KOORDYNATOR DS. DOSTAW I WYSYŁEK Gniewomierz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KOORDYNATOR DS. DOSTAW I WYSYŁEK
Wynagrodzenie: od 3 450 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji, obsługa systemu oraz zarządzanie zespołem pracowników w celu wykonania wysyłki zgodnie z wymaganiami klienta oraz informacjami przekazanymi od współpracowników. Przygotowanie manifestów dla pól TPA oraz nadzór nad ich funkcjonowaniem, zapewnienie wyrobów na wysyłkę poprzez analizę stanów magazynowych na poszczególnych magazynach, zarządzanie procesem zarządzanie procesem rozładunku pustych pojemników. Nadzór nad przestrzeganiem standaryzacji pracy dla stanowisk podległych, doskonalenie standaryzacji pracy w szczególności procesów załadunku oraz przygotowania wysyłki. Praca na obszarze magazynu zgodnie z instrukcjami pracy w języku ukraińskim. Codzienny kontakt oraz współpraca z pracownikami, którzy są obywatelami Ukrainy.
Data publikacji: 2019-09-13
Lokalizacja: Gniewomierz (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gniewomierz, powiat: legnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie dokumentacji, obsługa systemu oraz zarządzanie zespołem pracowników w celu wykonania wysyłki zgodnie z wymaganiami klienta oraz informacjami przekazanymi od współpracowników. Przygotowanie manifestów dla pól TPA oraz nadzór nad ich funkcjonowaniem, zapewnienie wyrobów na wysyłkę poprzez analizę stanów magazynowych na poszczególnych magazynach, zarządzanie procesem zarządzanie procesem rozładunku pustych pojemników. Nadzór nad przestrzeganiem standaryzacji pracy dla stanowisk podległych, doskonalenie standaryzacji pracy w szczególności procesów załadunku oraz przygotowania wysyłki. Praca na obszarze magazynu zgodnie z instrukcjami pracy w języku ukraińskim. Codzienny kontakt oraz współpraca z pracownikami, którzy są obywatelami Ukrainy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 450 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DS. DOSTAW I WYSYŁEK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gniewomierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: legnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Adres pracodawcy:
Andersa 2, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Legnica
Gmina pracodawcy: Legnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Legnica
Ulica pracodawcy: Andersa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
Data dodania oferty pracy: 13.09.2019
Oferta pracy ważna do: 23.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d1fab0259994d2708b06b656cb9d0307
Podobne oferty pracy
sprzedaż towarówMiejsce wykonywania pracy: Ciemniewko 26 06-430 Sońsk, Bieńki Karkuty 36 06-430 Sońsk
Sklep Spożywczo-Przemysłowy Sławomir Szymczak - 2017-04-06 - Bieńki-Karkuty (mazowieckie)
Rekrutacja, kwaterowanie , odbiór z lotniska, tłumaczenie, pomoc w organizacji spraw socjalnych. Praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Mysłowice (śląskie)
- ścisła współpraca z kierownictwem budowy i projektu, - współpraca z dostawcami i podwykonawcami robót, - nadzór nad pracownikami na budowie, - sporządzanie raportów,- tłumaczenie ustne z języka polskiego na włoski i z włoskiego na polski,
PICCO BARTOLOMEO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-10-03 - Nowa Sól (lubuskie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU, CENTRALI TELEFONICZNEJ, URZĄDZEŃ BIUROWYCH,POCZTA PRZYCHODZĄCA I WYCHODZĄCA WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI, PRZYJMOWANIE I OBSŁUGA GOŚCI, KOORDYNOWANIE PRZEPŁYWU INFORMACJI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PODZIELNOŚĆ UWAGI, SKRUPULATNOŚĆ, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE,
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nadzór nad oprogramowaniem, wykonywanie kopii oprogramowania linii produkcyjnychprowadzenie dokumentacji technicznej związanej z oprogramowaniem maszyn, urządzeń i linii produkcyjnychopracowywanie dokumentacji nowych linii produkcyjnych, udział w uruchamianiu nowych maszyn, urządzeń, linii produkcyjnychwspółpraca z mistrzami, brygadzistami, konserwatorami w zakresie zbierania opinii dotyczących oprogramowania i sterowania urządzeń i linii produkcyjnychprowadzenie zakupów oprogramowania odpowiedniej jakości, posiadających wymagane certyfikaty zgodności z obowiązującymi normamizakupy urządzeń, maszyn oraz części zamiennych do ich naprawyanalizowanie kosztów prowadzonych zakupów i dążenie do ich obniżaniainicjowanie i współudział w opracowywaniu planów modernizacyjnych aktualizacja oprogramowania i dokumentacji technicznej maszyn, urządzeń i linii produkcyjnychsporządzenie wykazów części serwisowych pod bieżące potrzeby eksploatacyjne oraz zabezpieczenie w części na okres planowanych przeglądów i prac konserwacyjno-remontowychsystematyczna kontrola wykonywanych napraw, przeglądów i konserwacji składanie w odpowiednim terminie zapotrzebowania na części, materiały i usługi serwisowekontrolowanie dokonywanych systematycznych wpisów przez konserwatorów w raportach eksploatacyjnych urządzeńwspółpraca ze specjalistą ds. inwestycji w zakresie swego działaniaprzestrzeganie przepisów ochrony środowiska ustalonych w zakładzieinformowanie bezpośredniego przełożonego o postępie prac i napotkanych trudnościachanaliza defektywności maszyn i idących za nią przestojów linii produkcyjnychtworzenie raportów i podsumowań dotyczących awarii maszyn i sposobów zapobiegania im
