KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ Łęczna oferta pracy POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ
Stanowisko: KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja zadań koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w ramach zadaniowego systemu czasu pracy, wynikających z ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, zwanej dalej ustawą.Kompletowanie we współpracy z właściwym ośrodkiem pomocy społecznej dokumentacji związanej z pygotowaniem dziecka do umieszczenia w rodzinie zastępczej albo rodzinnym domu dziecka. Objęcie wsparciem do 15 rodzin zastępczych, zamieszkujących na terenie Powiatu Łęczyńskiego.Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinny dom dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, w szczególności poprzez:1)nawiązanie kontaktu z rodzinami zastępczymi i prowadzącymi rodzinny dom dziecka, ich środowiskiem w celu poznania struktury rodziny, ról pełnionych w rodzinie, zwyczajów, norm i wartości preferowanych przez rodziny, 2) zdefiniowanie obszarów, w których rodziny wymagają wsparcia i pomocy,3)utrzymanie stałego kontaktu, w celu monitorowania procesu sprawowania pieczy zastępczej, 4)informowanie o dostępie do usług wspomagających proces rozwoju i wychowania dziecka oraz umożliwianie korzystania z takich usług,5)umożliwianie dostępu do różnych form doskonalenia jakości sprawowanej pieczy zastępczej. Przygotowanie planu pomocy dziecku, we współpracy z odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie nie został przydzielony asystent rodziny - we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną. Pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu. Inicjowanie i organizowanie spotkań, w tym grup roboczych, grup samopomocy lub wsparcia umożliwiających wzajemną wymianę doświadczeń i wspólne rozwiązywanie problemów związanych ze sprawowaniem pieczy zastępczej, udostępnianie materiałów merytorycznych ( np.: monografii, analiz, raportów, metod pracy z dzieckiem). Zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej. Zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających. Udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej.Przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej. Współpraca z asystentem rodziny przy opracowaniu planu pracy z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej. Sporządzanie opinii w przedmiocie ustania przyczyny umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej lub rodzinnym domu dziecka i możliwości powrotu dziecka do jego rodziny na potrzeby postępowania sądowego w tej sprawie. W przypadku rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie zastępczej większej liczby dzieci niż przewiduje to art. 53 ust. 1 ustawy.Sporządzanie opinii dla rodziny zastępczej niezawodowej, która wystąpi z wnioskiem o zawarcie umowy o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej. W przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z funkcją rodziny zastępczej zawodowej albo rodziny zastępczej niezawodowej sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 2 ustawy. W przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z prowadzeniem rodzinnego domu dziecka sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w tej formie pieczy zastępczej większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 3 ustawy. Udział w posiedzeniach zespołu w celu dokonania oceny sytuacji dziecka umieszczonego w rodzinie zastępczej oraz rodzinnym domu dziecka. Ocena sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej z udziałem:odpowiednio rodziną zastępczą albo prowadzącym rodzinny dom dziecka, pedagogiem, psychologiem,właściwym asystentem rodziny, przedstawicielem ośrodka adopcyjnego, rodzicami dziecka, z wyjątkiem rodziców pozbawionych władzy rodzicielskiej,fakultatywnie z udziałem w szczególności przedstawicieli: sądu właściwego ze względu na miejsce zamieszkania rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka, właściwego powiatowego centrum pomocy rodzinie, ośrodka pomocy społecznej, policji, ochrony zdrowia, instytucji oświatowych oraz organizacji społecznych statutowo zajmujących się problematyką rodziny i dziecka, a także osób bliskich dziecku. Dokonywanie oceny sytuacji dziecka w miarę potrzeb, w przypadku dzieci w wieku poniżej 3 lat nie rzadziej niż co 3 miesiące, a w przypadku dzieci starszych nie rzadziej niż co 6 miesięcy.Sporządzanie protokołów z posiedzeń zespołu ds. oceny sytuacji dzieci przebywających w pieczy zastępczej i przekazywanie do zatwierdzenia przez dyrektora PCPR w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia tych zespołów.Konsultacje w zakresie oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka pod względem predyspozycji do pełnienia powierzonej im funkcji oraz jakości wykonywanej pracy. Prowadzenie dokumentacji i zbieranie materiałów niezbędnych do opracowanie