KIEROWNIK WYDZIAŁU MONTAŻU Wilkasy oferta pracy ES-SYSTEM WILKASY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK WYDZIAŁU MONTAŻU
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie wydziałem montażu. Planowanie wykonawcze produkcji. Rozdzielnictwo i uruchamianie produkcji. Wyznaczanie zadań dziennych oraz wydawanie dokumentacji warsztatowej. Wydawanie dyspozycji na pobranie materiałów i przygotowanie ich do produkcji. Kontrola zabezpieczenia stanu materiałowo-technicznego na wydziale. Kontrola i regulacja przebiegu produkcji. Magazynowanie oraz konserwacja narzędzi i pomocy warsztatowych. Kontrola rzeczywistego zużycia materiałów i rozliczanie się z pobranych materiałów. Kontrola stanu i zużycia narzędzi oraz pomocy warsztatowych. Prowadzenie nadzoru nad eksploatacją maszyn i urządzeń, narzędzi i pomocy warsztatowych, będących w użytkowaniu, w razie potrzeby kierowanie ich do remontu. Wykonywanie serii próbnych. Nadzór nad wystawianiem zleceń produkcyjnych w SYSKLASSIE dotyczących zamówień produkcyjnych. Nadzór nad właściwym rozliczeniem materiałów do odpowiednich zleceń produkcyjnych. Zatwierdzanie dokumentów czasu pracy i płacy. Wprowadzanie elementów systemu Lean Manufacturing.
Data publikacji: 2015-12-23
Lokalizacja: Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: ES-SYSTEM WILKASY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyńska 2, 11-500 Wilkasy, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie wydziałem montażu. Planowanie wykonawcze produkcji. Rozdzielnictwo i uruchamianie produkcji. Wyznaczanie zadań dziennych oraz wydawanie dokumentacji warsztatowej. Wydawanie dyspozycji na pobranie materiałów i przygotowanie ich do produkcji. Kontrola zabezpieczenia stanu materiałowo-technicznego na wydziale. Kontrola i regulacja przebiegu produkcji. Magazynowanie oraz konserwacja narzędzi i pomocy warsztatowych. Kontrola rzeczywistego zużycia materiałów i rozliczanie się z pobranych materiałów. Kontrola stanu i zużycia narzędzi oraz pomocy warsztatowych. Prowadzenie nadzoru nad eksploatacją maszyn i urządzeń, narzędzi i pomocy warsztatowych, będących w użytkowaniu, w razie potrzeby kierowanie ich do remontu. Wykonywanie serii próbnych. Nadzór nad wystawianiem zleceń produkcyjnych w SYSKLASSIE dotyczących zamówień produkcyjnych. Nadzór nad właściwym rozliczeniem materiałów do odpowiednich zleceń produkcyjnych. Zatwierdzanie dokumentów czasu pracy i płacy. Wprowadzanie elementów systemu Lean Manufacturing.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Przewidziana premia motywacyjna.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK WYDZIAŁU MONTAŻU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wilkasy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: giżycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Giżycko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw produkcji przemysłowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa pakietu MsOffice (m.in. Word, Excel, PowerPoint)
Nazwa pracodawcy:
ES-SYSTEM WILKASY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Adres pracodawcy:
Olsztyńska 2, 11-500 Wilkasy, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV (prosimy nie wysyłać dokumentów aplikacyjnych do PUP)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: giżycki
Gmina pracodawcy: Giżycko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wilkasy
Ulica pracodawcy: Olsztyńska
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw produkcji przemysłowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.12.2015
Data dodania oferty pracy: 22.12.2015
Oferta pracy ważna do: 15.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 21.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
NADZÓR NAD PRACĄ DZIAŁU HANDLOWEGO, POZYSKIWANIE KLIENTÓW
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Łódź (łódzkie)
Odpowiedzialność za koordynowanie i organizowanie funkcjonowania recepcji Uzupełnianie i stosowanie procedur usprawniających pracę recepcji Przygotowywanie i przekazywanie raportów Organizacja pracy podległego zespołu Dbałość o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej obsłudze klienta Obsługa rezerwacji, pomoc przy marketingu Zarządzanie i obsługa portali rezerwacyjnych (np. booking.com, hrs.com) Perfekcyjna znajomość bieżącej oferty hotelu
S.C. VIDI Dorota Stadnicka, Piotr Stadnicki - 2016-09-21 - Iława (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad pracownikami produkacyjnymi na budowie, przygotowywanie dokumentacji powykonwawczej, dyspozycyjność i znajomość prawa budowy i BHP
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Głogów (dolnośląskie)
nadzorowanie procesu wynajmu samochodów, wprowadzanie zmian, współpraca z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
ADA PLUS Swietłana Jarosławcew - 2018-05-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków.
