KOORDYNATOR DS. PRACOWNIKÓW Józefosław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KOORDYNATOR DS. PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 19,7 PLN
Zakres obowiązków: ustawianie godzin pracowników, sprawdzanie wykonywanej pracy, wykonywanie raportów, rozliczanie pracowników z odzieży roboczej (pracownicy-obcokrajowcy z Ukrainy i Rosji)
Data publikacji: 2019-02-01
Lokalizacja: Józefosław (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefosław, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ustawianie godzin pracowników, sprawdzanie wykonywanej pracy, wykonywanie raportów, rozliczanie pracowników z odzieży roboczej (pracownicy-obcokrajowcy z Ukrainy i Rosji)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 19,7 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: System wynagrodzeń godzinowy
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DS. PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Józefosław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 19,7 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali kierownicy do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Data dodania oferty pracy: 04.02.2019
Oferta pracy ważna do: 22.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w sklepie "Żabka"
Sklep Spożywczo Przemysłowy Agata Szczyrba - 2016-09-05 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Kompleksowa koordynacja realizacji projektów inwestycyjnychWspółpraca z projektantami, urzędami i odpowiednimi instytucjami w zakresie przygotowania i przeprowadzenia procesu inwestycyjnegoObsługa posprzedażowa klientówNadzorowanie prac wykonywanych na rzecz klientówDbanie o jakość i terminowość wykonania zleconych pracOrganizowanie pracy własnej i skuteczna koordynacja realizacji zleconych zadańSporządzanie dokumentacji, zestawień i archiwizacja dokumentówPraca w godz.8.00-16.00
APiON spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. - 2017-05-25 - Słupsk (pomorskie)
Sprawowanie opieki nad zwierzętami utrzymywanymi w Zwierzętarni (karmienie i pojenie zwierząt; Zamawianie i przyjmowanie zwierząt wraz z oceną stanu ich zdrowia, ważenie zwierząt; Przygotowanie zwierząt do zabiegów oraz pomoc przy szczepieniach i innych czynnościach wykonywanych na zwierzętach; Obserwacja zwierząt w czasie ich pobytu w Zwierzętarni pod kątem oceny ich statusu zdrowia; Pomoc w wykonywaniu doświadczeń na zwierzętach i w obserwacji tych zwierząt; Uśmiercanie i znieczulanie zwierząt wykorzystywanych w procedurach; Zamawianie karmy i innych niezbędnych środków potrzebnych przy opiece nad zwierzętami; Monitorowanie warunków środowiska w Zwierzętarni; Utrzymywanie czystości we wszystkich pomieszczeniach Zwierzętarni; Czyszczenie, mycie i dezynfekcja klatek, stelaży oraz innego sprzętu używanego do karmienia i obsługi zwierząt; Codzienne usuwanie nieczystości oraz padłych zwierząt z terenu Zwierzętarni; Przygotowanie i sterylizacja szkła laboratoryjnego oraz materiałów pomocniczych; Utrzymanie czystości we wszystkich pomieszczeniach Laboratorium Zakładu Badania Surowic i Szczepionek; Przygotowanie sprzętu, szkła i odzieży ochronnej potrzebnych do działalności prowadzonej w Laboratorium Zakładu Badania Surowic i Szczepionek.
Narodowy Instytut Zdrowia Publiczego - Państwowy Zakład Higieny - 2018-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
dozór pracowników sprzątających, praca w terenie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej Emir Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zajęć z zakresu zarządzania projektem lub informacji geoinfomatycznej. Praca w ramach umowy zlecenie. Proponowane wynagrodzenie 45,00 zł brutto na godzinę.
Blue Education - 2018-06-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Mechanik
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Wola Wiśniowa (świętokrzyskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Wyrozęby-Podawce (mazowieckie)
jw.