ocen sytuacji dziecka, rodziny zastępczej, prowadzących rodzinny dom dziecka składanych przez organizatora pieczy zastępczej do sądu. Udział w posiedzeniach zespołu ds. okresowej oceny sytuacji dziecka umieszczonego w instytucjonalnej pieczy zastępczej. Udział w sporządzaniu opinii, pełnienie funkcji opiekuna procesu usamodzielnienia. Pomoc osobie usamodzielnianej przy opracowywaniu indywidualnego programu usamodzielnienia. Współpraca z ośrodkiem adopcyjnym przy kwalifikowaniu dziecka do przysposobienia. Udział w opracowaniu i realizacji 3-letnich powiatowych programów dotyczących rozwoju pieczy zastępczej, zawierających między innymi coroczny limit rodzin zastępczych zawodowych.Udział w organizowaniu szkoleń dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka i dyrektorów placówek opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego oraz kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, wadzenia rodzinnego domu dziecka lub pełnienia funkcji dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego.Pomoc w organizowaniu pomocy wolontariuszy oraz opieki nad dzieckiem, w przypadku gdy rodzina zastępcza okresowo nie może sprawować opieki, m.in. z powodów zdrowotnych, losowych albo zaplanowanego wypoczynku. Podejmowanie działań wynikających z rozeznanych potrzeb, w tym udział w tworzeniu i realizacji programów osłonowych, opracowywanie projektów wniosków o dofinansowanie programów z zakresu realizacji zadań wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej. Wykonywanie zadań służbowych w szczególności w miejscu zamieszkania rodzin zastępczych, w instytucjach związanych z realizacją obowiązków, w siedzibie pracodawcy oraz w swoim miejscu zamieszkania. Współpraca z komórkami organizacyjnymi PCPR w zakresie wykonywanych zadań, w celu zharmonizowania i zapewnienia jednolitego działania. Wspomaganie pracy Działu Opieki nad Dzieckiem i Rodziną w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie oraz wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Współpraca w zakresie wykonywanych zadań ze środowiskiem lokalnym, ośrodkami pomocy społecznej, sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, podmiotami leczniczymi, kościołami i związkami wyznaniowymi oraz z organizacjami społecznymi. spomaganie pracy Działu Opieki nad Dzieckiem i Rodziną w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie oraz wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.Umowa o pracę zawarta na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
Data publikacji: 2016-11-10
Lokalizacja: Łęczna (lubelskie)
Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:STASZICA 9, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja zadań koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w ramach zadaniowego systemu czasu pracy, wynikających z ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, zwanej dalej ustawą.Kompletowanie we współpracy z właściwym ośrodkiem pomocy społecznej dokumentacji związanej z pygotowaniem dziecka do umieszczenia w rodzinie zastępczej albo rodzinnym domu dziecka. Objęcie wsparciem do 15 rodzin zastępczych, zamieszkujących na terenie Powiatu Łęczyńskiego.Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinny dom dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, w szczególności poprzez:1)nawiązanie kontaktu z rodzinami zastępczymi i prowadzącymi rodzinny dom dziecka, ich środowiskiem w celu poznania struktury rodziny, ról pełnionych w rodzinie, zwyczajów, norm i wartości preferowanych przez rodziny, 2) zdefiniowanie obszarów, w których rodziny wymagają wsparcia i pomocy,3)utrzymanie stałego kontaktu, w celu monitorowania procesu sprawowania pieczy zastępczej, 4)informowanie o dostępie do usług wspomagających proces rozwoju i wychowania dziecka oraz umożliwianie korzystania z takich usług,5)umożliwianie dostępu do różnych form doskonalenia jakości sprawowanej pieczy zastępczej. Przygotowanie planu pomocy dziecku, we współpracy z odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie nie został przydzielony asystent rodziny - we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną. Pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu. Inicjowanie i organizowanie spotkań, w tym grup roboczych, grup samopomocy lub wsparcia umożliwiających wzajemną wymianę doświadczeń i wspólne rozwiązywanie problemów związanych ze sprawowaniem pieczy zastępczej, udostępnianie materiałów merytorycznych ( np.: monografii, analiz, raportów, metod pracy z dzieckiem). Zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej. Zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających. Udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej.Przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej. Współpraca z asystentem rodziny przy opracowaniu planu pracy z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej. Sporządzanie opinii