KOORDYNATOR DS. ADMINISTRACJI I PRZEPŁYWU INFORMACJI K/M Warszawa oferta pracy XXLGastro International Trading spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: KOORDYNATOR DS. ADMINISTRACJI I PRZEPŁYWU INFORMACJI K/M
Wynagrodzenie: 3 440 - 4 700 PLN
Zakres obowiązków: - śledzenie przesyłek - otrzymywanie informacji od firmy logistycznej i dostawców- umawianie logistyki z dostawcami- obsługa dokumentów logistycznych- wydawanie zamówień firmie logistycznej- ustalanie i zamawianie przesyłek bezpośrednich a przesyłek crossdock - umawianie logistyki z dostawcami - obsługa dokumentów wysyłkowych - otrzymywanie informacji od firmy logistycznej i dostawców - analizowanie zamówień - generowanie faktur i ich wieloetapowa weryfikacja - weryfikacja programy rozrachunkowego płatności i przypisanie niezweryfikowanych płatności- scalanie dokumentów PZ z fakturami zakupu i ich weryfikacją - zgłaszanie błędów automatyzacji systemu - generowanie korekty faktur - wystawianie faktur zaliczkowych do otrzymanych wpłat - weryfikacja poprawności rozliczenia faktur zaliczkowych fakturami końcowymi - rozliczenie dziennych płatności przychodzących - obsługa przychodzących wiadomości e-mail - zarządzanie biurem - dostawy biurowe
Data publikacji: 2020-07-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: XXLGastro International Trading spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Domaniewska 37A/324, 02-672 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- śledzenie przesyłek - otrzymywanie informacji od firmy logistycznej i dostawców- umawianie logistyki z dostawcami- obsługa dokumentów logistycznych- wydawanie zamówień firmie logistycznej- ustalanie i zamawianie przesyłek bezpośrednich a przesyłek crossdock - umawianie logistyki z dostawcami - obsługa dokumentów wysyłkowych - otrzymywanie informacji od firmy logistycznej i dostawców - analizowanie zamówień - generowanie faktur i ich wieloetapowa weryfikacja - weryfikacja programy rozrachunkowego płatności i przypisanie niezweryfikowanych płatności- scalanie dokumentów PZ z fakturami zakupu i ich weryfikacją - zgłaszanie błędów automatyzacji systemu - generowanie korekty faktur - wystawianie faktur zaliczkowych do otrzymanych wpłat - weryfikacja poprawności rozliczenia faktur zaliczkowych fakturami końcowymi - rozliczenie dziennych płatności przychodzących - obsługa przychodzących wiadomości e-mail - zarządzanie biurem - dostawy biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 440 - 4 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Po okresie próbnym:- opieka medycznaFirma oferuje: szkolenia, spotkania firmoweMożliwość pracy w biurze razem ze swoim psem
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
KOORDYNATOR DS. ADMINISTRACJI I PRZEPŁYWU INFORMACJI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 440 - 4 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.07.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, brak, kierunek: ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: System ERP
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe (finanse, racunkowość), umiejętność fakturowania, znajomość ERP, 3 lata doświadczenia zawodowego, komunikatywna znajomość języka angielskiego.Obowiązki:- śledzenie przesyłek - otrzymywanie informacji od firmy logistycznej i dostawców- umawianie logistyki z dostawcami- obsługa dokumentów logistycznych- wydawanie zamówień firmie logistycznej- ustalanie i zamawianie przesyłek bezpośrednich a przesyłek crossdock - umawianie logistyki z dostawcami - obsługa dokumentów wysyłkowych - otrzymywanie informacji od firmy logistycznej i dostawców - analizowanie zamówień - generowanie faktur i ich wieloetapowa weryfikacja - weryfikacja programy rozrachunkowego płatności i przypisanie niezweryfikowanych płatności- scalanie dokumentów PZ z fakturami zakupu i ich weryfikacją - zgłaszanie błędów automatyzacji systemu - generowanie korekty faktur - wystawianie faktur zaliczkowych do otrzymanych wpłat - weryfikacja poprawności rozliczenia faktur zaliczkowych fakturami końcowymi - rozliczenie dziennych płatności przychodzących - obsługa przychodzących wiadomości e-mail - zarządzanie biurem - dostawy biurowe[Zgłoszenia: k.stawicka (at) xxlgastro.pl, 22 247 85 85 lub osobiście]
