KOORDYNATOR BIURA I KONTAKT脫W Z KLIENTAMI Ustronie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KOORDYNATOR BIURA I KONTAKT脫W Z KLIENTAMI
Wynagrodzenie: od 3聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie buiura, kontakty z klientami, obs艂uga administracyjna zarz膮du, korespondencja, wsp贸艂praca z pracownikami i wsp贸艂pracownikami sp贸艂ki
Data publikacji: 2018-05-07
Lokalizacja: Ustronie (艂贸dzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Ustronie, powiat: zgierski, woj: 艂贸dzkieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
prowadzenie buiura, kontakty z klientami, obs艂uga administracyjna zarz膮du, korespondencja, wsp贸艂praca z pracownikami i wsp贸艂pracownikami sp贸艂ki
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR BIURA I KONTAKT脫W Z KLIENTAMI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Ustronie
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艂贸dzkie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: zgierski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: asystent zarz膮du
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 07.05.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Barona 10/10, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: 艂贸dzkie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie - oferta dost臋pna wy艂膮cznie dla os贸b zarejestrowanych w PUP w Zgierzu, dane pracodawcy dost臋pne w Urz臋dzie.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艂贸dzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Zgierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Zgierz
Ulica pracodawcy: Barona
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: asystent zarz膮du
Data dodania oferty pracy: 07.05.2018
Oferta pracy wa偶na do: 30.05.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 07.05.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 07.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace przy montazu wyposa偶enia muzealnego
PPH MEGA SP脫LKA Z O.O. - 2015-12-02 - Soko艂owice (dolno艣l膮skie)
przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, rejestrowanie pism przychodz膮cych i wychodz膮cych, przyjmowanie interesant贸w i udzielanie im informacji, kierowanie interesant贸w do w艂a艣ciwych kom贸rek organizacyjnych, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Siewierz (艣l膮skie)
Spawanie i monta偶 konstrukcji stalowych cienkich i grubych blach.Wynagrodzenie w ramach umowy zlecenie16 z艂 brutto za godzin臋. Praca na terenie ca艂ego kraju.
Export Import Trans-Handel Po艣rednictwo Oskar Helena Klimkowska - 2018-03-27 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Nadz贸r nad sprzeda偶膮 w firmie,organizacja i odpowiedzialnbo艣膰 za sprzeda偶.
Cross Poland Sp. z.o.o - 2016-03-10 - Zakr臋t (mazowieckie)
Przew贸z materia艂贸w budowlanych. Miejsce wykonywanej pracy teren ca艂ej Polski.
NTG sp. z o.o. sp. komandytowa - 2016-04-14 - Nysa (opolskie)
zarz膮dzanie realizacj膮 projektu realizowanego w ramach EFS od strony merytorycznej i finansowej, realizacja zada艅 w projekcie zgodnie z za艂o偶eniami wniosku o dofinansowanie oraz zasadami realizacji projektu w ramach PO WER, nadz贸r nad realizacj膮 wsparcia merytorycznego w projekcie, prowadzenie monitoringu wska藕nik贸w, harmonogramu i bud偶etu, zarz膮dzanie ryzykiem
FUNDACJA IMAGO - 2017-05-18 - Rybnik (艣l膮skie)
opieka nad dzie膰mi i m艂odzie偶膮 podczas przewoz贸w szkolnych na terenie gminy Damas艂awek
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Damas艂awek (wielkopolskie)
obr贸bka konstrukcji metal., prace monta偶owe
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Dzie膰miarowice (lubuskie)
pomoc przy wykonywaniu mebli, utrzymywanie czysto艣ci w miejscu pracy
Kazimierz Mito艅ski Pracownia Produkcyjno - Us艂ugowa "Mitex" - 2018-08-13 - Rudawa (ma艂opolskie)
- przygotowanie i weryfikacja dokument贸w;- skanowanie um贸w i korespondencji przychodz膮cej i wychodzacej;- rejestracja korespondencji;- przeprowadzanie procesu zmiany sprzedawcy energii elektrycznej i paliw gazowych;- przeprowadzanie procesu fakturowania i windykacji;- obs艂uga klienta;- znajomo艣膰 systemu kompleksowej obs艂ugi klient贸w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Chorz贸w (艣l膮skie)
Koordynacja dzia艂a艅 w zakresie terminowo艣ci i jako艣ci wykonywanych zlece艅 produkcyjnych, analiza mo偶liwo艣ci produkcyjnych, opracowanie i rozliczenia planu pracy. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedzia艂ku do pi膮tku w Bielsku-Bia艂ej (Wapienica).
