KOORDYNATOR USŁUG SPRZĄTAJĄCYCH Ruda Śląska oferta pracy AGENCJA ART´EV S.C. ANNA ROSOWSKA & MONIKA KULA
Stanowisko: KOORDYNATOR USŁUG SPRZĄTAJĄCYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: koordynacja zespołu sprzątającego
Data publikacji: 2018-12-21
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: AGENCJA ART´EV S.C. ANNA ROSOWSKA & MONIKA KULA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: koordynacja zespołu sprzątającego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR USŁUG SPRZĄTAJĄCYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.12.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana doświadczenie w wykonywaniu pracy o podobnym charakterze, mile widziane osoby niepełnosprawne. Praca na terenie Rudy Śląskiej
Nazwa pracodawcy: AGENCJA ART´EV S.C. ANNA ROSOWSKA & MONIKA KULA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 21.12.2018
Oferta pracy ważna do: 18.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrola pracy osób sprzatających; praca na terenie Torunia, Włocławka, Bydgoszczy, mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Roka A.I. Kantorski Sp. K - 2016-07-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Opieka nad dziećmi podczas Zielonej szkoły
MIKO-TUR SP Z OO - 2017-05-04 - Funka (pomorskie)
obsługa maszyn do szycia, szycie pokrowców, ustalanie wymiarów
LDM "Electronic" Sp z o.o. w Żurominie - 2018-10-31 - Żuromin (mazowieckie)
- Sprzedaż art. mięsnych i wędliniarskich. Obsługa klienta.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%) z możliwością dopełnienia do całego etatu.- Praca w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + sobory, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia przyuczenie. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub gotowość do jej wyrobienia ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę).
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-22 - Katowice (śląskie)
Tworzenie umów, prowadzenie dokumentacji biurowej, wstępna obsługa klienta/telefoniczna i mailowa/, współpraca z biurem księgowym oraz dekretowanie dokumentów, koordynacja zaopatrzenia biura, wsparcie administracyjne innych działów,przygotowywanie dokumentacji, zarządzanie obiegiem dokumentów, redagowanie, pisanie tekstów na strony www
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa administracyjna pracowników tymczasowych; raportowanie; utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; organizowanie prawidłowego przebiegu pracy; organizacja zakwaterowania pracowników.Umowa zlecenie min 80 h w miesiącuProponowany okres zatrudnienia min 12 miesięcy
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Wyszukiwanie miejsc załadunku i rozładunku.Wskazywanie trasy kierowców, kierowanie ich pracą.Zarządzanie flota przewozową.Nawiązywanie kontaktów z klientami i budowanie bazy kontrahentów.Stała współpraca z pracownikami (kierowcami międzynarodowymi) z Ukrainy
Buyout Invest sp. z o.o. - 2017-12-11 - Gdańsk (pomorskie)
prace ogólnobudowlaneWymagania:umiejętności: prace ogólnobudowlane, mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie w zawodzie, UMIEJĘTNOŚCI BUDOWLANE (NA ZEWNĄTRZ), M.IN. BRUKARSTWO, MALARSTWO PISTOLETEM ITP. STAWKA OD 13 ZŁ/H DO UZGODNIENIA
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Organizowanie i koordynowanie działań w oddziale firmy, zarządzanie grupą pracowników produkcyjnych, prace administracyjno-biurowe, kontakt i wymana informacji z centralą firmy, inne prace nie wymienione powyżej zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Karczew (mazowieckie)
OPIS STANOWISKA:- zarządzanie powierzonymi zadaniami, - dbanie o zadowolenie klienta i ciągłość projektów- efektywne, pisemne i ustne, komunikowanie się z członkami zespołu - informowanie klienta o postępach w pracach nad projektem, także z perspektywy finansowejOFERUJEMY:- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- aktywny udział w projektach międzynarodowych- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania - prywatną opiekę medyczną- jasno określoną ścieżkę kariery (system awansów poziomych i pionowych)- pracę na podstawie umowy o pracę- stabilność zatrudnienia- dofinansowanie do karty Multisport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca z dziećmi z autyzmem i aspergerem. Inna pomoc dla uczniów potrzebujących wsparacia. Współpraca z rodzicami.
Szkoła Podstawowa im. J. Szaniawskiego w Jadwisinie - 2017-02-21 - Jadwisin (mazowieckie)
Utrzymanie czystości na terenie wokół hotelu
HOTEL MEDICAL SPA UNITRAL Spółka z o.o. Sp. K. - 2017-01-16 - Mielno (zachodniopomorskie)
Zarządzenie zespołem pracowników, kontrola działań operacyjnych, realizowanie założonych celów, rekrutacja pracowników.Zadaniowy system czasu pracy.