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
XXLGastro International Trading spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
danePracodawcy_nip: 5213769744
danePracodawcy_regon: 366662737
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Domaniewska 37A/324, 02-672 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Domaniewska
Numer budynku pracodawcy: 37A/324
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.07.2020
Oferta pracy ważna do: 07.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c8186cbfd57e56f675fd7f93ac833140
Podobne oferty pracy
Diagnozowanie usterek, wykonywanie napraw modeli Audi, BMW, Mercees, Volksvagen, wykonywanie przeglądów okresowych
UNIQUE-CARS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-19 - Gdańsk (pomorskie)
Opieka pielęgniarska przy pacjentach chorych na SM
SM Spółka z o.o. - 2016-03-21 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia:Prowadzenie dokumentacji firmowej, monitoring rynku nieruchomości, kontakt telefoniczny z klientami
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Łódź (łódzkie)
koordynacja osób zatrudnionych, rekrutacja nowych pracowników, bieżący kontakt z zatrudnionymi osobami, komunikowanie się w języku ukraińskim i polskim, praca w godz. 8-16
S&S WORK FORCE SP. Z O.O. - 2020-08-20 - Kobierzyce (dolnośląskie)
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.:- montaż konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Jastrowie (wielkopolskie)
obsługa organizacyjna i merytoryczna projektów edukacyjnych prowadzonych przez
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kleczew (wielkopolskie)
Bardzo dobra znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie. Tłumaczenia pisemne dokumentów.
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, zawieranie umow, wynajem aut, dbanie o czystoś
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - Legnica (dolnośląskie)
do uzgodnienia
RES.PL ISP S.C. PAWEŁ KOSIOROWSKI, DARIUSZ WIŚNIOWSKI - 2017-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)
prace wewnętrzne, murarsko tynkarskie, prace na elewacjach
JERZY JATCZYSZYN PBUH JAGLI-POL - 2016-12-09 - Ruda Śląska (śląskie)
Transport towarów do klienta, odbiór towarów, przygotowanie samochodu do jazdy, prowadzenie dokumentacji przewozu.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Rogóźno (lubelskie)
Analiza techniczno-finansowa dokumentacji, ustalanie i nadzór nad harmonogramami projektów, nadzór i kontrola nad budżetami projektów, koordynacja działań działów zaangażowanych w realizację projektów
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-05 - Bierawa (opolskie)
prace budowlane
Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe Tadeusz Łazarski - 2019-03-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
doradztwo w zakresie doboru kosmetyków i ich sprzedaż, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, przyjmowanie i przygotowanie towaru do sprzedaży, dbanie o ekspozycję i estetyczny wygląd sklepu, obsługa programu komputerowego, przygotowywanie paczek na wysyłkę, utrzymanie porządku w sklepie
"NATALIA" Sklep Wielobranżowy Krzysztof Rząb - 2016-11-28 - Zgierz (łódzkie)
Wprowadzanie faktur do programu, koordynowanie imprez, zamawianie towaru, rozliczanie imprez, wykonywanie innych poleceń przełożonego
"AMW Rewita" Sp. z o.o. - 2020-11-30 - Sucha (dolnośląskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ
PW KARABELA - 2017-10-16 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie pojazdu i dostarczanie pieczywa do sklepu.
