KSIĘGOWY/A Tychy oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa TERESA
Stanowisko: KSIĘGOWY/A
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie sprawozdań w zakresie statystyki finansów, sporządzania deklaracji podatkowych, przygotowanie materiałów do sprawozdań z całokształtu Spółdzielni oraz analiz ekonomicznych, opracowanie projektów planów rzeczowo-finansowych i sprawozdań z ich wykonania, prowadzenie comiesięcznych uzgodnień zapisów rozliczeń kosztów i funduszy, sporządzanie sprawozdań przychodów i kosztów w rozbiciu na poszczególne nieruchomości, podatki i deklaracje, opracowanie programu kosztów ogólnych Spółdzielni, księgowanie przychodów i kosztów finansowych i operacyjnych z podziałem na nieruchomości, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, bieżąca archiwizacja programów FK i środki trwałe, prowadzenie i ewidencja funduszu remontowego
Data publikacji: 2016-08-24
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa TERESA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie sprawozdań w zakresie statystyki finansów, sporządzania deklaracji podatkowych, przygotowanie materiałów do sprawozdań z całokształtu Spółdzielni oraz analiz ekonomicznych, opracowanie projektów planów rzeczowo-finansowych i sprawozdań z ich wykonania, prowadzenie comiesięcznych uzgodnień zapisów rozliczeń kosztów i funduszy, sporządzanie sprawozdań przychodów i kosztów w rozbiciu na poszczególne nieruchomości, podatki i deklaracje, opracowanie programu kosztów ogólnych Spółdzielni, księgowanie przychodów i kosztów finansowych i operacyjnych z podziałem na nieruchomości, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, bieżąca archiwizacja programów FK i środki trwałe, prowadzenie i ewidencja funduszu remontowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWY/A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komputer - obsługa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne; mile widziany staż pracy w księgowości w Spółdzielni Mieszkaniowej, obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość programów finansowo-księgowych, umiejętności obsługi pakietu Microsoft Office.
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa TERESA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Życiorys zawodowy ( CV).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: kontakt telefoniczny: (32) 217-12-07 w.15, mail: sm_teresa (at) onet.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Profil działalności pracodawcy: ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI MIESZKALNYMI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.08.2016
Data dodania oferty pracy: 23.08.2016
Oferta pracy ważna do: 09.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Poznanie zadań produkcyjnych i najblizszej kolejności ich realizacji na swoim stanowisku pracy:- zabezpieczenie materiałów do określonych zadań,- przygotowanie dokumentacji, programów, narzędzi, pojemników lub palet na detale i zlom- codzienna obsługa maszyn (sprawdzanie poziomu oleju)- zgłoszenie awarii maszyn, wycieku oleju, nieprawidłowości materiału, brak i uszkodzenia narzędzi i braki w dokumentacji bezpośredniemu przełożonemum- sprawdzanie pierwszych wykonywanych detali z aktualną dokumentacją zwracając uwagę na wymiary, rodzaj i grubość oraz stan powierzchni i płaskość blachy oraz stosowanie się do procedur samokontroli- dbanie o właściwy stan narzędzi i maszyn eksploatowanych- zgłaszanie uszkodzenia oraz potzrebę zamówienia kolejnych narzędzi.Praca na dwie zmiany, na poczatek umowa zlecenie , następnie umowa o pracę.Kontakt z pracodawca osobisty ul. Tarnogajska 11/13 Wrocław po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym tel. 71-336-78-42 lub e-mail: biuro (at) gamet.net.plInformacja o ofercie w sali F.
GAMET SP.Z.O.O. - 2015-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Według stanowiska.
"STALKONCEPT" SP. Z O.O. W RAKSZAWIE - 2017-05-22 - Rakszawa (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie książki rozchodów i przychodów
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Puławy (lubelskie)
Wystawianie faktur sprzedaży,Analiza poprawności danych zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy, Księgowanie dokumentów pod okiem głównej księgowej na programie Sage Symfonia,Archiwizacja dokumentów.