EWLIT Sp. z o.o. Sp.k - 2017-08-01 - Mława (mazowieckie)
ochrona zaplecza budowy
Firma ARMA - 2019-01-30 - Kraśnik (lubelskie)
zapewnienie profesjonalnej obsługi naszych klientów,koordynację bieżącego funkcjonowania działu,towrzenie polityki handlowej działu we współpracy z Kierownikiem Działu
LEROY MERLIN sp. z o.o. - 2016-01-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Branza motoryzacyjna. Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami branżowymi w krajach afrykańskich w celu rozpoczęcia współpracy. Gromadzenie informaci oraz tworzenie baz danych.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Łódź (łódzkie)
Realizacja zadań koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w ramach zadaniowego systemu czasu pracy, wynikających z ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, zwanej dalej ustawą.Kompletowanie we współpracy z właściwym ośrodkiem pomocy społecznej dokumentacji związanej z pygotowaniem dziecka do umieszczenia w rodzinie zastępczej albo rodzinnym domu dziecka. Objęcie wsparciem do 15 rodzin zastępczych, zamieszkujących na terenie Powiatu Łęczyńskiego.Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinny dom dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, w szczególności poprzez:1)nawiązanie kontaktu z rodzinami zastępczymi i prowadzącymi rodzinny dom dziecka, ich środowiskiem w celu poznania struktury rodziny, ról pełnionych w rodzinie, zwyczajów, norm i wartości preferowanych przez rodziny, 2) zdefiniowanie obszarów, w których rodziny wymagają wsparcia i pomocy,3)utrzymanie stałego kontaktu, w celu monitorowania procesu sprawowania pieczy zastępczej, 4)informowanie o dostępie do usług wspomagających proces rozwoju i wychowania dziecka oraz umożliwianie korzystania z takich usług,5)umożliwianie dostępu do różnych form doskonalenia jakości sprawowanej pieczy zastępczej. Przygotowanie planu pomocy dziecku, we współpracy z odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie nie został przydzielony asystent rodziny - we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną. Pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu. Inicjowanie i organizowanie spotkań, w tym grup roboczych, grup samopomocy lub wsparcia umożliwiających wzajemną wymianę doświadczeń i wspólne rozwiązywanie problemów związanych ze sprawowaniem pieczy zastępczej, udostępnianie materiałów merytorycznych ( np.: monografii, analiz, raportów, metod pracy z dzieckiem). Zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej. Zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających. Udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej.Przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej. Współpraca z asystentem rodziny przy opracowaniu planu pracy z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej. Sporządzanie opinii w przedmiocie ustania przyczyny umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej lub rodzinnym domu dziecka i możliwości powrotu dziecka do jego rodziny na potrzeby postępowania sądowego w tej sprawie. W przypadku rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie zastępczej większej liczby dzieci niż przewiduje to art. 53 ust. 1 ustawy.Sporządzanie opinii dla rodziny zastępczej niezawodowej, która wystąpi z wnioskiem o zawarcie umowy o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej. W przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z funkcją rodziny zastępczej zawodowej albo rodziny zastępczej niezawodowej sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 2 ustawy. W przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z prowadzeniem rodzinnego domu dziecka sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w tej formie pieczy zastępczej większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 3 ustawy. Udział w posiedzeniach zespołu w celu dokonania oceny sytuacji dziecka umieszczonego w rodzinie zastępczej oraz rodzinnym domu dziecka. Ocena sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej z udziałem:odpowiednio rodziną zastępczą albo prowadzącym rodzinny dom dziecka, pedagogiem, psychologiem,właściwym asystentem rodziny, przedstawicielem ośrodka adopcyjnego, rodzicami dziecka, z wyjątkiem rodziców pozbawionych władzy rodzicielskiej,fakultatywnie z udziałem w szczególności przedstawicieli: sądu właściwego ze względu na miejsce zamieszkania rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka, właściwego