KIEROWNIK SEKCJI- SEKCJA ADMINISTRACJI OGÓLNEJ Toruń oferta pracy ARCHIWUM WOJSKOWE W TORUNIU 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI- SEKCJA ADMINISTRACJI OGÓLNEJ
Wynagrodzenie: od 2 550 PLN
Zakres obowiązków: -przygotowywanie przy współpracy z komórkami wewnętrznymi Archiwum propozycji organizacji mobilizacyjnego rozwinięcia Archiwum, -planowanie i koordynowanie przedsięwzięć osiągania przez Archiwum gotowości do podjęcia działań oraz do realizacji zadań kryzysowych, planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem do mobilizacyjnego rozwinięcia Archiwum, organizacja i utrzymywanie w stałej gotowości do działania systemu alarmowania i powiadamiania stanu osobowego Archiwum, realizacja zadań związanych z prowadzeniem dokumentacji personalno-mobilizacyjnej, składanie zapotrzebowań do WKU na uzupełnienie potrzeb mobilizacyjnych Archiwum w zakresie uzupełnienia stanu osobowego,opracowywanie i utrzymanie w aktualności dokumentacji gotowości mobilizacyjnej i bojowej, utrzymywanie współpracy z komórkami wewnętrznymi Archiwum przy opracowaniu planu osiągania gotowości do podjęcia działań przez Archiwum oraz przygotowania stanu osobowego do wykonywania zadań w czasie pokoju, kryzysu i wojny, opracowywanie projektów decyzji, w zakresie gotowości bojowej oraz planowania i organizacji mobilizacyjnego rozwinięcia Archiwum, utrzymanie współpracy z organami administracji publicznej w zakresie organizacji przez Archiwum doręczania dokumentów powołania osobom posiadającym nadane pracownicze przydziały mobilizacyjne oraz uruchomienia świadczeń osobowych i rzeczowych, organizowanie szkolenia zespołów, obsad elementów bazy mobilizacyjnej i osób funkcyjnych w praktycznej realizacji zadań związanych z mobilizacyjnym rozwinięciem, przydzielanie i prowadzenie ewidencji kart i tabliczek tożsamości dla Archiwum, ealizacja zadań z zakresu planowania i wykonywania przedsięwzięć dotyczących ukompletowania Archiwum i administrowania przebiegiem służby żołnierzy oraz prowadzenia ewidencji stanu osobowego, opracowywanie projektów wniosków w sprawach organizacyjno - etatowych oraz kompetencyjnych (wynagrodzenie 2550zł + 10% premii+ dodatek funkcyjny+ dodatek za wysługę lat)
Data publikacji: 2017-02-21
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ARCHIWUM WOJSKOWE W TORUNIU 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GEN.CHŁOPICKIEGO 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przygotowywanie przy współpracy z komórkami wewnętrznymi Archiwum propozycji organizacji mobilizacyjnego rozwinięcia Archiwum, -planowanie i koordynowanie przedsięwzięć osiągania przez Archiwum gotowości do podjęcia działań oraz do realizacji zadań kryzysowych, planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem do mobilizacyjnego rozwinięcia Archiwum, organizacja i utrzymywanie w stałej gotowości do działania systemu alarmowania i powiadamiania stanu osobowego Archiwum, realizacja zadań związanych z prowadzeniem dokumentacji personalno-mobilizacyjnej, składanie zapotrzebowań do WKU na uzupełnienie potrzeb mobilizacyjnych Archiwum w zakresie uzupełnienia stanu osobowego,opracowywanie i utrzymanie w aktualności dokumentacji gotowości mobilizacyjnej i bojowej, utrzymywanie współpracy z komórkami wewnętrznymi Archiwum przy opracowaniu planu osiągania gotowości do podjęcia działań przez Archiwum oraz przygotowania stanu osobowego do wykonywania zadań w czasie pokoju, kryzysu i wojny, opracowywanie projektów decyzji, w zakresie gotowości bojowej oraz planowania i organizacji mobilizacyjnego rozwinięcia Archiwum, utrzymanie współpracy z organami administracji publicznej w zakresie organizacji przez Archiwum doręczania dokumentów powołania osobom posiadającym nadane pracownicze przydziały mobilizacyjne oraz uruchomienia świadczeń osobowych i rzeczowych, organizowanie szkolenia zespołów, obsad elementów bazy mobilizacyjnej i osób funkcyjnych w praktycznej realizacji zadań związanych z mobilizacyjnym rozwinięciem, przydzielanie i prowadzenie ewidencji kart i tabliczek tożsamości dla Archiwum, ealizacja zadań z zakresu planowania i wykonywania przedsięwzięć dotyczących ukompletowania Archiwum i administrowania przebiegiem służby żołnierzy oraz prowadzenia ewidencji stanu osobowego, opracowywanie projektów wniosków w sprawach organizacyjno - etatowych oraz kompetencyjnych (wynagrodzenie 2550zł + 10% premii+ dodatek funkcyjny+ dodatek za wysługę lat)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 550 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie 2550zł + 10% premii+ dodatek funkcyjny+ dodatek za wysługę latpraca w godz.7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SEKCJI- SEKCJA ADMINISTRACJI OGÓLNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 550 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: zarządzanie