w przedmiocie ustania przyczyny umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej lub rodzinnym domu dziecka i możliwości powrotu dziecka do jego rodziny na potrzeby postępowania sądowego w tej sprawie. W przypadku rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie zastępczej większej liczby dzieci niż przewiduje to art. 53 ust. 1 ustawy.Sporządzanie opinii dla rodziny zastępczej niezawodowej, która wystąpi z wnioskiem o zawarcie umowy o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej. W przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z funkcją rodziny zastępczej zawodowej albo rodziny zastępczej niezawodowej sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 2 ustawy. W przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z prowadzeniem rodzinnego domu dziecka sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w tej formie pieczy zastępczej większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 3 ustawy. Udział w posiedzeniach zespołu w celu dokonania oceny sytuacji dziecka umieszczonego w rodzinie zastępczej oraz rodzinnym domu dziecka. Ocena sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej z udziałem:odpowiednio rodziną zastępczą albo prowadzącym rodzinny dom dziecka, pedagogiem, psychologiem,właściwym asystentem rodziny, przedstawicielem ośrodka adopcyjnego, rodzicami dziecka, z wyjątkiem rodziców pozbawionych władzy rodzicielskiej,fakultatywnie z udziałem w szczególności przedstawicieli: sądu właściwego ze względu na miejsce zamieszkania rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka, właściwego powiatowego centrum pomocy rodzinie, ośrodka pomocy społecznej, policji, ochrony zdrowia, instytucji oświatowych oraz organizacji społecznych statutowo zajmujących się problematyką rodziny i dziecka, a także osób bliskich dziecku. Dokonywanie oceny sytuacji dziecka w miarę potrzeb, w przypadku dzieci w wieku poniżej 3 lat nie rzadziej niż co 3 miesiące, a w przypadku dzieci starszych nie rzadziej niż co 6 miesięcy.Sporządzanie protokołów z posiedzeń zespołu ds. oceny sytuacji dzieci przebywających w pieczy zastępczej i przekazywanie do zatwierdzenia przez dyrektora PCPR w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia tych zespołów.Konsultacje w zakresie oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka pod względem predyspozycji do pełnienia powierzonej im funkcji oraz jakości wykonywanej pracy. Prowadzenie dokumentacji i zbieranie materiałów niezbędnych do opracowanie ocen sytuacji dziecka, rodziny zastępczej, prowadzących rodzinny dom dziecka składanych przez organizatora pieczy zastępczej do sądu. Udział w posiedzeniach zespołu ds. okresowej oceny sytuacji dziecka umieszczonego w instytucjonalnej pieczy zastępczej. Udział w sporządzaniu opinii, pełnienie funkcji opiekuna procesu usamodzielnienia. Pomoc osobie usamodzielnianej przy opracowywaniu indywidualnego programu usamodzielnienia. Współpraca z ośrodkiem adopcyjnym przy kwalifikowaniu dziecka do przysposobienia. Udział w opracowaniu i realizacji 3-letnich powiatowych programów dotyczących rozwoju pieczy zastępczej, zawierających między innymi coroczny limit rodzin zastępczych zawodowych.Udział w organizowaniu szkoleń dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka i dyrektorów placówek opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego oraz kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, wadzenia rodzinnego domu dziecka lub pełnienia funkcji dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego.Pomoc w organizowaniu pomocy wolontariuszy oraz opieki nad dzieckiem, w przypadku gdy rodzina zastępcza okresowo nie może sprawować opieki, m.in. z powodów zdrowotnych, losowych albo zaplanowanego wypoczynku. Podejmowanie działań wynikających z rozeznanych potrzeb, w tym udział w tworzeniu i realizacji programów osłonowych, opracowywanie projektów wniosków o dofinansowanie programów z zakresu realizacji zadań wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej. Wykonywanie zadań służbowych w szczególności w miejscu zamieszkania rodzin zastępczych, w instytucjach związanych z realizacją obowiązków, w siedzibie pracodawcy oraz w swoim miejscu zamieszkania. Współpraca z komórkami organizacyjnymi PCPR w zakresie wykonywanych zadań, w celu zharmonizowania i zapewnienia jednolitego działania. Wspomaganie pracy Działu Opieki nad Dzieckiem i Rodziną w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie oraz wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Współpraca w zakresie wykonywanych zadań ze środowiskiem lokalnym, ośrodkami pomocy społecznej, sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, podmiotami leczniczymi, kościołami i związkami wyznaniowymi oraz z organizacjami społecznymi. spomaganie pracy Działu Opieki nad Dzieckiem i Rodziną w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie oraz wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.Umowa o pracę zawarta na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista poradnictwa psychospołecznego i rodzinnego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.11.2016
