KIEROWNIK ZMIANY-DEPOZYTARIUSZ Bielsko-Biała oferta pracy Ośrodek Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym
Stanowisko: KIEROWNIK ZMIANY-DEPOZYTARIUSZ
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Nadzorowanie i kierowanie pracą zespołu zmianowego, czuwanie nad należytym wykonywaniem obowiązków przez poszczególnych pracowników zmiany, przyjmowanie oraz zwalnianie osób nietrzeźwych doprowadzonych do Ośrodka. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, system dwuzmianowy w godz.: 7.00-19.00, 19.00-7.00 - praca po 12h według ustalonego grafiku (również w niedziele i święta). Trzymiesięczny okres rozliczeniowy. Wynagrodzenie od 2900-3000 zł brutto+ dodatek stażowy i dodatek funkcyjny, dodatek za pracę w godzinach nocnych, kwartalne nagrody, dofinansowanie z ZFŚS
Data publikacji: 2019-10-02
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: Ośrodek Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Karola Miarki 11, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzorowanie i kierowanie pracą zespołu zmianowego, czuwanie nad należytym wykonywaniem obowiązków przez poszczególnych pracowników zmiany, przyjmowanie oraz zwalnianie osób nietrzeźwych doprowadzonych do Ośrodka. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, system dwuzmianowy w godz.: 7.00-19.00, 19.00-7.00 - praca po 12h według ustalonego grafiku (również w niedziele i święta). Trzymiesięczny okres rozliczeniowy. Wynagrodzenie od 2900-3000 zł brutto+ dodatek stażowy i dodatek funkcyjny, dodatek za pracę w godzinach nocnych, kwartalne nagrody, dofinansowanie z ZFŚS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZMIANY-DEPOZYTARIUSZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach opieki zdrowotnej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
rzetelność, sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność, dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: książeczka sanitarno-epidemiologiczna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie - kierunek bez znaczenia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz mile widziane uprawnienia ratownika medycznego. Wymagana umiejętność obsługi komputera. Mile widziane badania sanitarno-epidemiologiczne.
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Karola Miarki 11, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV na adres e-mail, kontakt osobisty oraz telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Adres strony pracodawcy: www.oppa.bielsko.pl
Ulica pracodawcy: Karola Miarki
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy:
PLACÓWKA OPIEKUŃCZA NAD OSOBAMI Z PROBLEMAMI ALKOHOLOWYMI (KOBIETY I MĘŻCZYŹNI)
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach opieki zdrowotnej
Data dodania oferty pracy: 02.10.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d0dc7aa4ca3219c1b5f0bc411fb985fa
Podobne oferty pracy
Odpowiedzialność za wyniki finansowe restauracji. Dbanie o wysoki poziom planu sprzedaży LSM oraz efektywne wprowadzanie nowych produktów. odpowiedzialność za satysfakcje gości. Twoarzenie przyjaznego środowiska pracy. maksymalizacja sprzedaży. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania restauracji (równowaga między jakością a ceną). Równoważny system czasu pracy wg garfiku, umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
magazynowanie i przechowywanie przedmiotów , umundurowania i wyekwipowania
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Mosty (zachodniopomorskie)
wyksz. wyższe, doświadczenie w zakresie budowy sieci telekomunikacyjnych, mile widziane uprawnienia budowlane w ww zakresie;miejsce pracy: teren kraju
BARTŁOMIEJ WOJTYSIAK CORE TECHNOLOGIES - 2017-02-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i inne, nadzorowanie sieci handlowej Spółki, zamawianie towaru w języku chińskim, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności .
M&HAO SP.Z O.O. - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kierowanie i reprezentowanie Zespołu Ekonomiczno - Administracyjnego Szkółw Brzeźnicy na zewnątrz oraz zapewnienie sprawnej organizacji i rozwoju,Gospodarowanie funduszami i składnikami majątku pozostającymi w dyspozycji Zespołu,Organizowanie i prowadzenie zadań związanych ze wspólną obsługą administracyjną, finansową oraz organizacyjną jednostek obsługiwanych,Współpraca z dyrektorami jednostek oświatowych obsługiwanych w zakresie wykonywanych zadań,Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji kadrowej, finansowo- księgowej, realizacji planów finansowych oraz prowadzonej obsługi kadrowo-płacowej jednostek,Opracowywanie planów, analiz, sprawozdań oraz projektów aktów prawnych dotyczących Zespołu oraz obsługiwanych jednostek,Wykonywanie zadań w zakresie zwierzchnictwa służbowego nad zatrudnionymi pracownikami jednostki,Planowanie,nadzór i realizacja budżetu Zespołu jak również jednostek obsługiwanych,Odpowiedzialność za gospodarkę finansową oraz rachunkowość i sprawozdawczość jednostek obsługiwanych,Prowadzenie baz danych oświatowych,Nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem mieniem jednostki i dbałość o to mienie,Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń w zakresie należącym do kompetencji zajmowanego stanowiska.