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, znajomość przepisów Kodeksu Pracy, przepisów kancelaryjnych i przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych, działalności kryzysowej oraz ochrony danych osobowych, umiejętność prowadzenia analizy opracowywanych dokumentów oraz zdolność formułowania wniosków, umiejętność opracowywania i redagowania pism, umiejętność kierowania zespołem. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy (dodatkowe): wykształcenie w zakresie administracji i zarządzania, doświadczenie zawodowe w obrębie pracy w resorcie ON (administracji zespolonej), poświadczenie bezpieczeństwa osobowego klauzula TAJNE, znajomość normatywów resortowych w zakresie pracy biurowej i podstawowych programów komputerowych, działalności personalnej i finansowej jednostki organizacyjnej, umiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
ARCHIWUM WOJSKOWE W TORUNIU 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
GEN.CHŁOPICKIEGO 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE, w przypadku braku poświadczenia bezpieczeństwa oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228), kopie dotychczasowych świadectw pracy potwierdzających posiadanie doświadczenia w pracy w wymiarze co najmniej 4 lat, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.- dokumenty należy złożyć do: 03.03.2017 r.- decyduje data: wpływu oferty do urzędu,- miejsce składnia dokumentów: Archiwum Wojskowe w Toruniuul. gen. Józefa Chłopickiego 1-7, ToruńInformacje inne: kandydaci/kandydatki zakwalifikowani/e zostaną poinformowani o terminie testu i rozmowy wstępnej, dokumenty złożone w formie aplikacji nie będą zwracane, wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie, aplikację proszę składać w kopercie z dopiskiem Oferta pracy na stanowisko Kierownika Sekcji Sekcja Administracji Ogólnej, oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, oferty złożone po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury rekrutacji
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: GEN.CHŁOPICKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 1-7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 21.02.2017
Oferta pracy ważna do: 03.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie oraz obsługa techniczna samochodu 4-osiowego wywrotki.
Firma Transportowo-Handlowo-Usługowa "KOMA" Wojciech Kozioł - 2017-03-29 - Stare Żukowice (małopolskie)
Koordynowanie współpracy z klientem, zarządzanie projektem, zarządzanie dokumentacją projektową, rozliczanie projektu.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Gdańsk (pomorskie)
koordynacja i nadzór nad pracownikami, zamawianie towarów, kontrola jakości towarów, sprawdzanie dostaw pod względem ilościowym i jakościowym, składanie reklamacji, poszukiwanie kontrahentów na terenie Ukrainy w celu sprzedaży towarów oferowanych przez firmę
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace pielęgnacyjne i porządkowe zieleni, koszenie trawników; godz. pracy 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 14-15
"Ogrody" s.c. Aleksandra Szutenberg, Aleksander Dziurawiec, Andrzej Perliński - 2017-03-14 - Bierkowo (pomorskie)
Organizowanie i koordynacja pracy komórki w sposób zabezpieczający prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań,Kontrola funkcjonowania i stały nadzór nad wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników.Praca II zmianowa w godz. 6:00-14:00; 14:00-22:00
PHU Lubinpex Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Nowa Sól (lubuskie)
obsługa klienta, prace porządkowe, przygotowanie posiłków
PHU Bartosz Perlicjan - 2017-06-12 - Oborniki (wielkopolskie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-10-03 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
Kontrola jakości produktu, kontrola stanów produktu, Raporty do klientów w Afryce, Współpraca z kontrahentami w Afryce. Praca na jedną zmianę w godz. 7-15 od poniedziałku do piątku.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
wykonywanie szalunków, zbrojeń pod budowę
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Bartniki (mazowieckie)
administrowanie, zarządzanie nieruchomościami i lokalami, obsługa obiektów. przygotowywanie i nadzór nad remontami, podatki od nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Otwock (mazowieckie)
Zarządzanie zespołem ludzi, obsługa komputera, kierowanie sklepem Delikatesy Centrum
"NEOFARM" S.C. RENATA BILSKA, TOMASZ BILSKI - 2018-06-28 - Łączna (świętokrzyskie)
Prowadzanie zielarni, obsługa klienta, nadzór nad stanami magazynowymi
MESSIER Marlena Kuczmarska - 2018-06-25 - Tychy (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
układanie kostki, zagęszczanie gruntu, prace drogowe przy budowie trasy S-7 na odcinku Nowy Dwór Gd.- Jazowa
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Pakowanie cukierków. Obsługa urządzeń produkcyjnych. Układanie produktów na paletach.
ADECCO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Lublin (lubelskie)
nadzór nad pracami remontowo - budowlanymi, uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, znajomość zagadnień kosztorysowania, brak przeciwwskazań do pracy na wysokości.
