KOORDYNATOR DS. KONTAKTÓW - PRACOWNIK BIURA Platerów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KOORDYNATOR DS. KONTAKTÓW - PRACOWNIK BIURA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa relacji z partnerami firmy w Tanzanii, jak również obsługa biurowa i pomoc w opiece nad pracownikami firmy pochodzącymi z Tanzanii; budowanie pozytywnego wizerunku oraz trwałych relacji z klientami i partnerami w Tanzanii; odpowiadanie na wszystkie pytania klientów związane z daną inwestycją ( projektem)pomaganie klientom w rozwiązaniu problemówutrzymanie z partnerem firmy kontaktu nie tylko telefonicznego, lecz także mailowego czy osobistego w rodzimym dla jego języku;przygotowywanie oferty handlowej partnerów firmy w Tanzanii;realizacja działań związanych z przygotowaniem pracowników do pracy (przygotowanie dokumentów do zatrudnienia, komunikacja z pracownikami, kierowanie na badania lekarskie, zakwaterowanie);koordynacja obiegu dokumentów związanych z przyjęciem pracowników
Data publikacji: 2020-05-13
Lokalizacja: Platerów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Platerów, powiat: łosicki, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa relacji z partnerami firmy w Tanzanii, jak również obsługa biurowa i pomoc w opiece nad pracownikami firmy pochodzącymi z Tanzanii; budowanie pozytywnego wizerunku oraz trwałych relacji z klientami i partnerami w Tanzanii; odpowiadanie na wszystkie pytania klientów związane z daną inwestycją ( projektem)pomaganie klientom w rozwiązaniu problemówutrzymanie z partnerem firmy kontaktu nie tylko telefonicznego, lecz także mailowego czy osobistego w rodzimym dla jego języku;przygotowywanie oferty handlowej partnerów firmy w Tanzanii;realizacja działań związanych z przygotowaniem pracowników do pracy (przygotowanie dokumentów do zatrudnienia, komunikacja z pracownikami, kierowanie na badania lekarskie, zakwaterowanie);koordynacja obiegu dokumentów związanych z przyjęciem pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DS. KONTAKTÓW - PRACOWNIK BIURA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Platerów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łosicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1410
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2020
Data zakończenia pracy: 20.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : wymagana znajomość języków: angielski i suahili (biegły w mowie i w piśmie)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 4960216095
danePracodawcy_regon: 140771252
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach
Adres pracodawcy:
Narutowicza 6, 08-200 Łosice, powiat: łosicki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: łosicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1410
Gmina pracodawcy: Łosice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łosice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0922120
Ulica pracodawcy: Narutowicza
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.05.2020
Data dodania oferty pracy: 24.04.2020
Oferta pracy ważna do: 23.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?14bec92d054c24e59c8ae60f25ea1641
Podobne oferty pracy
Umiejętność wykonywania swojej pracy; praca w godz. 8-16, kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 16-18, tel. 8-16
Zakład Ogólnobudowlany MURBET Jolanta Muraczewska - 2016-06-08 - Słupsk (pomorskie)
prace brukarskie
Mateusz Kołodziejczyk WODNIK - 2016-06-22 - Kościan (wielkopolskie)
zgodnie z zawodem
Stanica Wodna s.c. Bożena Jaworowska, Genowefa Narojczyk - 2019-05-17 - Bieńki (warmińsko-mazurskie)
Montaż i instalacja systemów alarmowych i monitoringu.
GREEN PRODUCTION POLAND Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Łazy Małe (dolnośląskie)
- tworzenie ofert sprzedaży- prowadzenie dokumentacji- udzielanie informacji dotyczących produktów elektronicznych- praca w zespole białoruskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Łódź (łódzkie)
Przewożenie osób z i do miejsca pracy, ustawianie pracy prafcowników, sprawdzanie wykonanej pracy, wykonywanie raportów w excelu, rozliczanie pracowników z odzieży służbowej (pracownicy obcokrajowcy). Praca 35 godz./tyg., od poniedziałku do niedzieli w godzinach 3-5, 15-20.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Pruszków (mazowieckie)
ze skierowaniem; wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia; staż min 2 lata. termin składania dok. do dnia 14.09.2018 r. ; szczegóły na srtonie www.pcpr.powiatlwowecki.pl
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-09-12 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
obsługa komputera i kasy fiskalnej
PRZEDSIĘBIORSTWO AGROMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-30 - Bobolice (zachodniopomorskie)
Udzielanie pomocy rodzinom zastęczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, przygotowanie planu pomocy dziecku, pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu, zapewnienie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej, zgłaszanie do ośrodków adopcji informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną w celuposzukiwania dla nich rodzin przysposabiających.Udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej.Praca w godz. PN-7-16, WT-7-15, PT-7-14
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowej Soli - 2020-01-21 - Nowa Sól (lubuskie)
- nadzór nad utrzymaniem standartów i jakości obsługi gości,- współudział w realizacji wyników ekonomicznych działu,- współpraca z dostawcami zewnętrznymi,- współudział w tworzeniu i realizacji planów marketingowo-sprzedażowych,- współudział w planowaniu i kreowaniu działań promocyjnych,
ZDROJOWA HOTELS CENTRAL POMERANIA Sp. z o.o. - 2019-10-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
prace elektryka
Hulanicki i Bednarek - 2016-03-16 - Chełm (lubelskie)
Weryfikacja rysunków technicznych, nadzór nad poprawnym przebiegiem procesu wycinania
ROLSTAL Pawłowski Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Zarządzanie projektem współfinansowanym ze środków funduszy europejskich. Koordynacja zadań merytorycznych rozliczenia, monitoring projektu.
