KIEROWNIK ZMIANY Bratkowice oferta pracy FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA BLU
Stanowisko: KIEROWNIK ZMIANY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2016-07-01
Lokalizacja: Bratkowice (podkarpackie)
Pracodawca: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA BLU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-055 Bratkowice 395B, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZMIANY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bratkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świlcza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sali sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Nazwa pracodawcy: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA BLU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Trzebownisko 687 A, 36-001 Trzebownisko, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Trzebownisko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebownisko
Ulica pracodawcy: Trzebownisko
Numer budynku pracodawcy: 687 A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sali sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 01.07.2016
Oferta pracy ważna do: 31.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w szczególności kompleksowa zarządzanie salonem w każdym zakresie jego funkcjonowania wg. obowiązujących procedur, zarządzanie zespołem, dążenie do osiągnięcia postawionych celów sprzedażowych, zarządzanie czasem pracy pracowników, zarządzanie dokumentacją pracownicza i salonu, planowanie urlopów w zespole, rekrutacja pracowników, odpowiedzialność za mienie powierzone, praca w C.H., więc godziny pracy salonu takie, jak godziny otwarcia galerii, czas pracy Kierownika po 8h 5 dni w tygodniu lub pełne zmiany w razie potrzeby, praca w weekendy, przygotowywanie konwojów, obsługa systemy księgowego i magazynowego, prowadzenie inwentaryzacji nocnych, wykonywanie instrukcji VM, szkolenia pracowników w tym BHP wstępne. Brak możliwość wykorzystywania urlopów w okresie wysoko-handlowym w firmie. Bieżące raportowanie wg. obowiązujących formularzy i terminów. Kontakt osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznie w godz. 10-16
JOBMAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-21 - Słupsk (pomorskie)
Wydawanie narzędzi pracy, konserwacja i regeneracja urządzeń pomiarowych.
2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie Warsztaty Techniczne Łomża - 2017-02-23 - Łomża (podlaskie)
Organizacja i nadzór nad pracownikami, nadzór nad pracami polowymi i konserwacją sprzętu.
GOSPODARSTWO ROLNE-BOLESŁAW TOŁŁOCZKO - 2017-03-07 - Szkotowo (warmińsko-mazurskie)
praca z bronią w ramach grupy interwencyjnej
DOMENA NOWA sp zo.o. Bielsko-Biała - 2016-04-28 - Cieszyn (śląskie)
organizacja pracy, nadzór i kontrola poszczególnych działów produkcujnych, nadzór nad pełną realizacją zamówień działu handlu, opracowanie wytycznych w zakresie organizacji procesów produkcyjnych
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W OPOLU LUBELSKIM - 2016-05-27 - Opole Lubelskie (lubelskie)
- Organizacja pracy oddziału w Katowicach. Przygotowywanie raportów miesięcznych oraz na zlecenie. Nadzów nad transportem drobnicowym i pełnopojazdowym w zakresie transportu krajowego i międzynarodowego ze szczególnym uwzględnieniem rynku tureckiego. Wystawianie faktur. Akceptacji kosztów. Obsługa systemu operacyjnego, wystawianie zleceń, kontakty z przewoźnikami i klientami. Reprezentowanie firmy w kraju i za granicą ze szczególnym wskazaniem rynku tureckiego. Organizacja pracy oddziału w Katowicach. Zarządzanie pracownikami zatrudnionymi w oddziale w Katowicach.- Wynagrodzenie: 6300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie: bez preferencji. Wymagane doświadczenie zawodowe min. min. 1 rok i 6 miesięcy w firmie spedycyjnej. Wymagana doskonała znajomość rynku tureckiego, łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Katowice (śląskie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JAKOŚĆ I TERMINOWOŚĆ REALIZOWANYCH INWESTYCJI, STAŁY NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI, PROWADZENIE DZIENNIKA BUDOWYWYMAGANIA: UPRAWNIENIA BUDOWLANE, MIN.1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA STANOWISKU KIEROWNIKA BUDOWY; PRAWO JAZDY KAT. B, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, ZANGAŻOWANIE I DYSPOZYCYJNOŚĆNA SPOTKANIE PROSZĘ UMAWIAĆ SIE TELEFONICZNIE,STAWKA OD 13 ZŁ/H DO UZGODNIENIA
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-06-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kierownik robót budowy
Komunikacyjne Zakłady AUTOMATYKI TRANS-TEL Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych. Praca na terenie Płocka, w godz. 7-15.
