KIEROWNIK WYDZIAŁU URBANISTYKI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA Wołów oferta pracy Starostwo Powiatowe w Wołowie
Stanowisko: KIEROWNIK WYDZIAŁU URBANISTYKI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA
Wynagrodzenie: 5 500 - 6 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. Kierowanie Wydziałem i wykonywanie zadań określonych przepisami prawa budowlanego należące do właściwości organów administracji architektoniczno-budowlanej, a w szczególności nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów prawa budowlanego, tj:1) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach:a) wydawania pozwoleń na budowę lub odrębnej decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego,b) zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę w przypadku planowanych istotnych odstępstw od zatwierdzonego projektu budowlanego,c) wygaszenia decyzji o pozwoleniu na budowę,d) przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innego podmiotu,e) zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych,f) wejścia na teren sąsiedniej nieruchomości w celu wykonania niezbędnych prac przygotowawczych lub robót budowlanych,g) zmiany sposobu użytkowania budynku lub jego części,h) sprzeciwu na zgłoszenie budowy lub wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,i) zezwolenia na rozbiórkę budynków i budowli;2. przyjmowanie zgłoszeń:a) na budowę lub wykonanie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,b) na rozbiórkę budynków i budowli,c) na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części;3. prowadzenie rejestrów:a) wniosków o pozwolenie na budowę,b) decyzji o pozwoleniu na budowę,c) zgłoszeń budowy i robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,d) wniosków i wydanych decyzji realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,e) wydanych dzienników budowy;4. wydawanie zaświadczeń z zakresu prowadzonych przez wydział ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w posiadaniu wydziału;5. wykonywanie innych zadań zleconych przez Starostę;6. prowadzenie egzekucji administracyjnej o charakterze niepieniężnym obowiązku wynikającego z decyzji administracyjnej wydanej w oparciu o stosowne przepisy ustawy - Prawo budowlane.7. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Starostę i Wicestarostę.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Data publikacji: 2019-08-06
Lokalizacja: Wołów (dolnośląskie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Wołowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl.Piastowski 2, 56-100 Wołów, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Kierowanie Wydziałem i wykonywanie zadań określonych przepisami prawa budowlanego należące do właściwości organów administracji architektoniczno-budowlanej, a w szczególności nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów prawa budowlanego, tj:1) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach:a) wydawania pozwoleń na budowę lub odrębnej decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego,b) zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę w przypadku planowanych istotnych odstępstw od zatwierdzonego projektu budowlanego,c) wygaszenia decyzji o pozwoleniu na budowę,d) przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innego podmiotu,e) zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych,f) wejścia na teren sąsiedniej nieruchomości w celu wykonania niezbędnych prac przygotowawczych lub robót budowlanych,g) zmiany sposobu użytkowania budynku lub jego części,h) sprzeciwu na zgłoszenie budowy lub wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,i) zezwolenia na rozbiórkę budynków i budowli;2. przyjmowanie zgłoszeń:a) na budowę lub wykonanie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,b) na rozbiórkę budynków i budowli,c) na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części;3. prowadzenie rejestrów:a) wniosków o pozwolenie na budowę,b) decyzji o pozwoleniu na budowę,c) zgłoszeń budowy i robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,d) wniosków i wydanych decyzji realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,e) wydanych dzienników budowy;4. wydawanie zaświadczeń z zakresu prowadzonych przez wydział ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w posiadaniu wydziału;5. wykonywanie innych zadań zleconych przez Starostę;6. prowadzenie egzekucji administracyjnej o charakterze niepieniężnym obowiązku wynikającego z decyzji administracyjnej wydanej w oparciu o stosowne przepisy ustawy - Prawo budowlane.7. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Starostę i Wicestarostę.Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 500 - 6 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK WYDZIAŁU URBANISTYKI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 500 - 6 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko musi spełniać niezbędne wymagania:1. obywatelstwo polskie,2. wykształcenie wyższe na kierunku budownictwo lub architektura,3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,5. nieposzlakowana opinia, 6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub skarbowe umyślne,7. posiadanie minimum 5 letniego stażu pracy, do stażu pracy wlicza się również wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku przez okres co najmniej 3 lat,8. posiadanie uprawnień zawodowych do projektowania bez ograniczeń lub kierowania budową/ robotami budowlanymi bez ograniczeń,9. dobra znajomość aktów prawnych: 1) ustawy Prawo budowlane i aktów wykonawczych, 2) Kodeksu Postępowania Administracyjnego, 3) ustawy o samorządzie powiatowym,10. stan zdrowia umożliwiający pracę na danym stanowisku. III. Wymagania dodatkowe na stanowisko 1. mile widziana znajomość programów systemu elektronicznego obiegu dokumentów, 2. umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Wołowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie
Adres pracodawcy:
Pl.Piastowski 2, 56-100 Wołów, powiat: wołowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem + CV.2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania ze strony ( http://bip.powiatwolowski.pl)3) Wypełnione oświadczenia według wzoru, do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce (praca, dokumenty dla ubiegających się o pracę) ( http://bip.powiatwolowski.pl ) 4) Kserokopie dokumentów potwierdzających:1) wymagane wykształcenie,2) wymagany staż pracy (kserokopie świadectw pracy, lub w przypadku trwającego zatrudnienia zaświadczenie z zakładu pracy o zatrudnieniu),3) kserokopie wymaganych uprawnień zawodowych,4) inne np. zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,5) Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska. VI. Inne informacje:Osoby spełniające warunki formalne określone w naborze, zostaną powiadomione indywidualnie o terminie i sposobie dalszego postępowania.INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCHZgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119/1) informujemy, że:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starostwo Powiatowe w Wołowie reprezentowane przez Starostę Wołowskiego, z siedzibą w: 56 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 012.W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: jn4consulting (at) gmail.com, tel.: +48 511 379 1763. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:- na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenie o ochronie danych osobowych - w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych,- na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne. Dobrowolne podanie w składanej ofercie danych niewymaganych przepisami prawa jest traktowane jak wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. W odniesieniu do takich informacji przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody.4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa.6. Ma Pani/Pan prawo do:- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,- wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,- przenoszenia danych,-wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.9. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych wynika z przepisów prawa, z wyjątkiem danych osobowych, które zostały podane dobrowolnie. Konsekwencją niepodania danych osobowych (będących wymogiem ustawowym) będzie brak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie pl. Piastowski 2, kancelaria I piętro pok. Nr 19 lub pocztą na adres Starostwa (pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów) z dopiskiem "Nabór na stanowisko Kierownika UA" w terminie do dnia 19.08.2019 r. do godz. 15.45 (decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Wołowie).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 19.08.2019 , Godziny : do godz. 15:45
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wołowski
Gmina pracodawcy: Wołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wołów
Ulica pracodawcy: Pl.Piastowski
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: naczelnik / kierownik wydziału
Data dodania oferty pracy: 06.08.2019
Oferta pracy ważna do: 19.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fb789d9060307787ccd737e00973c95b
Podobne oferty pracy
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-07-04 - Łowicz (łódzkie)
Obsługa klientów w zakresie dekoracji okien, dobra organizacja czasu i pracy, umiejętności zarządzania, kreatywność, zdolności manualne
FELONA Spółka z o.o. - 2017-05-10 - Kępno (wielkopolskie)
Do obowiązków kandydata należeć będzie:Serwis urządzeń chłodniczych
"PROMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie, nadzorowanie i koordynacja robót budowlanych, współpraca z podwykonawcami, inwestorem i projektami, kontrola budżetu oraz rozliczanie prowadzonych robót, zarządzanie podległym zespołem, raportowanie realizacji budowy, prowadzenie dokumentacji, koordynowanie procesu zamówień materiałów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej
"KROSBUD" Sp. z o. o. - 2017-09-01 - Bełchatów (łódzkie)
Związane ze stanowiskiem pracy.Wymagane udokumentowane doświadczenie w pracy w placówkach zbiorowego żywienia, umiejętność pracy w zespole, umiejętność przydzielania, nadzorowania i egzekwowania zadań, znajomość przepisów i wymogów HACCP oraz wymagań żywieniowych w żywieniu zbiorowym.