KANCELARIA DORADCY PODATKOWEGO IWONA CHŁOPEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Karczew (mazowieckie)
1. Sporządzanie list płac w oparciu o prawidłową dokumentację z zakresu osobowego funduszu płac, funduszu premiowego, zasiłków z ubezpieczenia społecznegoz uwzględnieniem wszystkich elementów wynagrodzeń i należnych potrąceń.2. Kompletowanie dokumentacji w zakresie zasiłków z ubezpieczenia społecznegoi naliczanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządzanie deklaracjiZUS i rozliczanie zasiłków na bieżąco.3. Prowadzenie kasy zgodnie z obowiązującymi przepisami.4. Regulowanie zobowiązań poprzez przygotowanie przelewów, dokonywanie przelewówi kontrola terminowej ich realizacji.5. Wprowadzanie zadekretowanych faktur i innych dowodów księgowych do ksiąg rachunkowych (obsługa programu komputerowego finansowo-księgowego w pełnymzakresie) oraz kontrola wstępna rachunków i faktur otrzymywanych od dostawców i usługobiorców oraz ich kwalifikacja wg rodzajów wydatków budżetowych i kontrahentów.6. Przestrzeganie obowiązujących przepisów dot. wynagrodzeń, podatków, przepisów ZUSi przepisów w zakresie rachunkowości budżetowej oraz finansów publicznych. Wymagania dopuszczające do udziału w naborze:posiadanie obywatelstwa polskiego,posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe;nieposzlakowana opinia,wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: wykształcenie: min. średnie, wskazane ekonomiczne,posiadanie co najmniej dwuletniej praktyki w księgowości - płace,wiedza z zakresu: ustawy o rachunkowości, kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej, przepisów dotyczących podatkówi ubezpieczeń społecznych;umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym znajomość programów finansowo-księgowych i rozliczeń ZUS w programie Płatnik. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: znajomość rachunkowości budżetowej,doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach administracji publicznej,posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, rzetelność, sumienność, terminowość, punktualność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole,znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-02-12 - Łódź (łódzkie)
prawo jazdy kat. B,doświadczenie na ww stanowisku,uprawnienia do obsługi koparko-ładowarki
Kształtowanie Terenów Zieleni CEDRUS - 2018-04-12 - Topola-Osiedle (wielkopolskie)
Roboty remontowe hydrauliczne i inne budowlane.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Łęczycanka - 2018-01-25 - Łęczyca (łódzkie)
usługi księgowe, sporządzanie dokumentacji księgowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, obsługa klientów
KANCELARIA PODATKOWA BASOŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
prowadzenie KPiR i ewidencji VAT, przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT i CIT)
Biuro Rachunkowe MM Monika Mochol - 2016-10-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Wprowadzanie danych do programu księgowego.2. Obsługa urządzeń biurowych.3. Obsługa interesantów.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Łęczyca (łódzkie)
oferta w ramach doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Ławy (kujawsko-pomorskie)
dbanie o porządek na terenie zakładu; oferta dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności;
TEXPOL Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej - 2016-09-22 - Borkowice (łódzkie)
prowadzenie lekcji fizyki- klasa VII szkoły podstawowej (2 godziny tygodniowo)
SZKOŁA PODSTAWOWA GARBATÓWKA - 2017-08-24 - Garbatówka (lubelskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz z przepisami prawa podatkowego; nadzór nad obiegiem dokumentow księgowych; uzgadnianie sald; sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT,CIT,PIT) oraz sprawozdań dla GUS; odpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont oraz procedury księgowo- podatkowe; sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych oraz analiz i raportów; współpraca z zewnętrznymi instytucjami, urzędami skarbowymi i bankami;
GDM CAPITAL FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Rawicz (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Zdziechów (mazowieckie)
Księgowy/Księgowa
Biuro Rachunkowe ATI Agnieszka Komoniewska - 2017-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja prac spawalniczych, realizacja ślusarskich prac naprawczych kontenerów morskich.
SPEDYCJA POLSKA SPEDCONT SP. Z O.O. - 2016-08-31 - Łódź (łódzkie)
Sprzedawca w sklepie mięsnym.
