KOORDYNATOR BHP Żabno oferta pracy SAFETY TIME
Stanowisko: KOORDYNATOR BHP
Wynagrodzenie: 2 200 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Obowiązki Koordynatora BHP na budowie: sprawdzanie dokumentacji bhp podwykonawcy, inspekcje bhp budowy i sporządzanie raportów, spotkania z podwykonawcami. Kontakt tel. 608 859 910
Data publikacji: 2016-02-15
Lokalizacja: Żabno (małopolskie)
Pracodawca: SAFETY TIME
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Teren kraju, 33-240 Żabno, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obowiązki Koordynatora BHP na budowie: sprawdzanie dokumentacji bhp podwykonawcy, inspekcje bhp budowy i sporządzanie raportów, spotkania z podwykonawcami. Kontakt tel. 608 859 910
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żabno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żabno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
kurs budownictwa dla personelu inż. tech. w zakresie BHP
Nazwa pracodawcy: SAFETY TIME
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Rynek, 33-240 Żabno, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: ofpr/16/0751
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: tarnowski
Gmina pracodawcy: Żabno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żabno
Ulica pracodawcy: Rynek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.02.2016
Data dodania oferty pracy: 15.02.2016
Oferta pracy ważna do: 04.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedawca
AZET Małgorzata Szymczyk i Wspólnicy Spółka Jawna - 2017-07-17 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Usługi w zakresie fryzjerstwa. 1/2 etatu
SALON FRYZJERSKI - KAMILA MIELCZAREK - 2016-07-19 - Zelów (łódzkie)
transport wewnętrzny, rozładunek i załadunek
FIRMA "TATARCZUCH" ADAM TATARCZUCH - 2018-07-24 - Mierzyn (świętokrzyskie)
koordynowanie pracy zespołu ok.20 osób. Praca na pełen etat 7 dni w tygodniu od 6-14; 14-22. Wysokość wynagrodzenia 3350zł/brutto + 800zł/ brutto premii
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Pruszków (mazowieckie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Zbójno (kujawsko-pomorskie)
Sprzedawca - doradca w zakładzie optycznym (staż)
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Imielin (śląskie)
przygotowywanie potraw
Hotel "ATENA" Aneta Maria Młyńska-Oleksak w Ciechanowie - 2017-05-02 - Ciechanów (mazowieckie)
Koordynator ds. sprzedaży/Konsultant
kontakt przez OHP - 2016-12-19 - Przasnysz (mazowieckie)
Wykształcenie podstawowe; zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie i obsługa punktu sprzedaży, aktywna sprzedaż i obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy, dbanie o dobry wizerunek punktu sprzedaży i prawidłową ekspozycję towaru, obsługa kasy fiskalnej; praca w godz. 8:00-18:00; miejsce pracy: Gliwice;
"RUCH" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-27 - Gliwice (śląskie)
Rozwożenie pizzy (teren gm.Radymno).
Firma Handlowa Wielobranżowa Hurt Detal "ASTRA" Bożena Fleszar Krok - 2016-06-29 - Radymno (podkarpackie)
Przewożenie osób z i do miejsca pracy, ustawianie pracy prafcowników, sprawdzanie wykonanej pracy, wykonywanie raportów w excelu, rozliczanie pracowników z odzieży służbowej (pracownicy obcokrajowcy). Praca 35 godz./tyg., od poniedziałku do niedzieli w godzinach 3-5, 15-20.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Pruszków (mazowieckie)
- ORGANIZACJA DROGOWYCH PRZEWOZÓW W TRANSPORCIE MIĘDZYNARODOWYM,- DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ USŁUG TRANSPORTOWYCH I ICH TERMINOWOŚĆ,- KONTROLA PRZEBIEGU REALIZOWANYCH ZLECEŃ,- PRZYGOTOWYWANIE OFERT.
Marway International Express Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Rzeszów (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Oborniki (wielkopolskie)
- naprawa samochodów osobowych- montaż, demontaż kół
PHU "ALEXGUM" Aleksandra Kuzdak - 2017-12-14 - Skórnice (świętokrzyskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Ząbki (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
pełnienie obowiązków nauczyciela i wychowawcy, w tym prowadzenie zajęć z informatyki i dokumentacji przebiegu nauczania.