kontakt przez OHP - 2018-08-09 - Wysowa-Zdrój (małopolskie)
Według stanowiska - kuchnia staropolska
ROBERT WĄSOWICZ KUCHNIA STAROPOLSKA "U BABCI MALINY", WILLA "U BABCI MALINY" - 2015-11-26 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie działem handlowymprzygotowywanie ofert i prezentacji handlowychsprzedaż usługkontakt z klientem
PROBET sp. z o.o. - 2017-08-23 - Chorzów (śląskie)
Kierowanie zespołem pracowników,prowadzenie rozliczeń kasy, zamawianie towaru. Praca na 2 zmiany - Sklep Lewiatan w Świniarsku. Praca w godz. 6-22
PHU ,,ANDR-POL - Import Export" Andrzej Skoczeń - 2017-12-07 - Świniarsko (małopolskie)
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m.in.:1) organizowanie pracy oraz sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników: kuchni, kierowcy, konserwatora, pracownika gospodarczego, magazyniera, pracownika administracyjno-gospodarczego - określanie zadań i dokonywanie podziału pracy pomiędzy podległym personelem, opracowanie i powierzenie zakresu czynności dla każdego pracownika, organizowanie zastępstw,2) kierowanie, koordynacja i organizacja działań administracyjno-gospodarczych w celu sprawnego funkcjonowania i realizacji zadań,3) analizowanie stanu realizacji zadań, za które kierownik odpowiada,4) prowadzenie dokumentacji, korespondencji i innych czynności wynikających z pełnionej funkcji kierownika,5) realizacja spraw z zakresu kontroli zarządczej,6) administrowanie obiektów jednostki i z tego tytułu odpowiada za :- utrzymanie w należytym stanie pomieszczeń wewnętrznych budynku, elewacji oraz dachu a także planowanie i kierowanie remontami,- utrzymanie w pełnej sprawności (i konserwacja) urządzeń kuchni, sieci sanitarnej i wodociągowej, sieci elektrycznej, maszyn i urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz wyposażenia budynku w meble, sprzęt itp.,- właściwe zabezpieczenie budynków jednostki zgodne z przepisami p/poż,- organizowanie działania mającego na celu utrzymanie porządku i czystości w budynkach oraz wyglądu i stanu terenu wokół budynków w tym jezdni, tras chodnikowych, trawników i zieleni, dbanie o wywożenie śmieci, nieczystości,- nadzorowanie właściwego stanu pomieszczeń magazynowych, gospodarczych, garaży itp.- zapewnienie prawidłowej eksploatacji nieruchomości, gospodarki paliwowo-energetycznej (urządzeń energetycznych, urządzeń chłodniczych, instalacji elektrycznej, sieci wodno kanalizacyjnej, sprzętu techniczno gospodarczego),- przeprowadzenie okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń technicznych oraz sprzętu w celu zapewnienia niezbędnych napraw i zabiegów konserwacyjnych,- ustalanie planów zabiegów konserwacyjnych oraz napraw urządzeń energetycznych, chłodniczych i sanitarnych i innych,- kontrolowanie prawidłowości przeprowadzonych konserwacji, napraw i remontów, racjonalnego wykorzystania zużytych na ten cel środków rzeczowych i finansowych,- prowadzenie dokumentacji związanej z administrowaniem budynków,7) organizowanie i nadzorowanie prawidłowej realizacji ustawy prawa zamówień publicznych, organizowaniem przetargów, zapytań o cenę, negocjacji i innych trybów, sporządzaniem pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, przygotowywanie projektów umów do realizacji zadań jednostki,48) organizowanie i nadzór nad zaopatrzeniem Domu w artykuły spożywcze, środki chemiczne i czystości oraz sprzęt do utrzymania czystości, sprzęt medyczny, inny będący na wyposażeniu Domu, leki dla mieszkańców, a także materiały na potrzeby kulturalno-oświatowe, terapię zajęciową, odzież i środki BHP i p/poż,9) organizowanie transportu oraz nadzór nad należytym wykorzystaniem środków transportu - kontrola rozliczania paliwa, oleju do samochodów itp.,10) nadzorowanie poprawności prowadzenia dokumentacji dotyczącej odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników,11) nadzór w zakresie spraw kadrowych oraz bhp,12) nadzór nad prawidłowym i bieżącym prowadzeniem dokumentacji magazynowej (przychody, rozchody itp.),13) odpowiada za prawidłowe oraz terminowe przygotowanie jadłospisów,14) przygotowywanie projektów: zarządzeń, regulaminów, instrukcji, procedur itp.,15) odpowiada za właściwe prowadzenie i umieszczanie niezbędnych informacji na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej w Lubawie,16) sprawdzanie faktur i rachunków pod względem merytorycznym oraz legalności, celowości i gospodarności z dokonywanych wydatków,17) stosowanie obowiązujących przepisów zewnętrznych i wewnętrznych w obszarze realizowanych zadań oraz kontrola ich przestrzegania przez podległy personel,18) organizowanie własnego stanowiska pracy,19) dokonywanie kontroli wewnętrznej,20) zapobieganie marnotrawstwu, niegospodarności i kradzieżom,21) współuczestniczenie w procesie planowania realizacji zadań jednostki,22) rzetelne i terminowe sporządzanie dokumentacji i sprawozdawczości, przekazywanie informacji właściwym instytucjom , osobom oraz rozliczenie zadań,23) dokształcanie i doskonalenie własnych kwalifikacji oraz podległego personelu,24) prowadzenie instruktażu stanowiskowego w zakresie bhp każdego nowo przyjętego pracownika, prowadzenie okresowych szkoleń, instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników jednostki,25) występowanie z wnioskami w sprawach związanych z przyjmowaniem, awansowaniem, nagradzaniem, karaniem i zwalnianiem podległego personelu,26) uczestniczenie w pracach powoływanych zespołów, komisji,27) pełnienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu, kierownik jest członkiem Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego,28) ścisła współpraca z Główną Księgową, Kierownikami Działów oraz innymi pracownikami,29) wykonywanie innych obowiązków i zadań administracyjno-gospodarczych wynikających z przepisów w zakresie działania jednostki i zlecanych przez Dyrektora.
Dom Pomocy Społecznej w Lubawie - 2016-01-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie zespołem 5-osobowym, kontakt z nauczycielami.
Kampus Eureka - 2018-03-19 - Wejherowo (pomorskie)
Zarządzanie pracą podległej grupy doradców finansowych, rekrutacja i wdrożenie nowych członków zespołu, analiza i raportowanie wyników sprzedażowych, inicjowanie nowych aktywności sprzedażowych, prowadzenie regionalnych inicjatyw marketingowych
PROFI CREDIT POLSKA S.A. - 2016-05-06 - Bełchatów (łódzkie)
do uzgodnienia
H-GAZ SP.J. - 2016-09-06 - Tyczyn (podkarpackie)
do uzgodnienia
P.H.U."OLIMPEK" SP.Z O.O. - 2017-10-05 - Rzeszów (podkarpackie)
kierowanie produkcją
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
zarządzanie i samodzielne kierowanie budowami telekomunikacyjnymi i światłowodowymi, mile widziane uprawnienia budowlane, wymagane min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
"SDB AGRO-EKO" Sp. z o.o. Karpicko - 2017-08-24 - Karpicko (wielkopolskie)
Zgodnie z umową.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Ropczyce (podkarpackie)
Wykonywanie prac w metalu
HYDRO-TOR ZAKŁAD HYDRAULIKI SIŁOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-10 - Gdynia (pomorskie)
wg.zawodu.Wynagrodzenie do uzgodnienia
Sklepy Jubilerskie Andrzej Rabiczko - 2016-11-30 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad kompleksowym myciem pojazdów, obsługa myjni ręcznej, prace blacharskie i lakiernicze. Praca jednozmianowa między godz. 8.00 a 18.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
AUTO MOTO CLEAN HULBÓJ ROBERT - 2016-06-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
- zaopatrzenie stołówki w produkty spożywcze- sporządzanie jadłospisów- kontrola pracy w kuchni- prowadzenie dokumentacji- obsługa kasy fiskalnej
