KOORDYNATOR DS. PRACOWNIKÓW Józefosław oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: KOORDYNATOR DS. PRACOWNIKÓW

Wynagrodzenie: od 19,7 PLN

Zakres obowiązków: ustawianie godzin pracowników, sprawdzanie wykonywanej pracy, wykonywanie raportów, rozliczanie pracowników z odzieży roboczej (pracownicy-obcokrajowcy z Ukrainy i Rosji)

Data publikacji: 2019-02-01

Lokalizacja: Józefosław (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Józefosław, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
ustawianie godzin pracowników, sprawdzanie wykonywanej pracy, wykonywanie raportów, rozliczanie pracowników z odzieży roboczej (pracownicy-obcokrajowcy z Ukrainy i Rosji)

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 19,7 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: System wynagrodzeń godzinowy

Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DS. PRACOWNIKÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Józefosław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali kierownicy do spraw zarządzania zasobami ludzkimi

Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 19,7 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali kierownicy do spraw zarządzania zasobami ludzkimi

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 2

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: piaseczyński

Gmina pracodawcy: Piaseczno

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Piaseczno

Ulica pracodawcy: Szkolna

Numer budynku pracodawcy: 20

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw zarządzania zasobami ludzkimi

Data dodania oferty pracy: 04.02.2019

Oferta pracy ważna do: 22.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KASJER SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

praca w sklepie "Żabka"
Sklep Spożywczo Przemysłowy Agata Szczyrba - 2016-09-05 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

KOORDYNATOR PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH - od 4 000 PLN

Kompleksowa koordynacja realizacji projektów inwestycyjnychWspółpraca z projektantami, urzędami i odpowiednimi instytucjami w zakresie przygotowania i przeprowadzenia procesu inwestycyjnegoObsługa posprzedażowa klientówNadzorowanie prac wykonywanych na rzecz klientówDbanie o jakość i terminowość wykonania zleconych pracOrganizowanie pracy własnej i skuteczna koordynacja realizacji zleconych zadańSporządzanie dokumentacji, zestawień i archiwizacja dokumentówPraca w godz.8.00-16.00
APiON spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. - 2017-05-25 - Słupsk (pomorskie)

TECHNIK WETERYNARII - od 2 600 PLN

Sprawowanie opieki nad zwierzętami utrzymywanymi w Zwierzętarni (karmienie i pojenie zwierząt; Zamawianie i przyjmowanie zwierząt wraz z oceną stanu ich zdrowia, ważenie zwierząt; Przygotowanie zwierząt do zabiegów oraz pomoc przy szczepieniach i innych czynnościach wykonywanych na zwierzętach; Obserwacja zwierząt w czasie ich pobytu w Zwierzętarni pod kątem oceny ich statusu zdrowia; Pomoc w wykonywaniu doświadczeń na zwierzętach i w obserwacji tych zwierząt; Uśmiercanie i znieczulanie zwierząt wykorzystywanych w procedurach; Zamawianie karmy i innych niezbędnych środków potrzebnych przy opiece nad zwierzętami; Monitorowanie warunków środowiska w Zwierzętarni; Utrzymywanie czystości we wszystkich pomieszczeniach Zwierzętarni; Czyszczenie, mycie i dezynfekcja klatek, stelaży oraz innego sprzętu używanego do karmienia i obsługi zwierząt; Codzienne usuwanie nieczystości oraz padłych zwierząt z terenu Zwierzętarni; Przygotowanie i sterylizacja szkła laboratoryjnego oraz materiałów pomocniczych; Utrzymanie czystości we wszystkich pomieszczeniach Laboratorium Zakładu Badania Surowic i Szczepionek; Przygotowanie sprzętu, szkła i odzieży ochronnej potrzebnych do działalności prowadzonej w Laboratorium Zakładu Badania Surowic i Szczepionek.
Narodowy Instytut Zdrowia Publiczego - Państwowy Zakład Higieny - 2018-02-22 - Warszawa (mazowieckie)

SZKOLENIOWIEC - od 45 PLN

Prowadzenie zajęć z zakresu zarządzania projektem lub informacji geoinfomatycznej. Praca w ramach umowy zlecenie. Proponowane wynagrodzenie 45,00 zł brutto na godzinę.
Blue Education - 2018-06-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)

MECHANIK - 997,4 PLN

Mechanik
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Wola Wiśniowa (świętokrzyskie)

KOORDYNATOR EKIP MONTAŻOWYCH - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Wyrozęby-Podawce (mazowieckie)