URZĄD GMINY W BRZEŹNICY - 2018-03-13 - Brzeźnica (lubuskie)
nadzorowanie sprawnego działania magazynu, organizowanie i koorydnowanie pracy personelu magazynowego; sporządzanie raportów, rozpatrywanie rekalmacji związanymi z brakami lub uszkodzeniami towarow, monitoring stanów magazynowych, planowanie, zarządzanie i nadzór nad pracą podległych pracowników
Tensa Automotive Sp. z o. o. - 2018-04-24 - Stąporków (świętokrzyskie)
zgodny z umową
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Wałbrzych (dolnośląskie)
organizacja pracy w dziale opiekuńczo-terapeutycznym, przygotowywanie wniosków
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W GRYFICACH - 2019-03-13 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Obsługa maszyny do obróbki metalu
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-08-01 - Lipiny (łódzkie)
-codzienna organizacja pracy Działu Handlu i Marketingu- codzienna organizacja wszelkich spraw i zagadnień związanych z Działem Handlu-codzienna organizacja wszekich spraw i zagadnień związanych z Działem Handlu -codzienne rozwiazywanie wszelkich problemów Działu Handlu-codzienne rozwiazywanie wszelkich problemów Sekcji Marketingu - codzienne wyznaczanie zadań służbowych do wykonania pracownikom Działu Handlu i Marketingu - codzienne rozliczanie pracowników Działu Handlu/ Działu Marketingu z realizacji wyznaczonych zadań- codzienne sprawowanie nadzoru kierowniczego i organizatorskiego nad nad wykonawstwem zadań służbowych przez podległych pracowników Działu Handlu i Sekcji Marketingu - codzienne sprawowanie nadzoru kierowniczego nad zagadnieniami związanymi z obsługą logistyczną klienta.
PRZEDSIĘBIORSTWO FARB PRZEMYSŁOWYCH "PROCHEM" SPÓŁKA Z O.O. W KŁOMNICACH - 2016-01-08 - Kłomnice (śląskie)
prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcje obiektów, nadzór nad protokolarnym przekazywaniem obiektów budowlanych
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-03-19 - Lubliniec (śląskie)
podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych z rynku lokalnego
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
czynności o charakterze porządkowym w zakładzie, specjalistyczne i kompleksowe czyszczenie różnych elementów linii produkcyjnej oraz hal,
Leadec Sp. z o o. - 2018-11-30 - Poznań (wielkopolskie)
Zarządzanie produkcją szwalniczą, rozlicznie produkcji, nadzorowanie terminów realizacji, współpraca z poszczególnymi działami.
Firma Handlowa "JAGATEX" Grażyna Ludkiewicz - 2020-02-04 - Bełchatów (łódzkie)
kierownik zmiany na produkcji
Cykoria SA - 2017-05-26 - Wierzchosławice (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie zespołem sprzedawców, organizacja pracy sklepu, realizacja planów sprzedażowych, nadzór nad poprawnością dokumentów, aktywny udział w sprzedaży, nadzór nad dostawami. Wynagrodzenie 2400 zł brutto + dodatek funkcyjny + prowizja + premia.
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Trzebnicy - 2018-11-27 - Trzebnica (dolnośląskie)
Branża Budownictwo.Wykonanie z kamienia, cegły, bloczków, pustaków itp. materiałów konstrukcyjnych i niekonstrukcyjnych elementów budynku.Praca od 8:00 do 16:00Miejsce wykonywania pracy: Łódź
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Łódź (łódzkie)
- odczytywanie parametrów z rysunków technicznych - uzbrojenie centrów frezarskich w narzędzia niezbędne do wykonania określonej pracy- nadzór nad prawidłową pracą kilku maszyn- dbałość o utrzymanie właściwego stanu technicznego maszyn i narzędzi- kontrolowanie pomiarów wykonywanych detali- drobne prace ślusarskie- utrzymanie porządku na stanowisku pracy- rozładunek i załadunek auta dostawczego- wypełnianie dokumentacji firmowejCentra frezarskie:-Mazak VTC200IIC-Mazak Smart 530C-AVIA X-5
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - Plewiska (wielkopolskie)
Nadzór nad działem sprzedaży działu rolniczego, sprzedaż bezpośrednia. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami. Wymagana znajomość branży rolniczej, dyspozycyjność, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność zarządzania zespołem przedstawicieli handlowych i magazynami. Wymagane wykształcenie średnie rolnicze lub handlowe - możliwość zatrudnienia osób z innym wykształceniem. Doświadczenie zawodowe - 3 lata, prawo jazdy kat. B. Wynagrodzenie 5000 + prowizja.CV wysyłać na e-mail: biuro (at) rol-mech
"Rol-Mech" Grażyna i Jan Grześko Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Radymno (podkarpackie)
Sprzątanie budynków gospodarczych i mieszkalnych, terenów zieleni, parkingów, chodników itp. Wymagania: prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.