GASKET SP. Z O. O. - 2016-04-29 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
koordynacja dzia艂a艅 personalnych w agencji pracy zatrudniaj膮cych cudzoziemc贸w z kraj贸w WNP
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Sosnowiec (艣l膮skie)
Opracowywanie dokumentacji przetargowej w przetargach publicznych, nadz贸r nad realizowanymi szkoleniami, pozyskiwanie sal szkoleniowych, trener贸w, firm cateringowych dla obs艂ugi szkole艅, 艣cis艂a wsp贸艂praca z firmami Zamawiaj膮cymi szkolenia (wymagana umiej臋tno艣膰 dobrej komunikacji telefonicznej i mailowej)
Europejska Akademia Handlu i Przedsi臋biorczo艣ci - 2018-05-18 - Janowiec Wielkopolski (kujawsko-pomorskie)
odbieranie korespondencji i telefon贸w, pomoc w spotkaniach z kontrahentem, segregowanie i archiwizowanie dokument贸w
WAN - BRUK Hubert Ma艂ecki - 2018-04-26 - Konin (wielkopolskie)
I. Wymagania :1) niezb臋dne: a)wykszta艂cenie wy偶sze: prawo, ekonomia lub administracja,b)4 lata sta偶u pracy lub wykonywanie przez 4 lata dzia艂alno艣ci gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowiskuc)przedstawienie na pi艣mie koncepcji dzia艂a艅 w zakresie rozwoju przedsi臋biorczo艣ci i obs艂ugi inwestora uwzgl臋dniaj膮c膮 elementy promocji w oparciu o Program Wspierania Przedsi臋biorczo艣ci Miasta Racib贸rz na lata 2015-2020 przyj臋ty Uchwa艂膮 Rady Miasta Nr XIII/154/2015 z dnia 23.12.2015 r. ( publikacja uchwa艂y http://www.bipraciborz.pl/bip/dokumenty-akcja-wyszukaj-idkategorii-73691)d)obywatelstwo polskiee)pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychf)brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweg)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu komunikatywnym,b)znajomo艣膰: ustawy o samorz膮dzie gminnym; ustawy o swobodzie dzia艂alno艣ci gospodarczej; ustawy o post臋powaniu w sprawach dotycz膮cych pomocy publicznej; ustawy o krajowym Rejestrze S膮dowym; ustawy o partnerstwie publiczno prawnym; ustawy o finansach publicznych ( Dzia艂 I Rozdzia艂 1, 2, 6).II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 70 %b)praca w terenie 30 %c)praca przy komputerzed)pe艂ny wymiar czasu pracye)zatrudnienie od m-ca listopada.2017 r.III.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu wrze艣niu 2017 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1.Kierowanie pracami Referatu w celu prawid艂owej i sprawnej realizacji zada艅 ci膮偶膮cych na gminie Racib贸rz, a wynikaj膮cych z Regulaminu Organizacyjnego Urz臋du i Regulaminu Wewn臋trznego Wydzia艂u Rozwoju.2.Realizacja zada艅 przypisanych do wykonania Kierownikom jednostek organizacyjnych Urz臋du w Regulaminie Organizacyjnym Urz臋du.3.Wykonywanie funkcji kierownika Urz臋du w stosunku do pracownik贸w Referatu oraz w艂a艣ciwe zarz膮dzanie personelem.4.Podejmowanie dzia艂a艅 s艂u偶膮cych osi膮gni臋ciu cel贸w kontroli zarz膮dczej przy realizacji zada艅 Urz臋du/Referatu.5.Koordynacja prac zwi膮zanych z tworzeniem i realizacja programu rozwoju przedsi臋biorczo艣ci Miasta Racib贸rz.6.Koordynacja prac zwi膮zanych z opracowaniem i realizacja planu pozyskania inwestora.7.Kreowanie pozytywnego wizerunku miasta w zakresie polityki gospodarczej i inwestycyjnej w kraju i za granica.8.Koordynacja prac nad przygotowaniem i realizacja projekt贸w wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w pozabud偶etowych dotycz膮cych rozwoju przedsi臋biorczo艣ci.