Data zakończenia pracy: 28.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa pakietu OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub osoba prowadząca rodzinny dom dziecka. Znajomość przepisów ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz aktów wykonawczych do niej oraz Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego a także Kodeksu postępowania administracyjnego. Wiedza z zakresu prawa rodzinnego, nieposzlakowana opinia i niekaralność, empatia, dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
STASZICA 9, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny oraz dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe i uprawnienia
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łęczyński
Gmina pracodawcy: Łęczna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęczna
Ulica pracodawcy: STASZICA
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista poradnictwa psychospołecznego i rodzinnego
Data dodania oferty pracy: 10.11.2016
Oferta pracy ważna do: 14.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
programowanie maszyn numerycznych. Praca w programie Alphacam. Przenoszenie danych na maszyny kontrolowane. Zamawiania narzędzi, praca z projektami, konstruowanie poszczególnych elementów mebli
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-30 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Koordynowanie procesów administracyjnych w zakresie zawieranych kontraktów, w tym proces zawarcia umowy, realizacji, wystawiania rachunków/faktur i terminowe rozliczanie podmiotów zewnętrznych, prowadzenie narzędzi niezbędnych do raportowania osiągniętych wyników, zobowiązań i procesów biznesowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmyzapewnienie jakości procesowanych dokumentów tj. ich zgodności z wewnętrznymi zasadami pod względem proceduralnym, formalnym i systemowym, wsparcie procesu rekrutacji do InnoEnergy MSc School w krajach Europy środkowo-wschodnie, wsparcie dla koordynatora procesu
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
pracownik ogólnobudowlany
BUD-DREW SYSTEM - 2018-09-12 - Świętochłowice (śląskie)
Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości oraz z najomośc języków: angielskiego, ukrainskiego i rosyjskiego.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Zakopane (małopolskie)
przygotowywanie dań i potraw, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-01-02 - Żychlin (łódzkie)
ORGANIZACJA PRACY, ZARZĄDZANIE ODDZIAŁEM, KONTROLA FLOTOWCÓW, OBIEG DOKUMENTACJI, ROZLICZENIA Z KLIENTAMI, OBSŁUGA KLIENTÓW, DBANIE O PORZĄDEK W FIRMIE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA CZASEM I LUDŹMI, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT.B, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU ZRZĄDZAJĄCYM, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN UL. POŁUDNIOWA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 502221700 LUB C.V NA MAIL emilia.herc (at) carnet.pl
CAR NET POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Roboty budowlane przy budowie boisk i ciągów pieszych, budowanie ogrodzeń oraz nawierzchni brukowych.Miejsce wykonywania pracy: adres siedziby, miejsce wykonywania inwestycji.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Budy Kozickie (mazowieckie)
Współpraca z lekarzami, koordynowanie badań, wprowadzanie i uzupełnianie danych, profesjonalna obsługa pacjenta. Praca w godzinach od 8.00 do 16.00
LUKMED Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-09-12 - Siedlce (mazowieckie)
Pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
koordynacja pracy obserwatorów, robienie zestawień pomiarów
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
kontakt z rosyjskim kliente, kontakt z ukraińskim klientem, inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Błonie (mazowieckie)
zarządzanie projektami,bieżący monitoring projektów (merytoryczny i finansowy), w tym kontrola poziomu realizacji założonych wskaźników;prowadzenie kontroli realizacji budżetów oraz monitorowanie stanu rozliczeń projektów, w tym otrzymanych dotacji;kontakt z Partnerami projektów oraz IP w celu ustalania przebiegu i realizacji projektów;zarządzanie akcją promocyjną projektów;nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu rekrutacji uczestników;wybór dostawców usług do projektów oraz nadzór nad poprawnością wykonanych usług i/lub dostarczonych towarów;archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektów;diagnoza potrzeb Beneficjentów projektów;programowanie działań projektowych wg potrzeb i metod zarządzania,obsługa Aplikacji głównej Centralnego Systemu Teleinformatycznego.