DENDROM Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Reda (pomorskie)
Nadzór nad personelem, doskonalenie własnych kompetencji.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)
zarządzanie produkcją i efektywne nadzorowanie procesu produkcyjnego analiza wyników produkcyjnych doświadczenie i znajomość procesu obróbki tworzywa sztucznego, raportowanie do zarządu koreańskiego
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Mława (mazowieckie)
Wymagania: doświadczenie w handlu (min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku), znajomość obsługi komputera, mile widziana znajomość programu KC Firma, uczciwość, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy.Do obowiązków kierownika sklepu należeć będą: obsługa klienta, zamawianie towaru, przyjmowanie i wprowadzanie towaru, aktualizacja cen, zarządzanie zespołem pracowników, pilnowanie porządku w sklepie.Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą.
Market Partner Maciej Melka - 2016-02-11 - Kuźnia Raciborska (śląskie)
Zarządzanie hostelem, obsługa rezerwacji, organizacja pracy personelu, obsługa gości hostelu.
HS Szymon Falski - 2016-01-19 - Gdańsk (pomorskie)
Kierowanie zespołem 5-osobowym, kontakt z nauczycielami.
Kampus Eureka - 2018-03-19 - Wejherowo (pomorskie)
ZARZĄDZANIE PRACĄ ZAKŁADU, OPRACOWYWANIE ZAŁOŻEŃ I PLANÓW PRODUKCJI, OCENA POTENCJALNYCHPROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH, TWORZENIE I REALIZACJA POLITYKI PRODUKCJI, KONTROLA RAPORTÓW IANALIZ, WSPÓŁPRACA Z BANKAMI I INNYMI INSTYTUCJAMI FINANSOWYMI, RAPORTOWANIE WYNIKÓW SPÓŁCEMATCE Z SIEDZIBĄ W REPUBLICE KOREI, KONTAKT ZE SPÓŁKĄ MATKĄ Z SIEDZIBĄ W REPUBLICE KOREI WBIEŻĄCYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z KWESTIAMI DZIAŁALNOŚCI ZAKŁADU.Praca na czas określony: 3 LATA.Godzina zakończenia pracy: 16:00.Sala F
Heesung Precision Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-29 - Siechnice (dolnośląskie)
- INWENTARYZACJA ,MAGAZYNU- WYPISYWANIE PZ, WZ- ROZŁADUNEK I ZAŁADUNEK TOWARU
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Kros Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Iłownica (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wykonywanie prac związanych z pracami brukarskimi, drogowymi dotyczącymirozbudowy drogi;WYMAGANIA - OCZEKIWANIA PRACODAWCY: brak;ADRES MIEJSCA WYKONYWANIA PRACY: teren województwa śląskiego oraz województw ościennych;
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX" - 2018-05-18 - Boronów (śląskie)
a.prowadzenie terminarza wykorzystania obiektu,b.współpraca z podmiotami korzystającymi z obiektu, przygotowywanie umów dot. udostępnienia obiektu,c.organizacja pracy podległych pracowników i prowadzenie spraw administracyjnych,d.wytyczanie właściwych kierunków rozwoju obiektu,e.prawidłowe gospodarowanie mieniem,f.opracowywanie wstępnych planów finansowo-rzeczowych dotyczących zadań inwestycyjnych oraz robót remontowych,g.czuwanie nad terminowością przeglądów technicznych,h.zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z obiektów i z urządzeń stanowiących jego infrastrukturę,i.prowadzenie działań promocyjno-reklamowych oraz udział w organizowaniu imprez sportowych i rekreacyjnych.Umowa o pracę na czas określony 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7-15.
Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku - 2019-01-04 - Słupsk (pomorskie)