KIEROWNIK STACJI PALIW Żodyń oferta pracy P.W. ROMIX Sp. z o.o. Żodyń
Stanowisko: KIEROWNIK STACJI PALIW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, praca - Stacje Paliw: ŻODYŃ, BABIMOST, WOLSZTYN, GRODZISK WLKP.
Data publikacji: 2016-07-22
Lokalizacja: Żodyń (wielkopolskie)
Pracodawca: P.W. ROMIX Sp. z o.o. Żodyń
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GŁÓWNA 56, 64-212 Żodyń, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, praca - Stacje Paliw: ŻODYŃ, BABIMOST, WOLSZTYN, GRODZISK WLKP.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK STACJI PALIW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żodyń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wolsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sprzedawca*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: P.W. ROMIX Sp. z o.o. Żodyń
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Adres pracodawcy:
GŁÓWNA 56, 64-212 Żodyń, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
tel: 519067335 lub e-mail: kadry-place (at) romix-zodyn.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wolsztyński
Gmina pracodawcy: Siedlec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żodyń
Ulica pracodawcy: GŁÓWNA
Numer budynku pracodawcy: 56
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 22.07.2016
Oferta pracy ważna do: 21.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad obiektem. POdczas okresu próbnego umowa zlecenie, następnie umowa o pracę.
MATMAX SYSTEMY SPRZĄTAJĄCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-19 - Kalisz (wielkopolskie)
Przygotowanie produkcji do szycia, nadzorowanie procesów produkcyjnych, dbanie o wykonywanie planu produkcyjnego, kontrola produkcji, wykonywanie zadań międzyoperacyjnych, pomoc w wykończeniu produkcji [m.in. znaczenie nap]
ANNA P.P.H.U. s.c. Mika Piotr - 2018-05-11 - Września (wielkopolskie)
wykształcenie - bez znaczenia, wymagane doświadczenie, mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym
ARTMI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-04 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Koordynacja prac zespołu, zajmowanie się planowaniem i organizacją projektu, monitoring projektu.
Gremi Sp. Z O.O. - 2017-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
Bezpośredni nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi, pilnowanie ich zgodności z projektem oraz kontrola jakości pracy i terminowości,współpraca z dostawcami i podwykonawcami
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)
PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ I KOSZTORYSÓW NA PODSTAWIE DOKUENTACJI PROJEKTOWEJ, POMIARY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I TELEINFORMATYCZNYCH, KIEROWANIE REALIZACJĄ PRAC INSTALATORSKICH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE/ WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA PROJEKTÓW, UPRAWNIENIA ELEKTROENERGETYCZNE DO 1 KV;
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie robót budowlanych, dokumentacja
FHUB Martica Martyna Apcewicz - 2017-09-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie robót w branży sieci wodociągowych i sieci kanalizacyjnych.Organizowanie, planowanie i prowadzenie robót zgodnie z przepisami prawa i wymogami warunków Kontraktu. Bieżące przygotowywanie raportów z budowy.Odpowiedzialność za pracę wykonywaną przez załogę.
Duda Andrzej PHU Technika Grzewcza i Sanitarna - 2017-05-26 - Gołkowice (śląskie)
- wprowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej w centrum medycznym oraz nadzór,- nadzór nad działalnością przychodni,- nadzór i współpraca ze specjalistami,- promocja i reklama centrum medycznego,- prowadzenie spraw księgowych oraz wszelkiej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
Nadzór nad pracami osób sprzątających, kontakt z przedstawicielami klienta, rozliczanie czasu pracy.
BPG PROFESSIONAL Sp z o o - 2015-12-10 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór i organizacja konserwacji melioracji szczegółowej.
Związek Spółek Wodnych w Siedlcach - 2017-06-22 - Siedlce (mazowieckie)
- kierowanie pracownikami podczas zmiany - przyjęcie towarów na magazyn- przygowtowywanie towarów do wysyłki, - udział w inwentaryzacjachInformacja o ofercie w sali F, D, A
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie obliczeń i projektów w formie elektronicznej, wykonywanie projektów w oparciu o dostarczone założenia konstrukcyjne. W programach AutoCad 3D, Inventor 3D. Rozmowy z kontrahentami w języku angielskim i ukraińskim.