Caritas Archidiecezji Gdańskiej - 2017-09-06 - Sopot (pomorskie)
prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Białystok (podlaskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Sątopy-Samulewo (warmińsko-mazurskie)
nadzó, organizacja pracy, utrzymanie pozytywnych relacji z klientem, zapewnienie najwyższego standartu usług, obsługa automatu szorującego, praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Pruszków (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
NADZÓR NAD PERSONELEM SPRZATAJĄCYM, PRAWIDŁOWYM PRZEBIEGIEM REALIZACJI USŁUGI, STAŁY KONTAKT Z KLIENTAMIWYM,AGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, , PRAWO JAZDY B, OBSŁUGA KOMPUTERA,
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-
Hotel Niedźwiadek spółka z.o.o - 2015-11-30 - Wdzydze (pomorskie)
obsługa wtryskarki, mile widziane osoby z doświadczeniem lub osoby chętne do przyuczenia do wykonywania pracy na stanowisku operatora wtryskarki
Zakład Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych i Mechanika Maszyn Ewa Stosik - 2017-10-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Do zadań pracownika bedzie należało koordynowanie wysyłek do klienta
METALSOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Organizowanie przemieszczenia towarów w transporcie krajowym i koordynowanie przebiegu procesu transportowego.
PTM Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Izdebnik (małopolskie)
prace porządkowe i gospodarskie
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Opole Lubelskie (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac konserwatorskich, drobne naprawy, prace porządkowe na terenie obiektu ( koszenie trawy, odsnieżanie)
Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Krośnie - 2018-09-05 - Krosno (podkarpackie)
Opis stanowiska pracy:• Tworzenie i aktualizacja dokumentacji produktów (m.in. glikolowych),• Badanie próbek dostarczonych płynów,• Udział w projektowaniu nowych produktów,• Wprowadzanie nowych rozwiązań i ulepszeń w istniejących produktach,• Optymalizacja procesu produkcyjnego,• Udział w pracach związanych z tworzeniem nowych linii technologicznych.Wymagania:• Wykształcenie chemiczne;• Mile widziane doświadczenie 2 lata w branży;• Mile widziana wiedza z zakresu technologii produkcji płynów w branży grzewczej i chłodniczej;• Osoba kreatywna, potrafiąca samodzielnie zorganizować pracę;• Chęć stałego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-11 - Racibórz (śląskie)
kordynacja i zarządzanie pracami serwisu sprzątającego, przygotowywanie zamówień, wydawanie środków czystości, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Bełchatów (łódzkie)
- rozwożenie torwarów na terenie PL, UE
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Sękowo (wielkopolskie)
praca ręczna przy gratowaniu odlewów aluminiowych
P.H.P. EKO-MAL s.c. - 2018-04-26 - Czempiń (wielkopolskie)
Naprawa układów jezdnych naczep cystern oraz samochodów ciężarowych.
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Jerzy Staniewicz - 2018-02-07 - Nysa (opolskie)
Obsługa klientów na podległym terenie, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedaży
CENTRUM Wiesław Sacharski - 2017-03-13 - Ostrołęka (mazowieckie)