KOORDYNATOR PROJEKTU K/M - od 2 500 PLN

jw.
EWLIT Sp. z o.o. Sp.k - 2017-08-01 - Mława (mazowieckie)

DOZORCA - od 2 250 PLN

ochrona zaplecza budowy
Firma ARMA - 2019-01-30 - Kraśnik (lubelskie)

KOORDYNATOR DS. RELACJI Z KLIENTAMI (0094) - od 2 700 PLN

zapewnienie profesjonalnej obsługi naszych klientów,koordynację bieżącego funkcjonowania działu,towrzenie polityki handlowej działu we współpracy z Kierownikiem Działu
LEROY MERLIN sp. z o.o. - 2016-01-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

KOORDYNATOR KONTAKTÓW HANDLOWYCH Z KRAJAMI AFRYKAŃSKIMI - od 2 000 PLN

Branza motoryzacyjna. Nawiązywanie kontaktów z kontrahentami branżowymi w krajach afrykańskich w celu rozpoczęcia współpracy. Gromadzenie informaci oraz tworzenie baz danych.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Łódź (łódzkie)

KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ - 1 850 - 2 100 PLN

Realizacja zadań koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w ramach zadaniowego systemu czasu pracy, wynikających z ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, zwanej dalej ustawą.Kompletowanie we współpracy z właściwym ośrodkiem pomocy społecznej dokumentacji związanej z pygotowaniem dziecka do umieszczenia w rodzinie zastępczej albo rodzinnym domu dziecka. Objęcie wsparciem do 15 rodzin zastępczych, zamieszkujących na terenie Powiatu Łęczyńskiego.Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinny dom dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, w szczególności poprzez:1)nawiązanie kontaktu z rodzinami zastępczymi i prowadzącymi rodzinny dom dziecka, ich środowiskiem w celu poznania struktury rodziny, ról pełnionych w rodzinie, zwyczajów, norm i wartości preferowanych przez rodziny, 2) zdefiniowanie obszarów, w których rodziny wymagają wsparcia i pomocy,3)utrzymanie stałego kontaktu, w celu monitorowania procesu sprawowania pieczy zastępczej, 4)informowanie o dostępie do usług wspomagających proces rozwoju i wychowania dziecka oraz umożliwianie korzystania z takich usług,5)umożliwianie dostępu do różnych form doskonalenia jakości sprawowanej pieczy zastępczej. Przygotowanie planu pomocy dziecku, we współpracy z odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie nie został przydzielony asystent rodziny - we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną. Pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu. Inicjowanie i organizowanie spotkań, w tym grup roboczych, grup samopomocy lub wsparcia umożliwiających wzajemną wymianę doświadczeń i wspólne rozwiązywanie problemów związanych ze sprawowaniem pieczy zastępczej, udostępnianie materiałów merytorycznych ( np.: monografii, analiz, raportów, metod pracy z dzieckiem). Zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej. Zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających. Udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej.Przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej. Współpraca z asystentem rodziny przy opracowaniu planu pracy z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej. Sporządzanie opinii w przedmiocie ustania przyczyny umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej lub rodzinnym domu dziecka i możliwości powrotu dziecka do jego rodziny na potrzeby postępowania sądowego w tej sprawie. W przypadku rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie zastępczej większej liczby dzieci niż przewiduje to art. 53 ust. 1 ustawy.Sporządzanie opinii dla rodziny zastępczej niezawodowej, która wystąpi z wnioskiem o zawarcie umowy o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej. W przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z funkcją rodziny zastępczej zawodowej albo rodziny zastępczej niezawodowej sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 2 ustawy. W przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z prowadzeniem rodzinnego domu dziecka sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w tej formie pieczy zastępczej większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 3 ustawy. Udział w posiedzeniach zespołu w celu dokonania oceny sytuacji dziecka umieszczonego w rodzinie zastępczej oraz rodzinnym domu dziecka. Ocena sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej z udziałem:odpowiednio rodziną zastępczą albo prowadzącym rodzinny dom dziecka, pedagogiem, psychologiem,właściwym asystentem rodziny, przedstawicielem ośrodka adopcyjnego, rodzicami dziecka, z wyjątkiem rodziców pozbawionych władzy rodzicielskiej,fakultatywnie z udziałem w szczególności przedstawicieli: sądu właściwego ze względu na miejsce zamieszkania rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka, właściwego powiatowego centrum pomocy rodzinie, ośrodka pomocy społecznej, policji, ochrony zdrowia, instytucji oświatowych oraz organizacji społecznych statutowo zajmujących się problematyką rodziny i dziecka, a także osób bliskich dziecku. Dokonywanie oceny sytuacji dziecka w miarę potrzeb, w przypadku dzieci w wieku poniżej 3 lat nie rzadziej niż co 3 miesiące, a w przypadku dzieci starszych nie rzadziej niż co 6 miesięcy.Sporządzanie protokołów z posiedzeń zespołu ds. oceny sytuacji dzieci przebywających w pieczy zastępczej i przekazywanie do zatwierdzenia przez dyrektora PCPR w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia tych zespołów.Konsultacje w zakresie oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka pod względem predyspozycji do pełnienia powierzonej im funkcji oraz jakości wykonywanej pracy. Prowadzenie dokumentacji i zbieranie materiałów niezbędnych do opracowanie ocen sytuacji dziecka, rodziny zastępczej, prowadzących rodzinny dom dziecka składanych przez organizatora pieczy zastępczej do sądu. Udział w posiedzeniach zespołu ds. okresowej oceny sytuacji dziecka umieszczonego w instytucjonalnej pieczy zastępczej. Udział w sporządzaniu opinii, pełnienie funkcji opiekuna procesu usamodzielnienia. Pomoc osobie usamodzielnianej przy opracowywaniu indywidualnego programu usamodzielnienia. Współpraca z ośrodkiem adopcyjnym przy kwalifikowaniu dziecka do przysposobienia. Udział w opracowaniu i realizacji 3-letnich powiatowych programów dotyczących rozwoju pieczy zastępczej, zawierających między innymi coroczny limit rodzin zastępczych zawodowych.Udział w organizowaniu szkoleń dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka i dyrektorów placówek opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego oraz kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, wadzenia rodzinnego domu dziecka lub pełnienia funkcji dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego.Pomoc w organizowaniu pomocy wolontariuszy oraz opieki nad dzieckiem, w przypadku gdy rodzina zastępcza okresowo nie może sprawować opieki, m.in. z powodów zdrowotnych, losowych albo zaplanowanego wypoczynku. Podejmowanie działań wynikających z rozeznanych potrzeb, w tym udział w tworzeniu i realizacji programów osłonowych, opracowywanie projektów wniosków o dofinansowanie programów z zakresu realizacji zadań wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej. Wykonywanie zadań służbowych w szczególności w miejscu zamieszkania rodzin zastępczych, w instytucjach związanych z realizacją obowiązków, w siedzibie pracodawcy oraz w swoim miejscu zamieszkania. Współpraca z komórkami organizacyjnymi PCPR w zakresie wykonywanych zadań, w celu zharmonizowania i zapewnienia jednolitego działania. Wspomaganie pracy Działu Opieki nad Dzieckiem i Rodziną w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie oraz wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Współpraca w zakresie wykonywanych zadań ze środowiskiem lokalnym, ośrodkami pomocy społecznej, sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, podmiotami leczniczymi, kościołami i związkami wyznaniowymi oraz z organizacjami społecznymi. spomaganie pracy Działu Opieki nad Dzieckiem i Rodziną w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie oraz wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.Umowa o pracę zawarta na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ - 2016-11-10 - Łęczna (lubelskie)