Fundacja Rozwoju Warmii i Mazur - 2016-11-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie zabiegów fizykoterapeutycznych, ustalanie indywidualnego programu ćwiczeń, prowadzenie dokumentacji medycznej, informowanie pacjentów o świadczonych usługach
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Leszno (wielkopolskie)
Koordynator do spraw kontaktów zagranicznych/Technik prac biurowych
ARTURO ARTUR GIELNIAK - 2016-08-26 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
1.znajomość modułów MMSD,FIAA, FI oraz FIFM,2.dokonywanie kontroli poprawności w ZWSI RON z przyjmowanych środków trwałych i mienia3. okresowa weryfikacja okresowych danych z ZWSI RON z dokumentami źródłowymi (w zakresie niezbędnych do zagwaantowania poprawności zapisów)4.uzgadnianie wykazów wzajemnych wyłączeń przekazanych/otrzymanych środków obrotowych i trwałych między jednostkami5.prowadzenie inwentaryzacji drogą weryfikacji zapisów kont kaięgowych6.znać przepisy wewnętrzne funkcjonujące w jednostce (instrukcję obiegu, politykę rachunkowości, plan kont) oraz instrukcje dotyczące programu ZWSI RON oraz proponować zmiany w nich w zakresie niezbędnym do zadań sekcji nadzoru i kontroli7.prowadzenie bieżącej kontroli poprawności zapisów w księdze głównej w zakresie zdarzeń gospodarczych (szczególnie dotyczących materiałów i środków trwałych)8.księgowanie przebiegu amortyzacji w module FIAA i uzgadnianie kont zespołu "0", (wykonaniem tablicy amortyzacji środków trwałych w module FIAA)9.ocena i określanie błędów w zakresie poprawności wykonywanych zdarzeń gospodarczych w modułach MMSD i FIAA (szczególnie w zakresie zamykania poszczególnych miesięcy roku)10.udział w prowadzonych nadzorach słuzbowych związanych z realizacja planów kontroli Głównego Księgowego11.umiejetność obsługi programów pakietu MS Office (Word, EXcel, Power Point)12.umiejętnośc obsługi poczty elektronicznej oraz sieci MINET-Z13.w zakresie archiwowania dokumentów:-sporządzanie niezbędnych wydruków-po zakończeniu roku budżetowego przygotować dokumenty do zszycia14.w pozostałym zakresie:-wykonywanie i prowadzenie niezbędnej korespondencji dot.okr.powyżej obowiązków-w razie nieobecności zastępowanie pracowników zgodnie z planem zastępstw-znajomość instrukcji obiegu dok.księgowych (udział w wyk.instrukcji obiegu dukomentów księgowych-wnioskowanie w nim zmian, udzielanie wyjaśnień na temat obiegu dokumentów,egzekwowanie ustalonego obiegu dokumentów,kontrola i weryfikacja obiegu poszczególnych dokumentów,sprawdzanie poprawności działania poszcególnych etapów obiegu-systematyczne studiowanie przepisów finansowych,podwyższanie swoich kwalifikacji zawodowych,branie udziałuw szkoleniach fachowych oraz współp[racowanie z pozostałymi pracownikami pionu głównego księgowego w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników oraz wyeliminowania nieprawidlowości-bieżąca współpraca z poszczególnymi sekcjami PGK w zakresie ciągłej analizy realizacji planu wydatków na każdym etapie w celu wyeliminowania przekroczeń i zagrożeń w zakresie braku planu finansowego oraz przygotowanie informacji w tym zakresie głównemu księgowemu-opracowanie i systematyczne uaktualnianie obowiązków podległych pracowników , stawianie zadań i rozliczenia z ich wykonania podległym pracownikom-realizacja dodatkowych zadań i obowiązków powierzonych odrębnymi dokumentami m.in. rozkazem dowódcyUPRAWNIENIA:1.zgłaszanie w formi ustnej lub pisemnej wszelkich nieprawidłowości i odstępstw od zakresu obowiązków2. odmowa wykonania polecenia przełożonego, które naraziłoby Panią na odpowiedziałnośc karną i dyscyplinarną3.w razie ujawnienia niezgodności na otrzymanym dokumencie zwrócić właściwemu rzeczowo pracownikowi w celu uzupełnieniaODPOWIEDZIALNOŚĆ:1.terminowe wykonanie powierzonych zadań służbowych i poleceń przełożonych zgodnie z obowiązującymi pzepisami2.przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy3.przestrzeganie przepisów o ochronie tajemnicy służbowej i państwowej4.należytą dbałość o powierzone mienieKierownik sekcji współuczestniczy w procesie zmian obiegu dokumentacji w zakresie realizowanych obowiązków (udział w wykonywaniu instrukcji obiegu dokumentów księgowych, polityce rachunkowości i procedur wewnętrznych, wnioskowanie w nich zmian)