Społeczna Szkoła Podstawowa w Restarzewie - 2017-06-14 - Restarzew Cmentarny (łódzkie)
- Organizacja, prowadzenie i zarządzanie administracyjne biurem, - Koordynacjaprzepływu informacji i dokumentów, - Sporządzanie prezentacji, sprawozdań,raportów i zestawień, - Organizowanie spotkań oraz podróży służbowych -Nawiązywanie kontaktów oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami -Bieżąca kontrola zapytań ofertowych oraz opracowywanie ofert dla klientów -Dbanie o wizerunek i rozwój firmy
Netline Sp.z o.o - 2016-03-01 - Opole (opolskie)
Remonty instalacji sanitarnych, wykonywanie nowych instalacji wod-kan C.O. i gaz., w różnych technologiachFilia firmy: 93-252 Łódź, ul. Felińskiego 9
P.P.H.U. INSTAL GEO-BUD P. stawiarski, A. Stawiarska - 2016-08-01 - Andrespol (łódzkie)
obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie, wykładanie towaru, utrzymanie czystości w sklepie i na magazynie
Działalność Handlowa Agnieszka Kuc - 2016-09-01 - Lindów (śląskie)
pomoc kucharzowi w codziennym przygotowaniu posiłków dla dzieci zgodnie z normami i opracowanymi jadłospisami. Dbanie o czystość pomieszczeń kuchennych i zaplecza oraz naczyń, sprzętu i narzędzi
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Sarnaki (mazowieckie)
Nadzorowanie pracy naszych pracowników na wyznaczonych kontraktach handlowych.
"ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-04 - Lublin (lubelskie)
Przetwarzanie,nadzorowanie i księgowanie dostaw,kordynacja pracy działu, korygowanie zapasów,zarzadzanie produkcją etykiet,mierzenie efektywności pracowników.
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2017-04-10 - Piorunów (mazowieckie)
zarządzanie pracą ludzi zatrudnionych przy usłudze utrzymania czystości, kontakt z usługodawcami, sporządzanie dokumentacji kadrowej i ewidencji czasu pracyGodziny pracy: do ustalenia z pracodawcą, praca w pełnym wymiarze czasu pracy
ROKA A.I. Kantorski Sp-ka Komandytowa - 2018-02-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Konkurs Wygraj Wesele Marzeń jest przeznaczony dla osób, które zamierzają wziąć ślub. Dla zwycięzców przeznaczone są nagrody finansowe, w tym nagroda główna: 15 000 zł. Organizatorem konkursu jest Fundacja Przyjazny Świat Dziecka. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie internetowej Fundacji.Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:- obsługa biurowa konkursu- weryfikacja zgłoszeń- współpraca z komisją konkursowąGodziny pracy 8.00- 16.00.Wynagrodzenie: stawka miesięczna + premia
Concept Seven Sp. z o.o. - 2017-01-11 - Słupsk (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie średnie - techniczne, znajomość pakietu Office, programu Autocad, znajomość rysunku technicznego, prawo jazdy kat B, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, uczciwość, szybkość wdrażania się w nowe obowiązki.
CRISTAP Iwona Musiał - 2017-03-22 - Wejherowo (pomorskie)
•Udział w tworzeniu, weryfikacji i aktualizacji procedur HR;•Tworzenie raportów, analiz i prezentacji za zakresu działania stanowiska;•Wykonywanie prac administracyjnych powiązanych z procedurą zatrudniania i organizacją wdrożenia nowych pracowników;•Wspieranie organizacji i pracowników w procesie zmian;•Współtworzenie kultury organizacyjnej zgodnej z wartościami organizacji;•Utrzymanie ciągłości realizacji projektów poprzez koordynowaniei usprawnianie przepływu zasobów ludzkich pomiędzy projektami;•Wspieranie kierowników w zakresie zarządzania podległym zespołem, rozbudowywanie bazy kandydatów do pracy;
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów bankowych, obsługa kasjerska.
Grzegorz Puzon - 2016-05-25 - Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji PIT, CIT, VAT
Biuro Rachunkowe CONSULTO Paweł Kraj - 2017-12-29 - Tarnów (małopolskie)
Sprawdzanie dostaw towarowych, sprawdzanie terminów przydatnosci towarów, układanie towarów. Godziny stażu 8-16 lub 10-18 RPO
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Płock (mazowieckie)