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2017-10-27 - Racib贸rz (艣l膮skie)
- Procesowanie aplikacji po偶yczkowych,- Dbanie o wysok膮 jako艣膰 sprzeda偶y naszych produkt贸w,- Profesjonalna obs艂uga Klient贸w Sp贸艂ki, w tym odpowiadanie na zapytania drog膮 telefoniczn膮 oraz poprzez chat, - Utrzymywanie d艂ugofalowych relacji z Klientami Sp贸艂ki,- Wsparcie Klient贸w przy podejmowaniu decyzji po偶yczkowych.
"MA艁A PO呕YCZKA" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-01-07 - Bia艂ystok (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Rzesz贸w (podkarpackie)
sprzeda偶 towar贸w spo偶ywczo-przemys艂owych
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Ostr贸da (warmi艅sko-mazurskie)
Realizacja zada艅 koordynatora rodzinnej pieczy zast臋pczej w ramach zadaniowego systemu czasu pracy, wynikaj膮cych z ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zast臋pczej, zwanej dalej ustaw膮.Kompletowanie we wsp贸艂pracy z w艂a艣ciwym o艣rodkiem pomocy spo艂ecznej dokumentacji zwi膮zanej z pygotowaniem dziecka do umieszczenia w rodzinie zast臋pczej albo rodzinnym domu dziecka. Obj臋cie wsparciem do 15 rodzin zast臋pczych, zamieszkuj膮cych na terenie Powiatu 艁臋czy艅skiego.Udzielanie pomocy rodzinom zast臋pczym i prowadz膮cym rodzinny dom dziecka w realizacji zada艅 wynikaj膮cych z pieczy zast臋pczej, w szczeg贸lno艣ci poprzez:1)nawi膮zanie kontaktu z rodzinami zast臋pczymi i prowadz膮cymi rodzinny dom dziecka, ich 艣rodowiskiem w celu poznania struktury rodziny, r贸l pe艂nionych w rodzinie, zwyczaj贸w, norm i warto艣ci preferowanych przez rodziny, 2) zdefiniowanie obszar贸w, w kt贸rych rodziny wymagaj膮 wsparcia i pomocy,3)utrzymanie sta艂ego kontaktu, w celu monitorowania procesu sprawowania pieczy zast臋pczej, 4)informowanie o dost臋pie do us艂ug wspomagaj膮cych proces rozwoju i wychowania dziecka oraz umo偶liwianie korzystania z takich us艂ug,5)umo偶liwianie dost臋pu do r贸偶nych form doskonalenia jako艣ci sprawowanej pieczy zast臋pczej. Przygotowanie planu pomocy dziecku, we wsp贸艂pracy z odpowiednio rodzin膮 zast臋pcz膮 lub prowadz膮cym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie nie zosta艂 przydzielony asystent rodziny - we wsp贸艂pracy z podmiotem organizuj膮cym prac臋 z rodzin膮. Pomoc rodzinom zast臋pczym oraz prowadz膮cym rodzinne domy dziecka w nawi膮zaniu wzajemnego kontaktu. Inicjowanie i organizowanie spotka艅, w tym grup roboczych, grup samopomocy lub wsparcia umo偶liwiaj膮cych wzajemn膮 wymian臋 do艣wiadcze艅 i wsp贸lne rozwi膮zywanie problem贸w zwi膮zanych ze sprawowaniem pieczy zast臋pczej, udost臋pnianie materia艂贸w merytorycznych ( np.: monografii, analiz, raport贸w, metod pracy z dzieckiem). Zapewnianie rodzinom zast臋pczym oraz prowadz膮cym rodzinne domy dziecka dost臋pu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej. Zg艂aszanie do o艣rodk贸w adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowan膮 sytuacj膮 prawn膮, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiaj膮cych. Udzielanie wsparcia pe艂noletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zast臋pczej.Przedstawianie corocznego sprawozdania z efekt贸w pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zast臋pczej. Wsp贸艂praca z asystentem rodziny przy opracowaniu planu pracy z rodzin膮, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zast臋pczej. Sporz膮dzanie opinii w przedmiocie ustania przyczyny umieszczenia dziecka w rodzinie zast臋pczej lub rodzinnym domu dziecka i mo偶liwo艣ci powrotu dziecka do jego rodziny na potrzeby post臋powania s膮dowego w tej sprawie. W przypadku rodze艅stwa, sporz膮dzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie zast臋pczej wi臋kszej liczby dzieci ni偶 przewiduje to art. 53 ust. 1 ustawy.Sporz膮dzanie opinii dla rodziny zast臋pczej niezawodowej, kt贸ra wyst膮pi z wnioskiem o zawarcie umowy o pe艂nienie funkcji rodziny zast臋pczej zawodowej. W przypadku po艂膮czenia funkcji rodziny zast臋pczej spokrewnionej z funkcj膮 rodziny zast臋pczej zawodowej albo rodziny zast臋pczej niezawodowej sporz膮dzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie wi臋kszej liczby dzieci, ni偶 przewiduje to art. 67 ust. 2 ustawy. W przypadku po艂膮czenia funkcji rodziny zast臋pczej spokrewnionej z prowadzeniem rodzinnego domu dziecka sporz膮dzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w tej formie pieczy zast臋pczej wi臋kszej liczby dzieci, ni偶 przewiduje to art. 67 ust. 3 ustawy. Udzia艂 w posiedzeniach zespo艂u w celu dokonania oceny sytuacji dziecka umieszczonego w rodzinie zast臋pczej oraz rodzinnym domu dziecka. Ocena sytuacji dzieci przebywaj膮cych w rodzinnej pieczy zast臋pczej z udzia艂em:odpowiednio rodzin膮 zast臋pcz膮 albo prowadz膮cym rodzinny dom dziecka, pedagogiem, psychologiem,w艂a艣ciwym asystentem rodziny, przedstawicielem o艣rodka adopcyjnego, rodzicami dziecka, z wyj膮tkiem rodzic贸w pozbawionych w艂adzy rodzicielskiej,fakultatywnie z udzia艂em w szczeg贸lno艣ci przedstawicieli: s膮du w艂a艣ciwego ze wzgl臋du na miejsce zamieszkania rodziny zast臋pczej lub prowadz膮cego rodzinny dom dziecka, w艂a艣ciwego powiatowego centrum pomocy rodzinie, o艣rodka pomocy spo艂ecznej, policji, ochrony zdrowia, instytucji o艣wiatowych oraz organizacji spo艂ecznych statutowo zajmuj膮cych si臋 problematyk膮 rodziny i dziecka, a tak偶e os贸b bliskich dziecku. Dokonywanie oceny sytuacji dziecka w miar臋 potrzeb, w przypadku dzieci w wieku poni偶ej 3 lat nie rzadziej ni偶 co 3 miesi膮ce, a w przypadku dzieci starszych nie rzadziej ni偶 co 6 miesi臋cy.Sporz膮dzanie protoko艂贸w z posiedze艅 zespo艂u ds. oceny sytuacji dzieci przebywaj膮cych w pieczy zast臋pczej i