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2019-04-02 - Powidz (wielkopolskie)
zarządzanie osobami zatrudnionymi w szkole (wykładowcy, rekrutacja, obsługa dotacji itp.)
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Poznań (wielkopolskie)
koordynacja zespołu sprzątającego
AGENCJA ART´EV S.C. ANNA ROSOWSKA & MONIKA KULA - 2018-12-21 - Ruda Śląska (śląskie)
rozładunek i załadunek towarów
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Ryki (lubelskie)
1. Wdrażanie strategii firmy w zakresie klientów sieciowych.2. Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami sieciowym oraz pozyskiwanie nowych klientów.3. Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w zakresie wartości, obrotu i dystrybucji.4. Negocjowanie warunków handlowych i cenowych ze stałymi i nowymi klientami.5. Aktywna sprzedaż.6. Współpraca z innymi działami firmy w ramach realizowanych zadań.
KOREE Sp. zo.o. - 2019-12-20 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
zamiatanie hali produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2020-09-25 - Wyrzysk (wielkopolskie)
Obsługa klientów sklepu, obsługa kasy fiskalnej, prace porządkowe.
FHC-2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-02 - Bóbrka (podkarpackie)
Prace budowlane, ocieplanie, montaż elewacji
WERPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Białystok (podlaskie)
Koordynowanie prac ekip podwykonawczych; ustalanie zakresu zawieranych umów z podwykonawcami i dostawcami; wykonywanie poleceń koreańskiego personelu oraz zarządu spółki - matki z siedzibą w Korei Południowej.Praca na czas określony: 3 LATAGodziny pracy 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Szycie kołderumowa zlecenie + ZUS , praca dwuzmianowa w godzinach: 6-14, 14-2240 godzin w tygodniu
SYNAPSA MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA - 2019-05-09 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
• Poznanie organizacji, struktury i zasad funkcjonowania Urzędu Statystycznego we Wrocławiu, w szczególności pracy Wydziału Informatyki, • Udział w pracach bieżących wydziału związanych z obsługą sprzętu i oprogramowania oraz testowaniem aplikacji, • Praca własna (wariantowo - do wyboru przez praktykanta):- przeprowadzenie analizy ryzyka związanego z realizacją wybranych zadań Wydziału Informatyki,- przygotowanie analizy i założeń rozwoju witryny intranetowej.
URZĄD STATYSTYCZNY WE WROCŁAWIU - 2016-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzątanie pokoi oraz sanitariatów, podwórka, pomieszczeń gospodarczych, pielęgnacją roślin.
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Baniocha (mazowieckie)
Zarządzanie wszystkimi zadaniami operacyjnymi i administracyjnymi, współpraca z kierownikiem zespołuadministracyjnego, w celu wdrażania nowych rozwiązań zwiększających efektywność pracy, w tym ich identyfikację,planowanie, zarządzanie, pomiar; aktualizowanie dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej, która wspiera elastyczneplany świadczeń pracowniczych dla klienta (np. wymagania biznesowe i specyfikacje interfejsów), wdrażanie zmian wnarzędziach i dokumentacji potrzebnej do efektywnego dostarczania usług dla klienta, zapewnienie, że wszystkie procesy są wykonywane zgodnie z założonym kalendarzem.
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie usług porządkowych
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-12 - Kraków (małopolskie)