GASTRO SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-22 - Łódź (łódzkie)
Naprawa naczep i ciągników. Praca w godzinach: 07.00-15.00.
TRANZYT Jan Nowak Sp. Jawna - 2015-10-23 - Opole (opolskie)
Zamiatanie, poboczy i chodników. Prace zwiazane z remontami dróg i chodników
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Żagań (lubuskie)
Obszar produkcji, obsługa urządzeń, przygotowywanie kanapek i sałatek, obszar obsługi, składanie i wydawanie zamówień, napojów, prace magazynowe i porządkowe
KH Group Kristóf Hankó - 2017-03-07 - Małopole (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Polkowice (dolnośląskie)
roznoszenie ulotek na terenie Elbląga
kontakt przez OHP - 2018-09-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
.
PARETTI SP. Z O.O. SP.K. OPOLE - 2018-06-04 - Chrząstowice (opolskie)
Według wymaganego stanowiska pracy
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "MEBLONOWAK" JAN NOWAK - 2016-11-30 - Dobrodzień (opolskie)
BUDOWA, ROZWÓJ I ZARZĄDZANIE DZIAŁEM FINANSÓW (FINANSE, KSIĘGOWOŚĆ), POZYSKIWANIE NOWYCH PRACOWNIKÓW Z UKRAINY, MINIMUM 3 LATA DOŚWIADCZENIA; GODZINY PRACY: 08.00-16.00;ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAKWATEROWANIA;
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace malarskie, szpachlarskie i glazurnicze
Usługi Ogólnobudowlane Wykańczanie Wnętrz "DEMBEX" Piotr Dembski - 2019-01-09 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
W/g zawodu.
EKO-INVEST Sp. z o.o. Kielce - 2017-09-26 - Kielce (świętokrzyskie)
•opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją,•nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami Spółki,•tworzenie krótko, średnio i długoterminowych strategii oraz planów sprzedaży usług świadczonych przez Spółkę,•ocena, inicjowanie i rozwój nowych możliwości sprzedaży usług Spółki we współpracy z Działem Technicznym,•kierowanie podległym Zespołem Handlowym
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SEZAM SP.ZO.O. - 2016-12-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Stanowisko ds. Utrzymania Infrastruktury Rowerowej i Dróg w Referacie Drogowym w Wydziale KomunalnymTermin składania ofert: do dnia 17 lipca 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-07-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kierowanie robotami - konstrukcje budowlane.
"IGLOOBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-13 - Dębica (podkarpackie)
1. Ogólne zapoznanie się z zakresem zadań księgowych realizowanych w komendzie.2. Zapoznanie się z obsługą komputera w tym programem płacowym.3. Zapoznanie się z zasadami prowadzenia rejestru faktur.4. Zapoznanie się z zasadami sporządzania , obiegu i kontroli wybranych dokumentów księgowych.5. Przygotowanie dokumentów i opracowanie akt do archiwizacji.6. Zapoznanie się z klasyfikacją budżetową wydatków komendy.7. Zapoznanie się z zasadami ewidencji księgowej w zakresie gospodarki magazynowej.
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Łęczyca (łódzkie)
Prace związane z nadzorem utrzymania zieleni.
SPRINT - GOLEMO SP. Z O.O. - 2016-08-01 - Tychy (śląskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Krasnystaw (lubelskie)
- rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów otrzymanych, wysłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne JW;- kompetowanie dokumentów zgodnie z JRWA oraz przygotowanie akt do archiwizacji;- obsługa systemu elektrycznego obiegu dokumentów;- zapewnienie obsługi kancelaryjnej JW.