Pulire Sp. z o.o. - 2016-06-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika i opieka nad pracownikami już zatrudnionymi,współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów, kierowanie zespołem pracowników zajmujących się kształtowaniem załogi i stusunków pracy
ERVIGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Zambrów (podlaskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
SZYCIE NA MASZYNIE
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA ,,MARTRANS" M. MARCZEWSKI - 2017-05-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Praca z dziećmi. Praca na 25/40 etatu
NIEPUBLICZNA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNA SALUS W TARNOWIE - 2018-10-02 - Tarnów (małopolskie)
Koordynowanie prac podległych pracowników, nadzór nad realizacją założonych norm produkcji, wsparcie działu handlowego oraz działu rekrutacji.
Lavoro Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Tychy (śląskie)
kierowanie samochodem (wg zlecenia na terenie kraju), wypełnianie i rozliczanie dokumentów spedycji zagranicznych (dokumenty w językach angielskim, ukraińskim)
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Zabrze (śląskie)
Praca przy produkcji części samochodowych
Manpower Group Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad pracownikami
Biuro Ochrony Skorpion Sp. z o.o. - 2016-06-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, ekspozycja towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Rynarzewo (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie działań związanych z powołaniem oraz realizowaniem zadań Działu Projektu Razem można więcej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. 1. Prawidłowe zaplanowanie, wdrożenie, monitorowanie, ewaluowanie oraz koordynowanie zadań zapisanych we wniosku projektowym przyjętym do realizacji pod względem merytorycznym i finansowym oraz organizowanie i koordynowanie pracy Biura.2. Zarządzanie personelem projektu, w tym prawidłowe i efektywne przydzielenie pracownikom obowiązków zapewniających terminowe wykonywanie prac oraz uzyskiwanie zakładanych rezultatów.3. Prowadzanie szkoleń z równości płci i niedyskryminacji dla kadry projektu.4. Planowanie pracy w ramach zadań projektu w trybie tygodniowym i miesięcznym.5. Prawidłowe i terminowe:- nadzorowanie procesu rekrutacji uczestników projektu,- zaplanowanie i koordynowanie procesu monitoringu,- koordynowanie działań promocyjnych,- zabezpieczenie danych osobowych uczestników zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, - zaplanowanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem poszczególnych form wsparcia w ramach projektu,- zorganizowanie obiegu dokumentów w projekcie,- zorganizowanie prac projektowych w sposób gwarantujący uzyskanie zaplanowanych rezultatów,- zaplanowanie pozyskiwania i pozyskiwanie informacji o rezultatach projektu.6. Przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej projektu oraz wniosków o płatność,7. Nadzorowanie stopnia osiągnięcia wskaźników projektu. 8. Identyfikacja zagrożeń prawidłowej i terminowej realizacji projektu, proponowanie działań zaradczych i naprawczych oraz wdrażanie procedur korygujących.9. Ścisła współpraca z Instytucją Zarządzającą, Wydziałem Zarządzania Funduszami Urzędu Miejskiego Wrocławia w zakresie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji projektowej.10. Współpraca z głównym Księgowym Centrum i Dyrekcją Centrum w sprawach związanych z realizacją projektu oraz planowaniem wydatkowania środków projektu.11. Bieżące ustalenie z Dyrekcją Centrum planów pracy oraz informowanie o wydarzeniach strategicznych dla projektu, w tym w szczególności w zakresie: zaangażowania personelu, rekrutacji, promocji, rezultatów oraz wydatkowaniu środków projektu.12. Dbałość o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji projektu, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o finansach publicznych oraz o ochronie danych osobowych.13. Prawidłowe i terminowe zorganizowanie systemu pozyskiwania informacji niezbędnych do przygotowania sprawozdań oraz rozliczeń projektu.14. Prowadzenie rejestrów wykonywanych samodzielnie lub koordynowanych zadań projektu.15. Nadzór nad prawidłową i kompletną archiwizacją dokumentacji prowadzonej przez pracowników projektu.16. Wykonywanie innych zadań, które wynikają z zabezpieczenia prawidłowej realizacji projektu.17. Dbałość o organizowanie wszystkich prac z zachowaniem przepisów BHP.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Koordynator Projektu, w terminie do dnia 17.01.2019r. do godziny 15.00 .3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-01-07 - Wrocław (dolnośląskie)
kierowca, monter okien i drzwi
"BIS" ORŁOWSKI KRZYSZTOF - 2016-09-12 - Goleniów (zachodniopomorskie)
prace przy budowie dróg, parkingów, chodników
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Poddębice (łódzkie)
Dbałość o kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz wysoką jakość świadczonych usług, utrzymywanie bieżących kontraktów z Kontrahentami, koordynowanie obsługiwanych obiektów oraz prac związanych z podległymi pracownikami, wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników.
INTER GROUP Sp. z o. o. - 2016-08-26 - Gdańsk (pomorskie)
kontrola elementów półfabrykatów produkcji w toku oraz pakowanie wyrobów gotowych, praca o ciężarach powyżej 12 kilogramów
"Isabella PL" Sp. z o.o. - 2017-08-29 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie meblitapicerskich
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Tczew (pomorskie)
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem kontraktu. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
ROKA Zakład Pracy Chronionej Sp. z o. o. - 2016-11-17 - Łódź (łódzkie)