" BENIAMIN " Henryk Krefft - 2016-09-15 - Gdynia (pomorskie)
Prace załadowczo-wyładunkowe przy pomocy wózka elektrycznego, przyjmowanie i wydawanie towarów z produkcji, rozładunek i załadunek produktów na linię produkcyjną, prowadzenie zapisów z warunków magazynowania, utrzymywanie sprzętu (wózek elektryczny) w gotowości, przestrzeganie warunków magazynowania.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Bełchatów (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa klientów. Sprzedaż art. ogólnospożywczych. Obsługa kasy fiskalnej. Wykładanie i układanie towaru. Utrzymywanie czystości w sklepie. Segregacja przeterminowanych produktów. Obsługa stoiska Fast-food.- Praca w różnych punktach na terenie Katowic w zależności od potrzeb.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 6:00-23:00 + soboty, niedziele, święta. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana aktualna książeczka sanepidu.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Katowice (śląskie)
- Księgowanie spółek kapitałowych,- Znajomość programów Symfonia - finanse i ksiegowość- CV na adres katarzyna.paszek (at) biurojanina.pl- Wynagrodzenie od 2.500,00 zł netto
BIURO RACHUNKOWE JANINA SP. Z O.O. - 2018-04-06 - Tczew (pomorskie)
Wycena wartości aktywów netto funduszu, przeprowadzanie kalkulacji wartości aktywów netto, rozpatrzenie wpływu poszczególnych elementów funduszu na wartość funduszu, dokonanie rozliczenia - strona księgowa, porównanie i potwierdzenie wartości kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych z bilansem, badanie odchyleń, weryfikacja pozycji według listy z zachowaniem procedur wymaganych przez klienta i SSB, terminowe dostarczanie wyników, weryfikacja wyceny funduszy w razie potrzeby, udział w projektach wewnątrz departamentu, aktywny udział w treningu i rozwoju umiejętności innych członków grupy według wymagań, aktywna postawa mająca na celu zmianę procesów i procedur z zachowaniem odpowiedniej dokumentacji, komunikacja - rozwiązuje problemy wskazane przez starszych księgowych oraz kierownika informując w/w osoby o postępach.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Gdańsk (pomorskie)
Weryfikacja, dekretacja i ewidencjonowanie operacji gospodarczych, Kompleksowe prowadzenie kont rozrachunkowych Obsługa w obszarze kadrowo-płacowym, w tym m.in. sporządzanie list płac, deklaracji zus Prowadzenie KPiR Realizacja zadań wyznaczonych przez przełożonych Sporządzanie sprawozdań i deklaracji dla US, GUS
PRIMA PARTNER s.c. Krzysztof Soból, Bożena Piekarczyk - 2016-02-01 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie KPiR, rejestrów VAT, obsługa personalna pracowników w zakresie płac: naliczanie wynagrodzeń, obsługa programu Płatnik.
KUBICZEK LESZEK DORADCA PODATKOWY NR 07270 BIURO USŁUG "LEX" - 2016-02-15 - Kęty (małopolskie)
-Obsługa klienta,-Układanie towaru,-Praca w Galerii Kociewskiej sklep DIVERSE,-Praca dwuzmianowa [9-21],-Koniecznie osoba z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności,
FIRMA HANDLOWA "EDEN II" KRYSTYNA KONOWALSKA - 2016-06-21 - Tczew (pomorskie)
Wykonywanie wszystkich prac związanych z przygotowaniem produktów, dbanie o właściwe zaopatrzenie podległego stanowiska, zapewnienie dostępności produktów przy zachowaniu standardów przygotowania, właściwe wykorzystanie dostępnych urządzeń, po uprzednim przeszkoleniu oraz obsługa maszyn i wyposażenia restauracji, zgodnie z obowiązującymi standardami, przestrzeganie zasady FIFO, stosowanie standardów operacyjnych Brandu, zgodnie z otrzymanymi materiałami szkoleniowymi, bycie odpowiedzialnym za powierzone mienie na stanowisku pracy, z obowiązkiem zwrotu lub wyliczenia się, wg zasad przewidzianych w Kodeksie Pracy, utrzymanie higieny osobistej na najwyższym poziomie, zgodnie ze standardami i zasadami Brandu, uczestnictwo w tworzeniu przyjaznej atmosfery pracy, odzwierciedlającej kulturę i Naczelne Wartości AmRest, wykonywanie prac porządkowych na stanowisku pracy, a w szczególności wykonywanie prac porządkowych na polecenie pracodawcy na terenie restauracji i przed restauracją, wykonywanie wszystkich poleceń przełożonego, związanych z wykonywaniem obowiązków służbowych, z możliwością delegowania do innych zadań, zgodnie z potrzebami zakładu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)