przekazywanie do zatwierdzenia przez dyrektora PCPR w ci膮gu 7 dni roboczych od zako艅czenia tych zespo艂贸w.Konsultacje w zakresie oceny rodziny zast臋pczej lub prowadz膮cego rodzinny dom dziecka pod wzgl臋dem predyspozycji do pe艂nienia powierzonej im funkcji oraz jako艣ci wykonywanej pracy. Prowadzenie dokumentacji i zbieranie materia艂贸w niezb臋dnych do opracowanie ocen sytuacji dziecka, rodziny zast臋pczej, prowadz膮cych rodzinny dom dziecka sk艂adanych przez organizatora pieczy zast臋pczej do s膮du. Udzia艂 w posiedzeniach zespo艂u ds. okresowej oceny sytuacji dziecka umieszczonego w instytucjonalnej pieczy zast臋pczej. Udzia艂 w sporz膮dzaniu opinii, pe艂nienie funkcji opiekuna procesu usamodzielnienia. Pomoc osobie usamodzielnianej przy opracowywaniu indywidualnego programu usamodzielnienia. Wsp贸艂praca z o艣rodkiem adopcyjnym przy kwalifikowaniu dziecka do przysposobienia. Udzia艂 w opracowaniu i realizacji 3-letnich powiatowych program贸w dotycz膮cych rozwoju pieczy zast臋pczej, zawieraj膮cych mi臋dzy innymi coroczny limit rodzin zast臋pczych zawodowych.Udzia艂 w organizowaniu szkole艅 dla rodzin zast臋pczych, prowadz膮cych rodzinne domy dziecka i dyrektor贸w plac贸wek opieku艅czo-wychowawczych typu rodzinnego oraz kandydat贸w do pe艂nienia funkcji rodziny zast臋pczej, wadzenia rodzinnego domu dziecka lub pe艂nienia funkcji dyrektora plac贸wki opieku艅czo-wychowawczej typu rodzinnego.Pomoc w organizowaniu pomocy wolontariuszy oraz opieki nad dzieckiem, w przypadku gdy rodzina zast臋pcza okresowo nie mo偶e sprawowa膰 opieki, m.in. z powod贸w zdrowotnych, losowych albo zaplanowanego wypoczynku. Podejmowanie dzia艂a艅 wynikaj膮cych z rozeznanych potrzeb, w tym udzia艂 w tworzeniu i realizacji program贸w os艂onowych, opracowywanie projekt贸w wniosk贸w o dofinansowanie program贸w z zakresu realizacji zada艅 wspierania rodziny i systemu pieczy zast臋pczej. Wykonywanie zada艅 s艂u偶bowych w szczeg贸lno艣ci w miejscu zamieszkania rodzin zast臋pczych, w instytucjach zwi膮zanych z realizacj膮 obowi膮zk贸w, w siedzibie pracodawcy oraz w swoim miejscu zamieszkania. Wsp贸艂praca z kom贸rkami organizacyjnymi PCPR w zakresie wykonywanych zada艅, w celu zharmonizowania i zapewnienia jednolitego dzia艂ania. Wspomaganie pracy Dzia艂u Opieki nad Dzieckiem i Rodzin膮 w zakresie realizacji zada艅 wynikaj膮cych z ustawy o pomocy spo艂ecznej, o przeciwdzia艂aniu przemocy w rodzinie oraz wspieraniu rodziny i systemie pieczy zast臋pczej. Wsp贸艂praca w zakresie wykonywanych zada艅 ze 艣rodowiskiem lokalnym, o艣rodkami pomocy spo艂ecznej, s膮dami i ich organami pomocniczymi, instytucjami o艣wiatowymi, podmiotami leczniczymi, ko艣cio艂ami i zwi膮zkami wyznaniowymi oraz z organizacjami spo艂ecznymi. spomaganie pracy Dzia艂u Opieki nad Dzieckiem i Rodzin膮 w zakresie realizacji zada艅 wynikaj膮cych z ustawy o pomocy spo艂ecznej, o przeciwdzia艂aniu przemocy w rodzinie oraz wspieraniu rodziny i systemie pieczy zast臋pczej.Umowa o prac臋 zawarta na czas usprawiedliwionej nieobecno艣ci pracownika.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W 艁臉CZNEJ - 2016-11-10 - 艁臋czna (lubelskie)
