KIEROWNIK SERWISU MECHANICZNEGO Lubin oferta pracy RE-WO AUTO SERWIS SP. Z O.O.
Stanowisko: KIEROWNIK SERWISU MECHANICZNEGO
Wynagrodzenie: 3 500 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzi, umiejętność organizacji pracy, prowadzenie dokumentacji i kontroli jakości oraz terminowości napraw serwisowych
Data publikacji: 2015-12-17
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: RE-WO AUTO SERWIS SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hutnicza 2, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzi, umiejętność organizacji pracy, prowadzenie dokumentacji i kontroli jakości oraz terminowości napraw serwisowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SERWISU MECHANICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier mechanik - środki transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2015
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), mechaniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. minimum średnie techniczne lub wyższe techniczne kierunek mechaniczny, doświadczenie w kierowaniu ludzi i obsłudze klienta serwisowego, mile widziana znajomość języków obcych, znajomość branży motoryzacyjnej
Nazwa pracodawcy: RE-WO AUTO SERWIS SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Hutnicza 2, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Hutnicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier mechanik - środki transportu
Data dodania oferty pracy: 17.12.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarządzanie sprzedażą i organizacją pracy w dziale
kontrola czystości w dziale
przeprowadzanie spotkań z pracownikami działu
zamówienia towarów – decyzyjność w sprawie ilości
delegowanie i rozliczanie zadań przyjęcie towaru na sklep i wystawienie zgodnie z obowiązującymi standardami
Media Expert - 2017-01-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
GURSKI DARIUSZ ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH ŻAL MIX DARIUSZ GURSKI - 2018-02-01 - Kałduny (warmińsko-mazurskie)
Sprawdzanie faktur, księgowanie, sporządzanie rozliczeń finansowych.
Bort- Wimar s.j - 2016-03-02 - Kamiennik (opolskie)
Wsparcie BL za L4 Head of Transformation raportowania statusu inicjatywy miesięcznie, pełnienie funkcji back-up do L4 do spotkań związanych z powyższym; kwartalne raporty na temat postępów prac; wspieranie BL z dnia MBB LEAN w zarządzaniu programu inicjatyw doskonalących; ustalanie priorytetów wydatków, nakładów inwestycyjnych w Krakowie, monitorowanie ich wobec planu i zapewnienie prognozy; przyczynianie się do opracowywania strategii i planów działania we własnym obszarze technologii i realizacja go we własnej jednostce; kierowanie działalnością linii, koordynacja zasobów i kompetencji, odnowienie rozwoju kompetencji i planowania kariery w kilku poziomach organizacja, odpowiedzialność za planowanie zasobów i budżetu.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
Do podstawowych obowiązków należy: planowanie, organizowanie, kierowanie oraz kontrolowanie działalności funkcjonowania magazynu. Prowadzenie dokumentacji magazynowej.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "A.S.G." Sławomir Goliszewski - 2017-07-24 - Człuchów (pomorskie)
Sprzedaż wysokogatunkowych herbat i kaw sypanych na wagę oraz akcesoriów do ich zaparzania
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Leszno (wielkopolskie)
Projektowanie grafiki
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Łódź (łódzkie)
- rozwój sprzedaży na wyznaczonym terenie- bezpośrednia pomoc w sprzedaży zespołowi doradców Klienta- rekrutacja i szkolenie Doradców Klienta- bezpośredni kontakt z klientem, praca w terenie
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Utrzymanie ciągłości linii produkcyjnej. Ustawianie, konserwacja i przeglądy maszyn. Wykonywanie napraw. Diagnozowanie usterek; wymiana podzespołów; utrzymanie maszyn w ciągłej sprawności.
B.I.P. Byars Industries Poland Sp.z.o.o. - 2016-12-08 - Michałów-Reginów (mazowieckie)
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, praca - Stacje Paliw: ŻODYŃ, BABIMOST, WOLSZTYN, GRODZISK WLKP.