powiatowego centrum pomocy rodzinie, ośrodka pomocy społecznej, policji, ochrony zdrowia, instytucji oświatowych oraz organizacji społecznych statutowo zajmujących się problematyką rodziny i dziecka, a także osób bliskich dziecku. Dokonywanie oceny sytuacji dziecka w miarę potrzeb, w przypadku dzieci w wieku poniżej 3 lat nie rzadziej niż co 3 miesiące, a w przypadku dzieci starszych nie rzadziej niż co 6 miesięcy.Sporządzanie protokołów z posiedzeń zespołu ds. oceny sytuacji dzieci przebywających w pieczy zastępczej i przekazywanie do zatwierdzenia przez dyrektora PCPR w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia tych zespołów.Konsultacje w zakresie oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka pod względem predyspozycji do pełnienia powierzonej im funkcji oraz jakości wykonywanej pracy. Prowadzenie dokumentacji i zbieranie materiałów niezbędnych do opracowanie ocen sytuacji dziecka, rodziny zastępczej, prowadzących rodzinny dom dziecka składanych przez organizatora pieczy zastępczej do sądu. Udział w posiedzeniach zespołu ds. okresowej oceny sytuacji dziecka umieszczonego w instytucjonalnej pieczy zastępczej. Udział w sporządzaniu opinii, pełnienie funkcji opiekuna procesu usamodzielnienia. Pomoc osobie usamodzielnianej przy opracowywaniu indywidualnego programu usamodzielnienia. Współpraca z ośrodkiem adopcyjnym przy kwalifikowaniu dziecka do przysposobienia. Udział w opracowaniu i realizacji 3-letnich powiatowych programów dotyczących rozwoju pieczy zastępczej, zawierających między innymi coroczny limit rodzin zastępczych zawodowych.Udział w organizowaniu szkoleń dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka i dyrektorów placówek opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego oraz kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, wadzenia rodzinnego domu dziecka lub pełnienia funkcji dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego.Pomoc w organizowaniu pomocy wolontariuszy oraz opieki nad dzieckiem, w przypadku gdy rodzina zastępcza okresowo nie może sprawować opieki, m.in. z powodów zdrowotnych, losowych albo zaplanowanego wypoczynku. Podejmowanie działań wynikających z rozeznanych potrzeb, w tym udział w tworzeniu i realizacji programów osłonowych, opracowywanie projektów wniosków o dofinansowanie programów z zakresu realizacji zadań wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej. Wykonywanie zadań służbowych w szczególności w miejscu zamieszkania rodzin zastępczych, w instytucjach związanych z realizacją obowiązków, w siedzibie pracodawcy oraz w swoim miejscu zamieszkania. Współpraca z komórkami organizacyjnymi PCPR w zakresie wykonywanych zadań, w celu zharmonizowania i zapewnienia jednolitego działania. Wspomaganie pracy Działu Opieki nad Dzieckiem i Rodziną w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie oraz wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Współpraca w zakresie wykonywanych zadań ze środowiskiem lokalnym, ośrodkami pomocy społecznej, sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, podmiotami leczniczymi, kościołami i związkami wyznaniowymi oraz z organizacjami społecznymi. spomaganie pracy Działu Opieki nad Dzieckiem i Rodziną w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie oraz wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.Umowa o pracę zawarta na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ - 2016-11-10 - Łęczna (lubelskie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne; ponad 5 lat doświadczenia na podobnych stanowiskach w środowisku międzynarodowym; biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie; potwierdzone doświadczenie i wiedza z zakresu światowego pozyskiwania zakupów/ materiałów produkcyjnych w branży motoryzacyjnej; zakupy materiałów produkcyjnych bezpośrednio na rzecz General Motors; pozyskiwanie nowych dostawców części do produkcji samochodów i/lub silników (Global Sourcing); pozyskiwanie nowych elementów potrzebnych w nowych pojazdach (Advance Purchasing), negocjowanie zmian technicznych (EWO); praca nad redukcją kosztów handlowych i technicznych z dostawcami; rozwiązywanie bieżących problemów z dostawcami w zakresie wszelkich kwestii handlowych niekomercyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice oraz Tychy
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gliwice (śląskie)
jw.