P. F. Krześniak Arkadiusz Krześniak - 2018-02-27 - Płock (mazowieckie)
kierownik marketu
Dino Polska S.A. - 2018-01-11 - Gowarzewo (wielkopolskie)
Organizacja pracy, nadzór nad podległymi pracownikami, organizacja imprez okolicznościowych.
"INVESTIMUS" Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Krosno (podkarpackie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2015-11-25 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
-przygotowywanie przy współpracy z komórkami wewnętrznymi Archiwum propozycji organizacji mobilizacyjnego rozwinięcia Archiwum, -planowanie i koordynowanie przedsięwzięć osiągania przez Archiwum gotowości do podjęcia działań oraz do realizacji zadań kryzysowych, planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem do mobilizacyjnego rozwinięcia Archiwum, organizacja i utrzymywanie w stałej gotowości do działania systemu alarmowania i powiadamiania stanu osobowego Archiwum, realizacja zadań związanych z prowadzeniem dokumentacji personalno-mobilizacyjnej, składanie zapotrzebowań do WKU na uzupełnienie potrzeb mobilizacyjnych Archiwum w zakresie uzupełnienia stanu osobowego,opracowywanie i utrzymanie w aktualności dokumentacji gotowości mobilizacyjnej i bojowej, utrzymywanie współpracy z komórkami wewnętrznymi Archiwum przy opracowaniu planu osiągania gotowości do podjęcia działań przez Archiwum oraz przygotowania stanu osobowego do wykonywania zadań w czasie pokoju, kryzysu i wojny, opracowywanie projektów decyzji, w zakresie gotowości bojowej oraz planowania i organizacji mobilizacyjnego rozwinięcia Archiwum, utrzymanie współpracy z organami administracji publicznej w zakresie organizacji przez Archiwum doręczania dokumentów powołania osobom posiadającym nadane pracownicze przydziały mobilizacyjne oraz uruchomienia świadczeń osobowych i rzeczowych, organizowanie szkolenia zespołów, obsad elementów bazy mobilizacyjnej i osób funkcyjnych w praktycznej realizacji zadań związanych z mobilizacyjnym rozwinięciem, przydzielanie i prowadzenie ewidencji kart i tabliczek tożsamości dla Archiwum, ealizacja zadań z zakresu planowania i wykonywania przedsięwzięć dotyczących ukompletowania Archiwum i administrowania przebiegiem służby żołnierzy oraz prowadzenia ewidencji stanu osobowego, opracowywanie projektów wniosków w sprawach organizacyjno - etatowych oraz kompetencyjnych (wynagrodzenie 2550zł + 10% premii+ dodatek funkcyjny+ dodatek za wysługę lat)
ARCHIWUM WOJSKOWE W TORUNIU 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-02-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
KIEROWANIE PROJEKTEM FINANSOWANYM ZE ŚRODKÓW UE, KOORDYNOWANIE PRAC PODLEGŁEGO PERSONELU, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-11-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapewnienie wsparcia aplikacji L2 wraz z rozwijaniem umiejętności w zależności od wymagań klienta; Monitorowanie alarmów systemu plików za pośrednictwem poczty lub narzędzia wewnętrznego; Monitorowanie narzędzia do śledzenia zgłoszeń; Proaktywne monitorowanie zadań; Zaangażowanie w tworzenie RCA, KEDB; Aktywne zaangażowanie w zespół DBA do planowania zdolności produkcyjnych; Aktywne zaangażowanie we wdrożenie w odmiennym środowisku; Działanie zawsze jako delegator zmian; Znajomość zarządzania incydentami, zarządzania zmianą i zarządzaniu problemami; Regularne uczestniczenie i rozwiązywanie problemów, takie jak błąd logowania użytkownika, wolniejsze działanie aplikacji, awaria aplikacji, problem wpływający na wielu użytkowników, wpływ na kluczowe funkcje, problemy z funkcjonowaniem firmy; Odpowiedzialność za dostrojenie wydajności aplikacji firmy; Zaangażowanie czasami się do zadań porządkowych; Zaangażowanie w rozmowę IM w przypadku zgłoszeń sev1 lub sev2 i przyczynianie się do rozwiązania problemu; Uruchomianie automatyczne skryptów, aby zmniejszyć wysiłek manualny; Interakcja z klientem i uzyskanie specyfikacji dla ulepszeń; Dostarczanie raportów na żądania adhoc zgłaszane przez klienta.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnia właściwą organizację i funkcjonowanie informacji w zakresie spraw technicznych, usług remontowo-budowlanych. Organizuje i prowadzi przetargi na roboty budowlane, prace projektowe i kontrole techniczne wynikające z planu remontów, awarii i bieżących zgłoszeń.Prowadzi nadzór nad realizacją umów. Koordynuje opracowywanie rocznych planów remontów w ujęciu rzeczowym i wartościowym oraz sporządzanie okresowych sprawozdań i analiz z ich realizacji. Umowa do 12 miesięcy; Praca w godzinach: poniedziałek: 8.00- 16.00, wtorek- piątek: 7.00- 15.00