LG Electronics Mława Spółka z o.o. - 2018-03-12 - Mława (mazowieckie)
zgodny z wykonywanym zawodem
LillaPerle PHU LILIANA WRZECIONO - 2016-05-31 - Czeladź (śląskie)
Obsługa klienta, prace biurowe, obsługa komputera i urządzeń biurowych, przyjmowanie formularzy.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
koordynoowanie pracy pracowników z zagranicy, nadzór nad wykonywaną pracą, praca na terenie Sosnowca
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Sosnowiec (śląskie)
Zgodny ze stanowiskiem
LOCO Daniel Czyż - 2018-06-19 - Wyciążkowo (wielkopolskie)
Obsługa klienta, dbanie o wizerunek sklepu, dostawianie towaru, zachowanie standardów sklepu.
P.H.U. MAGDALENA BORKOWSKA - 2018-08-10 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
praca w biurze , obsługa klientów w firmie , przygotowywanie ofert , pomiary
P.P.H.U Nicol Joanna Skrodzka - 2017-04-24 - Kuźnica Warężyńska (śląskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych w systemie ERP, monitoring należności, rozliczanie płatności i wyciągów bankowych, zamawianie części i materiałów eksploatacyjnych, wystawianie faktur i dbałość o kompletność przygotowanej dokumentacji, wsparcie działu księgowości w pracach bieżących; pracodawca oferuje: interesującą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w obszarze księgowości, podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy, szkolenia umożliwiające rozwój własnych umiejętności, wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat. Okres próbny 2 tyg. z możliwością przedłużenia. Godziny pracy: 8.00- 16.00. Wynagrodzenie 2500 zł brutto do uzgodnienia, uzależnione od kwalifikacji, zaangażowania i efektów pracy. Kontakt osobisty z pracodawcą we wtorki i czwartki w godz. 8.00-9.00.
BOGUSLAWSKI.PL ANDRZEJ BOGUSŁAWSKI - 2019-09-20 - Kobylnica (pomorskie)
rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi i nowymi partnerami biznesowymi, pomoc w zarządzaniu projektami w obszarze działalności firmy:-rozwój obecnych projektów biznesowych-nawiązywanie relacji z partnerami-realizacje celów-wprowadzanie własnych pomysłów na dalszy rozwój projektów.Obsługę zgodnie z obowiązującymi standardami firmy.
FINANCIAL SOLUTIONS TOMASZ IWANIEC - 2018-10-10 - Lubin (dolnośląskie)
Krawiec
PRACOWNIA KRAWIECKA "XS PROJECT" - 2016-05-24 - Rawicz (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć opiekuńczych, dydaktycznych i wychowawczych.Praca w godz. 7:00-17:00, praca na czas określony 6 m-cyKontakt z pracodawcą: 71 798 69 20 lub sekretariat (at) sp24.nazwa.pl
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 14 - 2019-01-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w gospodarstwie przy siewach, uprawie, zbiorze płodów rolnych i ich przechowywaniu.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Runowo Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
-udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowejkoordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in.przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń,i dokładna rejestracja danych w HR2U).-zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dzielenie się wiedzą z kolegami przez tworzenie, przeglądanie,zmianę i aktualizację instrukcji obsługi, materiałów i narzędzi szkoleniowych w celu zapewnienia ich jakości i kompletności dla wszystkich krajów i procesów,monitorowanie i analizowanie kluczowych wskaźników wydajności dla procesów w celu zwiększenia efektywności i skuteczności procesów związanych z oddelegowaniami międzynarodowymi -przygotowywanie dokumentów związanych z oddelegowaniami międzynarodowymi w sposób dokładny i w terminie -przygotowywanie regularnych raportów dot. oddelegowań międzynarodowych oraz innych pilnych raportów i symulacji kosztów dla nowych i bieżących oddelegowań -wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowań międzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot. czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kraków (małopolskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie mkandydatów chetnych na kursy.