P.W. ROMIX Sp. z o.o. Żodyń - 2016-07-22 - Żodyń (wielkopolskie)
pon- pt 8-16
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Opole (opolskie)
- kierowanie sprawami personalnymi pracowników i żołnierzy zawodowych oraz przestrzeganie przepisów prawa pracy, kierowanie procesem doskonalenia zawodowego pracowników,- nadzór nad planowaniem i prowadzeniem ewidencji urlopów wypoczynkowych pracowników i żołnierzy zawodowych,- analizowanie, planowanie i realizowanie przedsięwzięć dotyczących ukompletowania stanem osobowym JW., przebiegu służby żołnierzy zawodowych oraz prowadzenie ewidencji stanu osobowego.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-03-28 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Kierowanie jednostką budżetową. Jednoosobowe zarządzanie schroniskiem i reprezentowanie go na zewnątrz, ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe funkcjonowanie Schroniska, zapewnienie prawidłowej opieki nad zwierzętami przebywającymi w schronisku, współpraca ze Strażą Miejską w Przemyślu.
Urząd Miejski w Przemyślu - 2015-11-18 - Przemyśl (podkarpackie)
Nadzór nad jakością i ilością wykonywanych robót w myśl przepisów prawa budowlanego. Dokonywanie odbioru robót zanikających lub konstrukcyjnych. Dokonywanie wpisów do dziennika budowy. Sporządzanie kosztorysów, rysunków technicznych. Udział w przeglądach okresowych i technicznych obiektów
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-06-02 - Lubań (dolnośląskie)
nadzór nad linią produkcyjną
Rybhand Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-02-09 - Jarocin (wielkopolskie)
Zarządzanie programami o dużym zasięgu, oddziaływaniu i złożoności we wszystkich fazach eksploatacji; Zarządzanie współzależnościami i integrowanie projektów, zespołów i interesariuszy; Obsługa programów międzyorganizacyjnych o szerokim zakresie i dużej złożoności lub o szerokim zakresie i umiarkowanej złożoności, zarządzając zazwyczaj zespołem głównym, który zarządza zespołami funkcjonalnymi; Wyznaczanie kierunków dla programów bezpośrednio związanych z polityką korporacyjną lub ważnymi działaniami biznesowymi, aby osiągnąć strategiczne cele o istotnym znaczeniu; Kierowanie zespołem głównym i pracą zespołów funkcjonalnych; Bycie kluczowym łącznikiem z interesariuszami i kierownictwem; Przydzielanie zadań innym osobom zarządzającym generalnymi obszarami odpowiedzialności za realizację celów programu; Rekomendowanie lub ustalanie strategii biznesowych oraz polityk korporacyjnych i odpowiednie od nich odbieganie; Nadzorowanie identyfikacji zadań i badań, zależności, kosztów; przydzielanie zasobów i informowanie członków głównego zespołu o oczekiwaniach; Tworzenie/śledzenie/regulowanie harmonogramu programu; Dokonywanie oceny ryzyka i identyfikowanie rozwiązań pozwalających na terminową i efektywną realizację celów programów; Zapewnianie odpowiedniego postępu w stosunku do harmonogramu i podejmowanie odpowiednich działań naprawczych; Posiadanie zaawansowanej znajomości koncepcji technicznych, architektury, systemów, metod rozwoju i dyscyplin związanych z określonym programem oraz wykorzystywanie wiedzy do przyspieszenia realizacji projektu.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O - 2017-10-27 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji handlowych
MAKRUM JUMPING TEAM Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjęcie i wydawanie towarów magazynowych i produkcyjnych. Obsługa prostych mierników. Montaż drobnych elementów elektrycznych.
K SYSTEM KRZYSZTOF SZOJA - 2017-08-18 - Gdynia (pomorskie)
Organizacji prac produkcji, realizacja planu produkcji. Umowa o pracę na czas określony - 3 lata. Wynagrodzenie miesięczne + prowizja.
METALPIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Piła (wielkopolskie)
- Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 7500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 lat doświadczenia w branży IT, min. dwa lata doświadczenia w zarządzaniu pracą zespołu. Wymagana umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Udokumentowana znajomość pakietu MS Office, Notes, udokumentowana znajomość kodeksu ITIL. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Katowice (śląskie)
pomoc kuchenna
BAR "OAZA" SPÓŁKA CYWILNA DOROTA ZIELIŃSKA, KONRAD ZIELIŃSKI - 2018-05-15 - Chorzów (śląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2015-11-13 - Grodków (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
Pełnienie obowiązków kierowniki budowy w zakresie budownictwa drogowego.
