KOORDYNATOR DS.TECHNICZNYCH Gorzów Wielkopolski oferta pracy LEKS Spółka z o.o.
Stanowisko: KOORDYNATOR DS.TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: znajomość norm związanych z eksploatacją maszyn i urządzeń, znjomość mechaniki, elektroniki, automatyki
Data publikacji: 2017-08-03
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: LEKS Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podmiejska Boczna 14, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
znajomość norm związanych z eksploatacją maszyn i urządzeń, znjomość mechaniki, elektroniki, automatyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DS.TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier utrzymania ruchu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat.B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, uprawnienie energetyczne, znajomość prawa budowl. PPOŻ. BHP, MS OFFICE
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: LEKS Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Podmiejska Boczna 14, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motyw.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : kont.osob.8-14,00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Podmiejska Boczna
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier utrzymania ruchu
Data dodania oferty pracy: 03.08.2017
Oferta pracy ważna do: 02.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Weryfikowanie jakości prowadzonych prac. Praca na dużych halach magazynowych. Umowa zlecenie 180 godzin w miesiącu, praca w przedziale zczasowym 8:00-222:00, możliwe wyjazdy służbowe.Umowa zlecenie 180h w miesiącuMiejsce pracy: Wrocław, Biealny Wrocławskie
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Zapewnienie ochrony informacji niejawnych, zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których przetwarzane są informacje niejawne, prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających, tworzenie dokumentacji. Wymagania: wykształcenie wyższe, staż pracy min. 4 lata, poświadczenie bezpieczeństwa, znajomość przepisów prawa z zakresu postępowania administracyjnego i ochrony informacji niejawnych, osoba niekarana. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 261-251-230 lub osobiście od godz. 7.30. do 14.00.
18 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-01-05 - Strzepcz (pomorskie)
elektryk konserwator
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W.Degi - 2016-10-19 - Poznań (wielkopolskie)
wyszukiwanie kontrahentów w Wietnamie, negocjowanie umów i kontraktów z wietnamskimi partnerami
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Piaseczno (mazowieckie)
pozyskiwanie danych ze źródeł informacji na rynku indyjskim, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami z Indii, obsługa poczty firmowej w języku angielskim i hindi
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Bieżąca obsługa witryny internetowej, przygotowanie i realizacja zamówień, wystawienie dokumentów sprzedażowych, obsługa zwrotów oraz wymian, tworzenie opisów towarów, obsługa portali społecznościowych, współpraca w zakresie działań promocyjno- marketingowych
MOTOMANIAK Piotr Matecki - 2016-10-07 - Konikowo (zachodniopomorskie)
nadzór i kontrola pracowników, zarządzanie relacjami między pracownikami a klientem, zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Magnuszew Duży (mazowieckie)
WSPÓŁORGANIZOWANIE PRAC NA PLACU BUDOWY, UDZIAŁ W ODBIORACH POSZCZEGÓLNYCH ETAPÓW PRAC BUDOWY, ORGANIZACJA PLACU BUDOWY, BIEŻĄCY KONTAKT Z PROJEKTANTAMI, WSPARCIE W WYPEŁNIANIU PROCEDUR KONTRAKTOWYCH, KONTROLA HARMONOGRAMU PROJEKTU
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Długomiłowice (opolskie)
Odbiór gotowych opakowań z maszyny i układanie na palecie, klejenie opakowań, pakowanie opakowań itp.