KOORDYNATOR - do 7 713 PLN

Wykształcenie wyższe ekonomiczne; ponad 5 lat doświadczenia na podobnych stanowiskach w środowisku międzynarodowym; biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie; potwierdzone doświadczenie i wiedza z zakresu światowego pozyskiwania zakupów/ materiałów produkcyjnych w branży motoryzacyjnej; zakupy materiałów produkcyjnych bezpośrednio na rzecz General Motors; pozyskiwanie nowych dostawców części do produkcji samochodów i/lub silników (Global Sourcing); pozyskiwanie nowych elementów potrzebnych w nowych pojazdach (Advance Purchasing), negocjowanie zmian technicznych (EWO); praca nad redukcją kosztów handlowych i technicznych z dostawcami; rozwiązywanie bieżących problemów z dostawcami w zakresie wszelkich kwestii handlowych niekomercyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice oraz Tychy
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK DS. PORZĄDKOWYCH K/M - od 1 150 PLN

jw.
Zacisze S.A - 2017-11-02 - Warszawa (mazowieckie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY - 2 000 - 2 500 PLN

- Bieżąca obsługa klienta zagranicznego (telefoniczna i mailowa)- Odpowiadanie na zapytania klientów zagranicznych- Nadzór nad obiegiem dokumentacji księgowej z klientami - Prowadzenie rozliczeń, wystawianie faktur oraz korekt - Nadzór nad wysyłką towaru do klienta zagranicznegoFirma oferuje:- Umowę o pracę- Szkolenia wstępne- Możliwość rozwoju- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16- Dobre wynagrodzenie- Niezbędne narzędzia pracy
CDRL S.A. - 2017-10-25 - Pianowo (wielkopolskie)

