KOORDYNATOR DS. ANALIZY BIZNESOWEJ I RAPORTOWANIA Gdańsk oferta pracy 'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Stanowisko: KOORDYNATOR DS. ANALIZY BIZNESOWEJ I RAPORTOWANIA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnianie, że wszystkie dokumenty są archiwizowane i przechowywane we właściwy sposób, aby wszyscy członkowie zespołu Business Intelligence i interesariusze na całym świecie mieli do nich łatwy dostęp; wyszukiwanie, pobieranie i implementowanie materiałów Business Intelligence; tworzenie i zarządzanie we współpracy ze Specjalistą i Głównym Specjalistą (Business Intelligence) systemową biblioteką Business Intelligence: dodawanie, indeksowanie i zapewnianie kontroli treści oraz dokładności informacji i integralność danych; przeprowadzanie podstawowej analizy trendów z zakresu informacji, np. finansów/danych wydatków, pozyskiwania kanałów i wykorzystania technologi; współpraca ze Specjalistą/Głównym Specjalistą (Business Intelligence) w celu opracowywania nowych i ulepszania istniejących raportów oraz dostarczania wniosków dotyczących raportów ad hoc.
Data publikacji: 2018-12-05
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: 'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańsk Oliwa, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnianie, że wszystkie dokumenty są archiwizowane i przechowywane we właściwy sposób, aby wszyscy członkowie zespołu Business Intelligence i interesariusze na całym świecie mieli do nich łatwy dostęp; wyszukiwanie, pobieranie i implementowanie materiałów Business Intelligence; tworzenie i zarządzanie we współpracy ze Specjalistą i Głównym Specjalistą (Business Intelligence) systemową biblioteką Business Intelligence: dodawanie, indeksowanie i zapewnianie kontroli treści oraz dokładności informacji i integralność danych; przeprowadzanie podstawowej analizy trendów z zakresu informacji, np. finansów/danych wydatków, pozyskiwania kanałów i wykorzystania technologi; współpraca ze Specjalistą/Głównym Specjalistą (Business Intelligence) w celu opracowywania nowych i ulepszania istniejących raportów oraz dostarczania wniosków dotyczących raportów ad hoc.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:30 (godziny pracy ustalane wewnątrz zespołu). Wynagrodzenie uzależnione od kompetencji kandydata.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR DS. ANALIZY BIZNESOWEJ I RAPORTOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doskonała znajomość języka ankielskiego; świetna znajomość pakietu MS Office (Word, Ecel, PowerPoint, Outlook); doświadczenie w poszukiwaniu wymaganych danych z różnych systemów w celu tworzenia raportów końcowych; doświadczenie w korzystaniu z baz danych związnych z zasobami ludzkimi i procesem rekrutacyjnym będzie atutem. Doświadczenie w odpowiadaniu na zapytania klientów przez telefon.Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:30 (godziny pracy ustalane wewnątrz zespołu). Wynagrodzenie uzależnione od kompetencji kandydata. Miejsce pracy: Gdańsk Oliwa. Kandydat przesyła cv za pomocą formularza zgłoszeniowego: https://joboffice.traffit.com/public/form/a/220Oferujemy: rozwój kariery w renomowanej, międzynarodowej organizacji; szansę na współpracę z liderami rynku z różnych sektorów i krajów; możliwość angażowania się w dodatkowe inicjatywy, takie jak Employer Branding, Corporate Social Responsibilities i wydarzenia z Funduszu Społecznego lub zostanie wewnętrznym szkoleniowcem; dodatkowy dzień wolny, zajęcia językowe, kartę Multisport i inne korzyści.