"PACON" DRUKARNIA I PRODUCENT OPAKOWAŃ MAZIJ SP.J. - 2018-07-13 - Golędzinów (dolnośląskie)
koordynowanie rodzinnej pieczy zastępczej
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Zgorzelec (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
Cukiernia "Jędruś" Marek Jendruszewski Nowy Staw - 2017-12-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
obsługa maszyn stolarskich, cięcie płyt, formatowanie blatów;
P.H.U."TEAK" ZBIGNIEW ANIŚKIEWICZ - 2015-12-18 - Zgorzelec (dolnośląskie)
obsługa przyrządów pomiarowych, wyrywkowa kontrola jakości komponentów, wyrobów gotowych, wykonywanie pomiarów narzędziami pomiarowymi, praca dokumentacją jakości i rysunkiem technicznych
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Gliwice (śląskie)
przygotowanie ofert przetargowych,obsluga urządzeń biurowych,przygotowanie oraz adm. korespondecji spółki,wypełnianie wniosków i biznes planów
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Chrzanów (małopolskie)
montaz ociepleń budynków
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Łuków (lubelskie)
Nadzorowanie pracowników sprzątających .
OTX sp. z o.o. - 2016-01-11 - Gdańsk (pomorskie)
-PROWADZENIE BIEŻĄCEJ DOKUMENTACJI TRANSPORTOWEJ-BIEŻĄCA ANALIZA OPŁAT AUTOSTRADOWYCH-WERYFIKACJA ROZLICZEŃ KIEROWCÓW-KONTROLOWANIE TERMINOWYCH PŁATNOŚCI-POMOC W PLANOWANIU I ORGANIZACJI PRZEBIEGU TRAS
ALTA-TRANS TRANSPORT-SPEDYCJA-LOGISTYKA WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-12 - Żyraków (podkarpackie)
Praca przy sortowaniu i myciu płodów rolnych, praca przy przygotowywaniu kapusty i ogórków do kiszenia, praca przy kiszeniu kapusty i ogórka, praca przy pakowaniu kapusty kiszonej i ogórka kiszonrgo w worki i w wiadra, praca przy wyładunku kapusty kiszonej i ogórków kiszonych z silosu,- wykonywanie zabiegów mycia i dezynfekcji pomieszczeń, maszyn i sprzętów
Gospodarstwo Rolne Mirosław Lutkiewicz - 2018-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
Wprowadzanie zamówień do systemu, sporządzanie awizacji samochodów,Wystawianie faktur,Kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi - telefoniczny i mailowy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE Walerian Grzegorz Fabich - 2016-10-18 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
jw.
P.H.P.U. EXPORT-IMPORT WOJCIECH PIOTROWICZ - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektu finansowanego ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list płac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach), bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacją działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu.
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego - 2018-04-12 - Będzin (śląskie)
Kontroler jakości
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2016-09-08 - Żabno (małopolskie)
kierowanie ciągnikiem siodłowym z naczepą na trasach krajowych
LINK Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Żerniki (wielkopolskie)
Dopilnowanie poprawności wykonania prac; nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją konstrukcyjną i architektoniczną; koordynacja podwykonawców różnych branż; bieżące zaopatrzenie w materiały budowlane oraz nadzór nad dostawami;prowadzenie niezbędnej dokumentacji inwestycji w zakresie powierzonych zadań; udział w procesie rozliczania robót i przygotowywania dokumentacji odbioru robót.
Antares Wioletta Kozakiewicz-Jeziorska - 2018-04-05 - Gdańsk (pomorskie)
dostarczanie towaru do klienta
TRANSKURIER Grażyna Szczęsna - 2016-01-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przygotowywanie posiłków kuchni ukraińskiej
Janusz-Park Sp. z o.o. - 2017-07-11 - Łęknica (lubuskie)
Sprawowanie fizycznego nadzoru nad jakością świadczonych usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach, dbanie o dobry wizerunek firmy, uzupełnianie środków czystości, usprawnianbie komunikacji między osobami sprzątającymi a biurem.
PPHU OSCAR TADEUSZ JANICKI - 2017-04-18 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Obowiązki Koordynatora BHP na budowie: sprawdzanie dokumentacji bhp podwykonawcy, inspekcje bhp budowy i sporządzanie raportów, spotkania z podwykonawcami. Kontakt tel. 608 859 910
SAFETY TIME - 2016-02-15 - Żabno (małopolskie)
Sortowanie i pakowanie warzyw.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Legnica (dolnośląskie)