KOORDYNATOR USŁUG CZYSTOŚCI - od 1 850 PLN

utrzymanie relacji z klientami, nadzór nad pracownikami, realizacja celów wyznaczonych prze zarząd, prowadzenie negocjacji
ROKA - Niewiadomski Spółka Komandytowa - 2016-04-01 - Stargard (zachodniopomorskie)

SZWACZKA - od 2 000 PLN

Szycie ubrań
P.P.H.U. Aneta Filipiak - 2017-02-07 - Ozorków (łódzkie)

KOORDYNATOR SPRZEDAŻY - 2 200 - 2 800 PLN

KONTAKTY Z KONTRAHENATMI, ZAMAWIANIE TOWARU, PRZYGOTOWYWANIE OFERT I UMÓW, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OBSŁUG AKOMPUTERA, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
APRIORI - 2017-05-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)

OPERATOR PIŁY TARCZOWEJ - od 2 600 PLN

cięcie płyt wiórowych, pilśniowych na elementy do produkcji mebli tapicerowanych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE "FILEX" KAZIMIERZ FILEK - 2018-04-10 - Palczowice (małopolskie)

MECHANIK NAPRAW POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - do 2 000 PLN

Czynności konserwacyjne, obsługowe i naprawcze pojazdów samochodowych oraz ich zespołów i podzespołów za pomocą narzędzi monterskich.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Skierniewicach Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)

KOORDYNATOR W DZIALE EKSPORTU - od 3 500 PLN

wsparcie działu eksportu , prowadzenie dokumentacji handlowej , stały kontakt z klientami firmywykształcenie min. srednie , mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta , dyspozycyjność dobra organizacja pracy , j. niemiecki lub francuski komunikatywny
TEAM-PLAST Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA K/M - od 2 100 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Warszawa (mazowieckie)

KOORDYNATOR DO SPRAW ZATRUDNIENIA I ORGANIZACJI PRACY - od 2 400 PLN

zarządzanie, dobór kadr, rozmieszczanie pracowników wg. zapotrzebowania, kompletowanie dokumentacji, rejestrowanie oświadczeń i zezwoleń, współpraca z klientami z Ukrainy, wyjazdy służbowe
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Piaseczno (mazowieckie)

KOORDYNATOR DS JAKOŚCI - od 2 500 PLN

kontakt z klientem w tematach jakościowych, obsługa reklamacji klientów, ewidencjonowanie reklamacji
Kabel - Technik - Polska Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Białogard (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA - do 2 100 PLN

Sprzątanie pomieszczeń przedszkola- sale zajęć, łazienki, szatnia.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Rejowiec (lubelskie)

PRACOWNIK TECHNICZNY - od 13 PLN

Pracownik techniczny - plewienie, pielęgnacja roślin na terenie Centrum Ogrodniczego w Starym Sączu. Praca na umowę zlecenia na okres 3 tygodni.Wynagrodzenie 13 zł/godz.
Park-M Poland Sp. z o.o. - 2017-08-11 - Stary Sącz (małopolskie)

KOORDYNATOR PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH - 3 300 - 3 500 PLN

- Kontakty z klientami, przeprowadzanie analizy rynku, pisanie biznesplanów, pisanie wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie prezentacji inwestorskich, sporządzanie podstawowych modeli finansowych do projektów, kontakty z instytucjami.- Wynagrodzenie: 3300 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 rok na stanowisku związanym z pozyskiwaniem funduszy UE. Wymagana znajomość pakietu Office, wysoka kultura osobista, skuteczne zarządzanie własnym czasem, umiejętność pisania biznesplanów, pisanie wniosków o dofinansowanie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: emiliatrzepizur (at) capital-eci.com
CAPITAL - EUROPEJSKI CONSULTING INWESTYCYJNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Katowice (śląskie)

INSTALATOR SYSTEMÓW ALARMOWYCH - od 1 750 PLN

montaż systemów alarmowych, p/poż, soeci strukturalnych
Przedsiębiorstwo Systemów Alarmowych "HORN-B" Sp.J. - 2015-12-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Praca przy lini produkcyjnej polegająca na montażu sprzętu RTV i AGD.Wymagania: wykształcenie podstawowe, zdolności manualne, dobry wzrok.
HR POWER Sp. z o.o. - 2017-04-14 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)


Wybierz powiat