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Czyn" - 2018-02-08 - Słupsk (pomorskie)
obsługa biura
IDEPOL LOGISTIC Daszczyk Irena - 2016-12-22 - Tychy (śląskie)
- kierowanie sprawami personalnymi pracowników i żołnierzy zawodowych oraz przestrzeganie przepisów prawa pracy, kierowanie procesem doskonalenia zawodowego pracowników,- nadzór nad planowaniem i prowadzeniem ewidencji urlopów wypoczynkowych pracowników i żołnierzy zawodowych,- analizowanie, planowanie i realizowanie przedsięwzięć dotyczących ukompletowania stanem osobowym JW., przebiegu służby żołnierzy zawodowych oraz prowadzenie ewidencji stanu osobowego.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-03-28 - Nowa Dęba (podkarpackie)
-realizacja zadań magazynowych-nadzorowanie paczek do wysyłki-znakowanie materiałów-nadzór w księgowaniu dok. magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Chojna (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia z pracodawcą . Miejsce pracy Rzeszów - okolice.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "HOŁYSZKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Dbanie o jakość produktów gotowych, raportowanie KPI, zapewnienie poprawności działania QME, QMS
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Stary Gostków (łódzkie)
kierowanie robotami budowlano-montażowymi, koordynowanie realizacji zadań, sporządzanie harmonogramów
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Zielona Góra (lubuskie)
kompletowanie dokumentacji oraz tworzenie harmonogramu projektu, planowanie oraz uruchomianie projektu, kierowanie i nadzór nad realizacją, współpraca z działami produkcyjnymi oraz innymi komórkami w firmie, kontakt oraz współpraca z klientem,przygotowanie raportów oraz podsumowań
Vivenge sp. z o.o. - 2017-02-02 - Gręzówka (lubelskie)
Planowanie realizacji zleceń produkcyjnych, nadzór i kierowanie procesem produkcji, zapewnienie płynnej realizacji procesu produkcyjnego oraz terminowości produkcji, zarządzanie wydajnością oraz monitorowanie jakości pracy zespołu, nadzór i kontrola stanów magazynowych, ścisła współpraca z działem zakupów, sprzedaży, marketingu, obsługa i pozyskiwanie nowych klientów , przygotowywanie ofert i wycen, doradztwo techniczne, optymalizacja kosztów produkcji.
"PEBEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-07 - Świdnica (dolnośląskie)
wytwarzanie oprogramowania w języku C++ 11; projektowanie i wytwarzanie w języku VHDL rdzeni IP Core; opracowywanie testów jednostkowych; tworzenie rozwiązań gwarantujących dużą stabilność działania
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej S.A. - 2018-02-12 - Gdynia (pomorskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarządzania personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy
DINO POLSKA S. A. - 2016-07-05 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)
Prowadzenie piekarni
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Janowiec (lubelskie)
Przestrzeganie obowiązujących regulacji i procedur, zarządzanie procesami, utrzymywanie komunikacji z klientem,zarządzanie zasobami projektowymi, zarządzanie konfiguracją projektów.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad infrastrukturą sklepową, składanie zamówień oraz sprzedaż detaliczna towaru.
PROREM Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
a.Nadzór nad prawidłową pracą podległego personelub.Opracowywanie planów rzeczowo – finansowych w zakresie zadań sekcji i nadzór nad ich realizacją.c.Nadzór nad realizacją zawartych umów w zakresie wywozu nieczystości płynnych, odprowadzania i zrzutu ścieków, wywozu nieczystości stałych, składowania odpadów komunalnych, zakupu paliw stałych, utrzymania czystości w kompleksach wojskowych, dezynsekcji, deratyzacji i dezynfekcji, usług kominiarskich i transportowych oraz obsługi kotłowni. d.Przygotowywanie analiz i sprawozdań z zakresu zadań sekcji.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-01-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)