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2019-07-25 - Białystok (podlaskie)
Kierownik robót/Monter maszyn i urządzeń bkanalizacyjnych i melioracyjnych
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe WODMEL Sp. z o.o. - 2017-11-23 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
możliwość przyuczenia
Rzeźnictwo Wędliniarstwo J.S.P Gembiak - 2017-08-28 - Miejska Górka (wielkopolskie)
bieżący nadzór i zarządzanie Działem IT i Administracji; administrowanie obiektami i majątkiem ruchomym; prowadzenie ewidencji składników majątkowych oraz inwentaryzacji środków trwałych; sporządzanie umów oraz realizacja zakupu materiałów i usług; opracowanie planów w zakresie inwestycji remontów i konserwacji; udział w pracach komisji przetargowej; prowadzeniem rejestru umów zawieranych przez Dyrektora z zakresu spraw administracyjno - gospodarczych, oraz ścisła współpraca z Głównym Księgowym w tym zakresie; prowadzenie i kontrolowanie drobnych prac remontowych, napraw i konserwacji budynków, maszyn i urządzeń; nadzór nad wykonywanymi robotami i merytoryczne rozliczanie rachunków za wykonaną pracę przez firmy zewnętrzne; przestrzeganie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z przepisami i normami BHP; udział w komisjach odbioru robot częściowych ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji; udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji
Główna Biblioteka Lekarska - 2019-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
- Organizacja, kierowanie oraz nadzór nad pracami przy budowie linii i stacji średnich i wysokich napięć.- Praca na terenie całej Polski (obecnie okolice Wrocławia).- Wynagrodzenie: od 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe elektryczne, budowlane. Mile widziane doświadczenie budowlane. Wymagane uprawnienia budowlane. Pełna gotowość do pracy w delegacji. Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice) lub e-mail. Kontakt e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl ---> Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-18 - Wrocław (dolnośląskie)
praca przy maszynie typu CNC, nadzorowanie procesu technologicznego z zachowaniem wymaganych norm i regulaminów.
SANPRO INTERIM BPO SP. Z O.O., SP. K. - 2019-07-30 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną oraz prawem budowlanym;Bezpośredni nadzór realizacji robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i plany organizacji robót, jakości, kontroli i badań;Koordynację robót realizowanych przez podwykonawców i gromadzenie odpowiedniej dokumentacji;Weryfikacja jakościowa i ilościowa wykonywanej pracy podwykonawców;Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji budowlanej; Sporządzanie dokumentacji powykonawczej;Dbanie o przestrzeganie zasad BHP;Przygotowywanie odpowiednich dokumentów niezbędnych do wystawienia faktur;Uczestnictwo przy zamknięciu i odbiorze budów.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI "MOSTOSTAL ROPCZYCE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-27 - Ropczyce (podkarpackie)
Kierowanie i reprezentowanie Zespołu Ekonomiczno - Administracyjnego Szkółw Brzeźnicy na zewnątrz oraz zapewnienie sprawnej organizacji i rozwoju,Gospodarowanie funduszami i składnikami majątku pozostającymi w dyspozycji Zespołu,Organizowanie i prowadzenie zadań związanych ze wspólną obsługą administracyjną, finansową oraz organizacyjną jednostek obsługiwanych,Współpraca z dyrektorami jednostek oświatowych obsługiwanych w zakresie wykonywanych zadań,Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji kadrowej, finansowo- księgowej, realizacji planów finansowych oraz prowadzonej obsługi kadrowo-płacowej jednostek,Opracowywanie planów, analiz, sprawozdań oraz projektów aktów prawnych dotyczących Zespołu oraz obsługiwanych jednostek,Wykonywanie zadań w zakresie zwierzchnictwa służbowego nad zatrudnionymi pracownikami jednostki,Planowanie,nadzór i realizacja budżetu Zespołu jak również jednostek obsługiwanych,Odpowiedzialność za gospodarkę finansową oraz rachunkowość i sprawozdawczość jednostek obsługiwanych,Prowadzenie baz danych oświatowych,Nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem mieniem jednostki i dbałość o to mienie,Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń w zakresie należącym do kompetencji zajmowanego stanowiska.
URZĄD GMINY W BRZEŹNICY - 2018-03-13 - Brzeźnica (lubuskie)
Zarzadząnie zespołem. Koordynowanie całościowo prac magazynu.
PLIMET PIOTR MAZIK - 2018-06-27 - Częstochowa (śląskie)