Zacisze S.A - 2017-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Bieżąca obsługa klienta zagranicznego (telefoniczna i mailowa)- Odpowiadanie na zapytania klientów zagranicznych- Nadzór nad obiegiem dokumentacji księgowej z klientami - Prowadzenie rozliczeń, wystawianie faktur oraz korekt - Nadzór nad wysyłką towaru do klienta zagranicznegoFirma oferuje:- Umowę o pracę- Szkolenia wstępne- Możliwość rozwoju- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16- Dobre wynagrodzenie- Niezbędne narzędzia pracy
CDRL S.A. - 2017-10-25 - Pianowo (wielkopolskie)
utrzymanie relacji z klientami, nadzór nad pracownikami, realizacja celów wyznaczonych prze zarząd, prowadzenie negocjacji
ROKA - Niewiadomski Spółka Komandytowa - 2016-04-01 - Stargard (zachodniopomorskie)
Szycie ubrań
P.P.H.U. Aneta Filipiak - 2017-02-07 - Ozorków (łódzkie)
KONTAKTY Z KONTRAHENATMI, ZAMAWIANIE TOWARU, PRZYGOTOWYWANIE OFERT I UMÓW, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OBSŁUG AKOMPUTERA, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
APRIORI - 2017-05-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
cięcie płyt wiórowych, pilśniowych na elementy do produkcji mebli tapicerowanych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "FILEX" KAZIMIERZ FILEK - 2018-04-10 - Palczowice (małopolskie)
jw
Straford Dariusz Bartecki - 2018-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
Czynności konserwacyjne, obsługowe i naprawcze pojazdów samochodowych oraz ich zespołów i podzespołów za pomocą narzędzi monterskich.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Skierniewicach Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
wsparcie działu eksportu , prowadzenie dokumentacji handlowej , stały kontakt z klientami firmywykształcenie min. srednie , mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta , dyspozycyjność dobra organizacja pracy , j. niemiecki lub francuski komunikatywny
TEAM-PLAST Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie, dobór kadr, rozmieszczanie pracowników wg. zapotrzebowania, kompletowanie dokumentacji, rejestrowanie oświadczeń i zezwoleń, współpraca z klientami z Ukrainy, wyjazdy służbowe
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Piaseczno (mazowieckie)
kontakt z klientem w tematach jakościowych, obsługa reklamacji klientów, ewidencjonowanie reklamacji
Kabel - Technik - Polska Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Białogard (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń przedszkola- sale zajęć, łazienki, szatnia.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Rejowiec (lubelskie)
Pracownik techniczny - plewienie, pielęgnacja roślin na terenie Centrum Ogrodniczego w Starym Sączu. Praca na umowę zlecenia na okres 3 tygodni.Wynagrodzenie 13 zł/godz.
Park-M Poland Sp. z o.o. - 2017-08-11 - Stary Sącz (małopolskie)
- Kontakty z klientami, przeprowadzanie analizy rynku, pisanie biznesplanów, pisanie wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie prezentacji inwestorskich, sporządzanie podstawowych modeli finansowych do projektów, kontakty z instytucjami.- Wynagrodzenie: 3300 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 rok na stanowisku związanym z pozyskiwaniem funduszy UE. Wymagana znajomość pakietu Office, wysoka kultura osobista, skuteczne zarządzanie własnym czasem, umiejętność pisania biznesplanów, pisanie wniosków o dofinansowanie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: emiliatrzepizur (at) capital-eci.com
CAPITAL - EUROPEJSKI CONSULTING INWESTYCYJNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Katowice (śląskie)
montaż systemów alarmowych, p/poż, soeci strukturalnych
Przedsiębiorstwo Systemów Alarmowych "HORN-B" Sp.J. - 2015-12-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca przy lini produkcyjnej polegająca na montażu sprzętu RTV i AGD.Wymagania: wykształcenie podstawowe, zdolności manualne, dobry wzrok.
HR POWER Sp. z o.o. - 2017-04-14 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)