KIEROWNIK Kalisz oferta pracy MATMAX SYSTEMY SPRZĄTAJĄCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: KIEROWNIK
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad obiektem. POdczas okresu próbnego umowa zlecenie, następnie umowa o pracę.
Data publikacji: 2016-04-19
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: MATMAX SYSTEMY SPRZĄTAJĄCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MAJKOWSKA 28, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad obiektem. POdczas okresu próbnego umowa zlecenie, następnie umowa o pracę.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1800 zł netto
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: BADANIA SANEPIDU
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DYSPOZYCYJNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: UMIEJĘTNOŚĆ WSPÓŁPRACY
Nazwa pracodawcy:
MATMAX SYSTEMY SPRZĄTAJĄCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
MAJKOWSKA 28, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny w celu umówienia się na spotkanie z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kalisz
Gmina pracodawcy: Kalisz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kalisz
Ulica pracodawcy: MAJKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy:
Niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 19.04.2016
Oferta pracy ważna do: 18.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-31 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie hurtownią i podległym zespołem, realizacja celów sprzedażowych, płaca zasadnicza 4 tys. zł + premia, pracodawca wymaga 2-letniego dośswiadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym, praca w Wolsztynie
"EUROCASH" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-20 - Wolsztyn (wielkopolskie)
e-mail: tomimarkt-kadry (at) wp.pl
TOMI MARKT Rudolf Rygoł - 2016-05-17 - Gogolin (opolskie)
Wykonanie i nadzór prac instalacji pieców przemysłowych:wyrównywanie pieców, mechanika i montaż rurociągów, linii hydraulicznych i pneumatycznych, monitorowanie spawania gazociągów ze stali, montaż automatycznych przenośników. Klasyfikacja i monitorowanie montażu. Remonty pieców, montaż elementów mechanicznych i elektrycznych, testy funkcjonalne złożeń, dokumentacja analizy błędów, montaż urządzeń zgodnie z dokumentacją projektową.
kontakt przez OHP - 2018-02-21 - Niemcy (Niemcy)
MagazynierMiejsce pracy: Piotrków TrybunalskiGłówne zadania: - przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu,- załadunki i rozładunki dostaw,- dbałość o właściwe rozmieszczenie towarów i porządek na magazynie,- prowadzenie czynności administracyjnych związanych z gospodarką magazynową,Wymagania:- energiczność i operatywność,- rzetelność i dokładność,- doświadczenie w pracy na magazynie,- mile widziane wykształcenie elektryczne,- mile widziane uprawnienia na wózki widłowe.Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia- możliwość rozwoju zawodowego, - pewność zatrudnienia w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,- dobre warunki i przyjazną atmosferę pracy.
ASAJ SP. Z O. O. - 2017-10-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Magazynier - zaopatrzeniowiec
Andrex-Dąbrowski Spółka Jawna - 2016-03-22 - Brzyście (podkarpackie)
Kierowanie zespołem pracowników magazynowych, zarządzanie procesami logistycznymi w magazynie.
SPÓŁDZIELNIA ŚWIT - 2016-10-04 - Hipolitów (mazowieckie)
przygotowywanie tygodniowego harmonogramu pracy operatorów(podział na zmiany,zespoły),organizacja prac podległej zmiany w xelu realizacji planu produkcji,wprowadzanie danych do systemu rozliczania czasu pracy,ciągły nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP przez wszystkich pracowników, nadzór nad realizacją planów produkcyjnych/raportowanie wyników,nadzór nad jakością części produkowanych,zamykanie zleceń NAV, kontrola i pomoc w przezbrajaniu linii,weryfikacja ustawień parametrów,ustawienia narzędzi,inicjowanie usprawnień i ulepszeń w procesie produkcji mających na celu zmniejszenie kosztów,współpraca z inżynierem produkcji,udzial w procesie wdrażaniu nowych wyrobów
KATCON Polska sp.zo.o. - 2016-06-13 - Pass (mazowieckie)
j.w.