wg programu sta偶u, Fundusze unijne PO WER
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - 艁ask (艂贸dzkie)
鈥ompletowanie zam贸wie艅, przygotowywanie towar贸w do wysy艂ki鈥rzyjmowanie surowc贸w, 鈥banie o 艂ad i porz膮dek w magazynie 鈥a艂adunek i roz艂adunek towar贸w
"MALTEX" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-05-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Koordynator Utrzymania Ruchu Miejsce pracy: Rozlewnia Wody Kinga Pieni艅ska w Kro艣cienku nad Dunajcem. Firma Kinga Pieni艅ska sp. z o.o., kt贸rej w艂a艣cicielem jest OSHEE sp. z o.o. jest producentem naturalnej wody mineralnej znanej na rynku polskim i zagranicznym. Rozlewnia wody zlokalizowana jest w Pienianach w Kro艣cienku nad Dunajcem przy ul. Jagiello艅skiej 129.www. kingapieninska.plZakres obowi膮zk贸w:-zapewnienie sprawno艣ci i bezawaryjno艣ci dzia艂ania maszyn i urz膮dze艅 w zak艂adzie,-bie偶膮ce i zgodne z przyj臋tymi standardami -prowadzenie obs艂ugi maszyn i urz膮dze艅 pod wzgl臋dem mechanicznym i elektrycznym,-wykonywanie prac naprawczych i remontowych oraz przegl膮d贸w okresowych,-uczestnictwo w nowych projektach technicznych,-planowanie, zamawianie i kontrola zapas贸w cz臋艣ci zamiennych, -prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymaganiami i standardami oraz dostarczanie niezb臋dnych danych do raport贸w,-optymalizacja koszt贸w w podleg艂ym obszarze, wsparcie techniczne w ograniczeniu strat produktu, optymalizacja proces贸w, -odbiory techniczne maszyn, instalacji i urz膮dze艅, nadz贸r nad prawid艂owym monta偶em maszyn.Od kandydat贸w pracodawca oczekuje: -znajomo艣膰 maszyn u偶ywanych w przemy艣le rozlewniczym i umiej臋tno艣膰 ich serwisowania oraz obs艂ugi,-wykszta艂cenie min. 艣rednie techniczne o profilu elektryk/ automatyk,-minimum 2-3 letnie do艣wiadczenie na podobnym stanowisku w Dziale Utrzymania Ruchu,-znajomo艣膰 pakietu Office,-umiej臋tno艣膰 pos艂ugiwania si臋 dokumentacj膮 techniczn膮,-znajomo艣膰 programowania sterownik贸w PLC, POSYC,-uprawnienia SEP G1 do 15 kV,-dyspozycyjno艣膰, -prawo jazdy kategorii B,-komunikatywna znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego. Firma oferuje:-zatrudnienie w oparciu o umow臋 o prac臋 w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,-atrakcyjne warunki zatrudnienia,-mo偶liwo艣膰 podnoszenia swoich kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego,-niezb臋dne narz臋dzia pracy,-mo偶liwo艣膰 rozwoju, -prac臋 w m艂odym i dynamicznym zespole.Osoby zainteresowane proszone s膮 o przesy艂anie CV i listu motywacyjnego na adres: k.poprawa (at) kingapieninska.pl
KINGA PIENI艃SKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-04-18 - Kro艣cienko nad Dunajcem (ma艂opolskie)
Obs艂uga maszyny SIMPACK, prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Radwanowice (ma艂opolskie)
Sprz膮tanie terenu zewn臋trznego i obs艂uga w贸zka wid艂owego.