Nazwa pracodawcy:
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Puszkarska 7F, 30-644 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Puszkarska
Numer budynku pracodawcy: 7F
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 05.12.2018
Oferta pracy ważna do: 04.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca na maszynach, praca ślusarsko-mechaniczna
Zakład Regeneracji Głowic Silników Lokomotyw oraz Pomp Wtryskowych - 2018-11-06 - Świebodzice (dolnośląskie)
obsługa gości hotelu 3*; prowadzenie rezerwacji i korespondencji, kierowanie obiegiem dokumentów
Nadwiślańska Agencja Turystyczna sp. z o.o. - Hotel*** OGRODZISKO Wisła - 2017-08-02 - Wisła (śląskie)
Zapoznanie z asortymentem oraz zasadami estetycznego ułożenia towaru,przyjmowanie dostaw towaru,pomoc przy obsłudze klienta.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Lublin (lubelskie)
- obsługa maszyn dziewiarskich- kontrola jakości wytwarzanych wyrobówOferta pracy tymczasowej : umowa na czas wykonania określonej pracy.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Łódź (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie porządku w budynku Mieszkalnictwa Wspomaganego , sprzątanie sanitariatów.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Stargard (zachodniopomorskie)
sporządzanie potraw, ciast i deserów
P.P.H.U "AMAZONKA " Ryszard Sosnowski - 2015-11-25 - Irządze (śląskie)
proste prace introligatorskie - składanie, klejenie
BENIAMIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-02 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie i wsparcie pracowników tymczasowych, praca przy maszynach w ruchu przy linii montażowej
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
Koordynuje pracę osób zatrudnionych przy wykonywaniu prac: sprzatania i uslug porządkowych ochrony. Miejsce pracy: Łódź, ul. Żurawia 7/9 + teren kraju.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
w zawodzie
TechKam2 Adam Połetek - 2016-09-19 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu- organizowanie sprawnej pracy biura, obsługa klienta -bezpośrednia oraz przez telefon, e-mail, współpraca administracyjno-kadrowa z zatrudnionymi lektorami, obsługa programu admin. szkoły, prowadzenie dokumentacji, oraz archiwizacja dokumentów firmy.
SMART Learning Centre Alina Fornal - 2016-09-16 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa sklepu i magazynu
kontakt przez OHP - 2016-05-13 - Łeba (pomorskie)
prowadzenie poczty, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Deszczno (lubuskie)
-
AUTO KOMIS BAVARIA - 2017-04-14 - Łódź (łódzkie)
prace porządkowe i wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Radoszyce (świętokrzyskie)
wgm wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Strzegowo (mazowieckie)
Utrzymanie czystości w części mieszkalnej hotelu.
Duszyński Mariusz CLEAN WAY - 2016-04-26 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie posiłków, gotowanie, sprzątanie.
ZIELONY KĄCIK Karolina Boroń - 2018-08-20 - Kunice (dolnośląskie)
modelowanie, ombre, koloryzacja, strzyżenie damskie, męskie i dziecięce, trwała, balejaż, prostowanie, czesanie fryzur okolicznościowych
Zakład Fryzjerski "BASIA" Barbara Sarota - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)
Ustalanie grafików, sprawdzanie wykonywanej pracy, wykonywanie raportów, rozliczanie pracowników z odzieży roboczej.
Rosa Centr Sp. z o.o. - 2018-11-28 - Gdańsk (pomorskie)
koordynowanie działań z zakresu zakupów i sprzedaży z dostawcami i klientami z obszaru Azji.
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Roboty malarskie. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej i okolicach.
PUH POLA-BUD Mieczysław Polak - 2017-07-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa maszyn wtryskowych sterowanych numerycznie
"JOB IMPULSE POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rekrutacja osób z Ukrainy oraz Białorusi.Pozyskiwanie niezbędnych dokumentów do legalizacji pobytu i pracy. Utrzymanie dobrych relacji z klientem.
DSW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-25 - Gdynia (pomorskie)
naprawa samochodów
"MAŁY SZU" Usługi Remontowo-Transportowe Piotr Małyniak, Andrzej Szuba s.c. - 2017-05-29 - Wschowa (lubuskie)
Organizacja pracy w hotelu, obsługa gości hotelowych, rejestracja, wystawianie faktur, rezerwacje, meldowanie gości, pozyskiwanie nowych klientów
Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług " STANPOL" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-15 - Koło (wielkopolskie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2017-01-24 - Trzcianka (wielkopolskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA KASY , OBSŁUGA KLIENTA, DBANIE O ŁAD I PORZĄDEK NA STANOWISKU PRACY
"MONASTER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-28 - Brzeszcze (małopolskie)