LASVIT POLSKA Sp zoo Lubań - 2016-08-03 - Pisarzowice (dolnośląskie)
sprzedaż usług finansowo ubezpieczeniowych, obsługa klienta
SKOK im. ks. F. Blachnickiego - 2017-04-25 - Hrubieszów (lubelskie)
obsługa klienta, planowanie pracy zespołu, planowanie działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Zgorzelec (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu; tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji; nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim; określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta; nadzorowanie prowadzonych projektów IT; kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych; nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych; nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie; współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego; nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji; przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy; dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji; zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji; przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług; nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań; opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego; koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta; współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City; realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 3400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-14 - Słupsk (pomorskie)
.
LES HIGIENA Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta w hurtowni elektrycznej (cv na adres e-mail:info (at) etak.com.pl)
ETAK SP. Z O.O. - 2016-05-19 - Wadowice (małopolskie)
a.Nadzór nad prawidłową pracą podległego personelub.Organizowanie okresowych kontroli stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej budynków , budowli i urządzeń technicznych oraz sporządzanie informacji zbiorczej wraz z nakładami rzeczowymi i finansowymi na jej odtworzenie i utrzymanie w należytym stanie;c.Przekazywanie protokołów z okresowych kontroli stanu technicznego do organów infrastruktury celem włączenia do książek obiektów budowlanych;d.Opracowywanie rocznych planów remontów nieruchomości; e.Opracowywanie wytycznych do projektowania i opinii do programów organizacyjno – użytkowych dla zadań ujętych w rocznym planie remontów nieruchomości; f.Opracowywanie i skompletowanie materiałów i dokumentów niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego;
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-02-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Planowanie, kierowanie budową zgodnie z obowiązującymi przepisami, analiza projektów budowlanych, koordynowanie robót pracowników budowlanych, podwykonawców, sporządzanie dokumentacji podwykonawczej.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Bochnia (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe techniczne-mile widziane, znajomość elektryki, automatyki i chłodnictwa.
"BROWAR ZAMKOWY" Sp. z o. o. - 2017-10-31 - Racibórz (śląskie)
Opracowywanie promocji i reklamy produktów, identyfikowanie potrzeb klientów, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Smugi (lubelskie)
Tworzenie zgłoszeń zapotrzebowania, indeksów materiałowych, zamawianie towarów, organizacja transportu towarów, współpraca z dostawcami i producentami, realizacja dostaw zgodnie z warunkami umów, realizacja zamówień
HOME LIGHTING Sp. z o.o. w organizacji - 2017-03-21 - Jaworzno (śląskie)
zamykanie i otwieranie dania sprzedażowego, kontrola dochodu restauracji, wprowadzanie faktur, nadzór nad jakością produktów, kontrola dostaw (kuchnia, bar).Umowa o pracę, dwie zmiany 10:00-16:00, 12:00-20:00. Firma prowadzi działalność gastronomiczną.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie prac fizycznych przy pracach ziemnych - drogowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Włodawa (lubelskie)
regipsiarz
Zbigniew Bajorek Usługi Remontowo-Budowlane - 2016-03-17 - Rzepiennik Marciszewski (małopolskie)
Koordynacja wszystkich działań podejmowanych przez zespół specjalistów ds. oprogramowania; zapewnienie doradztwa architektonicznego i technicznego oraz zapewnienie przestrzegane praktyk inżynieryjnych; ustalenie kierunku działania oraz celów dla zespołu oraz współpraca z decydentami wewnętrznymi i zewnętrznymi; odpowiedzialność za zarządzanie personelem oraz przekazywanie niezbędnych danych związanych z zatrudnieniem do funkcji saportujących; odpowiedzialność za odpowiednie przeszkolenie pracowników; odpowiedzialność za zarządzanie wynikami bezpośrednich podwładnych, raportowanie oraz pracę nad rozwojem umiejętności.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-07-28 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie działem sprzedaży. Kierowanie pracą zespołu, ustalanie obowiązków, nadzór sprzedaż.Praca w powiecie przeworskim
ROL-MECH Grażyna i Jan Grześko Sp zo.o. - 2018-10-01 - Przeworsk (podkarpackie)