Sławskie Centrum Kultury i Wypoczynku - 2017-03-21 - Sława (lubuskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Gaj (mazowieckie)
Znajomość i skuteczne stosowanie wszystkich aspektów eskalacji do krytycznych kont, jednostek biznesowych i innych organizacji Cisco, aby spełnić rolę globalnego menedżera partnera dostaw; Przekładanie strategii TAC na obsługę klienta i aby to osiągnąć kierowanie organizacjąPartnera Dostaw; Współpraca z innymi menedżerami w globalnejorganizacji pomocy technicznej, aby zapewnić dostosowanie,jakość i dzielenie się wiedzą; Działanie w organizacjach Cisco, abywspierać i zarządzać wielofunkcyjnymi możliwościamiwspółpracy; Odpowiedzialność za pomyślne osiągnięcie celówumownych Partnera Dostaw ustalonych zgodnie ze wsparciemtechnicznym Cisco; Rozwijanie, zarządzanie i utrzymywaniesynergicznej, produktywnej, zaufanej i trwałej relacji zwyznaczonym partnerem dostawy Cisco i odpowiednim centrumTAC; Odpowiedzialność za współpracę z kierownictwembiznesowym w definiowaniu prognozowania zapotrzebowaniaoperacyjnego na zlecanie firmom trzecim planowanie zasobów;Zarządzanie obciążeniem pracą między zespołami, w tymwdrażaniem innowacyjnych technik zarządzania zleceniamiserwisowymi; Działanie jako punkt eskalacyjny dla klientów izarządzania w imieniu klientów; Identyfikowanie i rozwiązywanieproblemów przy współpracy z kierownikami Global TechnicalServices, kierownikami terenowymi, dyrektorami, BU i innymiinteresariuszami Cisco w różnych obszarach; Budowanie kulturyCisco; Prowadzenie coaching/mentoring kierowników zespołów;Rozpracowywanie szerszych problemów, które mają wpływ nazespoły partnerów dostaw; Opracowywanie planów działania wcelu zarządzania zmianami zależności między firmami (Cisco-Partner); Zarządzanie dzieleniem się i przekazywaniem wiedzy wzespołach; Umiejętność zarządzania wszystkimi aspektamieskalacji operacyjnych Partnera dostaw; W razie potrzebykontynuowanie kontaktu z klientami; Zapewnianie wskazówek dokierowania zespołami w osiąganiu celów; Zapewnianie wskazówek dla osób o osiągnięciu uzgodnionych celów; Zarządzanie obciążeniem pracą pomiędzy zespołami i członkami zespołu, w tym wdrażanie innowacyjnych technik zarządzania sprawami.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Kraków (małopolskie)
kierowanie praca na placu i magazynie, sprawdzanie dostaw
Składbud P.Zakrzewski R.Hołowczak Spółka Jawna - 2015-11-05 - Środa Śląska (dolnośląskie)
nadzór nad działaniem firmy. Sortowanie odpadów, pozysk surowca, sprzedaż produktu, organizacja pracy, szukanie rynków zbytu, rozwój działu firmy, sprawozdania z prowadzenia działu dla zarządu
GROUP GARDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
organizacja, kontrola i nadzór nad prawidłowym przebiegiem obsługi i napraw pojazdów, maszyn i urządzeń budowlanych i specjalistycznych, nadzór nad jakością, sprawozdawczość
PROGMET PPHU, Bogdan Grys - 2016-02-11 - Starachowice (świętokrzyskie)
organizacja pracy pracowników budowy, nadzór nad właściwą realizacją zadań, tworzenie harmonogramów pracy, rozliczanie budowy
MAST-BUD Sp. z o.o. - 2017-07-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac porządkowych, obsługa kasy fiskalnej, terminala, sprzedaż i ekspozycja towaru
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Mysłowice (śląskie)
- Koordynowanie pracy pracowników na powierzonych obiektach, - Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, - Zamawianie środków czystości, - Wsparcie działu HR w realizacji procesu rekrutacji. Praca w godz.: 8-15 (+ dyżury). Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 571 305 640.
PROBET Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
wyszukiwanie kontrahentów, ustalanie warunków umów, nadzór nad pracownikami rosyjskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)