"Clar System" S.A. - 2016-02-05 - 艢wiebodzice (dolno艣l膮skie)
grafika komputerowa 3
Kinga R贸偶alska-Sieg KIDSSTORY - 2016-01-05 - Dzierz膮偶enko (wielkopolskie)
Celem stanowiska pracy jest:1.Prowadzenie spraw z zakresu obs艂ugi administracyjnej i spraw organizacyjnych O艣rodka;2.Prowadzenie spraw z zakresu zam贸wie艅 publicznych O艣rodka.II. Zakres szczeg贸艂owych obowi膮zk贸w na zajmowanym stanowisku pracy:1.Obs艂uga spraw z zakresu zam贸wie艅 publicznych w tym przygotowanie sprawozda艅 o udzielonych zam贸wieniach publicznych;2.Prowadzenie ewidencji ilo艣ciowo-warto艣ciowej 艣rodk贸w trwa艂ych;3.Prowadzenie gospodarki rzeczowymi sk艂adnikami maj膮tkowymi O艣rodka i likwidacja zu偶ytych sk艂adnik贸w;4.Prowadzenie rejestr贸w: zam贸wie艅 publicznych, wydatk贸w strukturalnych, faktur, podr贸偶y s艂u偶bowych; 5.Gromadzenie um贸w zawieranych przez O艣rodek;6.Kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym dokument贸w ksi臋gowych;7.Przygotowywanie wniosk贸w o zaanga偶owanie 艣rodk贸w (kontrola wst臋pna wydatk贸w);8.Opracowywanie projekt贸w zarz膮dze艅 wewn臋trznych Dyrektora i prowadzenie ich rejestru,9.Prowadzenie spraw zwi膮zanych z bie偶膮c膮 obs艂ug膮 艣rodk贸w pieni臋偶nych, sporz膮dzanie raport贸w kasowych;10.Dokonywanie zakup贸w bie偶膮cych materia艂贸w i 艣rodk贸w niezb臋dnych do funkcjonowania O艣rodka;11.Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych oraz zabezpieczenie napraw, przegl膮d贸w technicznych i konserwacji urz膮dze艅 poligraficznych, sprz臋tu komputerowego i sprz臋tu telekomunikacyjnego; 12.Prowadzenie ewidencji piecz膮tek oraz ich aktualizowanie;13.Udzielanie informacji, kierowanie do innych pracownik贸w wg w艂a艣ciwo艣ci;14.Obs艂uga 艂膮czno艣ci telefonicznej, telefaksowej i e-mailowej, w tym obs艂uga konta poczty elektronicznej O艣rodka; 15.Systematyczne prowadzenie powierzonej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa.III. Zakres okresowych obowi膮zk贸w pracownika zwi膮zany z zast臋pstwem innego pracownika w szczeg贸lno艣ci: 1.Obs艂uga sekretariatu;2.Wykonywanie czynno艣ci recepcyjnych;3.Ustalanie i prowadzenie kalendarza;4.Wykonywanie czynno艣ci kancelaryjnych;5.Prowadzenie sk艂adnicy akt.
POMORSKI O艢RODEK ADOPCYJNY W GDA艃SKU - 2016-09-06 - Gda艅sk (pomorskie)
Praca w charakterze pracownika ochrony lub asekuracji na terenie Gda艅skiej Stoczni Remontowej. Ochrona powierzonego mienia. Praca w systemie 12 godzinnym.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Gda艅sk (pomorskie)
OBS艁UGA KLIENTADOKONYWANIE ZAM脫WIE艃WYK艁ADANIE TOWARU
MINI MARKET PATRO - 2016-09-29 - Soko艂贸w Ma艂opolski (podkarpackie)
Koordynacja i zarz膮dzanie projektami, prowadzenie dokumentacji projektowej, promocja projektu i rekrutacja uczestnik贸w.
PROFESJA FLACZYK DOMINIKA - 2016-10-31 - Byt贸w (pomorskie)
pomoc przy wykonywaniu odwiert贸w
HYDROWIERT KIRSCHKE & SKOWRON SP脫艁KA JAWNA - 2018-01-04 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)