WYMIARZE GODZIN, ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE.PRACA W PRĘŻNYM ZESPOLE NA TERENIE ZAKŁADU ZAJMUJĄCYM NOWOCZESNĄ TECHNOLOGIĄ (PRATT & WHITNEY RZESZÓW).PROSZĘ CV WYSYŁAĆ NA ADRES MAILOWY.
IMPEL TECH SOLUTIONS - 2018-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)