KIEROWNIK DZIAŁU IT I ADMINISTRACJI K/M Warszawa oferta pracy Główna Biblioteka Lekarska
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU IT I ADMINISTRACJI K/M
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: bieżący nadzór i zarządzanie Działem IT i Administracji; administrowanie obiektami i majątkiem ruchomym; prowadzenie ewidencji składników majątkowych oraz inwentaryzacji środków trwałych; sporządzanie umów oraz realizacja zakupu materiałów i usług; opracowanie planów w zakresie inwestycji remontów i konserwacji; udział w pracach komisji przetargowej; prowadzeniem rejestru umów zawieranych przez Dyrektora z zakresu spraw administracyjno - gospodarczych, oraz ścisła współpraca z Głównym Księgowym w tym zakresie; prowadzenie i kontrolowanie drobnych prac remontowych, napraw i konserwacji budynków, maszyn i urządzeń; nadzór nad wykonywanymi robotami i merytoryczne rozliczanie rachunków za wykonaną pracę przez firmy zewnętrzne; przestrzeganie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z przepisami i normami BHP; udział w komisjach odbioru robot częściowych ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji; udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji
Data publikacji: 2019-03-01
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główna Biblioteka Lekarska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chocimska 22, 00-791 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżący nadzór i zarządzanie Działem IT i Administracji; administrowanie obiektami i majątkiem ruchomym; prowadzenie ewidencji składników majątkowych oraz inwentaryzacji środków trwałych; sporządzanie umów oraz realizacja zakupu materiałów i usług; opracowanie planów w zakresie inwestycji remontów i konserwacji; udział w pracach komisji przetargowej; prowadzeniem rejestru umów zawieranych przez Dyrektora z zakresu spraw administracyjno - gospodarczych, oraz ścisła współpraca z Głównym Księgowym w tym zakresie; prowadzenie i kontrolowanie drobnych prac remontowych, napraw i konserwacji budynków, maszyn i urządzeń; nadzór nad wykonywanymi robotami i merytoryczne rozliczanie rachunków za wykonaną pracę przez firmy zewnętrzne; przestrzeganie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z przepisami i normami BHP; udział w komisjach odbioru robot częściowych ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji; udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU IT I ADMINISTRACJI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracyjne lub techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zamówienia publiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (administracyjne lub techniczne); minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem, minimum 3 lata doświadczenia w zakresie administrowania obiektami, znajomość zagadnień związanych z administrowaniem budynkiem; praktyczna znajomość prawa zamówień publicznych, nastawienie na skuteczną realizację założonych celów, samodzielność, odpowiedzialność; wysokie umiejętności komunikacyjne; niekaralność za przestępstwo/przestępstwa umyślne przeciwko mieniu; znajomość ustawy o finansach publicznych; prawo jazdy kat. B. Obowiązki: bieżący nadzór i zarządzanie Działem IT i Administracji; administrowanie obiektami i majątkiem ruchomym; prowadzenie ewidencji składników majątkowych oraz inwentaryzacji środków trwałych; sporządzanie umów oraz realizacja zakupu materiałów i usług; opracowanie planów w zakresie inwestycji remontów i konserwacji; udział w pracach komisji przetargowej; prowadzeniem rejestru umów zawieranych przez Dyrektora z zakresu spraw administracyjno - gospodarczych, oraz ścisła współpraca z Głównym Księgowym w tym zakresie; prowadzenie i kontrolowanie drobnych prac remontowych, napraw i konserwacji budynków, maszyn i urządzeń; nadzór nad wykonywanymi robotami i merytoryczne rozliczanie rachunków za wykonaną pracę przez firmy zewnętrzne; przestrzeganie terminów przeglądów technicznych oraz właściwe dokumentowanie eksploatacji urządzeń zgodnie z przepisami i normami BHP; udział w komisjach odbioru robot częściowych ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji; udział w komisjach odbioru robót częściowych, ostatecznych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji.[Zgłoszenia: m.tryfon (at) gbl.waw.pl, telefonicznie: 22 849 78 51]
Nazwa pracodawcy: Główna Biblioteka Lekarska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Chocimska 22, 00-791 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: https://www.gbl.waw.pl
Ulica pracodawcy: Chocimska
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 01.03.2019
Oferta pracy ważna do: 08.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kierowanie ekipą budowlaną, nadzorowanie prowdzonych prac, prowadzenie rozliczeń
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Max Plus Barbara Tałanda - 2019-01-17 - Cieszyn (śląskie)
- Przygotowywanie ofert przetargowych. Opracowywanie kosztorysów.- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne - Elektryczne. Mile widziane doświadczenie w branży budownictwa elektroenergetycznego. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice) lub e-mail: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-04 - Katowice (śląskie)
x
PM BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-01 - Białystok (podlaskie)
nazdór nad bieżącą produkcjązapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego, opracowywanie, realizacja planów produkcji
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łomża (podlaskie)
do uzgodnienia
P.P.H.U. PRO-ONE PIOTR KRZTOŃ - 2018-01-16 - Rzeszów (podkarpackie)
- kierowanie pracownikami podczas zmiany - przyjęcie towarów na magazyn- przygowtowywanie towarów do wysyłki, - udział w inwentaryzacjachInformacja o ofercie w sali F, D, A
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)
kierowanie budową, organizacja pracy ludzi i sprzętu, gospodarka powierzonymi materiałami
ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Opole (opolskie)
Praca na stanowisku kierownika budowy.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ANTRO - 2016-12-29 - Chełm (lubelskie)
znajomość przepisów prawnych, dotyczących ochrony środowiska, obliczanie opłat za wpływy, nadzór inwestycyjno - remontowy, zabezpieczenie p. poż.