BLUE EDUCATION - 2018-07-11 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
wsparcie agencji w pracy operacyjnej, umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, prowadzenie korespondencji biurowej i elektronicznej, obsługa baz danych, pisanie tekstów ulotek informacyjnych, opracowywanie prezentacji w Power Point, wyszukiwanie danych, komunikatywność
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa/serwis komputerów w biurze i sklepach na terenie Wrocławia. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Podwale 37/38 oraz sklepy na terenie Wrocławia. Na początek umowa zlecenie (do około miesiąca), nastepnie umowa o pracę. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - osobisty: ul. Podwale 37/38, Wrocław, tel. 71 371 82 51.
Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców Południe we Wrocławiu - 2019-05-21 - Wrocław (dolnośląskie)
udzielanie informacji o produkcie lub usłudze, umawianie spotkań, sprzedaż produktów lub usług, przeprowadzanie ankiet (w zależności od projektu)
IGD Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie towarów do magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej, wydawanie towarów z magazynu
F.H.U PAFEN HAMADA PIOTR - 2016-03-07 - Gubin (lubuskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: montaż instalacji wod.-kanal. c.o. i gaz; WYMAGANIA: wykszt. w zawodzie monter instalacji wod.-kan. c.o. i gaz
Instalacje Sanitarne i Gazowe,Rob.Ogólnob.s.c.D.K.Styczyrz - 2018-10-01 - Lubliniec (śląskie)
Praca w kasie banku, doradca klienta na stanowisku: rachunki bankowe, kredyty
Bank Spółdzielczy w Białogardzie Oddział w Karlinie - 2016-12-15 - Karlino (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie projektami,bieżący monitoring projektów (merytoryczny i finansowy), w tym kontrola poziomu realizacji założonych wskaźników;prowadzenie kontroli realizacji budżetów oraz monitorowanie stanu rozliczeń projektów, w tym otrzymanych dotacji;kontakt z Partnerami projektów oraz IP w celu ustalania przebiegu i realizacji projektów;zarządzanie akcją promocyjną projektów;nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu rekrutacji uczestników;wybór dostawców usług do projektów oraz nadzór nad poprawnością wykonanych usług i/lub dostarczonych towarów;archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektów;diagnoza potrzeb Beneficjentów projektów;programowanie działań projektowych wg potrzeb i metod zarządzania,obsługa Aplikacji głównej Centralnego Systemu Teleinformatycznego.
Caritas Archidiecezji Gdańskiej - 2017-09-06 - Sopot (pomorskie)
Zapewnianie, że wszystkie dokumenty są archiwizowane i przechowywane we właściwy sposób, aby wszyscy członkowie zespołu Business Intelligence i interesariusze na całym świecie mieli do nich łatwy dostęp; wyszukiwanie, pobieranie i implementowanie materiałów Business Intelligence; tworzenie i zarządzanie we współpracy ze Specjalistą i Głównym Specjalistą (Business Intelligence) systemową biblioteką Business Intelligence: dodawanie, indeksowanie i zapewnianie kontroli treści oraz dokładności informacji i integralność danych; przeprowadzanie podstawowej analizy trendów z zakresu informacji, np. finansów/danych wydatków, pozyskiwania kanałów i wykorzystania technologi; współpraca ze Specjalistą/Głównym Specjalistą (Business Intelligence) w celu opracowywania nowych i ulepszania istniejących raportów oraz dostarczania wniosków dotyczących raportów ad hoc.
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ' - 2018-12-05 - Gdańsk (pomorskie)
produkcja wyrobów garmażeryjnych, gotowanie, sprzątanie
OMEGA DELI RUDOLPH OLYMPIO - 2018-12-19 - Kwidzyn (pomorskie)