KIEROWNIK (BRZEŹNICA) Brzeźnica oferta pracy URZĄD GMINY W BRZEŹNICY
Stanowisko: KIEROWNIK (BRZEŹNICA)
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie i reprezentowanie Zespołu Ekonomiczno - Administracyjnego Szkółw Brzeźnicy na zewnątrz oraz zapewnienie sprawnej organizacji i rozwoju,Gospodarowanie funduszami i składnikami majątku pozostającymi w dyspozycji Zespołu,Organizowanie i prowadzenie zadań związanych ze wspólną obsługą administracyjną, finansową oraz organizacyjną jednostek obsługiwanych,Współpraca z dyrektorami jednostek oświatowych obsługiwanych w zakresie wykonywanych zadań,Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji kadrowej, finansowo- księgowej, realizacji planów finansowych oraz prowadzonej obsługi kadrowo-płacowej jednostek,Opracowywanie planów, analiz, sprawozdań oraz projektów aktów prawnych dotyczących Zespołu oraz obsługiwanych jednostek,Wykonywanie zadań w zakresie zwierzchnictwa służbowego nad zatrudnionymi pracownikami jednostki,Planowanie,nadzór i realizacja budżetu Zespołu jak również jednostek obsługiwanych,Odpowiedzialność za gospodarkę finansową oraz rachunkowość i sprawozdawczość jednostek obsługiwanych,Prowadzenie baz danych oświatowych,Nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem mieniem jednostki i dbałość o to mienie,Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń w zakresie należącym do kompetencji zajmowanego stanowiska.
Data publikacji: 2018-03-13
Lokalizacja: Brzeźnica (lubuskie)
Pracodawca: URZĄD GMINY W BRZEŹNICY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielonogórska 30, 68-113 Brzeźnica, powiat: żagański, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie i reprezentowanie Zespołu Ekonomiczno - Administracyjnego Szkółw Brzeźnicy na zewnątrz oraz zapewnienie sprawnej organizacji i rozwoju,Gospodarowanie funduszami i składnikami majątku pozostającymi w dyspozycji Zespołu,Organizowanie i prowadzenie zadań związanych ze wspólną obsługą administracyjną, finansową oraz organizacyjną jednostek obsługiwanych,Współpraca z dyrektorami jednostek oświatowych obsługiwanych w zakresie wykonywanych zadań,Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji kadrowej, finansowo- księgowej, realizacji planów finansowych oraz prowadzonej obsługi kadrowo-płacowej jednostek,Opracowywanie planów, analiz, sprawozdań oraz projektów aktów prawnych dotyczących Zespołu oraz obsługiwanych jednostek,Wykonywanie zadań w zakresie zwierzchnictwa służbowego nad zatrudnionymi pracownikami jednostki,Planowanie,nadzór i realizacja budżetu Zespołu jak również jednostek obsługiwanych,Odpowiedzialność za gospodarkę finansową oraz rachunkowość i sprawozdawczość jednostek obsługiwanych,Prowadzenie baz danych oświatowych,Nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem mieniem jednostki i dbałość o to mienie,Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń w zakresie należącym do kompetencji zajmowanego stanowiska.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK (BRZEŹNICA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzeźnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzeźnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik biura
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Data zakończenia pracy: 30.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Administracja
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY W BRZEŹNICY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Zielonogórska 30, 68-113 Brzeźnica, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- podpisane CV i list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje- kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe lub znajomość zagadnień ujętych w ogłoszeniu jako wymagania niezbędne (świadectwa pracy, opinie, referencje, certyfikaty, zaświadczenie potwierdzające staż pracy itp.),- oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym zatrudnienie na w/w stanowisku,- kopia strony dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku gdy kandydat posiada orzeczony stopień niepełnosprawności, - własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji przeprowadzanej przez Urząd Gminy w Brzeźnicy, ul. Zielonogórska 30, 68 113 Brzeźnica zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz.922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych(t.j. Dz.U. z 2016 r. poz.902 z późn. zm.)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertachz dopiskiem Konkurs na stanowisko Kierownika Zespołu Ekonomiczno - Administracyjnego Szkół w Brzeźnicy drogą pocztową na adres Urzędu Gminy w Brzeźnicy ul. Zielonogórska 30,68 -113 Brzeźnica lub osobiście w sekretariacie UG Brzeźnica, pokój nr 6 do dnia23 marca 2018 r. do godz.15:00. Zgłoszenia, które wpłyną do Urzędu po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane., Godziny : 7:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żagański
Gmina pracodawcy: Brzeźnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzeźnica
Ulica pracodawcy: Zielonogórska
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: działalność samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik biura
Data dodania oferty pracy: 13.03.2018
Oferta pracy ważna do: 23.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprawowanie nadzoru nad pracownikami i nad produkcją
LIDER Tomasz Piętka - 2017-11-08 - Czyżew (podlaskie)
wdrażanie ISO, kierowanie procesem produkcji, utrzymanie linii produkcyjnej w ciągłej pracy
Jaksa Jacek - 2015-12-09 - Piątkowisko (łódzkie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: kreowanie pozytywnego wizerunku Muzeum; przygotowywanie kampanii promocyjnych i reklamowych Muzeum oraz ich koordynację; wdrażanie i kontrola nad przestrzeganiem Systemu Identyfikacji Wizualnej MOB; administracja stronami internetowymi Muzeum oraz profilami na portalach internetowych; przygotowywanie i zarzadzanie projektami; wykonywanie projektów graficznych; przygotowywanie oraz koordynacja działań edukacyjnych i eventowych; pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania.