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2016-01-26 - Pawłowice (śląskie)
wg stanowiska
SYSTEM SPÓŁKA JAWNA A.T. SKOWROŃSCY, T. HNIDZIEJKO - 2016-05-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Zarządzanie i nadzór nad całkowitą ofertą produktu tj. sprzętu budowlanego produkcji LiuGong poprzez opracowywanie i wdrażanie planu dla każdego przypisanego asortymentu produktów z wyraźnymi celami sprzedaży. Ścisłe monitorowanie, badanie otoczenia konkurencyjnego i trendów technologicznych w celu przygotowania asortymentu LiuGong na przyszłość. Dostarczanie konsumentom nowych produktów produkowanych przez zakłady LiuGong, oraz poprawa obecnych w celu spełnienia potrzeb klientów, wymogów rynku pod względem wydajności, właściwości i cen.
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa wagonu, formowanie pociągu, praca w delegacji.
Przedsiębiorstwo Robót Torowych TORREMS sp z o.o. - 2018-01-19 - Brody Małe (lubelskie)
kierownik działu malarni
ZAKŁAD ELEKTRYCZNO-METALOWY "BOEM" - 2017-03-07 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
Obowiazki: montaż i spawanie konstrukcji metalowych, rurociągów, praca przy pomocy rysunku technicznego, dbałość o porządek i organizację pracy
ENERGO-REMONT SP. Z O.O. - 2017-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowanie i organizacja budowy, nadzór nad jakością i terminowością robót zgodnie z projektem budowlanym, analiza dokumentacji technicznej oraz monitoringu kosztu budowy, weryfikacja dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań.
FHU MULTI PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa sali konsumpcyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Krosno (podkarpackie)
SWIADCZYENIE SPECJALISTYCZYNYCH USUG OPIEKUNCZYYCH Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI ZGODNIE Z ROZPORZADZENIEM MPIPS Z DNIA 22 WRZEŚNIA 2005R (DZ.U.NR 180 POZ. 1598 Z PÓŹN.ZMI
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w LUBENI - 2017-06-09 - Lubenia (podkarpackie)
kierownik sklepu spożywczego
Katarzyna Oleś - F.H.U. Sklep Spożywczo-Przemysłowy "OLEŚ" - 2016-11-18 - Łęg Tarnowski (małopolskie)
wymagania: wykształcenie bez znaczenia, minimum trzyletnie doświadczenie na podanym stanowisku, znajomość maszyn do obsługi karmyZakres obowiązków: obsługa linii produkcyjnej, naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń, załadunek i rozładunek towarów
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Biały Dwór (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
"CHMIELNIK ZDRÓJ" S.A. - 2018-02-16 - Chmielnik (podkarpackie)
nadzór nad organizacją produkcji i realziacją planów produkcyjnych; kontrola pracy personelu
INTER SYSTEM s.c. - 2016-09-27 - Chrzanów (małopolskie)
PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z ADMINISTROWANIEM NIERUCHOMOŚCIĄ SZKOŁY, KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW OBSŁUGI
Zespół SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 1 - 2017-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
kontrola jakości procesów produkcji, znajomość i przestrzeganie HACCP, BRC, IFC
QFG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-20 - Pionki (mazowieckie)
kompleksowe zarzadzanie obszarem magazynowym, kierowanie i nadzór nad wszyskimi procesami magazynowymi, zarzadzanie pracownikami, nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP
Polbram Steel Group Poland Sp. z o.o. - 2017-04-05 - Kleszewo (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych rynków zbytu, nadzór nad prawidłowym zawieraniem umów, czynny udział w procesach logistycznych, zarządzanie procesami sprzedaży, reprezentowanie firmy na rynku chińskim, współpraca z dostawcami i producentami w Chinach, tworzenie strategii sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Piaseczno (mazowieckie)
doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzi, umiejętność organizacji pracy, prowadzenie dokumentacji i kontroli jakości oraz terminowości napraw serwisowych
RE-WO AUTO SERWIS SP. Z O.O. - 2015-12-17 - Lubin (dolnośląskie)
Nadzór nad pracami podwykonawców i sił własnych. Sporządzanie przedmiarów i obmiarów robót. Rozlicznie robót w podwykonawstwie i siłach własnych. Sporządzanie i archiwizowanie dokumentacji kontraktowej. Udział w procesie oferowania i kosztorysowania. Wykonywanie innych czynności niezbędnych do realizacji kontraktu.
SPS INSCON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Leszno (wielkopolskie)
Kierowanie wykonywaniem obiektu budowlanego w określonym miejscu lub jego odbudową, rozbudową czy nadbudową.
Stal-Tech JACEK HEĆMAN - 2018-06-20 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie robót budowlanych oraz przestrzeganie prawa budowlanego-place zabaw, tereney rekreacji, rozdzielanie zadań pracownikom oraz nadzór nad podwykonawcami, nadzór nad terminowością wykonywanych prac, realizacja budowy zgodnie z harmonogramem i budżetem.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MIZAN Sławomir Ossowski - 2017-10-24 - Gdańsk (pomorskie)