INŻYNIERIA RZESZÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad pracownikamiSklepy mieszczą sie przy ulicach: Armii Krajowej 42Kusocińskiego 124 Żubardzka 2 Krawiecka 3/5Liściasta 46 11 Listopada 36
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Łódź (łódzkie)
Organizacja pracy w świetlicy wsparcia dziennego, opieka nad dziećmi, realizacja programów edukacyjnych; dyspozycyjność.
Parafia Rzym.-Kat. pw. NMP Królowej Polski - 2018-02-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
NADZÓR NAD ODCINKAMI ROBÓT NA WYZNACZONYM PROJEKCIE SIECI ZEW. WOD-KAN., NADZÓR I KOORDYNACJA PRAC PODWYKONAWCÓW, WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI, PRZYGOTOWANIE ZESTAWIEŃ I ZAMÓWIEŃ MATERIAŁÓW, WSPOMAGANIE KIEROWNIKA BUDOWY W PROWADZENIU ROBÓT, PRZYGOTOWANIE DOKUMNETACJI TECHNICZNEJ BUDOWY, SPORZĄDZANIE PRZEDMIARÓW ROBÓT;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, OBSŁUGA KOMPUTERA (ŚRODOWISKO WINDOWS ORAZ PAKIET MS OFFICE, EXCEL), PRAWO JAZDY KAT.B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY WOD-KAN;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN I WOJ. ZACHODNIOPOMORSKIE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 512562856
CESTAR ANDRZEJ CEBULA JERZY STARSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ogranizacja pracy podległych pracowników, przestrzeganie i zapewnienie handlowych standartów sieci, monitorowanie i maksymalizacja planów sprzedażowych, zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedazy.
"POLOMARKET" Sp.z.o.o. - 2016-04-11 - Czempiń (wielkopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Przygotowywanie zamówień; dbanie o pozytywny wynik handlowy sklepu; nadzór nad prawidłową i efektywną organizacją czasu pracy podległych pracowników; dbanie o odpowiedni wygląd sklepu
GERPOL - 2017-02-15 - Wronki (wielkopolskie)
Kierowanie zespołem kuchnia i bar. Dbanie o gospodarkę magazynową towarów niezbędną do produkcji produktów w gastronomii. Komunikacja z kuchnią i barem. Uzupełnianie braków bieżących towarów.
"Firma Turystyczno Handlowa Wieża pod Bocianem", "Biuro Usług Turystycznych SUNNY-TRAVEL" Kowalski Henryk - 2015-12-28 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie projektem
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU PAWEŁ ZAJĄC - 2017-02-02 - Lublin (lubelskie)
praca na hali sprzedaży, tworzenie zamówień, zarzadzanie personelem, prowadzenie marketu wg standardów firmy
DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA KROTOSZYN - 2016-01-12 - Obra (wielkopolskie)
- koordynowanie i nadzór nad wykonywaniem obowiązków przez pracowników, - organizowanie i prowadzenie edukacji pracowników, - organizowanie różnorodnych form pomocy, a także udział w rozwijaniu infrastruktury socjalnej. 1/4 etatu.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór nad praca innych
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Zarzecze (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Głogów (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: komunikatywność, analiza trudnych sytuacji, praca pod presją czasu, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: 2 lata , znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: planowanie, organizowanie i kontrolowanie działu transportu, planowanie transportu krajowego i zagranicznego, utrzymywanie kontaktów z warsztatami serwisowymi. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Lublin (lubelskie)
nadzór nad prawidłowością procesu produkcji
Zakład Produkcji Obuwia "KARINO" - 2017-03-09 - Łaskarzew (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Cerny Studio 21.SP.J - 2017-01-20 - Stalowa Wola (podkarpackie)
obsługa klienta, przygotowywanie posiłków, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez OHP - 2016-03-01 - Namysłów (opolskie)
Nadzór nad pracą pracowników działu tartaku oraz działu technicznego.Organizacja pracy podległych pracowników.