MUZEUM OKRĘGOWE IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2016-09-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż na stoisku mięsnym, obsługa klienta, kasy fiskalnej, sprząrtanie. Praca na terenie Tesco w Bielsku-Białej ul. Babiogórska (4 os.) oraz Stawowa (2 os). Praca na dwie zmiany, godz. 6.00-20.00 (pon-pt) i 6.00-18.00 (sob).
PPHU "MARKAM" Andrzej Marek SKOLARUS - 2016-09-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
związane z zawodem
DANFLOR inz. Daniel Labrzycki - 2016-06-07 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca w magazynie opon. Pakowanie opon w paczki, wydawanie i przyjmowanie towaru
Górczyński Karol Firma Handlowo-Usługowa - 2016-10-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie w księdze głównej prowadzenie ewidencji rachunków środków trwałych rozliczeń miedzyokresowych, podatek vat, sporzadzanie deklaracji poidatkowych, zastepowanie glownego ksiegowego
Pałac Kultury Zagłębia - 2017-02-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Zielona Góra (lubuskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Radomsko (łódzkie)
Nadzór nad wykonywaniem robót według harmonogramu.
"SEGUS" Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Kutno (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie personelem, praca w systemie 2 zmianowym, w godzinach 06.00-14.00 (od poniedziałku do soboty), 14.00-21.00 (od poniedziałku do czwartku), 1 niedziela pracująca - raz na dwa miesiące - 3 godziny.
MD s.c. Marian Jabłoński Danuta Jabłońska - 2018-05-16 - Gościszów (dolnośląskie)
- Analiza dokumentacji: pozwolenie na budowę, projekt budowlany, harmonogram budowy.- Nadzór, organizacja pracy podległych pracowników i podwykonawców.- Udział w naradach roboczych, analiza i rozwiązywanie problemów bieżących placu budowy,- Prowadzenie dokumentacji budowy.- Udział w odbiorach robót od podwykonawców
Zakład Budowlano-Produkcyjny "WESTERBUD" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
obsługa gości hotelowych
HOTEL SENATOR s.c. Prokop i s-ka - 2018-09-03 - Starachowice (świętokrzyskie)
Nadzór nad realizacją prac montażowych
GRUPA OBSŁUGI PRZEMYSŁU BETA Sp. z o.o. - 2017-04-05 - Jaworzno (śląskie)
Przygotowywanie terenu, wykonywanie podbudowy pod ułożenie nawierzchni brukowej, wykonywnaie nawierzchni brukowej.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad dzialaniem warsztatu, zamawianie części, fakturowanie
MAZITRANS Krzysztof Mazurek - 2018-05-15 - Karlino (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji księgowej, wystawianie faktur , rozliczanie dzierżawców, sporzĄdzanie listy płac dla pracowników SM, prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych tj. VAT 7, PIT;
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BOGATYNI - 2017-04-11 - Bogatynia (dolnośląskie)
- koordynowanie pracy podległych pracowników,- nadzór na próbami technologicznymi,- kontakt z klientami,- planowanie zamówień i wysyłka towaru,- kontrola nad realizacją planów sprzedażowych,- analiza dokumentów wewnętrznych - raporty i sprawozdania
CEROMA COLOR AGNIESZKA WAWRZYNEK - 2016-09-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Level Work sp. z o.o. - 2018-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż paliw, utrzymanie porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Dębno (dolnośląskie)
-
PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW NAD ŁÓDKĄ SPÓŁKA Z O.O. - 2016-10-03 - Koluszki (łódzkie)
PAKOWANIE ZGODNIE ZE SPECYFIKĄ KLIENTA, KONTROLOWANIE JAKOŚCI WYROBU GOTOWEGO, PRAWIDŁOWE OZNACZENIE SZYB, PRZYGOTOWANIE DO WYSYŁKI, PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW BHP;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, MILE WIDZIANE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA NA WÓZKI WIDŁOWE, BRAK P/WSKAZAŃ LEKARSKICH DO PRACY, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY SZKLARSKIEJ, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU (PRACA NA PODOBNYM STANOWISKU PRZY PAKOWANIU SZKŁA)
PILKINGTON IGP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kierowanie Działem Usług Opiekuńczych, skuteczna realizacja polityki personalnej polegająca na pozyskiwaniu opiekunów środowiskowych do pracy oraz podnoszeniu ich kompetencji zawodowych, dbanie o jak najwyższą jakość świadczonych przez Spółdzielnię usług opiekuńczych, pozyskiwanie klientów indywidualnych na rzecz których realizowane są komercyjne usługi opiekuńcze, dbanie o pozytywny wizerunek Spółdzielni jako świadczeniodawcy i pracodawcy.
Gdańska Spółdzielnia Socjalna - 2016-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
Całokształt prac związanych z funkcjonowaniem w Składzie Porażyn Punktu Informatycznego.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-03-01 - Porażyn (wielkopolskie)
Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu produkcyjnego (20-30 osób).Kontrola planowości realizacji zleceń produkcyjnych.Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji.Dbanie o zachowanie standardów na produkcji przy współpracy z innymi działami.Przygotowywanie raportów i rozliczeń z bieżącej produkcji.Planowanie grafików oraz dbanie o rozwój podległych pracowników.
INŻYNIERIA Rzeszów SA - 2016-01-19 - Rzeszów (podkarpackie)
zarządzaniem supermaketem, ewidencjonowanie czasu pracy pracowników, zamawianie towaru, monitorowanie cen w celu zapewnienia cen zgodności
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
Obsługa komputera, praca z dokumentami.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Łomianki (mazowieckie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Wałcz (zachodniopomorskie)