ANKA Znamirowska Sp. jawna - 2017-03-27 - Bogoniowice (małopolskie)
udzielanie pomocy rodzinom zastępczym w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2016-02-04 - Żyrardów (mazowieckie)
PRACA WG STANDARDÓW
kontakt przez OHP - 2016-04-28 - Gdańsk (pomorskie)
Mycie okien , pranie , zmywanie, wynoszenie smieci. Praca u rodziny arabsko języcznej 5-ga dziec, które mówią w języku arabskim. Minimum 2 lata doświadczenia na w/w stanowisku. Biegła znajomość języka arabskiego.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Białobrzegi (mazowieckie)
koordynowanie działań związanych z zatrudnieniem cudzoziemców, prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej, współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy, współpraca z księgowością zewnętrzną, prowadzenie zestawień pracowniczych, objaśnienie dokumentacji przyszłym pracownikom, wprowadzanie danych pracowniczych oraz rozliczanie godzin pracowniczych w programie komputerowym
"DRYPS SERVICE" sp. z o.o. - 2018-12-07 - Sosnowiec (śląskie)
Segregacja, załadunek/rozładunek odpadów, prowadzenie ewidencji ilościowej odpadów.
kontakt przez PUP - 2019-12-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Zakres zadań: 1) aktywne wspieranie rodzicielstwa zastępczego poszukiwanie rodzin zastępczych 2) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej; 3) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku; 4) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu; 5) zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej; 6) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających; 7) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej; 8) przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej; 9) wydawanie opinii, co do umieszczenia więcej niż 3 dzieci w rodzinie zastępczej, 10) udział w ocenie sytuacji dziecka i rodziny zastępczej. Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie https://pcprndg.bip.gov.pl/ w zakładce oferty pracy.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2019-01-16 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Nadzór nad organizacją i przestrzeganiem przepisów BHP na terenie prowadzenia budowy.
ENERGOMONTAŻ-POŁUDNIE KATOWICE - 2016-03-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- wystawianie towaru,- rejestr dostaw,- obsługa kas fiskalnych,- wystawianie faktur,- prowadzenie dokumentacji sanitarnej,- sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Głowno (łódzkie)
przewóz towarów w ruchu międzynarodowym samochodem do 3,5 tony po trasie UE , WNP
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Terespol (lubelskie)
staż - zapewnienie bezpieczeństwa i opieki we współpracy z osobą odpowiedzialną za dużur i kierownikiem zespołu T-O (w tym udział w zdaniu raportu), pomoc mieszkańcowi domu w codziennych czynnościach: ubieranie w tym dobór odzieży w zależności od warunków atmosferycznych, doprowadzenie do jadalni i nnych miejsc, toaleta poranna, toaleta przy zabrudzeniu w tym zmiana pieluchomajtek, dopajanie, karmienie, wykonywanie drobnych zakupów, pomoc przy kąpaniu, zmiana bielizny osobistej i pościelowej, udzielanie pomocy przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmiana pozycji ułożeniowej, organizacja czasu wolnego: rozmowy, pomoc terapeutom zajęciowym, parzenie kawy i herbaty przy posilkach dodatkowych, utrzymanie w czystości otoczenia mieszkańców: porządkowanie stolików przyłóżkowych, układanie rzeczy w szafach, słanie łóżka, towarzyszenie i pomoc Mieszkańcowi przy wizytach w poradniach specjalistycznych i innych miejscach w zależności od potrzeby, uczestniczenie w pracach Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego i realizacji IPW, bieżące monitorowanie stanu zdrowia mieszkańców.Czynniki biologiczne: HBV,HCV, HIV. Dźwidanie ciężarów od 45 kg do 150 przy pomocy osoby drugiej,. Praca z osobami pobudzonymi i agresywnymi, skaleczenia, zakłucia, upadek na tym samym poziomie, transport ręczny wyposażenia pokoi. Na stanowisku wymagane badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Prace stolarskie przy produkcji mebli. Cięcie i obróbka powierzchni drewnianych.Obsługa maszyn i urządzeń do produkcji mebli, praca w godz. 6-14
Fadome Sp. z o.o Sp.k - 2016-03-08 - Prószków (opolskie)
przygotowywanie materiału do laminacjikontrolowanie procesu laminacjinadzorowanie procesu obróbkiprzygotowanie i czyszczenie materiałówkontrola poprawności wykonanych zleceń
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Chorzów (śląskie)