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2018-02-07 - Skwierzyna (lubuskie)
Nadzór nad jakością wykonywanej pracy/ usługi, organizacja i nadzór pracowników,współpraca z klientem.
IMPEL CLEANING SP. Z O.O. - 2017-01-03 - Lublin (lubelskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz.2) Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy państwa w wychowaniu dzieci, i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.3) Organizacja pracy ośrodka pomocy społecznej oraz ustalanie organizacji wewnętrznej GOPS.4) Organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań.5) Wykonywanie czynności ze stosunku pracy wobec pracowników GOPS6) Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej GOPS7) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy igłównym księgowym GOPS.8) Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników.9) Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.10) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.11) Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych.12) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS.13) Zapewnienie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych opracowanie i wdrożenie procedur polityki bezpieczeństwa w jednostce.14) Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS.15) Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych na działalność Ośrodka.16) Zapewnienie realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, wdrażanie lokalnych programów pomocy społecznej17) Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.18) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych.19) Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. działalności Ośrodka.20) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Stegna.Warunki pracy na danym stanowisku:1) Stanowisko: administracyjne, kierownicze.2) Wymiar czasu pracy: pełny etat, czas pracy nienormowany.3) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie, Stegna ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna,4) Praca przy komputerze.5) Praca z klientem.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu listopadzie 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stegnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.Wymagane dokumenty:1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2) List motywacyjny.3) Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie ikwalifikacje.4) Pisemna koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w perspektywie 2018-2022, W opracowaniu powyższej koncepcji pomocne będą uchwały Rady Gminy w Stegnie dotyczące programów i zadań realizowanych przez GOPS. Wszelkie niezbędne dokumenty dostępne są w BIP. Prezentację należy złożyć w formie drukowanej. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu kwalifikacji będą proszeni o przedstawienie koncepcji komisji konkursowej.5) Kopie świadectw pracy, w tym kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy.6) Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu zpełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7) Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie zustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).8) Oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.9) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.Przed nawiązaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia zobowiązana jest do dostarczenia do Urzędu Gminy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy w Stegnie lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w terminie do dnia 29 grudnia 2017 r. do godziny 12.00.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r, poz. 902 ze zm.).Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność zoryginałem. Informujemy, że:- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapui zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;- dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
Gmina Stegna - 2017-12-20 - Stegna (pomorskie)
1) Pełnienie funkcji kierownika basenu kąpielowego. 2) Realizacja i nadzór zadań w zakresie prawidłowego zagospodarowania, utrzymania technicznego i użytkowania obiektu. 3) Sprawowanie bieżącego nadzoru nad: stanem sanitarno – epidemiologicznym wody i zachowaniem prawidłowych jej parametrów; prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń basenowych; prawidłowym i terminowym wykonywaniem napraw gwarancyjnych, pogwarancyjnych przez wykonawców robót oraz dostawców maszyn i urządzeń; przeprowadzaniem okresowych serwisów, przeglądów technicznych maszyn i urządzeń; racjonalną gospodarką materiałową i energetyczną; utrzymaniem czystości w pomieszczeniach obiektu; utrzymaniem pływalni we właściwym stanie sanitarnym 4) Prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej basenu.5) Nadzór nad pracownikami.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2017-08-31 - Brzeszcze (małopolskie)
tłumaczenia ustne i pisemne dla Ukrainców oraz polskich przedsiębiorców, współpraca z urzędem ds. cudzoziemców, archiwami w Polsce i na Ukrainie, zaopatrzenie biura, planowanie i kontrolowanie kosztów, prowadzenie baz danych w języku ukraińskim oraz polskim
Intertext Irena Twerdochlib - 2015-11-30 - Lubicz Górny (kujawsko-pomorskie)