Łódzki Zakład Usług Komunalnych - 2017-06-08 - Łódź (łódzkie)
ORGANIZACJA IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH : WESELA, KOMUNIE, IMPREZY FIRMOWE, SZKOLENIA, POKAZY, PROWADZENIE HOSTELU,
PPHU Grzegorz Woźniak - 2017-06-02 - Błażowa (podkarpackie)
ZAPEWNIENIE POMYŚLNEGO WYKONANIA PROJEKTU INFORMATYCZNEGO I BLISKA WSPÓŁPRACA Z MENADŻEREM BIZNESOWYM PROJEKTU NAD OGÓLNYM SUKCESEM PROJEKTU; PLANOWANIE, KOORDYNOWANIE I WYKONANIE PROJEKTU INFORMATYCZNEGO ZGODNIE Z USTALONYM ZAKRESEM, KOSZTEM I JAKOŚCIĄ; MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE PROCESÓW ZARZĄDZANIA PROJEKTEM; PRZESTRZEGANIE WŁAŚCIWYCH STANDARDÓW I METOD ABB W ZARZĄDZANIU PROJEKTEM INFORMATYCZNYM; ZARZĄDZANIE, SZKOLENIE I KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM ODDELEGOWANYM DO PRACY PRZY PROJEKCIE INFORMATYCZNYM; DEFINIOWANIE, WSPÓLNIE Z MENADŻEREM BIZNESOWYM PROJEKTU, WSZYSTKICH DOKUMENTÓW PROJEKTOWYCH, W TYM ZAKRES I PLANY FINANSOWE, PLANY I ZARZĄDZANIE RYZYKIEM; EFEKTYWNE MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE POSTĘPU PROJEKTU, AKTYWNE ZARZĄDZANIE I ZMNIEJSZANIE RYZYKA ZWIĄZANEGO Z PROJEKTEM; MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE FINANSÓW PROJEKTU, PRZEWIDYWANIE STATUSU FAKTUROWANIA PROJEKTU, KOSZTÓW, WYDATKÓW IPRZEPŁYWU PIENIĘŻNEGO; ZAPEWNIENIE, ABYPROJEKT BYŁ ZGOSDNY Z USTALENIAMI ZAWARTYMI W KONTRAKCIE; ZAPEWNIENIE POMYŚLNEGO ZAMKNIĘCIA PROJEKTU I OPRACOWANIA DOKUMENTACJI.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Kraków (małopolskie)
WYSZUKIWANIE DOSTAWCÓW I ODBIORCÓW TOWARÓW W CHINACH I W POLSCE, NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH, MONITOROWANIE RYNKÓW ZBYTU, NADZÓR NAD MAGAZYNEM, SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA TOWARÓW, TWORZENIE RAPORTÓW DLA ZARZĄDU
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
KOMPLEKSOWY NADZÓR NAD WŁAŚCIWĄ REALIZACJĄ PROJEKTÓW UNIJNYCH BENEFICJENTA - CENTRUM PROMOCJI BIZNESU, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-08-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, umiejętność niwelacji terenu, doświadczenie jako brygadzista lub pracownik budownictwa wodno-kanalizacyjnegoZakres obowiązków: Prace związane z budownictwem wodno-kanalizacyjnym
P.P.H.U. JUSKOWIAK Helena Juskowiak - 2017-11-14 - Nowa Wieś (wielkopolskie)
Montaż elementów stalowych w oparciu i rysunek techniczny.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie kadr i zamówień publicznych, obsługa programów komputerowych, obsługa urządzeń biurowych
Książnica Cieszyńska - 2016-04-19 - Cieszyn (śląskie)
rozwożenie towaru do wskazanych punktówwykształcenie bez znaczeniaprawo jazdy kat. BC
Augusto Jarocin - Mikołajczak,Gruszka Sp.Jawna - 2016-05-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wykształcenie bez znaczeniadoświadczenie bez znaczeniamile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA INŻYNIERYJNEGO "KAN-WOD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-
Maxi Burger Bogusława Bureniusz - 2015-11-30 - Kościerzyna (pomorskie)
Prowadzenie negocjacji z dostawcamidot. warunków zakupu surowców iopakowań
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-02-22 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Wycinanie elementów drewnianych, łączenie na klej, śruby, gwoździ, zszywki, szlifowanie, heblowanie, frezowanie, oklejanie, lakierowanie, bejcowanie, montowanie mebli w zabudowie u klienta. Wymagania: wykształcenie min. zawodowe, staż pracy - min. 1 rok doświadczenia jako stolarz mebli kuchennych. Zdolności manualne, wyobraźnia przestrzenna, zdolności matematyczne, znajomość geometrii, rysunków technicznych, dokładność cierpliwość, bardzo dobry stan zdrowia, bardzo dobry wzrok, umiejętność rozróżniania barw, znajomość sztuki lakierowania, znajomość i obsługa elektronarzędzi oraz profesjonalnych maszyn stolarskich.
Don't Worry Jerzy Demianiuk - 2016-07-11 - Bieszkowice (pomorskie)
wykonywanie prac porządkowych terenów zewnętrznych i wewnętrznych
P.U. ROKA Zakład Pracy Chronionej - 2016-01-04 - Bukowiec (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW KIEROWNIKA BUDOWY, KIEROWANIE ZESPOŁEM LUDZI
ZBIMAR PLUS Zbigniew Wejsman - 2016-05-27 - Stryków (łódzkie)