USŁUGI TRANSPORTOWE ADAM CHLECHOWICZ - 2017-03-01 - Kiełpino (pomorskie)
wg. programu
DAKAD Sp.z o.o. - 2017-02-17 - Wilków (opolskie)
Nadzór i koordynowanie pracy. Dbanie o skuteczny przepływ informacji między pracownikami firmy. Kontrola dyscypliny pracy. - Tworzenie zintegrowanego i efektywnego zespołu pracowników, dbanie o atmosferę współodpowiedzialności za zakres oraz jakość wykonywanych zadań. Dbanie o dobrą organizację pracy. Kontrola standardu obsługi klienta, właściwego i estetycznego wyglądu stanowisk pracy oraz otoczenia marketów. Dbanie o stan budynków, wyposażenia i towarów znajdujących się w markecie i prawidłową ekspozycję towarów, niezależnie od działu. - Szczególną dbałość o zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i klientom (w szczególności układanie towaru w sposób wykluczający możliwość jego upadku, przewrócenia się itp.). Dbanie o dobro firmy, ochrona jego mienia, dbanie o powierzony majątek firmy - zapobieganie kradzieżom oraz podejmowanie działań mających na celu minimalizowanie strat z tego tytułu. Kontrola przygotowania podległej jednostki do inwentaryzacji oraz udział w spisach inwentaryzacyjnych. Prowadzenie działań mających na celu minimalizację kosztów marketów, kontrola merytoryczna kosztów i opisywanie faktur kosztowych. Kontrolowanie przyjęć i rozchodów towarowych oraz dokumentów z tym związanych. Nadzór nad prawidłowym rozliczaniem kas i wykonywanie czynności związanych z prawidłowym i bezpiecznym transportem i przekazywaniem pieniędzy MAJSTER do banku. Promowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach ze współpracownikami oraz klientami. Nadzór nad pracą firmy ochroniarskiej oraz innych firm zewnętrznych świadczących usługi zgodnie z zawartymi umowami. Nadzór nad sprawnością urządzeń monitorujących i chroniących obiekt ( uszkodzenia mechaniczne, ustawienia). Bieżąca analiza i kontrola wyników marketów (sprzedaż, zapas, koszty). Raportowanie do bezpośredniego przełożonego wszelkich problemów dotyczących bieżącego funkcjonowania marketów. Comiesięczne składanie pisemnego raportu ze stanu technicznego reklam na bilbordach oraz aktywne poszukiwanie nowych atrakcyjnych miejsc pod reklamę. Monitoring działań konkurencji i podejmowanie odpowiednich kroków. Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów. Utrzymywanie aktualności wzorów na ekspozycji- wymiana paneli ekspozycyjnych , likwidacja modeli, wzorów, towarów , które nie są już produkowane. Wprowadzanie nowych towarów w zamian za towary wycofane w ramach tego samego dostawcy i poziomu cenowego (zamienniki). Ciągłe poszerzanie gamy towarowej o towary , których brakuje w ofercie a szczególnie o towary poszukiwane przez klientów-nowe towary uzupełniające ofertę
MAJSTER SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-15 - Kalisz (wielkopolskie)
sporządzanie harmonogramu prac i kontrola powierzonych prac, kontakt z klientami
Konserwacja Terenów Zielonych Zakład Usługowy Jacek Wieczorek - 2016-01-25 - Bytom (śląskie)
transport pieczywa i wyrobów cukierniczych
Piekarnia - Cukiernia "Staromiejska" S. C. - 2016-09-12 - Police (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:1. Zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Inspektoracie Wsparcia SZ.2. Opracowywanie projektów dokumentów wewnętrznych regulujących ochronę informacji niejawnych. 3. Określanie propozycji dotyczących zasadniczych zadań w zakresie ochrony fizycznej informacji niejawnych i bezpieczeństwa przemysłowego. 4. Przedstawianie propozycji w zakresie zarządzania ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych na terenie Inspektoratu Wsparcia SZ.5. Realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów przez przedsiębiorców na terenie Inspektoratu.6. Prowadzenie baz danych, ewidencji dotyczących obszaru działania sekcji. 7. Prowadzenie szkoleń dla żołnierzy i pracowników wojska z zakresu przepisów o ochronie informacji niejawnych.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-09-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie produktów elementów do produkcji mebli
DES MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-19 - Myślina (opolskie)